Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga

Data: 2012-03-14 21:16:26
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
疾by nie by這 za grupowych zdziwionych 瞠 si wpakuj w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazd闚.

http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-druga
--
Krzysiek

Data: 2012-03-14 21:07:02
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Krzysztof 45
驍eby nie byo za grupowych zdziwionych 髒e si wpakuj w protest. Macie
10 dni na obcykanie objazd籀w.

A nie lepiej p籀j do psychologa ze swoimi problemami mentalnymi, zamiast uprzykrza innym 髒ycie robieniem byda pod pretekstem szczytnego celu?

Data: 2012-03-14 22:10:47
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
to napisa(a):
[...]

Tam masz podane telefony. Dzwo i proponuj
Jak PISiory dym robi tudzie髒 inne 8 marca z ACTA razem wzici itd, to jest OK?
--
Krzysiek

Data: 2012-03-14 21:14:50
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Krzysztof 45
Tam masz podane telefony. Dzwo i proponuj

Po chuj mam gdzie dzwoni?

Jak PISiory dym robi tudzie髒
inne 8 marca z ACTA razem wzici itd, to jest OK?

Oczywicie, 髒e nie jest ok, ale jednak blokowanie dr籀g przez samych kierowc籀w w z g籀ry przegranej sprawie to wy髒szy stopie idiotyzmu. Zdecydowanie wy髒szy.

Data: 2012-03-14 22:25:04
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
to napisa(a):
Tam masz podane telefony. Dzwo i proponuj

Po chuj mam gdzie dzwoni?
Bo ja nie znam odpowiedzi.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-14 22:22:51
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Krzysztof 45
Bo ja nie znam odpowiedzi.

Na jakie pytanie? Pite byo?

Data: 2012-03-15 06:50:07
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
to napisa(a):
begin Krzysztof 45

Bo ja nie znam odpowiedzi.

Na jakie pytanie? Pite byo?

Skleroza czy posty znikaj?
--
Krzysiek

Data: 2012-03-15 10:59:08
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Krzysztof 45
Na jakie pytanie? Pite byo?

Skleroza czy posty znikaj?

W Twoim przypadku to bardziej demencja, bo na pytania retoryczne si z zasady nie odpowiada.

Data: 2012-03-15 16:26:37
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
to napisa(a):
W Twoim przypadku to bardziej demencja, bo na pytania retoryczne si z zasady nie odpowiada.

Demencja powiadasz.
No to inaczej.
cyt.

> A nie lepiej p籀j do psychologa ze swoimi problemami mentalnymi, zamiast
> uprzykrza innym 髒ycie robieniem byda pod pretekstem szczytnego celu?

Pytanie.
Jak si ma moja demencja do Twojej demencji oraz Twoje pojmowanie tekstu pisanego?

Twoja retoryka powinna by skierowana pod inny adres.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-15 16:09:27
Autor: to
> [...]
 > szczytnego celu?

Pytanie.
Jak si ma moja demencja do Twojej demencji oraz Twoje pojmowanie tekstu

To jest pytanie retoryczne. Wygooglaj sobie, co to oznacza i co si z tym wi髒e.

Data: 2012-03-15 17:36:43
Autor: Krzysztof 45
> [...]

pisanego?

To jest pytanie retoryczne. Wygooglaj sobie, co to oznacza i co si z tym wi髒e.

A miaem zrobic dopisek 髒e to nie jest pytanie retoryczne. Wic potwierdzam. Nie jest.

--
Krzysiek

Data: 2012-03-14 23:29:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
to, 14 Mar 2012 21:14:50 GMT, pl.misc.samochody:
Oczywi軼ie, 瞠 nie jest ok, ale jednak blokowanie dr鏬 przez samych kierowc闚 w z g鏎y przegranej sprawie to wy窺zy stopie idiotyzmu.

Pr鏏ujesz rozmawia z go軼iem, kt鏎y chce obni篡 cen paliwa kupuj帷
wi璚ej paliwa. To zwyk造 idiota jest, jak wszyscy z tej "inicjatywy
obywatelskiej".

24 marca odnios spektakularny sukces. Tak jak w czasie "blokowania" stacji
benzynowych albo ostatniej "blokady wszystkiego" (najlepsza by豉 relacja z
Poznania: kole, kt鏎y to "koordynowa" by bardzo niezadowolony bo stawi
si on i kolega. I we dw鏂h blokowali :DDDDD)

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz.

Data: 2012-03-15 06:49:24
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Marek 'marcus075' Karweta napisa(a):
[...]

Kretynie przeczytaj m鎩 post 10 razy mo瞠 dotrze do twojego tempego 豚a co jest w nim napisane. A
jak nie pojmiesz tego to popro m這dszego brata.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-15 09:55:12
Autor: Arek
W dniu 2012-03-15 06:49, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Te blokady to raczej dzia豉j w drug stron, wi璚 obstawiam, 瞠 akcja sponsorowana przez zainteresowanych wysokimi cenami.

Oczywi軼ie, zawsze banda g逝pk闚 si znajdzie, kt鏎zy z braku zaj璚ia przy陰cz si do tej dziecinady.

A.

Data: 2012-03-15 09:40:51
Autor: ojciec
[...]

Przyjdzie i czas na Ciebie, wszystko kwest ja ceny.

Data: 2012-03-15 15:52:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
ojciec, Thu, 15 Mar 2012 09:40:51 +0100, pl.misc.samochody:

Wytrze德iej i napisz to jeszcze raz.

Data: 2012-03-15 09:39:13
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga

Oczywicie, 髒e nie jest ok, ale jednak blokowanie dr籀g przez samych
kierowc籀w w z g籀ry przegranej sprawie to wy髒szy stopie idiotyzmu.
Zdecydowanie wy髒szy.

Czy ty jeste pracownikiem administracji?

Data: 2012-03-15 10:59:33
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin ojciec
Czy ty jeste pracownikiem administracji?

Czy Ty jeste kierowc szambiarki?

Data: 2012-03-15 12:23:41
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-15 11:59, to pisze:
begin ojciec

Czy ty jeste pracownikiem administracji?

Czy Ty jeste kierowc szambiarki?

Tak.Musze do niej la szambo.
Mama Cie nie uczya 髒e si nie odpowiada pytaniem na pytanie?

Data: 2012-03-15 11:35:01
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin ojciec
Tak.Musze do niej la szambo.

Smacznego!

Mama Cie nie uczya 髒e si nie odpowiada pytaniem na pytanie?

To zasada gupc籀w.

Data: 2012-03-15 15:08:18
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-15 12:35, to pisze:
begin ojciec

Tak.Musze do niej la szambo.

Smacznego!

Mama Cie nie uczya 髒e si nie odpowiada pytaniem na pytanie?

To zasada gupc籀w.

Co ma "smacznego" do lania? Bye ju髒 u specjalisty?

Data: 2012-03-15 16:10:47
Autor: to
[...]

Mnie nie pytaj. 驍ycz Ci smacznego z grzecznoci. Osobicie gustuj w nieco innych wiktuaach.

Bye ju髒 u specjalisty?

U specjalisty-szambiarza? Nie potrzebuj, nie mam szamba.

Data: 2012-03-14 22:16:54
Autor: BUNIEK
[...]

Si zgadzam zwaszcza na euro, bo jedyne co udowodnimy to to jakim jestemy bydem i nic wicej.
A jak bdziemy postrzegani w oczach przyjezdnych, ja tam bym wola aby doszli do wniosku(przyjezdni) ze Polska to nie zadupie i mo髒e warto przyjecha pozwiedza i zostawi troch $$$.
Z cenami paliw mo髒e i tez trzeba cos zrobi ale nie strzelajc sobie w kolano zwaszcza na EURO.

Buniek

Data: 2012-03-14 21:42:50
Autor: masti
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Dnia piknego Wed, 14 Mar 2012 21:16:26 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
wystuka:

驍eby nie byo za grupowych zdziwionych 髒e si wpakuj w protest. Macie
10 dni na obcykanie objazd籀w.

http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-
druga

ale megaloman

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co m籀wi, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2012-03-14 21:54:48
Autor: Rafa \"SP\" Gil
W dniu 2012-03-14 21:16, Krzysztof 45 pisze:
驍eby nie byo za grupowych zdziwionych 髒e si wpakuj w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazd籀w.
http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-druga

jak cudownie ... gdzie mam si zgosi by zrobi lach organizatorom ? Po poprzednim protecie koncerny paliwowe tak si z rzdem osray ze strachu, 髒e cena za litr diesla spady 0 4,60 PLN ....

Teraz mi bd dopaca ! Jak cudownie !

Data: 2012-03-14 22:07:40
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Rafa "SP" Gil napisa(a):
jak cudownie ... gdzie mam si zgosi by zrobi lach organizatorom ?
LOL Masz wszystko napisane gdzie si zbieraj :D
Po poprzednim protecie koncerny paliwowe tak si z rzdem osray ze strachu, 髒e cena za litr diesla spady 0 4,60 PLN ....
Za may odzew. To nie ACTA :)
--
Krzysiek

Data: 2012-03-14 23:27:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Krzysztof 45, Wed, 14 Mar 2012 21:16:26 +0100, pl.misc.samochody:
疾by nie by這 za grupowych zdziwionych 瞠 si wpakuj w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazd闚.

http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-druga

Wielokrotnie wam, bucki, pisa貫m (via FB), ale 瘸den idiota mi nie
wyja郾i, w jaki spos鏏 nap璠zaj帷 rynek paliw chcecie walczy z cenami
paliw (wszystkie bucki mi pisa造: "jeste hejterem, kt鏎y g闚no robi!!!1).
Przesi康嬈ie si, bucki, do komunikacji miejskiej, poci庵闚 czy na rowery.
Jak zrobi tak 80% kierowc闚 to:
1) b璠zie straszny rozpieprz w poci庵ach, komunikacji miejskiej czy ruchu
drogowym
2) ceny paliw p鎩d w d馧, bo prawie nikt nie b璠zie ich kupowa.

To si, bucki, nazywa "wolny rynek" (wiem, 瞠 "wolny" powinno by w
cudzys這wie).

Chyba, 瞠 to dla was, bucki, za trudne to przepraszam. Blokujcie sobie w
najlepsze, szczeg鏊nie w weekend :-DD

Data: 2012-03-15 07:04:17
Autor: Krzysztof 45
[...]

Po huj to pode mn piszesz te brednie? Co ja mam z tym wsp鏊nego? Poinformowa貫m cie matole by sie tylko w korki nie wpierdoli. Powiniene by zadowolony z opcji 瞠 znasz dat i miejsca. A ty wylewasz pode mn swoje frustracje. Aptek zamkn瘭i? :D

--
Krzysiek

Data: 2012-03-15 07:49:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Krzysztof 45, Thu, 15 Mar 2012 07:04:17 +0100, pl.misc.samochody:
Po huj

"chuj", kolego.

to pode mn piszesz te brednie? Co ja mam z tym wsp鏊nego?

Pewnie jeste "koordynatorem".

Poinformowa貫m cie matole by sie tylko w korki nie wpierdoli.

Nie mieszkam w Polsce chwilowo, 24 marca si nie wybieram. Dzi瘯uj.

Aptek zamkn瘭i? :D

Najwyra幡iej zamkn瘭i i tabletek nie kupi貫.

Data: 2012-03-15 08:05:47
Autor: Ghost
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga

U篡tkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomo軼i news:jjs0od$g4u$1news.vectranet.pl...

Co ja mam z tym wsp鏊nego?

A to, ze de facto podpisales sie pod inicatywa.

"疾by nie by這 za grupowych zdziwionych 瞠 si wpakuj w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazd闚."

To raczej nie jest krytyka protestujacych, a wyraz "瞠by nie by這 za", czyli uprzednio nie spotkali sie z Twoim zrozumieniem "grupowi zdziwieni".

Nie wykrecisz sie.

Data: 2012-03-15 15:09:21
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Ghost napisa(a):
Co ja mam z tym wsp鏊nego?

A to, ze de facto podpisales sie pod inicatywa.

W kt鏎ym miejscu?
"疾by nie by這 za grupowych zdziwionych 瞠 si wpakuj w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazd闚."

To raczej nie jest krytyka protestujacych,

A dla czego mia豉 by by?
Z reszt, jest krytyka i o鈍iadczam ze po ostatnim prote軼ie krytykuj t form protestu i nie zgadzam si z decyzj co do daty protestu. :D

a wyraz "瞠by nie by這 za", czyli uprzednio nie spotkali sie z Twoim zrozumieniem "grupowi zdziwieni".

Nie wykrecisz sie.

Nie zrozumia貫.

Poprzednio by造 informacje o protestach, a znale幢i sie tacy co potem p豉kali 瞠 nic nie wiedzieli i wpakowali si w korki.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-15 08:37:50
Autor: Myjk
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Thu, 15 Mar 2012 07:04:17 +0100, Krzysztof 45
Po huj to pode mn piszesz te brednie? Co ja mam z tym wsp籀lnego? [...]

Ty masz Krzysiu 45 ile lat? Mo髒e popracuj dokadniej nad swoimi
wypowiedziami, bo maj zupenie inny wyd驕wik ni髒 sugerujesz powy髒ej. --
Pozdor Myjk

Data: 2012-03-15 02:17:36
Autor: Tomasz Pyra
On Wed, 14 Mar 2012 21:16:26 +0100, Krzysztof 45 wrote:

疾by nie by這 za grupowych zdziwionych 瞠 si wpakuj w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazd闚.

http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-druga

Ostatnio protestowa這 po kilkana軼ie os鏏 per miasto - nie wystarczy jedna
kompromitacja tego, jak瞠 g逝piego, pomys逝?

Data: 2012-03-15 02:17:23
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Tomasz Pyra
Ostatnio protestowao po kilkanacie os籀b per miasto - nie wystarczy
jedna kompromitacja tego, jak髒e gupiego, pomysu?

Warto tu zauwa髒y, 髒e wspomniany w innym wtku tramwajowy onanista wyra驕nie skuteczniej zablokowa miasto i to sam jeden, nie liczc jego konia. Mo髒e wic warto przemyle skorzystanie z jego dowiadcze na czas obecnej edycji protestu?

Data: 2012-03-15 12:22:21
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-15 03:17, to pisze:
[...]

Zostanie ukarany przez prokuratur bo jest jeden.Gdyby byo 700 000 onanist籀w tramwajowych w 1 000 000 miecie,zostao by to przyjte jako normalne zachowanie. Su髒by penitencjarne opacane s z podatk籀w kt籀re opacao by te 700 000 onanist籀w, wiadome 髒e pies kt籀ry gryzie swego pana jest poddawany eutanazji.

Data: 2012-03-15 07:17:34
Autor: Bugatti
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
U篡tkownik "Tomasz Pyra" napisa w wiadomo軼i:

Ostatnio protestowa這 po kilkana軼ie os鏏 per miasto - nie wystarczy jedna
kompromitacja tego, jak瞠 g逝piego, pomys逝?

Tomaszu, pomys nie jest g逝pi (zak豉dam 瞠 ludzi organizuj帷o maj dobre zamiary i nie s z koncenrami paliwowymi) - dobrze 瞠 kto ma godno嗆 i budzi w sobie niech耩 do czego, czego de facto *nie mo瞠* tak by. Minister finans闚 powinie by zwalony ze stanowiska, bo to on ci庵le zad逝瘸 (i dalej zad逝瘸) kraj a teraz kazuje innym p豉ci za swoje b喚dne decyzje.
Wi瘯szo嗆 ludzi obecnie nie ma poczucia warto軼i - s御iad ma auto, to ja te musz, kolega kupi sportowe fele, to ja te chce, kolega wzi掖 kredyt, to ja te wezm, brat ma 穎n, to ja te poszukam ...(intellygenty) koledzy z pracy godz si na podwy磬io paliw, to ja te nie b璠 si buntowa...ludzie w obecnych czasach nie maj w豉snego zdania...a je郵i maj to podaj dziwne argumenty.
Dobrze 瞠 ludzie mocno nie grzesz - bo mog這 by tak by 瞠 jak ludzie b璠 robi co z貫go, to inni b璠 si na to godzi i i嗆 z pr康em np. "moj siostr zgw豉cili, no to co z tego 瞠 moj kuzynk zaraz zgwa販".(poda貫m okropny przyk豉d - wiem, ale chce pokaza 瞠 rozw鎩 gospodarczy w ostatnich ponad 50 latach obni篡 indywidualizm i poczucie "mi這軼i" u ludzi)

"Dziwny jest ten 鈍iat"

--
Bugatti

Data: 2012-03-15 08:00:03
Autor: Ghost
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga

U篡tkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisa w wiadomo軼i news:jjs19q$37n$1srv.cyf-kr.edu.pl...

"Dziwny jest ten 鈍iat"

Uhm, ten w tfojej guowie.

Data: 2012-03-15 08:18:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Bugatti, Thu, 15 Mar 2012 07:17:34 +0100, pl.misc.samochody:
U篡tkownik "Tomasz Pyra" napisa w wiadomo軼i:

Ostatnio protestowa這 po kilkana軼ie os鏏 per miasto - nie wystarczy jedna
kompromitacja tego, jak瞠 g逝piego, pomys逝?

Tomaszu, pomys nie jest g逝pi

M闚isz, 瞠 walka z wysokimi cenami benzyny poprzez kupowanie jeszcze
wi瘯szych ilo軼i benzyny jest M.RYM POMYSΒM? No chyba, kur*a, w
socjalizmie...

Data: 2012-03-15 21:57:03
Autor: nazgul
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga

Tomaszu, pomys nie jest gupi

M籀wisz, 髒e walka z wysokimi cenami benzyny poprzez kupowanie jeszcze
wikszych iloci benzyny jest MDRYM POMYSEM? No chyba, kur*a, w
socjalizmie...

Zafiksowae si na odkryciu 髒e stojc w korku wicej si spali,
wspaniale!
Ogarnij jednak wasny umys, w przywoanym przez Ciebie socjali驕mie, kupowanie wikszej iloci paliwa nie powinno podnosi jego ceny, przecie髒 jest to wolny rynek w cudzysowie. ;-)

z protestami tak ju髒 jest 髒e s z pozoru nielogiczne
przeciwko wolnoci sowa protestuje si prezentujc zaklejone usta
przeciwko zym warunkom 髒ycia god籀wk
itd itp
ale to wszystko zwykli idioci

Data: 2012-03-15 22:48:51
Autor: nazgul
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-15 22:30, ojciec pisze:

Wic jak si powinno?

powinno si wrzuci troszk luzu 髒eby zatrybi bez emotikon.

Data: 2012-03-21 00:54:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
nazgul, Thu, 15 Mar 2012 21:57:03 +0100, pl.misc.samochody:

Tomaszu, pomys nie jest g逝pi

M闚isz, 瞠 walka z wysokimi cenami benzyny poprzez kupowanie jeszcze
wi瘯szych ilo軼i benzyny jest M.RYM POMYSΒM? No chyba, kur*a, w
socjalizmie...

Zafiksowa貫 si na odkryciu 瞠 stoj帷 w korku wi璚ej si spali,
wspaniale!

Odpalenie samochodu i pojechanie na protest to si robi bez benzyny, tak?
No, ciekawa teoria.

Data: 2012-03-15 08:40:50
Autor: Myjk
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga
Thu, 15 Mar 2012 07:17:34 +0100, Bugatti
[...]
"Dziwny jest ten wiat"

Po przeczytaniu tego wielokropka, zdecydowanie tak.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-03-15 11:05:02
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Bugatti
Tomaszu, pomys nie jest gupi (zakadam 髒e ludzi organizujco maj
dobre zamiary i nie s z koncenrami paliwowymi) - dobrze 髒e kto ma
godno i budzi w sobie niech do czego, czego de facto *nie mo髒e* tak
by.

Tak, to nie jest pomys gupi, to jest pomys kretyski. Jedyna mo髒liwo
istotnego obni髒enia cen paliw to wystpienie z UE, bo tylko wtedy byaby
mo髒liwo obni髒enia akcyzy i/lub zdefiniowania specjalnej, ni髒szej, stawki
VAT na paliwa.

Data: 2012-03-15 22:03:00
Autor: nazgul
W dniu 2012-03-15 12:05, to pisze:
[...]

a jeste tego pewien?
przestudiowae wszelkie traktaty sraty?
czy tylko powtarzasz bezwiednie, 髒e nie mo髒na bo toak w tv m籀wili?
Jedni jako mogli wspomaga stocznie (mniejsza czy susznie czy nie)
a drudzy yknli jak mapa kit, 髒e si nie da nie mo髒na i nie wolno.

Data: 2012-03-15 21:26:29
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin nazgul
[...]

Tak, jestem pewien, bo pomijajc "traktaty sraty", sytuacja w kt籀rej np. to samo paliwo kosztowaoby u nas 2x taniej ni髒 w Niemczech nie mogaby zaistnie z powod籀w czysto makroekonomicznych.

Data: 2012-03-15 22:31:14
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-15 22:26, to pisze:
[...]

Z powodu polityki! Powiedz to jasno!

Data: 2012-03-15 21:40:43
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin ojciec
Z powodu polityki! Powiedz to jasno!

Nie, z powodu makroekonomii, bo sytuacja w kt籀rej dokadnie ten sam towar kosztuje 2x mniej 10 km dalej nie mogaby istnie dugo na tak masow skal. A chyba nikt rozsdny nie sdzi, 髒e jakie protesty paru kierowc籀w w Polsce wpyn na polityk zwizan z cenami paliw w caej EU, kt籀r notabene uwa髒am za z.

Data: 2012-03-15 22:45:31
Autor: nazgul
[...]

Tak, jestem pewien.

to gratuluj pewnoci siebie lub oczytania.

bo pomijajc "traktaty sraty", sytuacja w kt籀rej np.
to samo paliwo kosztowaoby u nas 2x taniej ni髒 w Niemczech nie mogaby
zaistnie z powod籀w czysto makroekonomicznych.

patrzaj, a takie same jajka albo taki sam cukier mo髒e kosztowa inaczej?

Data: 2012-03-16 00:58:47
Autor: Tomasz Pyra
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
On 15 Mar 2012 11:05:02 GMT, to wrote:

begin Bugatti

[...]

Tak, to nie jest pomys g逝pi, to jest pomys krety雟ki. Jedyna mo磧iwo嗆
istotnego obni瞠nia cen paliw to wyst徙ienie z UE

Jest jeszcze taka mo磧iwo嗆 瞠 UE zrezygnowa豉 by z finansowania pa雟tw w
du瞠j mierze z akcyzy na paliwa.

Data: 2012-03-16 00:10:28
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Tomasz Pyra
Jest jeszcze taka mo髒liwo 髒e UE zrezygnowaa by z finansowania pastw
w du髒ej mierze z akcyzy na paliwa.

Oczywicie, ale to raczej mao prawdopodobne i na pewno nie stanie si w efekcie protestu kilku niezadowolonych kierowc籀w w Polsce. :>

Zreszt wcale si nie dziwi, 髒e politycy stawiaj na podatki porednie, one subiektywnie najmniej bol i ci髒ko je wszystkie podsumowa. :>

Data: 2012-03-16 10:06:07
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
to napisa(a):
efekcie protestu kilku niezadowolonych kierowc籀w w Polsce. :>
kilku niezadowolonych. Zajebisty jeste. LOL
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 10:51:32
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-16 10:06, Krzysztof 45 pisze:
to napisa(a):
efekcie protestu kilku niezadowolonych kierowc籀w w Polsce. :>
kilku niezadowolonych. Zajebisty jeste. LOL

Dajesz si prowokowa. Jak tak dalej bdzie wyjdzie samo z czasem. Bdzie gorzej ni髒 w Grecji.
Byem w Wielkiej Brytanii i widziaem te nadwietle prdkoci pracy, kiedy pracujc Polskim tempem( w Polsce szef co 2 h by dawa zjebke i pyta co tak mao zrobione i czemu ja odpoczywam jak on ci髒ko w biurze pracuje) i pracownik籀w kt籀rzy m籀wili do mnie slowly slowly, zawodnik籀w z urzd籀w pracy kt籀rzy byli zamczeni na mier dojazdem 5 km rowerem(miesic trzeba byo popracowa 髒eby zostao na je髒d髒cy samoch籀d, nie pokrcony,pojebany przez rolnika pod szop zom ) do legalnej pracy za 2000 funt籀w . Zawsze pada pytanie czemu wr籀ciem, tylko dla dziewczyny, inaczej bym si nawet nie zastanawia nad powrotem.
Dla mnie Unia i podatki to jest co Wirtualnego. Zapierdala si w Polsce 10 raz ci髒ej a zarabia 5 razy mniej ni髒 w reszcie kraj籀w Uni.
Nawet Grecja kt籀r ostatnio mielimy okazje oglda ma wy髒sze pace ni髒 Polska a ilo niezadowolonych zostaa przekroczona.

http://forsal.pl/artykuly/417485,pensje_w_grecji_pozostana_znaczaco_wyzsze_niz_przecietne_wynagrodzenie_w_polsce_nawet_mimo_kryzysu.html

Wic powracajc do pytania kto ma doo髒y za akcyz, nikt! Niech przestan nas okrada z ci髒ko zarobionych pienidzy!

Kolejna paranoja z ostatnich lat. Ja pace ci髒ka krwawic za podatki drogowe i akcyz w paliwie a pomimo to, w odwrotnoci do UK, DE, B, H musz paci dodatkowe myto za jazd  po autostradzie osob籀wk. Skoro 髒daj wyr籀wnania cen z uni niech przestan nas okrada na ka髒dym kroku!

Data: 2012-03-16 12:27:33
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
ojciec napisa(a):
efekcie protestu kilku niezadowolonych kierowc籀w w Polsce. :>
kilku niezadowolonych. Zajebisty jeste. LOL
Dajesz si prowokowa.
Nie powinno by LOL tylko TROLL
Zawsze pada pytanie czemu wr籀ciem, tylko dla dziewczyny, inaczej bym si nawet nie zastanawia nad powrotem.
Zrobiem to samo dawno temu.
Skoro 髒daj wyr籀wnania cen z uni niech przestan nas okrada na ka髒dym kroku!
Wie髒 kiedy przestan nas okrada? Jak ludzie zaczn kupowa Kaasznikowy.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 13:19:42
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-16 12:27, Krzysztof 45 pisze:
ojciec napisa(a):
[...]

Wtedy poleje si krew;/ To nie jest 髒adne rozwizanie!

Data: 2012-03-16 18:03:25
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
ojciec napisa(a):
Wtedy poleje si krew;/ To nie jest 髒adne rozwizanie!

Historia pokazuje 髒e tworzce si demokracje przez du髒e D przeleway krew a nie wchodziy w ukady z oprawcami.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 15:22:34
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Krzysztof 45
Wie髒 kiedy przestan nas okrada? Jak ludzie zaczn kupowa
Kaasznikowy.

Chodzisz gdzie na terapi? Jeli nie, to zacznij.

Data: 2012-03-16 15:20:42
Autor: to
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
begin Krzysztof 45
efekcie protestu kilku niezadowolonych kierowc籀w w Polsce. :>
kilku niezadowolonych. Zajebisty jeste. LOL

Odr籀髒niasz sformuowanie "protest kilku niezadowolonych" ("kilku" u髒yte w znaczeniu "niewielu", sowo klucz: protest) od stwierdzenia, 髒e w Polsce kilku (dosownie) osobom przeszkadzaj wysokie ceny paliw?

Ty skoczye w og籀le jak szko? Strasznie ci髒ko si z Tob rozmawia, nie rozumiesz prostych konstrukcji zdaniowych.

Data: 2012-03-16 00:57:14
Autor: Tomasz Pyra
On Thu, 15 Mar 2012 07:17:34 +0100, Bugatti wrote:

[...]

Sam pomys polegaj帷y na wyra瘸niu spo貫cznego niezadowolenia z powodu cen
paliw oczywi軼ie g逝pi nie jest.
Dziko g逝pia jest jednak forma tego protestu polegaj帷a na blokowaniu dr鏬
i bezsensownym je盥瞠niu po nich.
Jest dw鏂h beneficjent闚 tego prostesu, koncerny paliwowe i skarb pa雟twa,
oraz jedna grupa spo貫czna ponosz帷a finansowe koszty - kierowcy (zar闚no
protestuj帷y jak i stoj帷y w korkach).

Nie ma na 鈍iecie ludzi tak g逝pich 瞠by to wymy郵i - to musia wymy郵e
dzia PR obecnego rz康u w celu o鄉ieszenia ewentualnych przysz造ch form
okazywania spo貫cznego niezadowolenia z powodu cen paliw.
Po prostu nie wierz 瞠 s ludzie tak g逝pi 瞠by mogli taki protest
wymy郵i.

Wi瘯szo嗆 ludzi obecnie nie ma poczucia warto軼i - s御iad ma auto, to ja te musz, kolega kupi sportowe fele, to ja te chce, kolega wzi掖 kredyt, to ja te wezm, brat ma 穎n, to ja te poszukam ...

No tak, ale to niestety dowodzi tylko tego 瞠 paliwo w Polsce jest tanie.
Coraz wi璚ej samochod闚, coraz wi瘯sze pojemno軼i i coraz wi瘯sze zu篡cie
tego paliwa, zaledwie co dziesi徠y samoch鏚 nap璠zany LPG. O oszcz璠zaniu
my郵i bardzo niewielu.

Wysokie podatki na paliwo maj oczywi軼ie mocno niszcz帷y wp造w na
gospodark - akcyza na paliwo robi prawie 瞠 za podatek obrotowy (rodzaj
podatk闚 najbardziej hamuj帷y rozw鎩), bo praktycznie ka盥y koszt
czegokolwiek ponoszony przez kogokolwiek to w pewnej (sporej) mierze cena
paliwa.
Ale jednak to co wida na drogach mocno przeczy temu jakoby cena paliwa
mia豉 by wysoka dla przeci皻nych obywateli.

Natomiast oczywi軼ie rz康 nie powinien zachowywa si jak jedyny sklepikarz
we wsi i podnosi cen produkt闚 tylko dlatego 瞠 ludzie i tak je kupi.
To jest niestety strategia obecnego rz康u - przekonanie 瞠 ludzie i firmy
obecnie 篡j zbyt bogato, 瞠 maj zbyt du穎 pieni璠zy i 瞠 pieni康ze te
trzeba zabiera dlatego, 瞠 premier uwa瘸 瞠 umie wyda je m康rzej ni
obywatel.

Data: 2012-03-16 10:53:29
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga

Ale jednak to co wida na drogach mocno przeczy temu jakoby cena paliwa
mia豉 by wysoka dla przeci皻nych obywateli.

Zgadzam si.

Data: 2012-03-19 11:01:19
Autor: Sebastian Kaliszewski
Tomasz Pyra wrote:
[...]

Czytasz regularni t grup - i nadal nie wierzysz? :)

[...]

Ja my郵 瞠 jest to po prostu p鎩軼ie drog najprostsz. Lepiej by這by ograniczy armi urz璠nik闚 -- ale taka operacja na 篡wca boli -- a to przecie prawo jest formu這wane (projekty ustaw, itd.) przez urz璠nik闚. Ponadto powszechny nepotyzm (wszystkie partie s tu "dobre" -- od lewicy po PiS) powoduje, 瞠 nawet wyrywanie urz璠as闚 spoza centrali i tak jest "biciem w rodziny". Nepotyzm jest tak dobrze zorganizowany 瞠 zarudnia si krewnych i kumpli i tych z koalicji i tych z opozycji -- aby obowi您ywa豉 zasada wzajemno軼i (jak dojdzie do zmiany rz康z帷ych to krewni i znajmo kr鏊ika nie b璠 ruszani).

No a bilans trzeba zamkn望 -- tanie po篡czanie si sko鎍zy這 (og這si 瞠 jednak b璠 po篡cza i zmieni konstytucji nie mog ot tak -- to by popsu這 rating kredytowy i podnios這 jeszcze cen d逝g闚 -- spirala do poziomu Grecji posz豉by b造skawicznie -- tak g逝pi no nasi politycy nie s) i wyj軼ia nie ma albo trzeba   obni篡 wydatki albo podnie嗆 przychody albo zastosowa dowoln kombinacj obu.

A co do akcyzy na paliwo -- tu wchodz ju ustalenia UE -- zdaje si 瞠 teraz i tak jest miniumum.

pzdr
\SK

Data: 2012-03-15 09:25:43
Autor: Ergie
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
U篡tkownik "Krzysztof 45"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:jjqua8$gg$1@news.vectranet.pl...

疾by nie by這 za grupowych zdziwionych 瞠 si wpakuj w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazd闚.

http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-druga

Aha protestuj przeciwko wysokim cenom paliwa i dlatego zamiast blokowa np. wjazd do rafinerii uprzykrzaj 篡cie innym kierowcom spalaj帷 przy tym niepotrzebnie wi璚ej paliwa i nabijaj帷 kas rafineriom. Powinien si tym zainteresowa jaki psychiatra.

Na tej stronie s podane telefony organizator闚. Ka盥y mo瞠 do nich zadzwoni i im podzi瘯owa kretynom za "umilanie" 篡cia. Mo積a to zrobi np. o 4 w nocy, mo積a te im wysy豉 maile z podzi瘯owaniem albo w ramach wdzi璚zno軼i zam闚i im jakie gratisy :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-03-15 09:57:13
Autor: Arek
W dniu 2012-03-15 09:25, Ergie pisze:
[...]

Ewidentnie akcja sponsorowana przez zainteresowanych wysokimi cenami.

[...]

A to jest akurat dobry pomys, chyba nawet tak zrobi.

A.

Data: 2012-03-15 15:29:34
Autor: ojciec
[...]

np. wjazd do rafinerii uprzykrzaj 髒ycie innym kierowcom spalajc przy
tym niepotrzebnie wicej paliwa i nabijajc kas rafineriom. Powinien
si tym zainteresowa jaki psychiatra.

Terroryci atakuj najwy髒ej postawionych polityk籀w czy takich ludk籀w jak ty?! Co niby tacy zwykli ludkowie jak ty mog zrobi, przecie髒 to nie TY bezporednio decydujesz o mierci bliskich terroryst籀w i okupacji ich kraju? Zaczynasz dostrzega analogie?

"Z materiau pokazanego w Wiadomociach TVP 1 mo髒na byo si dowiedzie, 髒e Szwajcarzy s niezwykle odpowiedzialnym narodem, bo w referendum zgodzili si na skr籀cenie termin籀w ustawowych urlop籀w.
Dobrze, 髒e gdzie na kocu materiau, w imi zachowania przyzwoitoci dziennikarskiej podano, 髒e ju髒 niedugo odbdzie si referendum w kwestii pacy minimalnej na poziomie 13 tysicy zotych. Nawet je髒eli we驕miemy pod uwag jak drogim krajem jest Szwajcaria, to podana kwota musi zrobi wra髒enie. W tym drogim kraju za 100 z tubylcy mog kupi niewiele ponad litr benzyny lub oleju napdowego mniej ni髒 w Polsce
"
http://www.gazeta-wroclaw.pl/index.php/publicystyka/komentarze/393-wiosna-bdzie-gorca-czas-euro-te.html

Data: 2012-03-15 15:58:19
Autor: Ergie
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga

U髒ytkownik "ojciec"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f61fcd7$0$1262$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Po pierwsze terroryci nie atakuj "swoich" ale "obcych". Palestyczycy nie porywaj palestyskich samolot籀w, IRA nie podkada bomb w Dublinie i.t.d. Wic jeli mamy podzia biedni kierowcy kontra mafia/politycy/rafinerie czy kto jest tym wyimaginowanym wrogiem karanie innych kierowc籀w jest nielogiczne.

Po drugie terroryci zwykle 髒daj czego realizowalnego. To 髒e zwykle nich tych 髒da nie realizuje to nie zmienia faktu, 髒e ich 髒dania s potencjalnie mo髒liwe do spenienia. Jak sobie wyobra髒asz tasze paliwo? Dzwonimy do OPEC aby zwikszyli dostawy, czy mo髒e do Brukseli aby obni髒yli minimalne stawki podatk籀w? Czy mo髒e wprowadzamy centralnie sterowan gospodark i ka髒emy Orlenowi sprzedawa poni髒ej koszt籀w? Sprawa wyglda tak, 髒e nasi politycy maj tu bardzo niewielkie pole manewru. Mo髒emy oczywicie wystpi z UE, ale nie wiem, czy dokadnie tego chc ci protestujcy, a jeli nawet to wystarczy zebra "troch" podpis籀w by zwoa referendum.

Pr籀bowaem czyta wypociny organizator籀w, ale to si nie trzyma kupy. Nie proponuj 髒adnych rozwiza tylko protestuj dla protestowania. U髒ywaj jaki kretyskich por籀wna cen paliwa do zarobk籀w tak jakby to miao jakiekolwiek znaczenie. Czy skoro zarabiamy 4 razy mniej ni髒 wosi i francuzi to znaczy, 髒e Fiat i Renault maj u nas sprzedawa samochody czterokrotnie taniej?

Trzeba by dzieckiem albo idiot aby domaga si cen zale髒nych od zarobk籀w. Skoro mamy takie same podatki, por籀wnywalne koszty surowca i minimalnie mniejsze koszty rafinerii to cena kocowa mo髒e by tylko minimalnie ni髒sza i tak jest. Elementarna matematyka.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-03-15 18:06:55
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga

Po pierwsze terroryci nie atakuj "swoich" ale "obcych". Palestyczycy
Dobre sobie. Najbli髒ej zamachy w Londynie 2005 przeprowadzone przez Pakistaczyk籀w, jak ty mylisz oni wiedzieli w tym tumie kt籀ry zosta ra髒ony odamkami bomb 髒e nie ma kogo z ich Pakistanu, kolegi, siostry kolegi, wujka siostry brata ?!
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_w_Londynie_%287_lipca_2005%29

Patrz: Perl Harbor, dwie wierze, pentagon w kt籀rym znikn ogromny pasa髒erski samolot.

Pytanie kto jest dla Ciebie sw籀j. Bo wedug "sw籀j", ruch liczy si na takich co nie sta "ju髒" na paliwo i swoj frustracj odreagowuj blokujc nie"swoim" drogi. Wiem mogli by nie je驕dzi. Ty m籀g by nie 髒y, ale chcesz 髒y? Oni chcieli by je驕dzi jak kiedy.Wiedz 髒e da si, 髒e wikszo pienidzy z paliwa jest trwonionych na podatki i akcyzy.
http://www.wykop.pl/ramka/631803/za-50mld-z-akcyzy-paliwowej-powinno-powstac-7-tys-km-autostrad-i-drog/

[...]

Jak ty sobie wyobra髒asz benzyn po 20 groszy/litr w Egipcie?Ja sobie nie wyobra髒am a po tyle tam jest na legalnej stacji.
[...]

Nie jestem specjalist w tej dziedzinie, wic Ci nie powiem jak. Wiem natomiast 髒e je髒eli rzesza niezadowolonych przekroczy 60% musi si zmieni w innym wypadku dojdzie do przewrotu.

Pr籀bowaem czyta wypociny organizator籀w, ale to si nie trzyma kupy.

Widziae policje podczas tych manifestacji? To ju髒 cakiem spora grupa, trudno ju髒 hukn w ryj i zawie驕 na komisariat.

[...]

Nie! Zarabiajmy czterokrotnie wicej!Skoro jestemy windowani z cenami do unijnych do zarabiajmy tyle co w uni.

[...]

Powiedz mi czemu ta elementarna matematyka nie dziaa w Afryce, Iraku, Pakistanie, Afganistanie, Iranie. Wymienione kraje maj diamenty, zoto, rop od kt籀rych cay wiat jest zale髒ny a prosty lud tam mieszkajcy jest zlany krwi i godem.Czemu, ja si pytam?
Czemu Niemcy przegrali wojn a s bogatsi od Polski?!
Czemu woscy kierowcy dostaj talony na paliwo jako zado uczynienie eksplorowania ich ziemi przez BP, a Irakijczycy dostaj pomienie i zniszczenie?

Data: 2012-03-15 18:33:38
Autor: Cavallino
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga

U髒ytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:

[...]

Dopacisz z wasnych, czy kto ma to zrobi Twoim zdaniem?

Data: 2012-03-15 18:57:40
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga

Dopacisz z wasnych, czy kto ma to zrobi Twoim zdaniem?

Powiedz mi, czemu Niemcy zjednoczone s najbogatszym krajem europy, pomimo 髒e przegrali WW2?

Data: 2012-03-15 19:13:54
Autor: Cavallino
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga

U髒ytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f622dad$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

Dopacisz z wasnych, czy kto ma to zrobi Twoim zdaniem?

Powiedz mi, czemu Niemcy zjednoczone s najbogatszym krajem europy, pomimo 髒e przegrali WW2?

W sensie 髒e oni powinni nam dopaca? ;-)
Bo nie widz zwizku.

Data: 2012-03-15 19:22:11
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-15 19:13, Cavallino pisze:

[...]

Nikt nie musi dopaca.
Ja Ci zadaem konkretne pytanie, prosz odpowiedz na nie.

Data: 2012-03-15 19:32:59
Autor: Cavallino
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga

U髒ytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f62336e$0$1259$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2012-03-15 19:13, Cavallino pisze:

U髒ytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisa w wiadomoci grup

Dopacisz z wasnych, czy kto ma to zrobi Twoim zdaniem?

Nikt nie musi dopaca.

Aha.
A skd si ma wzi ta r籀髒nica w wypacie, skoro nikt jej nie dopaci ?

Ja Ci zadaem konkretne pytanie, prosz odpowiedz na nie

Nie, ja zadaem pytanie pierwszy i dop籀ki nie wyjanimy tego tematu i nie bdzie sensownej odpowiedzi z Twojej strony, to na 髒adne inne bzdury kt籀re napiszesz nie mam zamiaru odpowiada.
A jakby mia ochot jednak nie tumaczy o co Ci chodzi w tym Twoim steku bzdur, za to dalej je produkowa, to PLONK WARNING !!!

Data: 2012-03-15 19:39:17
Autor: ojciec
[...]

Nie musisz, poprosiem Ci.
A jakby mia ochot jednak nie tumaczy o co Ci chodzi w tym Twoim
steku bzdur, za to dalej je produkowa, to PLONK WARNING !!!

I zostae terroryst wr籀d "swoich"
Dodaj mnie od razu do PLONK WARNING.

Data: 2012-03-16 01:03:39
Autor: Ergie
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga
U髒ytkownik "ojciec"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f6221c5$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No wanie w Londynie nie w Pakistanie czujesz r籀髒nic? To, 髒e si przypadkiem skrzywdzi jaki promil swoich jest wpisane w ryzyko.

Pytanie kto jest dla Ciebie sw籀j. Bo wedug "sw籀j", ruch liczy si na takich co nie sta "ju髒" na paliwo i swoj frustracj odreagowuj blokujc nie"swoim" drogi. Wiem mogli by nie je驕dzi.

Aha! No w kocu kto mi wyjani - wic nie chodzi o protest przeciwko wysokim cenom paliwa, politykom czy rafineriom ale przeciwko tym kt籀rzy zarabiaj wicej, mniej wydaj lub po prostu lepiej gospodaruj swoimi wydatkami.

No teraz ju髒 rozumiem - zwyk zawi. Standardowa modlitwa Polaka nie chce by jego krowa dawaa wicej mleka, ale by ssiadowi jego krowa zdecha.

[...]

No to chyba ka髒dy wie, ale te髒 ka髒dy mo髒e sobie sprawdzi, 髒e od kiedy jestemy w unii mamy niewielkie pole manewru w tej kwestii. Protestujcy nie protestuj bo chc by te podatki szy na drogi ale by byy mniejsze, a to jest nierealne.

[...]

Egipt nie jest w unii. Czy zamiast ad meritum idziemy ad absurdum? Dyskutujmy w realiach jakich jestemy.

[...]

Wic Ci powiem mo髒emy wyj z unii. Jak rzesza przekroczy 60% spokojnie wygra referendum wychodzeniowe.

"Nie wiem jak to zrobi ale im si nale髒y" - czysty socjalizm.
Pamitasz co powiedzia pewien kr籀l jak demokracja bya przywilejem bogatych? "Bogacie si!" Jakby ci protestujcy powicili ten czas na ksztacenie lub szukanie lepiej patnej pracy to mieliby wicej po髒ytku zar籀wno oni osobicie jak i my wszyscy z ich podatk籀w, ale atwiej 髒y na zasadzie "bo mi/jemu/im si nale髒y".

Pr籀bowaem czyta wypociny organizator籀w, ale to si nie trzyma kupy.

Widziae policje podczas tych manifestacji? To ju髒 cakiem spora grupa, trudno ju髒 hukn w ryj i zawie驕 na komisariat.

Po pierwsze nie te czasy, a po drugie po co? Dla polityk籀w to nieszkodliwi krzykacze. Naprawd uwa髒asz, ze maja szans sta si jak liczc si si polityczn? Bdzie tak jak z kibicami w zeszym roku. Troch pokrzyczeli, kilku polityk籀w si pod te protesty "podpio", a jak przyszo co do czego to na stadionie okazywao si, 髒e jest ich garstka i s zakrzykiwani przez ludzi chccych normalnie kibicowa a nie urzdza polityczne party w trakcie meczu.

Nie wiem, na ile te dane s prawdziwe, ale podobno kto policzy i w drugiej poowie lat 90-tych w Warszawie statystycznie co drugi dzie by protest zwizkowc籀w z jakiej bran髒y. OD tamtych czas籀w protest籀w byo coraz mniej a髒 za czas籀w PiS'u i p籀驕niej PO protesty praktycznie ustay. Ja wiem, 髒e s grupy niezadowolonych, ale z roku na rok jest ich coraz mniej. Statystycznie i realnie 髒yje nam si coraz lepiej i to niezale髒nie od tego kto akurat rzdzi czasem ten wzrost by mniejszy, a czasem wikszy, ale jest. Cigle nasze pensje rosn szybciej ni髒 europejskie. Opr籀cz polityk籀w kt籀rzy akurat nie s u wadzy i tych kt籀rzy mieli przywileje i je trac ci髒ko jest znale驕 wiksz grup niezadowolonych z poziomu 髒ycia. atwiej znale驕 niezadowolonych z powod籀w za maego lub za du髒ego wpywu tej czy innej religii czy ideologii, ale to te髒 wiadczy o wzrocie dobrobytu. Gdy czowiek jest godny nie myli o prawie maych 髒abek do 髒ycia kosztem autostrady, czy o tym 髒e kto gdzie powiesi lub cign jaki symbol religijny.

[...]

A kto im broni? Nie jeste zadowolony z pensji to idziesz do konkurencji jeli tam te髒 nie jeste zadowolony to zakadasz wasn dziaalno. Pomyl co by byo gdyby te mityczne 60% spoeczestwa nie chciao pracowa za przysowiow misk ry髒u? Tak zgade pracodawcy podnieliby pensje, ale szukanie innej pracy, albo samoksztacenie jest mczce atwiej narzeka i wykonywa pozorowane ruchy ni髒 wzi swoje 髒ycie w swoje rce.

[...]

Dziaa tak samo koszt surowca + podatki + koszt  rafinerii. Jak ju髒 wspominaem i inni te髒 w tym wtku unia narzuca minimalne stawki podatk籀w w imi zmuszania obywateli do oszczdzania surowc籀w. IMO jest to gupie, ale skoro jestemy w unii to mo髒emy albo si na to zgodzi albo wyj.

S kraje, gdzie ropa jest wydobywana wic koszt surowca jest taszy o transport i porednik籀w, s kraje gdzie nie ma podatk籀w od paliw i s kraje kt籀re maj mniejsze koszty rafinerii z uwagi na lu驕niejsze normy ochrony rodowiska i ni髒sze pensje. S wreszcie kraje kt籀re speniaj wszystkie te warunki, ale powiedz szczerze chciaby tam 髒y. Bo ja nie. Wol wydawa 20% miesicznych zarobk籀w na paliwo, ale za reszt godnie 髒y ni髒 mie paliwo za darmo i nie mie pienidzy na hobby czy wczasy.

 Wymienione kraje maj diamenty, zoto, rop od kt籀rych cay wiat jest zale髒ny a prosty lud tam mieszkajcy jest zlany krwi i godem.Czemu, ja si pytam?

Bo maj takich a nie innych przyw籀dc籀w lub klas rzdzc? Dlaczego z dw籀ch Korei kt籀re startoway od zera po wojnie jedna jest potg nowoczesnych technologii a w drugiej ludzie umieraj z godu? Dlaczego jedne kraje 髒yj z turyst籀w a inne nie chc darmowych pienidzy "zgniego zachodniego turysty"?

Czemu Niemcy przegrali wojn a s bogatsi od Polski?!

Bo im w odbudowie pomagay USA a nam przeszkadza ZSRR? Dlatego, 髒e przez lata Polacy pod radzieck okupacj nie pracowali tylko udawali, 髒e pracuj zgodnie z zasad "czy si stoi, czy si le髒y XXX si nale髒y", wic nasz pkb per capita wynosi mniej ni髒 poow niemieckiego? Dlatego, 髒e szefem zostawao si po linii partyjnej a nie wedug umiejtnoci, a przysowiowy profesor zarabia mniej od przysowiowego hydraulika?

Por籀wnaj sobie rozw籀j w XX-leciu midzywojennym Polski na tle Europy. To samo spoeczestwo, ale bez okupanta rozwijao si i bogacio jakby "troch" szybciej.

Czemu woscy kierowcy dostaj talony na paliwo jako zado uczynienie eksplorowania ich ziemi przez BP, a Irakijczycy dostaj pomienie i zniszczenie?

A tu ju髒 si poddaj. Bo propaganda anty amerykaska jest tak silna, 髒e nie dam rady. Miaem mo髒liwo jecha na kontrakt zar籀wno do Iraku jak i do Iranu. Nie pojechaem z przyczyn ideologicznych - nie odpowiada mi arabskie traktowanie kobiet, ale przez kilka miesicy przygotowywaem si do wyjazdu. Zorientowaem si w sytuacji tzw. zwykych obywateli. I jakbym mia wybiera gdzie 髒y to wolabym w postsaddamowskim Iraku. Ot choby z powodu takiego drobiazgu jak wolno sowa, czy goszenia pogld籀w politycznych.

Proponuj by sam rozezna temat nie na podstawie artyku籀w w gazetach ale na podstawie relacji samych Irakijczyk籀w i tych kt籀rzy tam byli miesic dwa czy du髒ej i poznali 髒ycie zwykych ludzi. Wiedziae, 髒e przed obaleniem Saddama co czwarty Irakijczyk by wsp籀pracownikiem ichniej bezpieki? Za czas籀w Saddama ludzie w miastach praktycznie nie rozmawiali ze swoimi ssiadami bo nigdy nie byo wiadomo kto donosi. Za pierwszym razem nie chciaem wierzy, wiedziaem, z w rosji byo gorzej ni髒 w Polsce jeli chodzi o zamordyzm, ale nie spodziewaem si 髒e u nich byo jeszcze gorzej.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-03-16 11:34:56
Autor: ojciec
[...]

Po czci na pewno, nikt nie jest idealny.

No teraz ju髒 rozumiem - zwyk zawi. Standardowa modlitwa Polaka nie
chce by jego krowa dawaa wicej mleka, ale by ssiadowi jego krowa
zdecha.
Nie rozumiem, i nie czujem tak na szczscie.

[...]

Racja.

[...]

Mdre.

[...]

Tak mi si wydawao 髒e stop akcyzie mo髒e na co wpyn bo coraz wicej frustrat籀w sysz wr籀d zwykych ludzi(na swoje uszy nie w gazecie czy tv)
Nie znam si na kibicach.

[...]

Racja

..

[...]

Musz si zgodzi;/

[...]

Anglicy dzi pracuj tak jak napisa 髒e si w PRL pracowao a pomimo maj wiksze PKB ni髒 Polska, jak to mo髒liwe(widziaem na wasne oczy)?
Pytam bo nie wiem.

wic nasz pkb per capita wynosi mniej ni髒 poow niemieckiego? Dlatego,
髒e szefem zostawao si po linii partyjnej a nie wedug umiejtnoci, a
przysowiowy profesor zarabia mniej od przysowiowego hydraulika?

Dobry rozgarnity hydraulik i dzi w cenie.Tylko gorsze stroje pracownicze ma od profesora.

Dzi szefem zostaje si nadal po ukadzie.Co po niekt籀re stanowiska dyrektorskie nadal s sterowane przez partie.To nie jest tylko domena Polski poogldaj dokumenty o USiA, ostatnia awantura z niemieckim prezydentem.

[...]

Nie wiedziaem o tym, byem przekonany 髒e amerykanie przysporzyli temu narodowi tylko cierpienia.
Pozdrawiam
Ergie

Bardzo dzikuje za mdr wypowiedz.
Pozdrawiam

Data: 2012-03-19 12:14:10
Autor: Sebastian Kaliszewski
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
ojciec wrote:
[...]
Anglicy dzi pracuj tak jak napisa 髒e si w PRL pracowao a pomimo maj wiksze PKB ni髒 Polska, jak to mo髒liwe(widziaem na wasne oczy)?
Pytam bo nie wiem.

Raz, maj wiksz efektywno tej marnej (jeli istotnie jest marna praca). Tzn. to co zrobi jest marnowane w du髒o mniejszym stopniu. Jako tego co produkuj te髒 jest odpowiednio wy髒sza. Silnik turbowentylatorowy Rolls-Royce'a jest "co tam" wart. Skrzydo AirBusa tako髒. A nawet trzymajc si tematu grupy -- Za RangeRovera ty髒 si sporo paci  -- "nieco" wicej ni髒 za Syrenk czy Malucha :)

Dwa, znaczna cz tego co robi to s usugi -- wykonywane sprzedawane lokalnie po cenach lokalnych. Anglik za marne 1000 funt籀w robi nie bdzie. Polak zrobi taniej ni髒 Anglik ale nie za mniej ni髒by dosta u siebie w kraju (i to nie w swojej wiosce jeli akurat jest z wioski ale po emigracji do miasta). Usugi wic kosztuj bo musz tych usugodawc籀w utrzyma i da im tyle pienidzy by im si w og籀le chciao robi.

Trzy, PKB opiera si w znacznym stopniu na kapitale zakumulowannym przez dziesiciolecia, a nawet wieki. Tzn. jest wicej bogactwa i to bogactwo kr髒y. Bogaci kupuj wicej usug, wicej produkt籀w itd. Anglik 髒yjcy poni髒ej lokalnego progu ub籀stwa dla jakiego gocia z centralnej afryki jest bogaczem. Nawet biedni maj telewizory, pralki, lod籀wki, zmywarki, ba nawet samochody (stare ale maj).

[...]

Tote髒 procentow r籀髒nic jak "wypracowalimy" w czasach PRLu udao nami si (w 2010) nadrobi -- tzn. gdyby nie byo PRLu i gdybymy si od 1950 roku rozwijali w rednim tempie zachodnim to po 2010 mielibymy (minimalnie) gorzej ni髒 mamy. Od 1992 nadrobilimy z poziomu ponad 3-krotnej r籀髒nicy do mniej ni髒 2-krotnej. Do 1992 "wypracowalimy" zjazd z r籀髒nicy pon. 2x po zakoczeniu podstawowej odbudowy w 1950r (do 1950 wzrost gospodarczy by znaczny -- ilo wykonanych pracy bya wszak ogromna -- po prostu odbudowywano co si dao) do ponad 3x.

[...]
Nie wiedziaem o tym, byem przekonany 髒e amerykanie przysporzyli temu narodowi tylko cierpienia.

Zwikszy si baagan. Mo髒na zgin w zamachu (ale wczeniej mo髒na byo zgni w apach bezpieki). Ale ludzie wiwatujcy na zwalanym pomniku "Ojca Narodu" byli autentyczni -- to nie byli przebrani Marines.

pzdr
\SK

Data: 2012-03-19 11:52:26
Autor: Sebastian Kaliszewski
Ergie wrote:
[...]

I nie zapominajmy, 髒e na starcie te髒 nasz PKB by ni髒szy. Znacznie ni髒szy.

Po Wojnie gdzie koo roku 1950 mielimy PKB nba gow ok. poowy zachodniego. Potem r籀髒nica urosa do 3-krotnej (na koniec PRL). Dzi jest mniejsza (nieco) ni髒 dwukrotna. Mnie wicej w 2010 roku nadrobilimy straty (tzn wzrost r籀髒nicy) z PRL.

[...]

W 1920 nasz PKB by na poziomie przeomu wiek籀w przez 20 lat udao si go podcign do poziomu z przed I wojny. Ale i tak byo wcale nie r籀髒owo:
"w latach Wielkiego Kryzysu bezrobocie wzroso do 43,5 proc., a pace spady o 38 proc.." Tak, tak to IIRP koo 30 roku.

rednio w dzisiejszych dolarach to byo ~2300$

Dzisiejsze PKB to jakie 21000$. "Drobna" r籀髒nica tak z 9x.

pzdr
\SK

Data: 2012-03-16 01:01:38
Autor: Tomasz Pyra
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
On Thu, 15 Mar 2012 15:58:19 +0100, Ergie wrote:

Trzeba by dzieckiem albo idiot aby domaga si cen zale積ych od zarobk闚.

Tu nie chodzi tyle o ceny zale積e od zarobk闚.
Ale podatki wyra瘸ne kwotowe powinny jednak odzwierciedla realia zarobk闚.

A akcyza paliwowa jest takim w豉郾ie podatkiem.

Data: 2012-03-16 10:34:45
Autor: Ergie
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga

U篡tkownik "Tomasz Pyra"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:17yxbrv5w4799$.70ds1q7mjyvs.dlg@40tude.net...

[...]

I t逝maczenie po raz enty: To nie jest nasz lokalny podatek (w sensie decydowania bo pieni康ze oczywi軼ie trafiaj do naszego bud瞠tu)
Kwota minimalna jest wyra穎na w EUR i jest jedna dla ca貫j UE, wi璚 jak niby ma odzwierciedla poziom lokalnych zarobk闚?

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-03-15 16:02:51
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Data: 2012-03-15 16:39:46
Autor: masti
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Dnia piknego Thu, 15 Mar 2012 16:02:51 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
wystuka:

ojciec napisa(a):
http://www.gazeta-wroclaw.pl/index.php/publicystyka/komentarze/393-wiosna-bdzie-gorca-czas-euro-te.html

A takie byy pocztki tego g籀wna kt籀re teraz mamy.
http://niezalezna.pl/25029-pocalunek-judasza

jak dzieciom waydaje sie, 髒e wyglda PRL

Data: 2012-03-15 16:45:38
Autor: Ergie
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga
U髒ytkownik "Krzysztof 45"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jjt0b0$q71$1@news.vectranet.pl...

A takie byy pocztki tego g籀wna kt籀re teraz mamy.
http://niezalezna.pl/25029-pocalunek-judasza

A髒 髒al czyta.

Takiej jednostronnej i oderwanej od rzeczywistoci interpretacji dawno nie widziaem. Ka髒dy kto by w solidarnoci wie jak saba bya jej sia w tamtym okresie. Nie byo najmniejszych szans na przewr籀t siowy. Ukad z komunistami nie by zdrad ale jedynym mo髒liwym rozwizaniem. Byo to oczywiste dla wszystkich kt籀rzy brali udzia w walce o woln Polsk.

Dziki temu zamiast kolejnego powstania kosztujcego 髒ycie wielu i nic nie dajcego w zamian poza chwilow uud. Dostalimy zal髒ek demokratycznego pastwa. To jak si to pastwo p籀驕niej rozwijao to inna kwestia, ale w 89 nie byo innej mo髒liwoci.

Polsce udao si przej przez cay okres komunizmu z bardzo ma liczb ofiar mimo cigej walki. A to wszystko tylko dlatego, 髒e "g籀ra" solidarnoci cay czas miaa wiadomo, 髒e trzeba walczy ale nie mo髒na przegi. Solidarno bya cigym balansowaniem na krawdzi "g籀ra" miaa wiadomo, 髒e jak odpuszcz walk to przegraj, ale jak przesadz to skoczy si masowym rozlewem krwi.

Pamitaj, 髒e wbrew temu co teraz niekt籀rzy pr籀buj nam wm籀wi umniejszajc sukces solidarnoci Solidarno nigdy nie miaa wikszoci w spoeczestwie. W 89 udao im si przekona do siebie ludzi centrum. Ludzi kt籀rzy mieli swoj "ma stabilizacj" i rewolucja nie bya im do niczego potrzebna.

Przepraszam rozpisaem si nie na temat, ale nie wytrzymaem.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-03-15 17:23:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Hello Ergie,

Thursday, March 15, 2012, 4:45:38 PM, you wrote:

A takie by造 pocz徠ki tego g闚na kt鏎e teraz mamy.
http://niezalezna.pl/25029-pocalunek-judasza
A 瘸l czyta.

:(

Takiej jednostronnej i oderwanej od rzeczywisto軼i interpretacji dawno nie
widzia貫m. Ka盥y kto by w solidarno軼i wie jak s豉ba by豉 jej si豉 w tamtym
okresie. Nie by這 najmniejszych szans na przewr鏒 si這wy. Uk豉d z komunistami nie by zdrad ale jedynym mo磧iwym rozwi您aniem. By這 to oczywiste dla wszystkich kt鏎zy brali udzia w walce o woln Polsk.

To nie do ko鎍a tak. "Komuni軼i" nie mieli 瘸dnej recepty na
poradzenie sobie z sytuacj i tak naprawd - w swojej wi瘯szo軼i -
chcieli si w豉dzy ju pozby.
Beton si broni ale zosta pokonany.

Jednak wtedy tego nie wiedzieli鄉y i trzeba by這 p鎩嗆 na uk豉d z
w豉dz. Za cen niewyrzynania "komuni軼i" oddali w豉dz bez oporu.
Mo瞠 si to niekt鏎ym nie podoba ale - moim zdaniem - inna opcja
oznacza豉by przelanie naprawd du瞠j ilo軼i krwi.

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-03-15 19:01:25
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Ergie napisa(a):
Ukad z komunistami nie by zdrad ale jedynym mo髒liwym rozwizaniem.
Przeanalizuj polityk Czech籀w i Niemc籀w jak sobie poradzili z komunistami, ichnymi UBekami, SBkami i sdownictwem (sdziami) to zmienisz zdanie i dostrze髒esz inne rozwizania kt籀re pomogy tym krajom szybko rozwija si do przodu, a nie cofa jak Polsce (komunici ponownie w "wolnej" Polsce u wadzy) i zrozumiesz 髒e teoria o rozlewie krwi to bya ciema.
[...]
Ja przez lata tez w to wierzyem co powiedziae i w rozlew krwi, z reszt byo to mocno wpajane. Ale fakty s inne i bardzo smutne.

Zobacz co sie stao z filarami Solidarnoci po 89r. Co sie stao ze zwizkiem? Co sie stao z jednoci ludzi zwizku i narodu? Poszukaj przyczyny tego stanu. To s skutki ukadu, bo byli przy stole przeciwnicy tego ukadu.

Po naszych politykach (ka髒dej opcji bez wyjtku) stwierdzam 髒e Polak to zdrajca, kurwa, zodziej i kamca, bez krzty godnoci.
A najgorsze 髒e ten Polak potrafi wydyma tylko sw籀j nar籀d. Nie dbaj o interes kraju i dobro jego mieszkac籀w. Dzisiaj w sdach pracuj w dalszym cigu sdziowie kt籀rzy orzekali za komuny wyroki na wi驕niach politycznych. To jest normalne w demokratycznym praworzdnym kraju? Kto na to pozwala jak nie ukady z okrgego stou?
Wadza (ka髒da opcja) kt籀r "wybieramy" w "demokratycznych" wyborach nie ma zaufania spoecznego. Dla czego?

Od 20 lat wyprzedaj majtek kraju. Co zrobi jak juz nie bdzie co sprzeda? Zlikwidowali przemys konkurencyjny dla UE. Niedugo wojny nie trzeba bdzie by puci kraj z torbami. Z reszta nawet na wojn nie mamy z czym i, a ocalae jednostki i koszary wojskowe "ochraniane" s przez cywili z napisem OCHRONA LOL

Ponad dwadziecia lat "demokracji" i ponad dwumilionowa emigracja za pienidzmi modych wyksztaconych ludzi kt籀rzy nie widz przyszoci w kraju. Dla czego tak sie dzieje?
Komunici to mog sie uczy przekrt籀w bez konsekwencji od naszej "demokratycznej" wadzy.

Jak zaczniesz spokojnie analizowa fakty i wnika w szczeg籀y, sam dojdziesz do takich wniosk籀w jak w artykule, 髒e zostalimy wydymani przez w tedy tajne ukady i to bdzie procentowa przez dugie dziesiciolecia. Chyba nie o taka Polsk walczylimy.

--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 03:44:33
Autor: Ergie
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga
U髒ytkownik "Krzysztof 45"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jjtar3$j6i$1@news.vectranet.pl...

Ergie napisa(a):
[...]

IMO polityka grubej kreski bya bdem jeli o to Ci chodzi. Podoba mi si czeska dekomunizacja (zakaz sprawowania funkcji przez kilka lat dla wszystkich kt籀rzy zajmowali jakie stanowisko w poprzednim ustroju) brak tego by IMO bdem, ale to ju髒 byo znacznie p籀驕niej ni髒 okrgy st籀. W 89 najwa髒niejsze byo IMO uniknicie konfrontacji, a dekomunizacj mo髒na byo spokojnie uchwali rok czy dwa p籀驕niej. Niestety nasze "elity" nie poradziy sobie z wolnoci. Ju髒 sama liczba partii kanapowych wskazuje na to, 髒e ka髒dy chcia by liderem - to nas odr籀髒nia od Czech籀w i Niemc籀w jako nar籀d. U nas "gdzie dw籀ch ludzi tam trzy zdania". Jestem zawiedziony, bo spodziewaem si, 髒e szybciej nauczymy si demokracji, a jak wida to idzie bardzo powoli.

[...]
[...]

Nie zgadzam si z tez, 髒e to "ukad" rozwali prawic. Nasza prawica bya wtedy IMO niedojrzaa do sprawowania wadzy. Z tego co wiem z wasnych rozm籀w i wspomnie lider籀w w latach 80 nikt si nie spodziewa, 髒e zwycistwo przyjdzie tak szybko. A gdy ju髒 przyszo zacza si walka o stoki. Nie chc mnie prezesem? to zao髒 wasn parti.

Dodatkowo problem ten potgowao to, 髒e za komuny w Czechosowacji i NRD opozycj stanowili g籀wnie intelektualici, a u nas g籀wnie robotnicy i bud髒et籀wka. Gdy przysza wolno oni spokojnie usuwali starych dziaaczy, likwidowali instytucje i powoywali nowe, a nasi zwizkowcy i dziaacze zaczli walczy o "swoje".

Tu nie ma co szuka winnych albo bohater籀w to bya zupenie inna sytuacja. Tam intelektualici u wadzy i pokorny lud u nas zwizkowcy u wadzy i niepokorny lud. Ta nasza narodowa niepokorno pozwolia nam przetrwa 123 lata rozbior籀w, ale gdy skoczya si walka i trzeba byo co budowa to zacza by kul u nogi. IMO przed wojn nasz tak szybki wzrost zawdziczamy gownie Pisudzkiemu, Kwiatkowskiemu czy paru innym ludziom z charyzm i wizj. Takich ludzi zabrako w latach 90 po prawej stronie, a po lewej pojawi si przystojny i kulturalny sw籀j chop co to i zataczy i napi si potrafi.

Niezale髒nie od oceny dziaalnoci Wasy w latach 90-tych chyba ka髒dy przyzna, ze gdyby wtedy wygra drugie wybory zamiast Kwaniewskiego nasza historia potoczyaby si zupenie inaczej. Czy lepiej? Nie wiem. Myl, 髒e byaby jaka forma dekomunizacji bo Wasa nie by zwolennikiem grubej kreski.

[...]

Zgadzam, si, 髒e bardzo 驕le si stao 髒e wymiar sprawiedliwoci nie zosta zdekomunizowany, ale nie cz tego z 髒adnym ukadem. Na pocztku prawica bya zajta wasnymi podziaami i nie miaa gowy do takich spraw, p籀驕niej byo SLD, za AWS pomys powr籀ci, ale AWS nie mia wikszoci, p籀驕niej znowu SLD kt籀re z oczywistych przyczyn nie byo tym zainteresowane i nastpnie PiS. Tu nie wiem, czy Kaczyski tego nie chcia czy nie zd髒y przeprowadzi, co nie zmienia faktu, 髒e przed wyborami zar籀wno on jak i Tusk deklarowali wol powrotu do dekomunizacji. Teraz znowu mamy PO kt籀re mimo, 髒e ma dosy siln koalicj to koalicjant jest stanowczo przeciw.

Szczerze powiedziawszy gdy PiS wygra miaem nadziej, 髒e dogadaj si z PO tak jak to wczeniej jedni i drudzy zapowiadali. Mieliby wikszo umo髒liwiajc zmian konstytucji i przeprowadzenie dowolnych reform. Jednak zwizki zawodowe byy zbyt du髒 kul u nogi dla PiS a "lewe skrzydo" dla PO. W uproszczeniu zwizki chciay rozdawnictwa co byo nie do zaakceptowania przez PO, a lewe skrzydo PO chciao laickoci co byo nie do zaakceptowania przez PiS i mimo, 髒e spora cz elektoratu bya (wtedy jeszcze) wsp籀lna wygray mniejszoci w obu partiach.

Wadza (ka髒da opcja) kt籀r "wybieramy" w "demokratycznych" wyborach nie ma zaufania spoecznego. Dla czego?

Jak to nie ma? Od kiedy s prowadzone niezale髒ne badania to o ile pamitam poziom zaufania do prezydenta by zawsze wikszy ni髒 nieufno. Z premierami wygldao to bardzo r籀髒nie, a jedynie do parlamentu mamy jako spoeczestwo jednoznacznie mae zaufanie.

IMO lepiej popatrze na spoecznoci lokalne od kiedy mamy bezporedni wyb籀r prezydent籀w i w籀jt籀w poziom wiadomoci w spoeczestwie bardzo wzr籀s. To ju髒 nie jest wadza narzucona z g籀ry, ale nasz prezydent czy w籀jt - mymy go wybrali i my mo髒emy go zmieni. Jak ju髒 pisaem demokracji uczymy si powoli, ale cigle si uczymy imo z wybor籀w na wybory gosujemy coraz bardziej wiadomie. Jedyne czego nam brakuje to wiksze skupienie na jednostkach a nie na partiach.

Nie rozumiem zwolennik籀w SLD gosujcych na Kalisza, ani zwolennik籀w PiS gosujcych  na Kurskiego (wiem, ju髒 nieaktualne), ani zwolennik籀w PO gosujcych na <zapomniaem nazwiska tego co jecha po pijaku>. Uwa髒am, 髒e polityk kt籀ry jest chamem lub przestpc nie powinien by ponownie wybierany.

Pamitam jak Kwaniewski by wybrany po raz drugi prezydentem i amerykaskie i brytyjskie media zastanawiay si jak to mo髒liwe, ze czowiek kt籀ry pokazuje si pijany w miejscu ka驕ni swoich rodak籀w zostaje ponownie wybrany prezydentem i wtedy kt籀ry z polskich socjolog籀w im to wyjani, 髒e my jestemy  takim wanie narodem gosujemy na niego bo to sw籀j chop w kocu "ka髒demu" zdarza si napi, to co on nie mo髒e.

Myl, 髒e to ju髒 nie wr籀ci, tak jak nie wr籀ci samoobrona - jak mo髒na ufa politykom kt籀rzy nie wywizuj si z um籀w, spacaj kredyt籀w i ignoruj wymiar sprawiedliwoci?

[...]

Kto i co zlikwidowa? Ilekro sysz a jakim zakadzie kt籀ry zosta "zlikwidowany" sysz: "no wystarczyo wprowadzi nowoczesn technologi i moglibymy konkurowa z zachodem". Ale mymy tej "nowoczesnej technologii" nie mieli a jej kupowanie to jak kupowanie licencji na produkcj maego fiata zamiast rozwoju wasnej motoryzacji w postaci syreny. Owszem mo髒na byo produkowa po staremu i sprzedawa nasze zacofane produkty ze strat ale po co? IMO wybrano lepsz drog uwolniono kapita ludzki. Zamiast tamtych nierentownych zakad籀w mamy nowe.

Jeli chodzi o przemys nie mam wikszych zastrze髒e natomiast IMO bd to tereny po PGR'owe. 驍adna z ekip rzdzcych na przestrzeni 20 lat nie miaa pomysu jak tym ludziom umo髒liwi prac (pomys SLD rozdawnictwa rent co spowodowao rozpijanie tych region籀w pomijam) . Mo髒na byo zastosowa np. rozwizanie Ukraiskie - tam wielkie gospodarstwa pastwowe podzielono na mae dziaki i rozdano pracownikom bez prawa sprzeda髒y przez kilka lat. Dziki temu ci ludzie nie cierpieli biedy tam gdzie si nie dogadali ka髒dy u髒ytkuje sw籀j  kawaek przy pomocy motyki (dosownie, nawet bez pug籀w, bo nie opaca si trzyma konia dla skrawka ziemi), ale tam gdzie si dogadali to maj mechanizacj. Zakadali sp籀dzielnie i kupowali traktory a p籀驕niej inne maszyny. Przez to, 髒e nie mogli sprzedawa ziemi z jednej strony nie powstay wielkie gospodarstwa bogaczy otoczone biednymi bez ziemi i pracy. Mo髒e nie maj kokos籀w ale starzy zostaj na tym kawaku ziemi i maj co je, a modzi id do szk籀 i przenosz si do miast.

Ponad dwadziecia lat "demokracji" i ponad dwumilionowa emigracja za pienidzmi modych wyksztaconych ludzi kt籀rzy nie widz przyszoci w kraju. Dla czego tak sie dzieje?

Nie przesadzajmy z tym wyksztaceniem naszej emigracji. Nie znam 髒adnych danych statystycznych na ten temat, ale z mojego otoczenia wyje髒d髒ali tylko pojedynczy modzi ludzie kt籀rzy u nas nie mieli co liczy na prac. Np. w miecie 100 ty mieszkac籀w szkoa hotelarstwa i gastronomii kt籀ra co roku "produkuje" 30 pokoj籀wek, 15 kelner籀w i 15 kucharzy, a w ssiednich miastach s podobne szkoy. I ka髒dy chce pracowa w zawodzie. Nie ma siy dla wszystkich nie starczy miejsc w 5 hotelach w miecie. R籀髒nica jest taka, 髒e teraz po pierwsze znaj jzyki a po drugie mog legalnie pracowa to dlaczego tego nie wyjecha na chwil, dorobi si i po powrocie otworzy wasny lokal. Mieszkam obecnie na lsku tutaj emigracja zarobkowa nie jest niczym nowym wiele rodzin ma podw籀jne obywatelstwo i znaj jzyki i mogli legalnie pracowa ju髒 w latach 90-tych. I pracowali, s tu wioski gdzie od lat ponad poowa m髒czyzn pracuje w Niemczech i przyje髒d髒a tylko na weekendy, ale bynajmniej nie chc si tam przenosi.

Komunici to mog sie uczy przekrt籀w bez konsekwencji od naszej "demokratycznej" wadzy.

Czciowo zgoda, ale IMO tych przekrt籀w jest coraz mniej. Takich naprawd du髒ego kalibru ju髒 nie ma. Owszem ka髒dy przekrt jest zy, ale starajmy si odr籀髒ni polityka kt籀ry po znajomoci kupi dziak od polityka kt籀ry za ap籀wk podpisuje niekorzystn umow midzynarodow (np. na import gazu), a jeszcze inny przypadek to zatrudnianie "swoich". To i to jest ze ale w jednym przypadku pastwo traci grosze, a w drugim miliony, a w trzecim finansowo nic. Bo nie ten to kto inny pobieraby tak sam pensj.

Z drugiej strony trzeba te髒 pamita o sukcesach. Np. Zakup F16. Pocztkowo bya mowa o starych wycofanych jednostkach, p籀驕niej z roku na rok jak negocjacje trway zar籀wno cena jak i wiek malay, a髒 si skoczy ona nowych samolotach za mniejsz cen ni髒 pocztkowo mielimy wyda na stare "zomy". I bynajmniej nie jest to zasuga jednego ministra czy premiera bo negocjacje trway kilka kadencji.
By tez dobry pomys budowy gazoportu czy importu gazu z Norwegii oba te pomysy ekonomicznie nie s uzasadnione, ale daj kart przetargow do rozm籀w z gazpromem kt籀rej tak nam brakuje.

Nareszcie po latach wr籀cono do pomysu elektrowni atomowych kt籀re zwiksz nasz niezale髒no energetyczn, czy z zupenie innej beczki pomys przekopania mierzei wilanej kt籀ry cho r籀wnie髒 ekonomicznie nieuzasadniony to politycznie ju髒 spowodowa zmian stanowiska Rosji - wystarczy sam projekt i teraz ten projekt mo髒e by takim straszakiem kt籀rego w ka髒dej chwili czy to za 5 czy 10 lat mo髒na bdzie u髒y.

Mino 20 lat i cho nie mamy tak spektakularnych sukces籀w jak np. budowa Gdyni przed wojn, to IMO zmiany i tak s kolosalne. Prawie 2tys km autostrad, wiele innych dr籀g, kilka lotnisk i przede wszystkim pot髒ny rozkwit mieszkani籀wki. Dookoa miast powstay obwarzanki klasy redniej. Ju髒 nie tylko politycy, prawnicy i lekarze jak za komuny ale nauczyciele i urzdnicy maj wasne domy. No i "last but not least" znaczny wzrost jakoci 髒ycia. OT choby takie zasilanie w energi elektryczn praktycznie bez przerw. Nowe dzielnice miast wyposa髒ane w kanalizacj, czy te髒 komunikacja miejska kt籀ra w kocu je驕dzi punktualnie i nie jest przeadowana.

Daleki jestem od uprawiania propagandy sukcesu, widz, 髒e np. tzw. "Y" kolei wysokich prdkoci cigle nie powsta, o pocigi niewiele (jeli cokolwiek) poprawiy punktualno. Tak jak przy sukcesach tak i tu win ponosz kolejni ministrowie i ci髒ko wskaza tych gorszych i lepszych.

[...]

Nie, ja nie dokadnie o tak, ale z drugiej strony jakby mi kto w 90 roku powiedzia:
- 髒e za 20 lat bdziemy mieli tak du髒 gied, a zot籀wka bdzie w peni wymienialna,
- 髒e kredyty bd oprocentowane poni髒ej 10% rocznie
- 髒e bd budowa wasny dom (mimo, 髒e na kredyt), a niemal ka髒dy dookoa bdzie mia wasnociowe mieszkanie
- 髒e bdziemy zarabia tyle, 髒e u髒ywany samoch籀d bd m籀g kupi za trzy rednie pensje i ten samoch籀d poje驕dzi jeszcze 10 lat,
- 髒e te autostrady co je obiecywali to bd takie prawdziwe z pasem awaryjnym i pen infrastruktur, a nie tylko dwupasm籀wki z podw籀jn cig na rodku i 髒e bd prowadzi nie tylko do Warszawy ale bdzie ich tak du髒o
- 髒e bdziemy mieli prawdziwe lokalne lotniska i taniej bdzie lecie do Londynu ni髒 jecha autobusem
- 髒e elektronika bdzie tak tania jak na zachodzie
- 髒e nie bdzie rejonizacji i bd m籀g sobie wybra do kt籀rego lekarza chc i i nie bd czeka rok na wizyt u podstawowego specjalisty jak okulista
- 髒e kobiety bd mogy rodzi po ludzku z osob towarzyszc i pojedynczych salach, a nie w brudzie na korytarzu

To nie uwierzybym.

Szczerze. Moja wizja bya inna. Mylaem, 髒e owszem walczymy o wolno, ale tak ma. Ot 髒eby mo髒na byo prowadzi wasny sklep czy punkt usugowy. 驍eby doktorant kt籀ry p籀jdzie w niedziel do kocioa nie by wyrzucany z uczelni, 髒eby w urzdzie lub u lekarza obsuga traktowaa ci jak czowieka. 驍eby policjanci (milicjanci) byli dla obywateli a nie dla wadzy. 驍eby szefem zostawa ten kt籀ry lepiej pracuje lub ma wiksze dowiadczenie a nie syn/c籀rka dziaacza. 驍eby mo髒na byo podr籀髒owa bez przeszk籀d po Europie. Szczytem marze bya wymienialno zot籀wki i wizy automatycznie przyznawane na granicy.

Znaem podstawowe teorie ekonomii i wolnego rynku z wydawnictw podziemnych wic spodziewaem si penych p籀ek i podejcia "klient nasz pan". Oczywistym byo dla mnie, 髒e sprzedawca/kontrahent bdzie chcia zarobi i nie usysz nie bo nie tylko bdzie si stara znale驕 rozwizanie. Oczywistym te髒 byo dla mnie, 髒e jak bdzie czterech optyk籀w w miecie zamiast jednego to bd rywalizowa cen i jakoci.

Nie wiem, jak dla innych ale dla mnie bya to walka o wolno gospodarcz i wolno sumienia/wyznania. I to si spenio.

Teraz jak o tym myl, to uwiadamiam sobie, 髒e nigdy nie walczyem o to by politycy nie dorabiali si na swoich stanowiskach, by nie brali ap籀wek. Tak byo od zawsze i do gowy mi nie przyszo by to zmienia. Jak chce to niech bierze w ap, ale przy okazji niech buduje drogi, tworzy gied, reformuje su髒b zdrowia  i.t.d.

Mo髒e dlatego nie jestem zawiedziony ale zadowolony z ostatnich 20 lat. Kto kto oczekiwa wicej ma prawo czu si zawiedzionym, ale nie wiem, czy w roku 89 byy podstawy by oczekiwa wicej.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-03-16 09:27:02
Autor: Krzysztof 45
[...]

Nie mamy szklanej kuli i nie zobaczymy jak by byo gdyby byo...
W zale髒noci od pogld籀w i opcji politycznej mo髒emy widzie na r籀wni same prawie sukcesy, lub same prawie pora髒ki. Tylko fakty pokazuj 髒e tych drugich jest bardzo du髒o.

Na tle innych pastw kt籀re uwolniy si z komunizmu 驕le wygldamy. Jestemy politycznym pomiewiskiem i w wielu sprawach petentem a nie partnerem na arenie midzynarodowej. Nie traktuj nas powa髒nie. Nawet w tak bardzo wa髒nej dla Polski sprawie jak katastrofa Smoleska, stalimy si niewolnikami politycznych ukad籀w bez godnoci i niezale髒noci.

Bardzo 驕le posprztalimy nasze mieszkanko. Pozostawilimy po ktach mn籀stwo g籀wien. W prawdzie prawie ich nie wida, ale mierdz niemiosiernie i otwieranie okien oraz wietrzenie nie pomo髒e. Co wpadnie troch wie髒ego powietrza, ten smr籀d z nim sie miesza. Zawsze bdzie mierdziao nawet jak bd nowe firany, tapety, farba na suficie. Zawsze bdzie smr籀d i wszyscy to bd czu tak dugo, a髒 tego g籀wna si nie zutylizuje.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 11:01:11
Autor: Ergie
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga
U髒ytkownik "Krzysztof 45"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jjutgr$cl4$1@news.vectranet.pl...

Ergie napisa(a):
[...]

Ale nie chodzi o to co by byo gdyby tylko czy osignlimy to o co walczylimy? IMO osignlimy znacznie wicej. I to jest sukces naszej transformacji. Nie neguj, 髒e mo髒na byo osign jeszcze wicej, ale to nie zmienia faktu, 髒e odnielimy sukces i mo髒emy by dumni z bycia Polakami. Nie rozumiem polityk籀w kt籀rzy umniejszaj nasze historyczne sukcesy w imi dora驕nej walki.

W zale髒noci od pogld籀w i opcji politycznej mo髒emy widzie na r籀wni same prawie sukcesy, lub same prawie pora髒ki. Tylko fakty pokazuj 髒e tych drugich jest bardzo du髒o.

No to popatrzmy na ssiad籀w. Czesi wypadli lepiej, Sowacja por籀wnywalnie, Ukraina znacznie gorzej a Biaoru stracia swoj szans i nie wiadomo ile lat bdzie musiaa czeka na kolejn. NRD miao spore wsparcie finansowe od NRD wic ci髒ko m籀wi o sukcesie ich ci髒kiej pracy.

Od kilku lat nasz wzrost jest ju髒 wikszy ni髒 Czech籀w czy Sowak籀w, a i nasze znaczenie polityczne szybciej ronie, wic myl, 髒e ich przegonimy. Gdyby jeszcze nasi europarlamentarzyci zamiast toczy wojenki wsp籀lnie dziaali dla dobra kraju mo髒na by ugra jeszcze wicej.

[...]

Nie nad髒am. Napisz janiej o co Ci chodzi. Jakimi niewolnikami? Chodzi Ci o to, 髒e nie moglimy si doprosi dokument籀w a teraz nie mo髒emy si doprosi zwrotu wraku? Przedstawilimy wasny raport, wykazalimy bdy w rosyjskim, ale nie mamy innej mo髒liwoci dostania tego wraku jak tylko grzecznie prosi i nie zmieni tego taka czy inna opcja polityczna u wadzy. Rosjanie nigdy nie liczyli si z naszym zdaniem i to si jeszcze dugo nie zmieni przynajmniej tak dugo jak dugo bdziemy od nich zale髒ni energetycznie. Zauwa髒, 髒e pozostae kraje byego bloku wschodniego maj dokadnie ten sam problem a skrajnym przypadkiem s Ukraina i Biaoru

[...]

IMO bardzo przesadzasz.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-03-16 18:48:09
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Ergie napisa(a):
No to popatrzmy na ssiad籀w. Czesi wypadli lepiej, Sowacja por籀wnywalnie,
Wypadaj du髒o lepiej. Nie ukadali si z komunistami i przeprowadzili bardzo szybko dekomunizacj.
Nie nad髒am. Napisz janiej o co Ci chodzi. Jakimi niewolnikami? Chodzi Ci o to, 髒e nie moglimy si doprosi dokument籀w a teraz nie mo髒emy si doprosi zwrotu wraku? Przedstawilimy wasny raport,
Wasny raport powiadasz. To jest kpina nie raport.
Dlaczego jako czonek UE odrzucilimy proponowana amerykask pomoc najwikszych wiatowych ekspert籀w od wypadk籀w lotniczych?
Bardzo 驕le posprztalimy nasze mieszkanko.
IMO bardzo przesadzasz.
Bardzo przesadzam?
Pomyl tylko co sie stao z wadzami KC PZPR i wszystimi ludzmi z podlegych jednostek terenowych. Co sie stao z wadzami wojska polskiego, milicji, ORMO, ZOMO, SB... Ilu ich byo? 200ty 300ty?
Niekt籀re dziadki poszy na emerytury z wynagrodzeniem wiesz jakim? A pozostali, jak mylisz? Co si z nim,i stao w nowej demokratycznej Polsce?
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 18:13:03
Autor: masti
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Dnia piknego Fri, 16 Mar 2012 18:48:09 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
wystuka:

Ergie napisa(a):
No to popatrzmy na ssiad籀w. Czesi wypadli lepiej, Sowacja
por籀wnywalnie,
Wypadaj du髒o lepiej. Nie ukadali si z komunistami i przeprowadzili
bardzo szybko dekomunizacj.

po pierwsze gospodarczo starotwali z zupenie innego poziomu ni髒 my i nie mieli baga髒u dug籀w zrobionych przez Gierka. Po drugie nic nie dekomunizowali

[...]

mylisz rejony wiata. Co ma UE do USA?

[...]

a co chciaby ich powywiesza?
Czy zakadasz, 髒e wszyscy 髒onierze i milicjanci su髒yli tylko ustrojowi? A zodzie nie apali? nawet SB, kt籀re zostao si poczone z wywiadem i kontrwywiadem nie byo samym zem. wiat nie jest czarno-biay

Data: 2012-03-16 20:19:58
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
masti napisa(a):
po pierwsze gospodarczo starotwali z zupenie innego poziomu ni髒 my i nie  mieli baga髒u dug籀w
zrobionych przez Gierka.
Bardzo ciekawe.
Po drugie nic nie dekomunizowali
Czechy,NRD przeprowadziy dekomizacje, lustracje (zwa jak zwa) w 91 roku. Jestem w bdzie?
mylisz rejony wiata. Co ma UE do USA?
UE dziwia si 髒e nie przyjlimy proponowanej pomocy specjalist籀w z europy lub ze strony USA.
a co chciaby ich powywiesza?
A wiesz co oni robili? Jak nie wiesz, to si dowiedz.
A reszcie niewinnych 700z renty i kopa w dup z zycia publicznego.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 20:28:07
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga

UE dziwia si 髒e nie przyjlimy proponowanej pomocy specjalist籀w z
europy lub ze strony USA.
a co chciaby ich powywiesza?

Zobacz na otrucia byych agent籀w w Londynie w ostatnich latach.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litwinienko
Bardzo dobrze 髒e nie wzili niezale髒nych ekspert籀w lotniczych z UE lub z USiA bo by udowodnili co jest wiadome i wtedy zmuszeni byli bymy do napicia z Rosja. 驍adna komisja nie zbada kto to zrobi i na czyje zlecenie wic nie ma co cign sprawy! Tak jest pozorny spok籀j, oby jak najdu髒ej bez wojny.

Data: 2012-03-16 20:37:17
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-16 20:28, ojciec pisze:

[...]

jeden odcinek wystarczy
http://www.youtube.com/watch?v=tSNEq_XAb4c
4:21 podobna sytuacja do Smoleska

Data: 2012-03-16 21:23:56
Autor: Cavallino
[...]

Jasne.
Cytuj: "Nie ma dowod籀w, 髒e to nie bya katastrofa, ale nie mo髒na wykluczy, 髒e tak byo......"
To jest chore, nie sdzisz?

Data: 2012-03-17 00:08:04
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-16 21:23, Cavallino pisze:

[...]

Obejrzae od pocztku? Da mu ultimatum! Facet chcia pozosta uczciwy, wic zgin. Od 4 minuty podaem 髒eby byo jasne o czym mowa.

Data: 2012-03-16 21:19:17
Autor: Cavallino
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga

U髒ytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f639467$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Znaczy co kto zrobi?
Wyczuwam jak paranoj, daj sobie siana z tymi bredniami ok?

Data: 2012-03-17 00:09:29
Autor: ojciec
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga

Znaczy co kto zrobi?
Wyczuwam jak paranoj, daj sobie siana z tymi bredniami ok?

Nie wiem.Nawet nie wiem co si dzieje.

Data: 2012-03-17 20:36:19
Autor: Cavallino
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga

U髒ytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f63c867$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

Znaczy co kto zrobi?
Wyczuwam jak paranoj, daj sobie siana z tymi bredniami ok?

Nie wiem.Nawet nie wiem co si dzieje.

No wanie.
Ale tuczesz jakby wiedzia, nijak nie chc poda jakiegokolwiek argumentu na poparcie goszonych przez siebie bzdur.
Wic daruj sobie.

Data: 2012-03-18 13:21:55
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-17 20:36, Cavallino pisze:

[...]

Co kol wiek Ci napisz, odpiszesz 髒e to bzdura.
mier rosyjskiego agenta w Londynie to te髒 bzdura? D髒emem si zatru i wyysia w kilka dni?;] Pentagon w kt籀rego uderzy wielki pasa髒erski samolot po kt籀rym nie zosta lad to te髒 bzdura?(widziae ile czci walao si w Smolesku po upadku samolotu) Chemical Weapon kt籀re miay by rzekomo w Iraku a ich nie znaleziono to te髒 bzdura?
To co ty chcesz szakali w domu?

Nie wiem co si dzieje bo nie znam przyczyn, widz tylko skutki. Jestem zbyt prosty, 髒eby powiedzie co si stao. Gdybym zna takie informacje pewnie trzyma bym mord na k籀dk jak agent z filmu, bojc si mierci mnie i moich bliskich i cieszy si z pienidzy jakie zarabiam z powodu wiem co si dzieje i z jakim prawdopodobiestwem co si stanie, lokujc pienidze w inwestycje kt籀re przed wydarzeniem s tanie w zakupie a po wydarzeniu drogie w sprzeda髒y.Totolotek to przy tym kwoty na waciki. Jak wida u niekt籀rych sumienie pojawia si dopiero pod koniec 髒ycia, kiedy widz 髒e nie zabior nic z materialnego wiata w dalsz podr籀髒.

Tyle moich przemyle.
Pozdrawiam

Data: 2012-03-18 07:24:49
Autor: Aron
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
PKB wzrosl o 15% odkad rzadzi Tusk, wiec i wzrosli ceny paliwa.
Logiczne.

Postawcie sie  w sytuacji Wegrow, gdzie od 5 lat PKB stoi w miejscu, a
Pb95 po 6.50 zl

ech wy kaczysci

aron

Data: 2012-03-18 16:21:45
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-18 15:24, Aron pisze:
[...]

Te PKB czasem nie zawdzicza wzrostu przez og籀ln mobilizacj kt籀ra si nazywa Euro 2012?

Data: 2012-03-18 18:04:18
Autor: Cavallino
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona druga

U髒ytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4f65d367$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dokadnie, cokolwiek w tym stylu.
Jaranie si teoriami spiskowymi, propagowanie tego zajoba na grupach i konsekwetne uchylanie si od uzasadnienia tego co sam napisae, to wanie pisanie bzdur.

Data: 2012-03-18 19:01:39
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-18 18:04, Cavallino pisze:

[...]

Ok.Wasne zdanie wic zakazane?
Wyjanij.
Dzikuje!

Data: 2012-03-18 23:13:42
Autor: Cavallino
[...]

Nie.
Propagowanie bzdur bdcych NTG jest zakazane.
Zajobem mo髒esz si dzieli na jakiej grupie od teorii spiskowych, tutaj pisz o motoryzacji (z sensem) albo wcale.

Data: 2012-03-19 13:05:24
Autor: Sebastian Kaliszewski
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Krzysztof 45 wrote:
masti napisa(a):
po pierwsze gospodarczo starotwali z zupenie innego poziomu ni髒 my i nie  mieli baga髒u dug籀w
zrobionych przez Gierka.
Bardzo ciekawe.

Ale prawdziwe. Sowacka dekomunizacja? ROTFL! Czeska -- du髒o agodniejsze niz nasze akcje IPNu. G籀wnie otwarcie archiw籀w.

Po drugie nic nie dekomunizowali
Czechy,NRD przeprowadziy dekomizacje, lustracje (zwa jak zwa) w 91 roku. Jestem w bdzie?

Jeste. G籀wnie otworzyli archiwa. U nas tego nie zrobiono -- zrobiono dzik dekomunizacj 15 kat p籀驕niej, w stylu Wildsetina wynoszcego listy w teczce.

mylisz rejony wiata. Co ma UE do USA?
UE dziwia si 髒e nie przyjlimy proponowanej pomocy specjalist籀w z europy lub ze strony USA.

Tak, bardzo si dziwia. Gazeta Polska tak napisaa?

a co chciaby ich powywiesza?
A wiesz co oni robili? Jak nie wiesz, to si dowiedz.

No wanie dowiedz si :)

Co takiego robili szergowi 髒onierze? Wszak m籀wisz o 200-300ty ludzi.

A reszcie niewinnych 700z renty i kopa w dup z zycia publicznego.

Ja bym tak zrobi z PiSowcami ;)

A tak serio to na podstawie czego? Jeli niewinny to jest niewinny. Jest obywatelem i bdzie w 髒yciu publicznym jak go inni obywatele wybior.
A poza tym to mi si nie chce na jego rent paci -- niech sam pracuje.

\SK

Data: 2012-03-16 20:38:12
Autor: Artur Malg
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-16 19:13, masti pisze:
(...)
po pierwsze gospodarczo starotwali z zupenie innego poziomu ni髒 my i nie
mieli baga髒u dug籀w zrobionych przez Gierka. Po drugie nic nie
dekomunizowali

To jednak niezupenie tak - Czesi troch tam dekomunizowali (ale
w formie cywilizowanej, a nie jak nasz IPN), Sowacy w zasadzie
w og籀le nie. No, ale o tym mo髒na by dugo dyskutowa. Stwierdzenia
w stylu "Nie ukadali si z komunistami" mo髒na wo髒y midzy bajki.

a co chciaby ich powywiesza?

Nie on jeden.

Czy zakadasz, 髒e wszyscy 髒onierze i milicjanci su髒yli tylko ustrojowi?

Wr籀d czci spoeczestwa tak wyglda wiadomo tamtych czas籀w.

A zodzie nie apali?

Nie, sami kradli ;)

nawet SB, kt籀re zostao si poczone z wywiadem i
kontrwywiadem nie byo samym zem. wiat nie jest czarno-biay

Ano nie jest.

Data: 2012-03-16 20:19:04
Autor: Artur Malg
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-16 18:48, Krzysztof 45 pisze:
Ergie napisa(a):
No to popatrzmy na ssiad籀w. Czesi wypadli lepiej, Sowacja
por籀wnywalnie,
Wypadaj du髒o lepiej.

Nieprawda - Czesi wypadaj lepiej gospodarczo, ale to 髒e tak powiem
kwestia zaszoci.

Nie ukadali si z komunistami i

No skd, w og籀le. Nie ukadali si z komunistami, nie ukadali si
z Hitlerem.

przeprowadzili bardzo szybko dekomunizacj.

Ekhem - bye w Czechosowacji 30-40 lat temu? Zdziwiby si,
jak to wygldao w por籀wnaniu z Polsk - na minus. Co do
dekomunizacji - moglimy zrobi podobnie, ale nie, w Polsce to trzeba
wiesza, szuka teczek itd. Zreszt jeste "piknym" przykadem takiej
postawy. Oni jednak maj du髒o wikszy szacunek do swojego pastwa,
spokoju i historii. Przejed驕 si tam kiedy, ale nie narty.

[...]

To jest to o czym pisaem wczeniej - Ty by wiesza, niszczy, tylko
dlatego, 髒e w tamtych czasach ludzie nale髒eli do su髒b, czy byli
czonkami partii. Ci ludzie (w znakomitej wikszoci) su髒yli spoeczestwu, pastwu, a nie swoistej formie ustroju politycznego,
kt籀ry nam si trafi z "przydziau".

Data: 2012-03-16 20:40:45
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Artur Malg napisa(a):
...]Ci ludzie (w znakomitej wikszoci) su髒yli spoeczestwu, pastwu, a nie swoistej formie ustroju politycznego,
kt籀ry nam si trafi z "przydziau".

Komuznizm w Polsce opiera si na kilku zasadniczych fundamentach. Pierwszym z nich by aparat przemocy, w skad kt籀rego wchodzia policja polityczna (UB, SB). Formacje te budziy w spoeczestwie strach i skaniay do podporzdkowania si istniejcym reguom, tworzyy ustr籀j beznadziejnoci i zale髒noci od kaprys籀w wadzy. Drugim fundamentem bya cakowicie podporzdkowan systemowi administracja. Zdolna zar籀wno kara nieposusznych jak i wynagradza zasu髒onych. Innym wa髒nym i niezmiennym fundamentem komunistycznego porzdku bya staa zale髒no od ZSRR.
Zaniechanie rozliczenia komunistycznych zbrodniarzy to najwiksza haba niepodlegej Polski. Setki sdzi籀w, prokurator籀w i oficer籀w ledczych z lat 40. i 50. omina jakakolwiek kara. Mao tego, wielu jest w dalszym cigu aktywnych zawodowo.
Wiesz 髒e system komunistyczny wymordowa wicej ludzi ni髒 pochona II wojna wiatowa ofiar?

Doucz si historii a nie wypisuj bzdury.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 20:55:26
Autor: Artur Malg
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-16 20:40, Krzysztof 45 pisze:
Artur Malg napisa(a):
[...]

P籀ki co to Ty bzdury wypisujesz (i to na r籀髒ne tematy), a co do
historii - jeste niedouczony i std te髒 takie wnioski. Zreszt
to piknie wida po twoich wypowiedziach - jedynie co potrafisz,
to przekleja to co znalaze w internecie.

Jak ju髒 posugujesz si czyimi wypowiedziami, to nale髒aoby zaznaczy,
髒e to cytat oraz poda autora:
http://pl.shvoong.com/humanities/1904155-komunizm-polsce/
<cite>
Komuznizm w Polsce opiera si na kilku zasadniczych fundamentach. Pierwszym z nich by aparat przemocy, w skad kt籀rego wchodzia policja polityczna (UB, SB). Formacje te budziy w spoeczestwie strach i skaniay do podporzdkowania si istniejcym reguom, tworzyy ustr籀j beznadziejnoci i zale髒noci od kaprys籀w wadzy. Drugim fundamentem bya cakowicie podporzdkowan systemowi administracja. Zdolna zar籀wno kara nieposusznych jak i wynagradza zasu髒onych. Innym wa髒nym i niezmiennym fundamentem komunistycznego porzdku bya staa zale髒no od ZSRR. Na skutek jego militarnej

饕r籀do: http://pl.shvoong.com/humanities/1904155-komunizm-polsce/#ixzz1pJMMuRXr
</cite>

Nie oczekuj, 髒e si merytorycznie odniesiesz to tego co napisaem
wczeniej - do tego jednak potrzeba wiedzy i wiadomoci. To podobnie
jak z akumulatorami, o kt籀rych wiedz posiade z kolejnej strony
internetowej...

Data: 2012-03-16 21:12:19
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Artur Malg napisa(a):
Nie oczekuj, 髒e si merytorycznie odniesiesz to tego co napisaem
wczeniej -
Odnios si tylko do tego, 髒e nie masz wiadomoci czas籀w komunistycznych i dramat籀w kt籀re miay miejsce.
do tego jednak potrzeba wiedzy i wiadomoci. To podobnie
jak z akumulatorami, o kt籀rych wiedz posiade z kolejnej strony
internetowej...
Zaskocz Cie. Radziem sobie z nimi wymienicie nawet w tedy gdy jeszcze nie byo netu.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-16 21:18:02
Autor: Artur Malg
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
W dniu 2012-03-16 21:12, Krzysztof 45 pisze:
Artur Malg napisa(a):
Nie oczekuj, 髒e si merytorycznie odniesiesz to tego co napisaem
wczeniej -
Odnios si tylko do tego, 髒e nie masz wiadomoci czas籀w
komunistycznych i dramat籀w kt籀re miay miejsce.

Przykro mi - na chwil obecn to tylko udowadniasz, 髒e sam nie masz
wiedzy (o wiadomoci nie wspomn) i jedynie potrafisz si posugiwa
frazesami wyczytanymi z internetu. Ba, przeklejasz jako swoj wypowied驕
wcznie z bdami/liter籀wkami.

[...]

Nie, nie zaskoczye mnie - masz z tym elementarne problemy, podobnie
jak z ortografi.

Data: 2012-03-17 00:16:34
Autor: ojciec
[...]

Po co tak osobicie podchodzisz do tematu? Nie dostaniesz wypaty za mdro. Wrcz rozejrzyj si, prze髒ywaj mniej rozgarnici a wiatem rzdz mniej rozumni :Hitler, Stalin, George Bush.
Po co te k籀tnie? Pomyl pozytywnie, kolega powiec czas i chce Ci co przekaza, szanuje Cie!
Pok籀j!

Data: 2012-03-19 13:08:04
Autor: Sebastian Kaliszewski
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Krzysztof 45 wrote:
Artur Malg napisa(a):
[...]

Tych z lat 40 i 50???!?

ROTFL!!!

Wiesz 髒e system komunistyczny wymordowa wicej ludzi ni髒 pochona II wojna wiatowa ofiar?

Dziaa du髒ej i na wikszym obszarze. Miliard podlegych mu chiczyk籀w znacznie poprawioo jego mo髒liwoci.

Doucz si historii a nie wypisuj bzdury.

ROTFL x 2

Data: 2012-03-19 13:13:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Hello Sebastian,

Monday, March 19, 2012, 1:08:04 PM, you wrote:

[...]

niepodleg貫j Polski. Setki s璠zi闚, prokurator闚 i oficer闚 郵edczych z
lat 40. i 50. omin窸a jakakolwiek kara. Ma這 tego, wielu jest w dalszym ci庵u aktywnych zawodowo.
Tych z lat 40 i 50???!?
ROTFL!!!

Co si 鄉iejesz - nie widzia貫 tych starc闚 z 70-letnim sta瞠m pracy
nadal orzekaj帷ych? Naprawd nie widzia貫? To musisz chodzi na te
same rozprawy co Tw鎩 przeciwnik w dyskusji.

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-03-19 12:43:51
Autor: Sebastian Kaliszewski
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
Krzysztof 45 wrote:
Ergie napisa(a):
[...]

Ale髒 skd. Wyprzedzilimy Wgry, Estoni (kt籀ra bya ho-ho przed nami), jestemy tu髒 za Sowacj (na Czechosowacji ju髒 za komuny by wy髒szy poziom 髒ycia, nie mieli Gierkowo-Jaruzelskiego kryzysu).

Jestemy politycznym pomiewiskiem i w wielu sprawach petentem a nie partnerem na arenie midzynarodowej.

Raz jestemy petentem, raz partnerem, raz cigniemy w swoj stron. To jest normalne.

Nie traktuj nas powa髒nie.

Jak najbardziej traktuj.

Bardziej ni髒 za czas籀w w. p. Kaczyksiego kt籀ry bez sensu wymachiwa szabelk na Kaukazie wspierajc anty demokratycznego lokalnego kacyka-rozrabiak. On istotnie by mieszny.

Nawet w tak bardzo wa髒nej dla Polski sprawie jak katastrofa Smoleska, stalimy si niewolnikami politycznych ukad籀w bez godnoci i niezale髒noci.

Tak, tak, to by zamach, oczywicie...

[...]

Twe g籀wna to s w znacznej czci wynalazki typ籀w z okolic "niezale髒na.pl" i innych krg籀w idiotycznych kt籀re zw siebie "patriotyczne" (z pariotyzmem nieustanne plucie na wasn Ojczyzn i wywlekanie a co gorsza wysysanie z palca samych czarnych rzeczy, nie ma nic wsp籀lnego).

\SK

Data: 2012-03-21 00:57:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsona dr uga
ojciec, Thu, 15 Mar 2012 15:29:34 +0100, pl.misc.samochody:
Terrory軼i

To nie s terrory軼i, to zwyk豉 banda debili.

Data: 2012-03-16 10:44:40
Autor: J.F
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
U篡tkownik "Krzysztof 45"  napisa
http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-druga

Wy tu narzekacie na bezsensowne protesty, a w GW z 13 marca podali

ON     95
5.77   5.69  - srednia cena detaliczna w kraju
5.55   5.61 - cena hurtowa Orlen.

Gdzie tu sens, gdzie logika, czemu na ON wieksza marza ?

No fakt - zatankuj 100l - obiad za darmo, i trzeba te 10gr doliczyc do ceny :-)

J.

Data: 2012-03-16 09:56:33
Autor: masti
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga
Dnia piknego Fri, 16 Mar 2012 10:44:40 +0100 osobnik zwany J.F wystuka:

Gdzie tu sens, gdzie logika, czemu na ON wieksza marza ?
J.
a czemu nie skoro s chtni do pacenia?
Przecie髒 to nie jest dziaalno charytatywna.

Data: 2012-03-16 17:30:28
Autor: DoQ
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods糧ona dr uga
W dniu 16-03-2012 10:56, masti pisze:

a czemu nie skoro s chtni do pacenia?
Przecie髒 to nie jest dziaalno charytatywna.

No wreszcie kto to zauwa髒y...

--
Pozdr. Grzymosaw

Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods這na druga