Stosunki miedzymiastowe

Data: 2011-02-13 01:55:48
Autor: topek
Stosunki miedzymiastowe
czyli "Going the distance"
http://www.filmweb.pl/film/Stosunki+mi%C4%99dzymiastowe-2010-504903

Obejrzalem dzis z kobitka po namowach na jej babskim forum.
Druga amerykanska komedia od 10 lat, ktora nie wywolywala u mnie poczucia zazenowania (pierwsza dobra to "Co się zdarzyło w Las Vegas").
Fakt, ze komedia robiona glownie pod kobitki.
Jest banalu niemalo i happy end (ja lubie happy endy :) i czasami slodko, ale (Uwaga, uwaga) usmialem sie szczerze kilka razy na tym filmie.
99% komedii mnie nie smieszy (zwlaszcza amerykanskich), wiec jest to niezly wynik.

A ze uwielbiam Nowy Jork, Stany itd to mi sie film podowjnie fajnie ogladalo (ESB na co drugim kadrze :)

Troche za duzo product placementu, choc nie jest on tak natarczywy jak w PL.

Film przy koncu troch sie zaczynal ciagnac, ale dotrwalem i nie zaluje.

Jako film intelektualnie niemeczacy moge polecic.
Zgadzam sie z grubsza z ocena filmwebowa. Dobra 6tka w 10cio stopniowej skali jest jak najbardziej ok.
Tylko jak to z 4,5/10 "ciacho" porownac to nie wiem.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹĽe Oko tylko mydli oko

Stosunki miedzymiastowe