Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski

Data: 2016-01-07 17:47:33
Autor: u2
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
https://www.protestuj.pl/stop-obcej-interwencji-w-wewnetrzne-sprawy-polski,56,k.html

Mr Martin Schulz

President of the European Parliament

Mr Donald Tusk

President of the European Council

Mr Jean Claude Juncker

President of the European Commission

Dear Gentlemen,

In connection with recent outrageous opinions on the internal situation of Poland expressed by Martin Schulz and in connection with the decision according to which this situation is to be the subject-matter of a debate of the European Parliament in January 2016, I resolutely protest against interference in the matters of the Republic of Poland as a sovereign country.

The words of the President of the European Parliament (who has recently threatened to use force against Poland, anyway) in which he compared the result of the democratic election to a coup d’etat, constitute an unprecedented violation of all diplomatic customs that have been in use until now.

Worse still, these words indicate also the position that the EU bureaucracy would like to assume against one of the biggest member states: the position of absolute superiority that gives the right to impose the form of government and the shape of legislation upon Poland.

I am particularly worried about this because – as a Polish patriot – I am aware of the dreadful consequences that affected Poland as a result of foreign interventions in the past.

 From the tragic experience of the 18th century that led to the collapse of the Polish Commonwealth, through Poland’s isolation in its fight against Bolsheviks in 1920, to the Soviet invasion of 1939 that supported the German aggression and was carried out under the guise of “protection of national minorities”, these consequences were extremely painful for Poland – a Catholic country that has never pursued an aggressive policy against its neighbours.

The Western world, which expresses false concern about the allegedly uncertain state of Polish democracy today, demonstrated a passive attitude towards these experiences at best. It was because of the lack of European solidarity that Poles were sentenced to many years of Communist occupation by great powers debating in Yalta; the impact of this occupation has not been shaken off until now.

Therefore, I propose that, instead of questioning the results of the democratic election and interfering in the internal affairs of a sovereign state, the supreme EU authorities focus on real problems and threats, such as the uncontrolled inflow of illegal immigrants, the huge economic crisis or the hecatomb of unborn children that occurs every year.

Please remember that 2016 is the year in which Poland will celebrate 1050 years of its sovereignty. I would like to indicate that it is much longer than the period of existence of the European Union – presumably also many times longer than the European Union will ever last.

Therefore, I request you not to begin this year with a slap in the face of all Poles. I demand respect for Polish sovereignty and the tradition of democratic government that has existed in Poland for centuries.

Respectfully yours

Szanowni Panowie!

W związku z niedawnymi skandalicznymi wypowiedziami Martina Schulza na temat sytuacji wewnętrznej Polski oraz w związku z decyzją, według której sytuacja ta ma się stać przedmiotem debaty Parlamentu Europejskiego w styczniu 2016 roku, stanowczo protestuję wobec ingerowania w sprawy suwerennego kraju, jakim jest Rzeczpospolita Polska.

Słowa przewodniczącego Parlamentu Europejskiego (niedawno zresztą grożącego Polsce użyciem siły), w których wynik demokratycznych wyborów przyrównał on do zamachu stanu, stanowią bezprecedensowe naruszenie wszelkich obowiązujących dotąd dyplomatycznych konwenansów.

Co gorsza, słowa te znamionują również pozycję, którą unijna biurokracja pragnęłaby przyjąć wobec jednego z największych państw członkowskich: pozycję bezwzględnej wyższości, uprawniającą do dyktowania Polsce formy rządu i kształtu uchwalania praw.

Mój niepokój jest tym większy, że – jako polski patriota – zdaję sobie sprawę ze straszliwych konsekwencji, które w przeszłości dotykały Polskę za sprawą obcych interwencji.

Począwszy od zakończonych upadkiem polskiej państwowości tragicznych doświadczeń wieku XVIII, poprzez osamotnienie w walce z bolszewikami w roku 1920, a skończywszy na przeprowadzonej pod pretekstem „ochrony mniejszości narodowych” sowieckiej inwazji z 1939 r., która wsparła agresję niemiecką – Polska, kraj katolicki, który nie prowadził nigdy agresywnej polityki wobec sąsiadów, został przez nich wyjątkowo boleśnie doświadczony.

W obliczu tych doświadczeń Zachód, teraz z fałszywą troską pochylający się nad niepewnymi rzekomo losami polskiej demokracji, w najlepszym wypadku pozostawał bierny. To właśnie wskutek braku europejskiej solidarności Polacy zostali skazani przez obradujące w Jałcie mocarstwa na wieloletnią komunistyczną okupację, z której wpływu do tej pory nie udało się nam otrząsnąć.

Proponuję zatem, aby najwyższe unijne organy – zamiast kwestionować wyniki demokratycznych wyborów i ingerować w wewnętrzne sprawy suwerennego państwa – skoncentrowały się na realnych problemach i zagrożeniach, takich jak niekontrolowany napływ nielegalnych imigrantów, ogromny kryzys ekonomiczny czy dokonująca się corocznie hekatomba nienarodzonych dzieci.

Szanowni Panowie! Rok 2016 jest rokiem, w którym Polska obchodzić będzie 1050-lecie swojej państwowości. Ośmielę się zauważyć, że to znacznie więcej, niż Unia Europejska liczy sobie obecnie i zapewne również po wielokroć więcej, niż kiedykolwiek będzie sobie liczyć.

Żądam zatem od Panów, aby tego roku Unia Europejska nie rozpoczynała od wymierzonego wszystkim Polakom policzka. Domagam się uszanowania polskiej suwerenności i liczonej już w setkach lat tradycji demokratycznie sprawowanych rządów.

Z poważaniem,

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-07 09:06:34
Autor: brat_olin
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
u2 wrote:

https://www.protestuj.pl/stop-obcej-interwencji-w-wewnetrzne-sprawy-polski,56,k.html

Ano, troche sie zmienia w relacjach z Niemcami! A w linku ponizej min. Waszczykowski pyta min. Steinmeiera o Sylwestra w Kolonii:

https://pbs.twimg.com/media/CYITMm0WsAAFo-H.jpg:large

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2016-01-07 10:38:42
Autor: Zenek Kapelinder
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
Takie sranie w banie ta gadka. Oni maja z nami tak duzy problem ze my nie zdajemy sobie z tego sprawy. Koniecznie chca zeby Polacy kolejnej rewolty nie zrobili.  A Polacy maja powod zeby ja zrobic. To byt ksztaltuje swiadomosc. Boja sie zebysmy na ulicach  nie manifestowali niezadowolenia bo to sie moze rozlac na kraje zachodnie. My mamy niskie zarobki a tam ludzie sa niezadowoleni z hurtowego przyjmowania uchodzcow. Co w dluzszym czasie doprowadzi do zubozenia aborygenow. Juz maja sporo gorzej niz mieli 15 lat temu.

Data: 2016-01-07 19:52:17
Autor: u2
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
Juz maja sporo gorzej niz mieli 15 lat temu.

to objaw starzenia sie, swieza krew przyda sie wapniakom:)

Data: 2016-01-07 11:24:59
Autor: Zenek Kapelinder
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
Jak masz tak cytowac jak to robisz to lepiej jak bys nie cytowal. Zawsze jest przyczyna i skutek. Zubozenie to skutek aktualnej polityki imigracyjnej. Brak mlodych mozna uzupelnic maszynami. Ale to musi byc dostosowane do starzenia sie spoleczenstwa. I to sie robi. W fabrykach roboty zapierdzielaja zamiast ludzi. One nigdy na emerytury nie pojda. Jak sie zuzyja to recykling je czeka. A uchodzcom trzeba od pierwszego dnia jak sie pojawia do ich smierci za kilkadziesiat lat dawac kase ktorej nie wypracowuja i nie wypracowywali. Kase na maszyny wypracowywali aborygeni i odcinaja teraz kupony z inwestycji.

Data: 2016-01-07 20:26:42
Autor: u2
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
Zawsze jest przyczyna i skutek.

no to powiedz mi co bylo pierwsze jajko czy kura ?:)

Data: 2016-01-07 12:13:28
Autor: Zenek Kapelinder
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
Pierdol sie.

Data: 2016-01-07 21:56:10
Autor: u2
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
Pierdol sie.

ale ale zenek, jajko czy kura ?:)

Data: 2016-01-07 13:11:46
Autor: Zenek Kapelinder
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
Udzielilem wyczerpujacej odpowiedzi.

Data: 2016-01-08 06:19:02
Autor: Wiesiaczek
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
Pierdol sie.

Zenek, czy mógłbyś zostawiać wrotki i choć kawałek cytatu?
Bo tak to ja widzę, że gadasz z duchem lub sam ze sobą.
A dyskusja wydaje się być całkiem interesująca :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2016-01-08 15:05:10
Autor: stevep
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
W dniu .01.2016 o 06:19 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

Pierdol sie.

Zenek, czy mgby zostawia wrotki i cho kawaek cytatu?
Bo tak to ja widz, e gadasz z duchem lub sam ze sob.
A dyskusja wydaje si by cakiem interesujca :)

To prawda, on pewnie uwaa, e dziaa w konspiracji.

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-07 20:33:32
Autor: Mark VVoydak
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
WON !!!

http://polska.newsweek.pl/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1,1.html

Data: 2016-01-07 20:19:54
Autor: Mark VVoydak
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
WON PARSZYWA GNIDO!!!!

Data: 2016-01-07 20:31:47
Autor: u2
W dniu 2016-01-07 o 20:19, pajdak pisze:
WON PARSZYWA GNIDO!!!!

kutas złamany "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

a twoja stara schorowana mamusia wie co tutaj wypisujesz pajdak ?:)

Data: 2016-01-07 18:18:14
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 7 stycznia 2016 17:47:

[...]

No, facio odlot zaliczył. Setki lat tradycji demokratycznych rządów? Najpierw królestwo, za założenia feudalizm. Potem 123 lata zaborów, potem dwadzieścia lat międzywojnia i jakiej takiej demokracji, potem wrogi ludziom system, na koniec kontestowane dwadzieścia parę lat demokracji i ledwo parę miesięcy rządów "prawdziwych koncesjonowanych Polaków". A on o setkach lat?  No i Unia powinna te trzysta mld eurasów se wsadzić, bo jak nie mieszać się to na całego. :-)

Data: 2016-01-07 11:19:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:17:10 UTC+1 uytkownik Marek Czaplicki napisa:
> [...]

> Domagam si uszanowania polskiej suwerennoci i liczonej ju w setkach lat > tradycji demokratycznie sprawowanych rzdw.

Chodzi o tradycj demokracji szlacheckiej.
RON bya demokracj feudaln, ktrej demos stanowia szlachta, ale zasady ustroju byy demokratyczne, z wadz przewanie reprezentatywn dla tak
okrojonego demosu. Zaczo si to psu na wiksz skal za czasw saskich.

Data: 2016-01-07 20:25:17
Autor: u2
W dniu 2016-01-07 o 20:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
Zaczo si to psu na wiksz skal za czasw saskich.

za sasa jedz pij i popuszczaj pasa:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-07 20:33:38
Autor: Mark VVoydak

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:568ebb9b$0$22841$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2016-01-08 06:29:28
Autor: Wiesiaczek
W dniu 07.01.2016 o 20:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:17:10 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
[...]

Chodzi o tradycję demokracji szlacheckiej.
RON była demokracją feudalną, której demos stanowiła szlachta, ale zasady
ustroju były demokratyczne, z władzą przeważnie reprezentatywną dla tak
okrojonego demosu. Zaczęło się to psuć na większą skalę za czasów saskich.

Demokracja feudalna?!
Faktycznie masz niezły odlot, jak zauważył Twój przedpiśca:)
Idąc tym tropem, czarni niewolnicy na plantacjach bawełny żyli w demokracji, której demos stanowili biali farmerzy a PRL była wzorem demokracji socjalistycznej, której demos stanowili członkowie PZPR :)

Ale trzeba przyznać, że dobry jesteś w tym naginaniu, już od samego rana mam lepszy humor:)

Data: 2016-01-08 02:10:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
W dniu pitek, 8 stycznia 2016 06:29:29 UTC+1 uytkownik Wiesiaczek napisa:

Idc tym tropem, czarni niewolnicy na plantacjach baweny yli w demokracji, ktrej demos stanowili biali farmerzy

Dokadnie - podobnie jak w demokracji ateskiej niewolnicy nie naleeli do demw!
Prosz sprawdzi - parti popierajc niewolnictwo w US przed wojn secesyjn
byli... Demokraci. Lincoln by Republikaninem - koniec kropka.

Data: 2016-01-08 13:49:14
Autor: t-1
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
W dniu 08.01.2016 o 06:29, Wiesiaczek pisze:

Demokracja feudalna?!
Faktycznie masz niezy odlot, jak zauway Twj przedpica:)
Idc tym tropem, czarni niewolnicy na plantacjach baweny yli w
demokracji, ktrej demos stanowili biali farmerzy a PRL bya wzorem
demokracji socjalistycznej, ktrej demos stanowili czonkowie PZPR :)

Ale trzeba przyzna, e dobry jeste w tym naginaniu, ju od samego rana
mam lepszy humor:)

Ciekawe, czy podobny tobie mdrek w przyszoci nie powie, e w 21 wieku nie byo demokracji bo mapy z ZOO nie miay prawa gosu.

Data: 2016-01-08 15:38:13
Autor: Wiesiaczek
W dniu 08.01.2016 o 13:49, t-1 pisze:
[...]

Ciekawe, czy podobny tobie mędrek w przyszłości nie powie, że w 21 wieku
nie było demokracji bo małpy z ZOO nie miały prawa głosu.

Zdecydowanie nie powie, bowiem uważam, że jest za dużo demokracji...
Dwóch idiotów przebija jednego profesora, a o moim życiu w tym kraju decydują zakonnice i chamy.
Ale i tak demokracja feudalna bardzo mnie rozbawiła:)

Data: 2016-01-08 16:25:08
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 7 stycznia 2016 20:19:

[...]

Demokracja to demokracja. Jak z przymiotnikiem to wychodzi taka jak demokracja ludowa, czyli żadna. :-)

Data: 2016-01-08 08:12:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stop obcej interwencji w wewntrzne sprawy Polski
W dniu pitek, 8 stycznia 2016 16:24:04 UTC+1 uytkownik Marek Czaplicki napisa:
> [...]

> ustroju byy demokratyczne, z wadz przewanie reprezentatywn dla tak
> okrojonego demosu. Zaczo si to psu na wiksz skal za czasw saskich.

Demokracja to demokracja. Jak z przymiotnikiem to wychodzi taka jak demokracja ludowa, czyli adna. :-)

Czy demokracja w Atenach bya demokracj?