Stosowana ustawa a data wykroczenia lub ujawnienia

Data: 2011-05-29 13:22:12
Autor: Piotr
Stosowana ustawa a data wykroczenia lub ujawnienia
Witam,
Po 7 miesiącach otrzymałem fotkę z fotoradaru. Waszym zdaniem którą ustawę należy zastosować? Obowiązującą  w czasie wykroczenia czy w czasie ujawnienia?
Piotr

Data: 2011-05-29 13:36:01
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Piotr" <p0lanajedynkstopspam@p0czta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4de22c63$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
Po 7 miesiącach otrzymałem fotkę z fotoradaru. Waszym zdaniem którą ustawę należy zastosować? Obowiązującą  w czasie wykroczenia czy w czasie ujawnienia?

Względniejszą dla sparwcy - tak stanowi ustawa, cokolwiek to akurat w tym wypadku oznacza.

Data: 2011-05-29 15:19:28
Autor: Piotr
Stosowana ustawa a data wykroczenia lub ujawnienia
Hmm,
Jaką ustawę masz na myśli?
Piotr

Data: 2011-05-29 17:11:16
Autor: SDD
[...]

Czyli jak skrzyzowanie Orwella z Einsteinem:

"Wszystko jest wzgledne, ale jedne rzeczy sa wzgledniejsze od drugich" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-29 19:45:47
Autor: Piotr
Stosowana ustawa a data wykroczenia lub ujawnienia
Chyba coś sam znalazłem http://pl.wikibooks.org/wiki/Prawo_karne/Obowi%C4%85zywanie_ustawy_karnej_co_do_czasu
Ale muszę to przetrawić.
Pozdrawiam,