Stop pałacom!

Data: 2019-04-30 22:05:06
Autor: Lepudruk
Stop pałacom!
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/sprzeciw-wobec-budowy-zamku-w-puszczy-noteckiej/7nbkg32

"Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu uchylił swoją decyzję
sprzed czterech lat ws. budowy zamku w Stobnicy, na terenie Puszczy
Noteckiej i oficjalnie sprzeciwił się inwestycji. Powód? RDOŚ uznał, że
został wprowadzony przez inwestora w błąd, co do powierzchni terenu, który
zostanie przekształcony w związku z budową. Aby ją kontynuować, niezbędna
będzie decyzja środowiskowa."

Zgodnie z poleceniem lokatora pewnego budynku na Żoliborzu w Warszawie .;-)

"Jak się okazuje, teren, który zostanie przekształcony w wyniku budowy
zamku,będzie większy, niż wcześniej deklarował inwestor. Ostatecznie
przekształcona powierzchnia ma przekroczyć dwa hektary, podczas gdy wszystko
miało się zamknąć w 1,7 hektara."

No proszę! Typowa polityczna zagrywka.
Szukali haka szukali i znaleźli >0.3 ha pastwiska gdzie rosną chronione
pokrzywy.
Dokładnie ile? Wiem ale nie powiem! ;-))

Hekar to 100m x 100m. Jakie rozmiary ma poletko >0.3ha? ;-)))

Ciekaw jestem kto zwróci Inwestorowi zainwestowane w budowę pieniądze?

-  Lepudruk -

Data: 2019-05-01 07:11:35
Autor: dantes
Stop pałacom!
Dnia Tue, 30 Apr 2019 22:05:06 +0200, Lepudruk napisał(a):

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/sprzeciw-wobec-budowy-zamku-w-puszczy-noteckiej/7nbkg32

[...]

Ciekaw jestem kto zwróci Inwestorowi zainwestowane w budowę pieniądze?

-  Lepudruk -

Zieloni.

Stop pałacom!