Stop nienawi¶ci=STOP PO!!

Data: 2010-10-20 06:00:47
Autor: Hans Kloss
Stop nienawi¶ci=STOP PO!!
 Żadnych marszów "przeciw przemocy", "przeciw nienawi¶ci" ani przeciw
jakimkolwiek innym abstrakcyjnym pojęciom. To nie nienawi¶ć szczuła
lecz platfonsy. To nie broń zabiła lecz obsługuj±cy j± platfons.
Zastopować tych skurwysynów można w obecnych warunkach  jedynie kartk±
wyborcz±, a dopiero potem policj±, prokuratur±, Trybunałem Stanu. Nie
ma w chwili obecnej innej skutecznej drogi.
J-23

Data: 2010-10-20 15:51:06
Autor: abc
Stop nienawi¶ci=STOP PO!!
Zastopować tych skurwysynów można w obecnych warunkach  jedynie kartk±
wyborcz±,

Gdyby to było możliwe, to nie byłoby Horthy'ego, Franco czy Pinocheta.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-20 07:14:02
Autor: Hans Kloss
Stop nienawi¶ci=STOP PO!!
On 20 PaĽ, 15:51, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Zastopować tych skurwysynów można w obecnych warunkach  jedynie kartk±
> wyborcz±,

Gdyby to było możliwe, to nie byłoby Horthy'ego, Franco czy Pinocheta.

Nie może nikt podobny pojawić się i działać skutecznie w obecnym
czasie i miejscu.Ich nie byłoby  bez armii, a polskiej armii obecnie
nie ma
J-23

Data: 2010-10-20 16:26:49
Autor: boukun
Stop nienawi¶ci=STOP PO!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d8b88bd9-f9d8-4353-9934-e8fba28f9023j2g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

Nie może nikt podobny pojawić się i działać skutecznie w obecnym
czasie i miejscu.Ich nie byłoby  bez armii, a polskiej armii obecnie
-- -- -- -- -- -- -
Marzy wam sie jeszcze armia Pinocheta? Chcecie uzbroić Hitlera?

boukun

Data: 2010-10-20 17:47:39
Autor: raff
Stop nienawiści=STOP PO!!
W dniu 2010-10-20 15:00, Hans Kloss pisze:
jakimkolwiek innym abstrakcyjnym pojęciom. To nie nienawiść szczuła
lecz platfonsy. To nie broń zabiła lecz obsługujący ją platfons.
Zastopować tych skurwysynĂłw moĹĽna w obecnych warunkach  jedynie kartkÄ…
wyborczą, a dopiero potem policją, prokuraturą, Trybunałem Stanu. Nie
ma w chwili obecnej innej skutecznej drogi.
J-23

Delegalizacja PO ?

R.

--
Z Mordercami sie nie dyskutuje.

Data: 2010-10-20 18:00:06
Autor: u2
Stop nienawi¶ci=STOP PO!!
W dniu 2010-10-20 17:47, raff pisze:
Delegalizacja PO ?

R.

Po co ? Niech wyborcy zadecyduj±. Póki co Tusk może spać spokojnie. Może
straszyć wojn± domow±. Dzięki temu ma poparcie w sondażach 40%. A o to
mu najwyraĽniej chodzi.

Stop nienawi¶ci=STOP PO!!