Stonoga znowu nadaje

Data: 2015-10-23 10:14:44
Autor: Lord Donald
Stonoga znowu nadaje
Już to zdjęli błąd 404, PIOsrańcy zdejmują wszystkie strony z aferami, to już wizytówka kopary, zapewne o to jej chodziło jak machała tą kartko na temat konstytucji, zapomniała dodać że tak właśnie będą rozliczać własne afery, będą ścigać i zdejmować je ze stron aby je zatuszować.

Data: 2015-10-23 10:54:03
Autor: stevep
Stonoga znowu nadaje
W dniu .10.2015 o 10:14 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

Już to zdjęli bł±d 404, PIOsrańcy zdejmuj± wszystkie strony z aferami,  to już wizytówka kopary, zapewne o to jej chodziło jak machała t± kartko  na temat konstytucji, zapomniała dodać że tak wła¶nie będ± rozliczać  własne afery, będ± ¶cigać i zdejmować je ze stron aby je zatuszować.

Bł±d 404 to po pisowskiej konstytucji.

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-23 11:12:16
Autor: Lord Donald
Stonoga znowu nadaje
W dniu 23.10.2015 o 10:54, stevep pisze:
[...]

BĹ‚Ä…d 404 to po pisowskiej konstytucji.

Nie wiem mam w dupie jakiś nie znaczący bzdet o konstytucji. Ale pojawia się po jakimś czasie na stronach gdzie wcześniej były publikowane taśmy z aferami POsrańców, to już norma.

Data: 2015-10-23 17:30:09
Autor: stevep
Stonoga znowu nadaje
W dniu .10.2015 o 11:12 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

[...]

Nie wiem mam w dupie jaki¶ nie znacz±cy bzdet o konstytucji. Ale pojawia  się po jakim¶ czasie na stronach gdzie wcze¶niej były publikowane ta¶my  z aferami POsrańców, to już norma.

To cię kretynku pisowcy powiesz± za jaja bo tworzył j± sam naczelny  jeniusz.
--
stevep
-- -- -

Stonoga znowu nadaje