Stopień doktora a ilość dni urlopu

Data: 2009-06-25 21:37:55
Autor: uC PC
Stopień doktora a ilość dni urlopu
Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26 dni rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

Data: 2009-06-25 14:38:43
Autor: witek
uC PC wrote:
Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26 dni rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

Nie.

Data: 2009-06-25 22:21:11
Autor: Piotr [trzykoty]
Stopień doktora a ilość dni urlopu

@newsgate.onet.pl...
Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu
przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26 dni
rocznie.

NIE. Przysługiwał Ci urlop na przygotowanie do obrony.

Data: 2009-06-25 23:16:41
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)

Date: Thu, 25 Jun 2009 22:21:11 -0700

Jakbyś tak sobie strefę czasową z Kaliforni na Polskę zmienił, latwiej by się to czytało :-)

M.

Data: 2009-06-26 07:04:35
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 25 Jun 2009 21:37:55 +0200, uC PC napisał(a):

Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu
przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26
dni rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

Jeśli pracujesz w dużym zakładzie państwowym albo w spółce (nawet prywatnej) przekształconej jakiś czas temu w spółkę prywatną, to zajrzyj do układu zbiorowego pracy albo gwarancji. Być może coś takiego jest. Ale wątpię.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-06-26 23:47:12
Autor: Aicha
Użytkownik "Olgierd" napisał:

Być może coś takiego jest. Ale wątpię.

Prędzej dodatek do wynagrodzenia, ale też nie wszędzie (np. służba
zdrowia) w oszałamiającej wysokości co najmniej 65 plnów :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-26 08:30:59
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "uC PC" <pinarczukWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000097.4a43d213newsgate.onet.pl...
Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu
przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26 dni
rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

I wolne miejsce w autobusie :)
i PKP

Stopień doktora a ilość dni urlopu