Stop GMO - Konferencja prasowa Ruchu Kukiz 15 w Sejmie 21.04.2017 (fragmenty)

Data: 2017-04-24 22:23:12
Autor: boukun
Stop GMO - Konferencja prasowa Ruchu Kukiz 15 w Sejmie 21.04.2017 (fragmenty)
Data: 2017-04-25 06:18:54
Autor: Dark Ice [27:1]
Stop GMO - Konferencja prasowa Ruchu Kukiz 15 w Sejmie 21.04.2017 (fragmenty)
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odlmrg$q55$2gioia.aioe.org...
https://youtu.be/_Ub59Jm8Pb0

boukun

Pomijając to, że Kukiz i ta cała jego za przeproszeniem partia to zbieranina oszołomów to GMO jest faktem to pomysł likwidacji tej manipulacji genetycznej niesie za sobą powszechny głód, a to oznacza wojnę światową na niespotykaną skalę. Wyżywienie ponad 7 mld ludzi bez GMO stanie się niemożliwe. Taka jest okrutna prawda. PiS naśmiewa się z przepisów UE ale tylko w UE w sposób drastyczny ograniczono dodawanie "chemii" do wszelkich produktów. Zmodyfikowana pszenica nie szkodzi nam tak jak garście róznego syfu dodawanego do żywności. Pytanie "ile jest cukru w cukrze?" juz nie jest śmieszne. Poczytaj sobie etykiety tego co kupujesz jako "zdrową żywność" i policz E. Szybko okaże się, że  soku malinowym nie ma malin, lody waniliowe nigdy nie widziały wanilii, a w przetworzonych produktach mięsnych ponad 50% to "utrwalacze" i mączka rybna. Smacznego życzę.

CL

Data: 2017-04-25 03:40:11
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Dark Ice [27:1] napisał:
Wyżywienie ponad 7 mld ludzi bez GMO stanie się niemożliwe.

Co ty pajdaku za dyrdymały opowiadasz. W indiach mięsa nie jedzą
i żarcia im nie brakuje. Wystarczy jeść roślinki:)

Monsanto chce wyrwać 2-3% wartości upraw, ot i cała tajemnica,
dlatego ich gonią.

Data: 2017-04-25 13:18:27
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 12:40 V.L. Pinkley <franciszek.wenerski1@gmail.com>  pisze:

[...]

Z uporem - Monsanto zostało zakupione przez koncern farmaceutyczny Bayer.
Używanie starej nazwy ma zaciemnić rolę Bayera!
Kiedy teraz będziecie połykać swoją "aspirynkę" wiedzcie, że to de facto  sukcesor i spadkobierca Monsanto!

Zresztą warto znać historię Bayera, która wcale nie jest taka świetlana:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Bayer_AG

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 13:36:09
Autor: Dark Ice [27:1]
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yy80c1vamtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...

[...]

Co sądzisz o: http://www.polfa-tarchomin.com.pl/ ?

CL

Data: 2017-04-25 13:32:34
Autor: Dark Ice [27:1]
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7caf50-3621-4928-8d96-df95fd5de0edgooglegroups.com...
użytkownik Dark Ice [27:1] napisał:
Wyżywienie ponad 7 mld ludzi bez GMO stanie się
niemożliwe.

Co ty pajdaku za dyrdymały opowiadasz.

-- > Nie odpowiadam za twoje urojenia.

W indiach mięsa nie jedzą

-- > Bo jest zbyt drogie.Wieprzowina jest koszerna. No i krowy są święte. Jak u nas A.Macierewicz ;-)))

żarcia im nie brakuje.

-- > Brakuje. Wiekszość z nich to chudzielcy ;-)

Wystarczy jeść roślinki:)

-- > Daj przykład ;-)))

Monsanto chce wyrwać 2-3% wartości upraw, ot i cała tajemnica, dlatego ich gonią.

Kto kontroluje pozostałe 87-88%?

CL

Data: 2017-04-25 07:18:17
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 06:18 Dark Ice [27:1] <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

:)
To zastanawiające, że są obszary głupoty sięgające głębiej niż nienawiść  do PiS.
Można byłoby wspólnie z "pisiorami" ponarzekać na błędy rządzących, ale  wolicie zrobić "listę obecności" w obronie sekty GMO.

Poczytajcie materiał:
http://www.uwm.edu.pl/kmizj/wp-content/uploads/2012/04/012.pdf

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Katedra Mleczarstwa i  Zarządzania Jakością, kierownik: dr hab. inż. B. Staniewski, 2
Uniwersytet im. J. Kochanowskiego w Kielcach, kierownik: prof. dr hab.  K.S. Wiąckowsk

Poszukajcie sobie danych nt. zasięgu żywności GMO (hodowla, import,  spożycie) i porównajcie z obszarami głodu na świecie.

Kviat, a ty od razu się rozpędź ciotuniu! Chyba, że _przeczytasz_  podlinkowany artykuł i przedstawisz rzetelne badania _dowodzące_  nieszkodliwości GMO!

Nb. głupców nie sieją, zaraz się ujawnią :)

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 10:20:34
Autor: prezydent San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Kviat, a ty od razu się rozpędź ciotuniu! Chyba, że _przeczytasz_  podlinkowany artykuł i przedstawisz rzetelne badania _dowodzące_  nieszkodliwości GMO!

A jakie są te rzetelne badania dotyczące szkodliwości GMO?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-25 11:15:11
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 10:20 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Jak wy chcecie dyskutoweać o _czymkolwiek_ skoro nie potraficie kliknąć w
p o d l i n k o w a n y   materiał?

Jeszcze raz:
http://www.uwm.edu.pl/kmizj/wp-content/uploads/2012/04/012.pdf
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Katedra Mleczarstwa i  Zarządzania Jakością, kierownik: dr hab. inż. B. Staniewski, 2
Uniwersytet im. J. Kochanowskiego w Kielcach, kierownik: prof. dr hab.  K.S. Wiąckowski

Pewnie znów nie klikniesz, to zacytuję fragmenty:
"Genetycznie modyfikowana (GMO) żywność stanowi ewidentne zagrożenie
dla zdrowia konsumentów. Wbrew zapewnieniom biotechnologów
DNA transgenicznych roślin nie jest stabilny, tym samym
możliwa jest synteza obcych, alergennych białek. Z powodu wysokiej
zawartości inhibitora trypsyny GMO żywność jest znacznie wolniej
trawiona, co podobnie jak obecność toksyny Bt zwiększa prawdopodobieństwo
chorób układu pokarmowego. Kolejne zagrożenia
stanowią fitoestrogeny oraz pozostałości Roundupu, które poprzez
zaburzenia gospodarki hormonalnej mogą ograniczać rozrodczość,
a nawet prowadzić do transformacji nowotworowej. Mimo zapewnień
producentów i dystrybutorów, o znakowaniu produktów spo-
żywczych wyprodukowanych z GMO surowców, konsumenci de facto
nie mają żadnego wyboru. Produkty zawierające mniej niż 0,9% biał-
ka genetycznie zmodyfikowanego - zgodnie z prawem żywnościowym
- nie są żywnością genetycznie modyfikowaną."

Dalej:
"NIESTABILNOŚĆ DNA ROŚLIN GENETYCZNIE MODYFIKOWANYCH
Zapewnienia biotechnologów o bezpieczeństwie GMO dla
środowiska i dla zdrowia opierają się na starych paradygmatach,
sprzecznych z najnowszą wiedzą biologiczną.
Technologii uzyskiwania roślin genetycznie modyfikowanych
towarzyszą błędne założenia, albowiem pogląd o prostym,
liniowym przekazie informacji genetycznej od genu
(DNA) przez RNA do białka i funkcji jest zbytnio uproszczony.
W opinii specjalistów biologii molekularnej ,,nie jest prawdą,
że:
* jeden gen produkuje jedno białko, o określonych właściwościach
   i jest odpowiedzialny za powstanie tylko jednej
   konkretnej cechy,
* gen nie podlega wpływom środowiska,
* gen jest stabilny i zawsze pozostaje taki sam,
* nowy gen (transgen) pozostaje zawsze w tej lokalizacji
   chromosomowej, w której został pierwotnie wbudowany,
* produkt obcego genu nie oddziałuje z innymi cząsteczkami
   w komórce,
* dla fizjologii rośliny jest obojętne, w które miejsca chromosomu
   (DNA) transgen się wbudował,
* sekwencje obcego DNA, np. tzw. sekwencje promotorowe,
   sekwencje ułatwiające wbudowanie transgenu do DNA
   gospodarza i inne, nie stanowią potencjalnego zagrożenia
   dla integralności genomu rośliny" [17]."

Ja rozumiem, dla was być może polskie uczelnie i polscy profesorowie nie  są godni szacunku (w końcu Niesioł to też profesor, polski), podobnie jak  dla Schetyny Polacy nie powinni produkować dronów i samochodów  elektrycznych, ale angielskojęzycznych materiałów poszukajcie sobie sami.

Nalegam, żebyście przeczytali _cały_ dokument, bo tam także zadano kłam  przekonaniu, że jeśli w produkcie jest zawarte mniej niż 0,9% ,ateriału  GMO, to jest on bezpieczny i nie wymaga oznaczenia.

Na razie pomijam "ratowanie ludzkości przed głodem", bo ten bzdet każdy  sam może sobie zweryfikować.
GMO produkowane i spożywane na olbrzymią skalę jest np. w USA, gdzie  oczywiście wszyscy są bardzo niedożywieni :)
Europa się broni (jeszcze, choć pewnie nieskutecznie za sprawą także PiS),  a urodzaj jest u nas rodzajem klęski i nawet ograniczamy produkcję  żywności metodami administracyjnymi!
Afryka nie produkuje droższej żywności GMO (licencje dla Bayer itd.),  skoro nie produkuje nawet żywności taniej. Bogate kraje prędzej zniszczą  nadmiar produkcji, niż je wyślą do obszarów głodu. Dobrze chociaż, że  Europejczycy starają się zapewnić wodę (choćby PAH)!

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 11:50:23
Autor: prezydent San Escobar
[...]

Eweidentne bo?

Wbrew zapewnieniom biotechnologów
DNA transgenicznych roślin nie jest stabilny, tym samym
możliwa jest synteza obcych, alergennych białek.

A udowodniono to w jaki sposób?

Z powodu wysokiej
zawartości inhibitora trypsyny GMO żywność jest znacznie wolniej
trawiona,

A te wolniejsze trawienie udowadnia co?

co podobnie jak obecność toksyny Bt zwiększa prawdopodobieństwo
chorób układu pokarmowego.

Tak samo czy mniej szkodliwie niż zestaw Exxx?

Kolejne zagrożenia
stanowią fitoestrogeny oraz pozostałości Roundupu, które poprzez
zaburzenia gospodarki hormonalnej mogą ograniczać rozrodczość,

Żywność GMO wymaga mniejszego nawożenia, więc?

a nawet prowadzić do transformacji nowotworowej.

Lepiej czy gorzej niż zestaw E. Udowodniono to jak?

Ja rozumiem, dla was być może polskie uczelnie i polscy profesorowie nie  są godni szacunku

A skąd, są zawsze wiarygodni, tak jak boeningowy Berczyński co spier**** do
USA, on był nawet amerykański :DDD

W sumie informacje na poziomie Trefnego Sondażowego :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-25 12:08:42
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 11:50 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Byle co jesz, byle co wiesz...

Ciotuniu, zamiast wić się jak pizda  - przedyskutuj z twórcami opracowania.
prof. Stanisław Wiąckowski, Uniwersytet im. J. Kochanowskiego Kielce
dr hab. inż B. Staniewski, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski Olsztyn
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 12:38:31
Autor: z
Stop GMO - Konferencja prasowa Ruchu Kukiz 15 w Sejmie 21.04.2017 (fragmenty)
Tak przy okazji trawienia mi się przypomniało.
W żołądku ma być kwaśno. Tak kwaśno że po 15 min. z włożonej tam ręki zostają tylko kości :-)
Jak nie ma kwaśno to _białka_ nie są do końca trawione a tu już z górki do różnych chorób na czele z alergiami.
Dlatego leki/suplementy na zgagę tylko pogarszają naz stan zdrowia a firmy farmaceutyczne zacierają ręce i wciskają nam kolejne "cudowne leki". I kółko się zamyka :-)

PS. Posiłku nie powinno się popijać ale "przedpijać" pół godziny przed operacją TRAWIENIE :-)

Data: 2017-04-25 12:44:07
Autor: prezydent San Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

PS. Posiłku nie powinno się popijać ale "przedpijać" pół godziny przed operacją TRAWIENIE :-)

Posiłek powinno się popijać pół godziny po.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-25 12:43:28
Autor: prezydent San Escobar
Stop GMO - Konferencja prasowa Ruchu Kukiz 15 w Sejmie 21.04.2017 (fragmenty)
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Byle co jesz, byle co wiesz...

Jak widać całkowicie jesteś wyprany przez Exxx :DDD

Ciotuniu, zamiast wić się jak pizda  - przedyskutuj z twórcami opracowania.
prof. Stanisław Wiąckowski, Uniwersytet im. J. Kochanowskiego Kielce
dr hab. inż B. Staniewski, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski Olsztyn

Ale to ty się wijesz jak każda przesłuchiwana pisowska ciotka. Nic nie
sprawdzono, ale wszystko jest wiadome :DDD

Ja tam jestem neutralny wobec GMO, więc chętnie poczytam coś sensownego.
Pisuarowy ciotowanie zachowaj dla Dolda Ronalda i tym podobnych.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-25 13:17:10
Autor: Dark Ice [27:1]
pisze:

W sumie informacje na poziomie Trefnego Sondażowego :DDD

Byle co jesz, byle co wiesz...

-- > Sądzisz, że ty jesz cos innego?

Ciotuniu,

-- > Brak argumentów? ;-)))

zamiast wić się jak pizda

-- > Brak argumentów? ;-)))

przedyskutuj z twórcami opracowania. prof. Stanisław Wiąckowski,
Uniwersytet im. J. Kochanowskiego Kielce dr hab. inż B. Staniewski,
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski Olsztyn

-- >  A może z doktorem Bredzińskim? ;-)))))

EOD

EOT? ;-)))

CL

Data: 2017-04-25 13:33:25
Autor: Dark Ice [27:1]
[...]

Niby kto nienawidzi PiS? Kto broni "sekty GMO"? Fakt jest faktem i bredzenie
Kukiza o mannie z nieba wzamian za ryż z Chin to czysta fantazja kogoś kto
nie ma pojęcia o gospodarce światowej i zależnościach tym rządzących.
Popatrz na Afrykę. Tam tyka bomba zegarowa. Jeżeli ci ludzi wkrótce nie
napchają brzuchów przyjda do Europy po to co ci gnije w lodówce i zjedzą
wszystko nie patrząc czy to modyfikowane czy nie.

CL

Data: 2017-04-25 13:48:12
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 13:33 Dark Ice [27:1] <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Gdybyś czytał i rozumował wiedziałbyś, że GMO walczy z głodem głównie  wśród niedożywionych amerykanów:
http://pogromcymitowmedycznych.pl/media/media/myth/z4867482x.jpg
http://static1.money.pl/i/h/52/103220_art2.jpg

EOD, ciotuniu!

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 15:37:00
Autor: prezydent San Escobar
[...]

"Nadwagę lub otyłość ma 61 proc. Polaków i 42 proc. Polek, a problem dotyczy
zwłaszcza osób starszych."

EOD, ciotuniu!

Pa, Ciotko Sondażowa :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-25 16:24:46
Autor: Gorszy Sort
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yy81qmlzmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Ciotuni pedałku to szukaj we własnym towarzystwie. Byłem wiele razy w USA, zapewniam cię, że na nioedożywienie to oni nie narzekają.

CL

Data: 2017-04-25 16:59:19
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 16:24 Gorszy Sort <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Niedorowój CL:
"Ciotuni pedałku to szukaj we własnym towarzystwie. Byłem wiele razy w  USA, zapewniam cię, że na nioedożywienie to oni nie narzekają."

:)
Ja pitolę...
Nie dość, że ciotunia, to jeszcze rozpaczliwie niedorozwinięta.
Gdzie ta panienka widziała chudzielców z USA na podlinkowanych  fotografiach?
Zgadujcie :)

Mikrocefalia jak nic! Niektórzy twierdzą, że za nią odpowiedzialne są  komary GMO made in USA.
Rozpędź się ciotuniu Ciemny Ludzie, co jej deszcz pada!
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 17:00:51
Autor: Trefniś
Stop GMO - Konferencja prasowa Ruchu Kukiz 15 w Sejmie 21.04.2017 (fragmenty)
W dniu .04.2017 o 16:24 Gorszy Sort <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Kolejne wcielenie niedorozwiniętego CL...
Umykaj, deszcz pada!
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-04-30 16:04:36
Autor: Kviat
W dniu 2017-04-25 o 07:18, Trefniś pisze:

Nb. głupców nie sieją, zaraz się ujawnią :)

A mogłeś nic nie pisać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-25 11:25:29
Autor: boukun
Użytkownik "Dark Ice [27:1]"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jakoś jak nie było GMO to nie było głodu. Co więcej, pomidory smakowały jak jabłka, wszystko na działce jadło się prosto z krzaka, wycierając tylko o spodnie, nawet marchewkę :)

boukun

Data: 2017-04-25 11:28:44
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 11:25 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ależ po wprowadzeniu na szeroką skalę GMO będzie tak samo, ale obok  żywności GMO będziesz "jadł" leki produkcji Bayer (który wchłonął niedawno  firmę Monsanto).
Biznes Bayera to taki samograj, najpierw będą produkować chorych, których  potem będą leczyć...

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 11:36:12
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 11:28 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Pry okazji warto omówić jeden aspekt, który dla wielu jest decydujący w  sporze o GMO.
Oczywiście dzięki modyfikacjom genetycznym produkowane są np. leki.. Choćby  insulina.
Bardzo dobrze!
Ale przecież np. szkodliwych leków przeciwrakowych (chemioterapia) nie  spożywa się codziennie, całą populacją i profilaktycznie!
Leki produkujmy, w sposób ściśle kontrolowany, a podajemy wyłącznie osobom  potrzebującym!

--
Trefniś

Data: 2017-04-25 13:33:56
Autor: Dark Ice [27:1]

Leki produkujmy, w sposób ściśle kontrolowany, a podajemy wyłącznie osobom
potrzebującym!

--

Dlatego są dostępne w aptekach bez recepty. Czy to nie Misiewicz pracował
jako pomocnik w aptekarza? ;-)))

CL

Data: 2017-04-25 13:23:45
Autor: Dark Ice [27:1]

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odn4ma$p51$1gioia.aioe.org...
[...]

Głod był i będzie. Od 1900 r liczba ludzi na świecie wzrosła około 4 razy.

Co więcej, pomidory smakowały jak jabłka, wszystko na działce jadło się prosto z krzaka, wycierając tylko o spodnie, nawet marchewkę :)

Dziś chłopstwu nie chce się zajmować pomidorami bo kupują je w marketach. Za dopłaty z UE. Proste?

CL

Data: 2017-04-25 13:47:00
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale mądrzy ludzie nie faszerują się chemią i gmo, tylko mają przydomowe ogródki... Proste? Jest moda na zdrową i nieprzetworzoną żywność w obliczy wzrastającej pandemii raka...

boukun

Data: 2017-04-25 16:30:42
Autor: Gorszy Sort
[...]

A na te przydomowe ogródki pada deszcz ze wszyskim syfem wiszącym w powietrzu. Przydomowy ogródek to relikt PRL-u udowadniający jak trudno oderwać chłopa od wideł. I ty z tych "przydomowych" ogródkó przed blokiem chcesz wyżywić ludzkość? ;-)))

CL

Data: 2017-04-25 16:54:39
Autor: boukun
Użytkownik "Gorszy Sort"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dzisiaj mądrzy ludzie uciekają na wieś z miasta i hodują własne kurki na wolnym wybiegu, świnki i co się da :)
Jakoś kiedyś ludzie z bloków mieli działki i byli zadowoleni i zdrowi...

boukun

Data: 2017-04-25 17:02:14
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 16:54 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A dzisiaj - mikrocefale...
:)

--
Trefniś

Stop GMO - Konferencja prasowa Ruchu Kukiz 15 w Sejmie 21.04.2017 (fragmenty)