Stop kościelnym fundamentalistom.

Data: 2014-06-17 13:02:28
Autor: max
Stop kościelnym fundamentalistom.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xhktwoka50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# "Opieka medyczna, a nie watykańska". Tysiące pacjentów protestują na
Facebooku przeciwko lekarzom "leczącym sumieniem"

.............................<

W Kościele niektórym też wstyd...
  - Jeśli ktoś uważa, że wskazanie innego lekarza kłóci się z jego
sumieniem, to nie powinien pracować jako lekarz, zwłaszcza ginekolog -
tłumaczył ortodoksyjnie katolickim lekarzom ks. prof. Andrzej Szostek z
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. - Lekarz powinien wypisać receptę
na środek antykoncepcyjny, jeśli pacjent tego żąda. Nie jest jego rolą
wychowywanie pacjenta i dbanie o jego zdrowie moralne - stwierdził też
znany ze swoich konserwatywnych poglądów prawnik, prof. Andrzej Zoll. #
Ze strony:
http://tnij.org/utsw0c9

--
stevep

Jesli panstwo akceptuje takie zachowania jak lekarzy idiotowq , to powinno z urzdu oglosic liste tych learzy , ktory deklaracje wiary podpisali . Powiem wiecej . Powinno stoswnym przpisaem nakazac  aby na drzwiach gabinetu takiego lekarza byla informacja o jego akcie wiary . Przeciez chya sie tego nie wstydzi !. Ja mam prawo wiedziec  idac jako pacjent do lekarza , czy mam do czynienia z czlowiekiem , dla ktorego zdobycze nauki sa wazniesze niz jego swiatopoglad . Proponowalbym ponadto aby pacjenci lekarzy , ktorzy dopuscili sie tego chaniebnego czynu , zglaszali publicznie swoje uwagi swiadczace o ich watpliwej jakosci moralnosci !. Jestem w 100 % pewien , ze wiekszosc z nich ma sumienie obciazone znacznie powazniejszymi sprawami niz niewypisywaie recept na srodki antykoncepcyjne , czy dokonanie aborcji wczesnego plodu , ktory z uwagi na wady nie mial prawa po urodzeniu zyc !.
max

Data: 2014-06-17 13:12:48
Autor: Fritz
"max" <max@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lnp7bs$43u$1speranza.aioe.org...

[...]