Stop loss zasady, strategie

Data: 2009-03-10 23:15:09
Autor: Jan Werbiński
Stop loss zasady, strategie
Wg jakich zasad stosuje się stop loss na akcjach?
Tzn niby wiem jak, ale ciekawi mnie jakie sposoby mają inni. Może sobie coś wybiorę? :-)

Pytania
Na jakim poziomie ustalać limit aktywacji tuż po zakupie dla stabilnych, a jaki dla ruchliwych (ryzykownych) papierów?
Wg jakich zasad podwyższać limit aktywacji dla stabilnych, a jak dla zmiennych w miarę wzrostu kursu?
Jaka różnica pomiędzy limitem aktywacji, a limitem sprzedaży dla papierów płynnych i mało płynnych?

Mało znalazłem w goglach na ten temat. Jakieś sugestie że np -10% itp.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Stop loss zasady, strategie