Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski

Data: 2016-01-07 18:18:14
Autor: Marek Czaplicki
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 7 stycznia 2016 17:47:

https://www.protestuj.pl/stop-obcej-interwencji-w-wewnetrzne-sprawy-polski,56,k.html

Domagam się uszanowania polskiej suwerenności i liczonej już w setkach lat tradycji demokratycznie sprawowanych rządów.

Z poważaniem,

No, facio odlot zaliczyÅ‚. Setki lat tradycji demokratycznych rzÄ…dów? Najpierw królestwo, za zaÅ‚ożenia feudalizm. Potem 123 lata zaborów, potem dwadzieÅ›cia lat miÄ™dzywojnia i jakiej takiej demokracji, potem wrogi ludziom system, na koniec kontestowane dwadzieÅ›cia parÄ™ lat demokracji i ledwo parÄ™ miesiÄ™cy rzÄ…dów "prawdziwych koncesjonowanych Polaków". A on o setkach lat?  No i Unia powinna te trzysta mld eurasów se wsadzić, bo jak nie mieszać siÄ™ to na caÅ‚ego. :-)

Data: 2016-01-07 11:19:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stop obcej interwencji w wewnêtrzne sprawy Polski
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:17:10 UTC+1 u¿ytkownik Marek Czaplicki napisa³:
> [...]

> Domagam siê uszanowania polskiej suwerenno¶ci i liczonej ju¿ w setkach lat > tradycji demokratycznie sprawowanych rz±dów.

Chodzi o tradycjê demokracji szlacheckiej.
RON by³a demokracj± feudaln±, której demos stanowi³a szlachta, ale zasady ustroju by³y demokratyczne, z w³adz± przewa¿nie reprezentatywn± dla tak
okrojonego demosu. Zaczê³o siê to psuæ na wiêksz± skalê za czasów saskich.

Data: 2016-01-07 20:25:17
Autor: u2
W dniu 2016-01-07 o 20:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
Zaczê³o siê to psuæ na wiêksz± skalê za czasów saskich.

za sasa jedz pij i popuszczaj pasa:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-07 20:33:38
Autor: Mark VVoydak
Stop obcej interwencji w wewnêtrzne sprawy Polski
WON !!!

http://polska.newsweek.pl/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1,1.html

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:568ebb9b$0$22841$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2016-01-08 06:29:28
Autor: Wiesiaczek
W dniu 07.01.2016 o 20:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:17:10 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
[...]

No, facio odlot zaliczył. Setki lat tradycji demokratycznych rządów?
Najpierw królestwo, za założenia feudalizm. Potem 123 lata zaborów, potem
dwadzieścia lat międzywojnia i jakiej takiej demokracji, potem wrogi ludziom
system, na koniec kontestowane dwadzieścia parę lat demokracji i ledwo parę
miesięcy rządów "prawdziwych koncesjonowanych Polaków". A on o setkach lat?
No i Unia powinna te trzysta mld eurasów se wsadzić, bo jak nie mieszać się
to na całego. :-)

Chodzi o tradycjÄ™ demokracji szlacheckiej.
RON była demokracją feudalną, której demos stanowiła szlachta, ale zasady
ustroju były demokratyczne, z władzą przeważnie reprezentatywną dla tak
okrojonego demosu. Zaczęło się to psuć na większą skalę za czasów saskich.

Demokracja feudalna?!
Faktycznie masz niezły odlot, jak zauważył Twój przedpiśca:)
Idąc tym tropem, czarni niewolnicy na plantacjach bawełny żyli w demokracji, której demos stanowili biali farmerzy a PRL była wzorem demokracji socjalistycznej, której demos stanowili członkowie PZPR :)

Ale trzeba przyznać, że dobry jesteś w tym naginaniu, już od samego rana mam lepszy humor:)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2016-01-08 02:10:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stop obcej interwencji w wewnêtrzne sprawy Polski
W dniu pi±tek, 8 stycznia 2016 06:29:29 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

Id±c tym tropem, czarni niewolnicy na plantacjach bawe³ny ¿yli w demokracji, której demos stanowili biali farmerzy

Dok³adnie - podobnie jak w demokracji ateñskiej niewolnicy nie nale¿eli do demów!
Proszê sprawdziæ - parti± popieraj±c± niewolnictwo w US przed wojn± secesyjn±
byli... Demokraci. Lincoln by³ Republikaninem - koniec kropka.

Data: 2016-01-08 13:49:14
Autor: t-1
Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski
W dniu 08.01.2016 o 06:29, Wiesiaczek pisze:

Demokracja feudalna?!
Faktycznie masz niez³y odlot, jak zauwa¿y³ Twój przedpi¶ca:)
Id±c tym tropem, czarni niewolnicy na plantacjach bawe³ny ¿yli w
demokracji, której demos stanowili biali farmerzy a PRL by³a wzorem
demokracji socjalistycznej, której demos stanowili cz³onkowie PZPR :)

Ale trzeba przyznaæ, ¿e dobry jeste¶ w tym naginaniu, ju¿ od samego rana
mam lepszy humor:)

Ciekawe, czy podobny tobie mêdrek w przysz³o¶ci nie powie, ¿e w 21 wieku nie by³o demokracji bo ma³py z ZOO nie mia³y prawa g³osu.

Data: 2016-01-08 15:38:13
Autor: Wiesiaczek
W dniu 08.01.2016 o 13:49, t-1 pisze:
[...]

Ciekawe, czy podobny tobie mędrek w przyszłości nie powie, że w 21 wieku
nie było demokracji bo małpy z ZOO nie miały prawa głosu.

Zdecydowanie nie powie, bowiem uważam, że jest za dużo demokracji...
Dwóch idiotów przebija jednego profesora, a o moim życiu w tym kraju decydują zakonnice i chamy.
Ale i tak demokracja feudalna bardzo mnie rozbawiła:)

Data: 2016-01-08 16:25:08
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 7 stycznia 2016 20:19:

[...]

Demokracja to demokracja. Jak z przymiotnikiem to wychodzi taka jak demokracja ludowa, czyli żadna. :-)

Data: 2016-01-08 08:12:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stop obcej interwencji w wewnêtrzne sprawy Polski
W dniu pi±tek, 8 stycznia 2016 16:24:04 UTC+1 u¿ytkownik Marek Czaplicki napisa³:
> [...]

> okrojonego demosu. Zaczê³o siê to psuæ na wiêksz± skalê za czasów saskich.

Demokracja to demokracja. Jak z przymiotnikiem to wychodzi taka jak demokracja ludowa, czyli ¿adna. :-)

Czy demokracja w Atenach by³a demokracj±?

Stop obcej interwencji w wewnętrzne sprawy Polski