Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga

Data: 2012-03-14 23:27:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga
Krzysztof 45, Wed, 14 Mar 2012 21:16:26 +0100, pl.misc.samochody:
¯eby nie by³o za¶ grupowych zdziwionych ¿e siê wpakuj± w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazdów.

http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce-odslona-druga

Wielokrotnie wam, bucki, pisa³em (via FB), ale ¿aden idiota mi nie
wyja¶ni³, w jaki sposób napêdzaj±c rynek paliw chcecie walczyæ z cenami
paliw (wszystkie bucki mi pisa³y: "jeste¶ hejterem, który gówno robi!!!1).
Przesi±d¼cie siê, bucki, do komunikacji miejskiej, poci±gów czy na rowery.
Jak zrobi tak 80% kierowców to:
1) bêdzie straszny rozpieprz w poci±gach, komunikacji miejskiej czy ruchu
drogowym
2) ceny paliw pójd± w dó³, bo prawie nikt nie bêdzie ich kupowa³.

To siê, bucki, nazywa "wolny rynek" (wiem, ¿e "wolny" powinno byæ w
cudzys³owie).

Chyba, ¿e to dla was, bucki, za trudne to przepraszam. Blokujcie sobie w
najlepsze, szczególnie w weekend :-DD

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-03-15 07:04:17
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga
Marek 'marcus075' Karweta napisa³(a):
[...]

Po huj to pode mn± piszesz te brednie? Co ja mam z tym wspólnego? Poinformowa³em cie matole by¶ sie tylko w korki nie wpierdoli³. Powiniene¶ byæ zadowolony z opcji ¿e znasz datê i miejsca. A ty wylewasz pode mn± swoje frustracje. Aptekê zamknêli? :D

--
Krzysiek

Data: 2012-03-15 07:49:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga
Krzysztof 45, Thu, 15 Mar 2012 07:04:17 +0100, pl.misc.samochody:
Po huj

"chuj", kolego.

to pode mn± piszesz te brednie? Co ja mam z tym wspólnego?

Pewnie jeste¶ "koordynatorem".

Poinformowa³em cie matole by¶ sie tylko w korki nie wpierdoli³.

Nie mieszkam w Polsce chwilowo, 24 marca siê nie wybieram. Dziêkujê.

Aptekê zamknêli? :D

Najwyra¼niej zamknêli i tabletek nie kupi³e¶.

Data: 2012-03-15 08:05:47
Autor: Ghost
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga

U¿ytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jjs0od$g4u$1news.vectranet.pl...

Co ja mam z tym wspólnego?

A to, ze de facto podpisales sie pod inicatywa.

"¯eby nie by³o za¶ grupowych zdziwionych ¿e siê wpakuj± w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazdów."

To raczej nie jest krytyka protestujacych, a wyraz "¿eby nie by³o za¶", czyli uprzednio nie spotkali sie z Twoim zrozumieniem "grupowi zdziwieni".

Nie wykrecisz sie.

Data: 2012-03-15 15:09:21
Autor: Krzysztof 45
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga
Ghost napisa³(a):
Co ja mam z tym wspólnego?

A to, ze de facto podpisales sie pod inicatywa.

W którym miejscu?
"¯eby nie by³o za¶ grupowych zdziwionych ¿e siê wpakuj± w protest.
Macie 10 dni na obcykanie objazdów."

To raczej nie jest krytyka protestujacych,

A dla czego mia³a by byæ?
Z reszt±, jest krytyka i o¶wiadczam ze po ostatnim prote¶cie krytykujê tê formê protestu i nie zgadzam siê z decyzj± co do daty protestu. :D

a wyraz "¿eby nie by³o za¶", czyli uprzednio nie spotkali sie z Twoim zrozumieniem "grupowi zdziwieni".

Nie wykrecisz sie.

Nie zrozumia³e¶.

Poprzednio by³y informacje o protestach, a znale¼li sie tacy co potem p³akali ¿e nic nie wiedzieli i wpakowali siê w korki.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-15 08:37:50
Autor: Myjk
Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga
Thu, 15 Mar 2012 07:04:17 +0100, Krzysztof 45
Po huj to pode mną piszesz te brednie? Co ja mam z tym wspólnego? [...]

Ty masz Krzysiu 45 ile lat? Może popracuj dokładniej nad swoimi
wypowiedziami, bo mają zupełnie inny wydźwięk niż sugerujesz powyżej. --
Pozdor Myjk

Stop wysokim cenom paliw w Polsce - ods³ona druga