Stoudemire -> Cavs?

Data: 2010-02-14 22:02:24
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
Za Hicksona i Ilgauskasa (z perspektywą buyoutu).

Suns muszą być przerażeni możliwością, że Stoudemire skorzysta w
przyszłym roku z player option. Ale nawet w tym sezonie będą do przodu.
Stoudemire ma kontrakt 16.4, Hickson 1.4, Ilgauskas 11.5. Różnicę 2.5
trzeba podzielić przez 3 (bo do końca sezonu zostaje mniej więcej 1.3,
ale zapewne zaoszczędzi się nieco na wykupie kontraktu Ilgauskasa, no i
jeżeli Ilgauskas zostałby znowu zatrudniony, to "team salary" uległaby
dalszej obniżce. Suns są powyżej LT, wszelkie oszczędności trzeba więc
mnożyć przez 2. Ale chodzi przede wszystkim o przyszły sezon.

Stoudemire jest dużo mniej produktywny, niż wskazywałaby jego renoma,
ale mimo wszystko - svet se posral. Memphis dostało przynajmniej Marca
Gasola.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-14 21:39:49
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 14 Lut, 22:02, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Jesli juz to roznica 3,5, ale jakbys nie policzyl to zrobilbys to
zle.

Big-Z ma trade kickera wiec nie 11.5 tylko 13.25.

Data: 2010-02-15 00:27:03
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 06:39, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Big-Z ma trade kickera wiec nie 11.5 tylko 13.25.

Z którego zrezygnuje o ile tylko będzie miał zagwarantowany
natychmiastowy 100% buyout oraz możliwość powrotu do Cavs.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 01:33:50
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 09:27, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 15 Lut, 06:39, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Big-Z ma trade kickera wiec nie 11.5 tylko 13.25.

Z którego zrezygnuje o ile tylko będzie miał zagwarantowany
natychmiastowy 100% buyout oraz możliwość powrotu do Cavs.

Nie wiem jak to wyglada, czy gracz może zrezygnować z trade kickera?
Poza tym trade bez jego trade kickera nie przechodzi, wiec cavs
musieliby dolozyc Szczerbiaka za minimum.

Data: 2010-02-15 02:59:34
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 10:33, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Z którego zrezygnuje o ile tylko będzie miał zagwarantowany
> natychmiastowy 100% buyout oraz możliwość powrotu do Cavs.

Nie wiem jak to wyglada, czy gracz może zrezygnować z trade kickera?

Yup. To opcja.

Poza tym trade bez jego trade kickera nie przechodzi, wiec cavs
musieliby dolozyc Szczerbiaka za minimum.

No i w czym problem?
Szczerbaty chetnie zarobi kilka stow za jeden podpis.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 13:07:55
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur pisze:
[...]

A nawet jeśli nie, to sprawę załatwia się na etapie buy-outu. Było 11.5,
 jest 13.25, a płacimy i tak 10.5 (dokładniej: gdzieś 1/3 z tego), byle
tylko Ilgauskasowi bilans się zgodził po powrocie do Cavs za minimum.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-14 22:17:44
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
Stoudemire jest dużo mniej produktywny, niż wskazywałaby jego renoma,
ale mimo wszystko - svet se posral. Memphis dostało przynajmniej Marca
Gasola.

Jednego nie rozumiem.
Na czym polega atrakcyjnosc oferty Cavs w porownaniu w tym, co moze zaoferowac Riley.
Ze Ilgauskas tanszy niz JON i latwiej go bedzie wykopac?

Bo chyba nie na przewadze Hicksona nad Beasem (mimo wszystko)?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-14 21:40:55
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 14 Lut, 22:17, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> Gasola.

Jednego nie rozumiem.
Na czym polega atrakcyjnosc oferty Cavs w porownaniu w tym, co moze

Moze na tym ze Riley nie chce oferowac Beasleya tylko kupic(cholernie
przeplacic) Amare latem nie tracac Beasa.

Data: 2010-02-15 00:25:53
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 06:40, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Moze na tym ze Riley nie chce oferowac Beasleya tylko kupic(cholernie
przeplacic) Amare latem nie tracac Beasa.

Nie - Riley gotowy jest oddać Beasleya jesli bedzie musiał.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 01:31:08
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 09:25, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Moze na tym ze Riley nie chce oferowac Beasleya tylko kupic(cholernie
> przeplacic) Amare latem nie tracac Beasa.

Nie - Riley gotowy jest oddać Beasleya jesli bedzie musiał.

Nie - nie masz takiej wiedzy.

Data: 2010-02-15 02:58:22
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 10:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nie - Riley gotowy jest oddać Beasleya jesli bedzie musiał.

Nie - nie masz takiej wiedzy.

Nie - nie masz wiedzy na temat moje wiedzy.

Data: 2010-02-15 03:04:18
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?

> Nie - nie masz takiej wiedzy.

Nie - nie masz wiedzy na temat moje wiedzy.

Wiem ze Twoja wiedza w tym temacie jest rowna 0.

Data: 2010-02-15 03:08:15
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nie - nie masz wiedzy na temat moje wiedzy.

Wiem ze Twoja wiedza w tym temacie jest rowna 0.

Wiesz dokładnie 0 na temat tego w ktorym temacie moja wiedza jest
równa 0.

Data: 2010-02-15 03:12:46
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:08, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Wiem ze Twoja wiedza w tym temacie jest rowna 0.

Wiesz dokładnie 0 na temat tego w ktorym temacie moja wiedza jest
równa 0.

Dobra nie wymadrzaj sie i skoncz ta swoja gdybologie tylko acceptuj
propose'a

Data: 2010-02-15 03:48:18
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:12, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Wiesz dokładnie 0 na temat tego w ktorym temacie moja wiedza jest
> równa 0.

Dobra nie wymadrzaj sie i skoncz ta swoja gdybologie tylko acceptuj propose'a

Chyba śnisz. A na co mi ten pacan? I to po raz kolejny!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 03:50:53
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?

> Dobra nie wymadrzaj sie i skoncz ta swoja gdybologie tylko acceptuj propose'a

Chyba śnisz. A na co mi ten pacan? I to po raz kolejny!

Coz przeanalizuj sobie tabele to sie dowiesz do czego.

Data: 2010-02-15 03:54:03
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:50, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Chyba śnisz. A na co mi ten pacan? I to po raz kolejny!

Coz przeanalizuj sobie tabele to sie dowiesz do czego.

Wymiana jednego zawodnika spoza rotacji na innego, ktory nie powącha
parkietu, a w kazdej chwili może wymordować dwie dzielnice - nie jest
rozwiązaniem na które jestem gotowy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 04:04:46
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:54, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Wymiana jednego zawodnika spoza rotacji na innego, ktory nie powącha
parkietu, a w kazdej chwili może wymordować dwie dzielnice - nie jest

W stsl pare punktow masz do zyskania, na trojkach moze Hubertowi tez
bys punkcika wyjal. Na ft goni Cie Washko Twoj bezposredni rywal...na
as/to tez masz o co walczyc...

Data: 2010-02-15 04:17:54
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 13:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Wymiana jednego zawodnika spoza rotacji na innego, ktory nie powącha
> parkietu, a w kazdej chwili może wymordować dwie dzielnice - nie jest
> rozwiązaniem na które jestem gotowy.

W stsl pare punktow masz do zyskania,

Oj chyba jednak nie. Rozwiązaniem mojego problemu w kategorii "stls"
nie jest zamiana wieśka dającego 0,6 spg na innego dającego 1 spg. Nie
było to rozwiązanie na początku sezonu, ani tym bardziej gdy zostało
30 spotkań do jego końca.
Nie gdy jest sie na ostatnim miejscu w kategorii ze stratą jak stąd do
Kuala Lumpur.

na trojkach moze Hubertowi tez bys punkcika wyjal.

ROTFL. Słuchaj może jeszcze jestes w trybie wakacyjnym, a może
analizujesz jakies stare tabele. Zeby nadrobic strate w trójkach ktora
mam do Huberta ów zawodnik, który ma mi dać ten punkcik powinien nie
tylko zacząć trafiac po 3 trójki na mecz, ale powinien również
zniwelować to co Hubert zyskał na trójkach na wymianie Andersen-
Carter.

Na ft goni Cie Washko Twoj bezposredni rywal...na as/to tez masz o co walczyc...

Tak - mam o co walczyć i wlasnie to robię. Wierz mi, że poprawie obie
te statystyki poprzez zwykłe powstrzymanie się przed wystawianiem
zawodnika o którego się starasz. No wiesz - dodanie przez odjęcie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 13:08:22
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
W stsl pare punktow masz do zyskania, na trojkach moze Hubertowi tez
bys punkcika wyjal. Na ft goni Cie Washko Twoj bezposredni rywal...na
as/to tez masz o co walczyc...

Czyli nie Blejek ani Conley.
Dobra, trudno, mam inne zajecia :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 12:53:31
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
Dobra nie wymadrzaj sie i skoncz ta swoja gdybologie tylko acceptuj propose'a

Chyba śnisz. A na co mi ten pacan? I to po raz kolejny!

Oo, to jedna strone rownania juz znamy :-)
Prosze o dalsze podpowiedzi :-)

Chyba, ze para Haywood - Artest to rozwiazanie zagadki...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 03:52:58
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:53, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Chyba nisz. A na co mi ten pacan? I to po raz kolejny!

Oo, to jedna strone rownania juz znamy :-)
Prosze o dalsze podpowiedzi :-)

Chyba, ze para Haywood - Artest to rozwiazanie zagadki...

Nie - ale blisko. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 13:06:40
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?

Chyba, ze para Haywood - Artest to rozwiazanie zagadki...

Nie - ale blisko. :-)

Aha. Gracz spoza rotacji.
Conley albo Blejek...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 04:07:05
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 13:06, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Nie - ale blisko. :-)

Aha. Gracz spoza rotacji.
Conley albo Blejek...

Nope. Popatrz w czym Bart chce osłabić mnie, a w czym Masona i ów
gracz spoza rotacji przestanie być tajemnicą. Chociaż i tak nie jest
skoro nie trafiłeś dwa razy na trzy możliwości :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 12:20:38
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
Wiesz dokładnie 0 na temat tego w ktorym temacie moja wiedza jest
równa 0.

Dobra nie wymadrzaj sie i skoncz ta swoja gdybologie tylko acceptuj
propose'a

Ooo, na Haya polujesz?:-)
Czy Kidda?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 03:25:11
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
Ooo, na Haya polujesz?:-)
Czy Kidda?

Kiddowi spadna minuty:)
W ASG zagral juz tylko 6 minut, nie dalbym za niego nawet T-Maca:)

Data: 2010-02-15 12:46:05
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
Kiddowi spadna minuty:)
W ASG zagral juz tylko 6 minut, nie dalbym za niego nawet T-Maca:)

Prawda :-)
Przypomnialem sobie o tym juz po wyslaniu posta :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 13:08:34
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur pisze:
[...]

Nie masz wiedzy na temat wiedzy Soobiego.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-15 04:18:51
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 13:08, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Wiesz dokładnie 0 na temat tego w ktorym temacie moja wiedza jest
> równa 0.

Nie masz wiedzy na temat wiedzy Soobiego.

Ale obaj mamy wiedze na temat tego jakim jestes dupkiem.

Data: 2010-02-15 13:23:42
Autor: leszczur
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur pisze:
> równa 0.

Nie masz wiedzy na temat wiedzy Soobiego.

Nie masz wiedzy na temat mojej wiedzy na temat wiedzy Soobiego. W ryj chcesz? Pytam, bo nie mam na ten temat wiedzy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 13:38:34
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
leszczur@onet.eu pisze:
Leszczur pisze:
[...]

Nie masz wiedzy na temat mojej wiedzy o Twojej wiedzy na temat Soobiego.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-16 09:27:05
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
Nie masz wiedzy na temat mojej wiedzy na temat wiedzy Soobiego.

Nie masz wiedzy na temat mojej wiedzy o Twojej wiedzy na temat Soobiego.

I nadal nie ma wiedzy na temat tego, czy w ryj chcesz.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 00:58:14
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 16 Lut, 09:27, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Nie masz wiedzy na temat mojej wiedzy o Twojej wiedzy na temat Soobiego..

I nadal nie ma wiedzy na temat tego, czy w ryj chcesz.

Tomek waży różne opcje. Może dzwonił do Makulca ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-14 22:28:38
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
s pisze:
[...]

Suns idzie tylko o finanse. Nie wiem, co oferują Heat. Zakładając, że
Miami miałoby oddać O'Neala, Suns w tym sezonie zamiast zaoszczędzić
jakieś $3-4M, musieliby sporo do interesu dołożyć (O'Neal zarobi w tym
sezonie $22,995M). Nie wiem, kogo dołożyliby do transferu Suns
(Stoudemire za O'Neala i Beasleya chyba nie da rady), ale zapewne
transfer z Cleveland jest lepszy od wymiany z Miami o $5-10M. Ja się po
taka kwotę schylam, Suns najwyraźniej też.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-14 21:42:44
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 14 Lut, 22:28, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
s pisze:

> [...]
> Ze Ilgauskas tanszy niz JON i latwiej go bedzie wykopac?

> Bo chyba nie na przewadze Hicksona nad Beasem (mimo wszystko)?

Suns idzie tylko o finanse.

To po kiego przedluzali dziadka Nasha skoro zakladali pojscie w
rebuilding. Nie rozumiem posuniec Kerra, powinien sam odejsc po wpadce
z Shaqiem.

Data: 2010-02-15 00:25:22
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 06:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Suns idzie tylko o finanse.

To po kiego przedluzali dziadka Nasha skoro zakladali pojscie w
rebuilding. Nie rozumiem posuniec Kerra, powinien sam odejsc po wpadce
z Shaqiem.

Zakładamy, ze Suns nie planują zwinąć interesu w ciągu najbliższych
dwóch lat i potrzebują jakiejs gwiazdy. Moze nawet nie tyle jakiejs,
co prawdziwej gwiazdy, a nie przepłaconego role-playera. I stąd
extension dla Nasha (którego nie da się zastąpić nikim w lidze - może
z wyjątkiem takiego jednego ziutka w Nowym Orleanie) i kop w dupsko
dla Amare, bo produkt "stoudopodobny" da się znaleźć za ułamek ceny..
Poza tym brak extension dla Nasha wywołałoby zamieszki w Phoenix, a
Sarver musiałby uciekać z rodziną za granicę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 09:55:16
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
[...]

Dlatego wlasnie nie lapie tej oszczednosci, o ktorej pisze TRad.
Bo ok, na wymianie z Heat tymczasowo mieliby w finansach mniej ulgi, ale i przez dwa lata moga miec na rookie kontrakcie gracza, ktory od biedy moze robic z Nashem trzon zespolu i stwarzac pozory, ze Suns to druzyna ze sportowymi aspiracjami :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 10:22:58
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
s pisze:
[...]

Przeceniasz Beasleya.
      WP48
08-09 0.049
09-10 0.061

pzdr

TRad

Data: 2010-02-15 01:34:05
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 10:22, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
s pisze:

> [...]
> i przez dwa lata moga miec na rookie kontrakcie gracza, ktory od biedy
> moze robic z Nashem trzon zespolu i stwarzac pozory, ze Suns to druzyna

Przeceniasz Beasleya.

Nie to ty przeceniasz Berriego

Data: 2010-02-15 10:47:10
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
Przeceniasz Beasleya.

Nie to ty przeceniasz Berriego

A ja wlasnie czytam, ze Heat nie oferowali Beasa w zadnych rozmowach.
I badz tu czlowieku madry :-)

W takiej sytuacji faktycznie, zaczalbym rozumiec stanowisko Kerra.

Z innej beczki - Maciek pisze na ZP1 (za Fordem), ze Suns jeszcze chetniej pomeczyliby Stefanskiego o Iggiego z paczce z Dalembertem, za Amare w paczce JRichem, wzglednie Barbim.

I to wcale nie musialby byc glupi pomysl, sportowo, dla obydwu stron.
Tyle, ze w Philly boja sie ponoc potencjalnego zestawienia Branda z Amare.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 02:57:53
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 10:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

IMO dla Sixers to byłaby katastrofa. Raz, ze Brand+Amare, a dwa ze
LouWill i Barb. Zbyt wiele podobienstw. Taki deal tylko pogłębiłby
problemy zamiast je rozwiązać.
Iggy mimo wszystko potrafi zrobić z piłką coś poza walnięciem z
połowy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 12:28:13
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
IMO dla Sixers to byłaby katastrofa. Raz, ze Brand+Amare, a dwa ze
LouWill i Barb. Zbyt wiele podobienstw. Taki deal tylko pogłębiłby
problemy zamiast je rozwiązać.

Ja bym tam jednak bardziej JRicha widzial.
Lou na PG, Rich na SG, Tadzik na SF, Amare na PF, Brand na srodku.

Wreszcie mieliby kogos do robienia spacingu, o ile Rich by sie przebudzil.

Iggy mimo wszystko potrafi zrobić z piłką coś poza walnięciem z
połowy.

Brand i Amare zazwyczaj nie wala z polowy :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 03:58:08
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> problemy zamiast je rozwiązać.

Ja bym tam jednak bardziej JRicha widzial.
Lou na PG, Rich na SG, Tadzik na SF, Amare na PF, Brand na srodku.

A kto tam bedzie piłki podawał? Sami strzelcy-indywidualiści.

Wreszcie mieliby kogos do robienia spacingu, o ile Rich by sie przebudzil..

Dobra - trójka JRicha (o ile by sie przebudził) byłaby przydatna, ale
IMO brakowałoby tam kogoś potrafiącego kreować grę innych. Iggy nie
jest w tym najlepszy, ale mimo wszystko on przynajmniej coś robi.

> Iggy mimo wszystko potrafi zrobić z piłką coś poza walnięciem z
> połowy.

Brand i Amare zazwyczaj nie wala z polowy :-)

Tutaj pewnie by zaczęli, bo zapewne byłby to jedyny sposób na oddanie
jakiegokolwiek rzutu :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 13:05:51
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur pisze:
[...]

Cały czas rozpatrujesz wymianę z perspektywy sportowej. Tymczasem
Phillies chcą wyładowac kontrakt Iguodali za kontrakty kończące się w
tym sezonie. A nie - za _być_ _może_ się kończące. Czy te kontrakty będa
potrafiły współpracować z Brandem - hu kers?

pzdr

TRad

Data: 2010-02-15 04:20:54
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 13:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

Cały czas rozpatrujesz wymianę z perspektywy sportowej. Tymczasem
Phillies chcą wyładowac kontrakt Iguodali za kontrakty kończące się w

Nope. Phillies chcą wyładować kontrakt Branda, potem kontrakt
Dalemberta i gotowi są poświęcic Iggiego jeśli trzeba będzie. Tyle, że
cap relief to troche mało więc dodatek typu Barbosy czy JRicha to za
mało.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 13:37:39
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur pisze:

[...]

Nope. Phillies chcą w przyszłym sezonie być poniżej luxury tax. Na razie
mają $65M gwarantowanych kontraktów (a to tylko dziesięciu graczy).
Szansa na pozbycie się kontraktu Branda jest przyzerowa, więc Igupdala
jest do wzięcia za darmo.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-15 05:01:07
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 13:37, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

mają $65M gwarantowanych kontraktów (a to tylko dziesięciu graczy).
Szansa na pozbycie się kontraktu Branda jest przyzerowa, więc Igupdala

Nope. Iguodala za konczace sie nie przejdzie. Dalembert jest celem
Sixers, a Iggy tylko nagrodą pocieszenia dla ewentualnego wybawcy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 14:11:54
Autor: wiLQ
Stoudemire -> Cavs?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Bo ok, na wymianie z Heat tymczasowo mieliby w finansach mniej ulgi, ale > i przez dwa lata moga miec na rookie kontrakcie gracza, ktory od biedy > moze robic z Nashem trzon zespolu i stwarzac pozory, ze Suns to druzyna > ze sportowymi aspiracjami :-)

Hmm, przeciez Beasley bylby kupowany przede wszystkim jako potencjal, a
ten wiescili takze na WoW po statsach z NCAA.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 14:31:56
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
wiLQ pisze:
[...]

Tak, ale dane z pierwszych dwóch sezonów (ważne, słaba produktywność
Duranta z pierwszego sezonu została przykryta olbrzymim skokiem w
sezonie drugim) niejako unieważniają statsy z NCAA. Dane z NCAA
korelują, ale te z pierwszego i drugiego sezonu korelują bardziej.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-15 14:59:43
Autor: wiLQ
Stoudemire -> Cavs?
> [...]

Duranta z pierwszego sezonu została przykryta olbrzymim skokiem w
sezonie drugim) niejako unieważniają statsy z NCAA.

Ale u Beasleya tez moglby byc istotny skok gdyby nie okolicznosci: nie
moze grac na swojej pozycji bo Heat maja tam innego sensownego gracza.
Sila rzeczy laduje na SF gdzie gra slabo (a spedza tam 1/5 swego czasu)
co zaniza jego statsy ogolem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 15:25:40
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
wiLQ pisze:
[...]

1/5 - to niedużo.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-15 06:37:35
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 15:25, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]
> moze grac na swojej pozycji bo Heat maja tam innego sensownego gracza.
> Sila rzeczy laduje na SF gdzie gra slabo (a spedza tam 1/5 swego czasu)

1/5 - to niedu o.

Moze i nieduzo, ale moze wystarczyc przy odpowiednio duzej roznicy
produktywnosci.

Pzodro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 14:01:03
Autor: wiLQ
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Poza tym brak extension dla Nasha wywołałoby zamieszki w Phoenix, a
Sarver musiałby uciekać z rodziną za granicę.

O ile i bez tego nie bedzie musial tego zrobic ;-) Toz od lat nie robia nic innego tylko oddaja picki/graczy by
oszczedzic... i caly czas sa w strefie finansowego zagrozenia. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-14 23:28:03
Autor: wiLQ
Stoudemire -> Cavs?
> [...]

[...] Nie wiem, kogo dołożyliby do transferu Suns
(Stoudemire za O'Neala i Beasleya chyba nie da rady), [...]

Tu moze tkwic problem bo Suns wlasciwie nie maja wygasajacych kontraktow
ergo Heat musieliby tez przyjac w tej wymianie JRicha. A bez pewnosci,
ze Amare przedluzy z nimi kontrakt byloby to dla Heat bardzo ryzykowne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-14 21:46:58
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 14 Lut, 23:28, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Tu moze tkwic problem bo Suns wlasciwie nie maja wygasajacych kontraktow
ergo Heat musieliby tez przyjac w tej wymianie JRicha.

No wlasnie uwazam ze jesli deal z Cavs mialby przejsc to Suns do Amare
musieliby dolozyc J-Richa wtedy dopiero mieliby oszczednosc. Moga
podpisac Szczerbiaka dla wyrownania plac.

Data: 2010-02-15 10:56:11
Autor: Szczepan Radzki
Stoudemire -> Cavs?
sooobi pisze:
[...]

A jak w ogóle wyobrażacie sobie współpracę pod koszem Amare-Shaq? To byłoby coś!

Przepraszam, to chyba już w tym kinie grali, a statek zatonął z większym wow niż Titanic.

Szczepan Radzki

Data: 2010-02-15 02:23:06
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
A jak w ogóle wyobrażacie sobie współpracę pod koszem Amare-Shaq? To
byłoby coś!

No mimo wszystko wolalbym Amare niz Jamisona.

Data: 2010-02-15 11:31:04
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
No mimo wszystko wolalbym Amare niz Jamisona.

A ja takiej pewnosci nie mam.
Nadal jestem zdania, ze PF z rzutem dystansu bylby skarbem w Cleveland.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 02:31:12
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 11:31, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> No mimo wszystko wolalbym Amare niz Jamisona.

A ja takiej pewnosci nie mam.
Nadal jestem zdania, ze PF z rzutem dystansu bylby skarbem w Cleveland.

Toz Amare z dystansu rzuca lepiej niz Jamison. Amare rzuca skutczniej
niz Jamison spod samego kosza az do linii rzutow za 3. Jamison daje
tylko trojki, ale nie wiem czy kolejny trojkowiec jest tym czego
szukaja Cavs.

Data: 2010-02-15 11:56:52
Autor: s
Stoudemire -> Cavs?
[...]

Tak. Howgh :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 12:02:32
Autor: lorak
Stoudemire -> Cavs?
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:
[...]

bo drużyna olewała defensywę. natomiast sam duet Shaq-Amare był bardzo dobry.

Data: 2010-02-15 03:07:34
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 12:02, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> Przepraszam, to chyba już w tym kinie grali, a statek zatonął z większym
> wow niż Titanic.

bo drużyna olewała defensywę. natomiast sam duet Shaq-Amare był bardzo
dobry.

No właśnie podobno nie był.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 12:27:27
Autor: lorak
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur pisze:
[...]

suns 2009 - 113.6 ortg, 111.6 drtg

najczęściej używane piątki, w których grali Shaq i Amare:

(1 pod względem minut) Nash, JRich, Hill, Amare, Shaq - 115 ortg, 107 drtg
(3) Nash, Bell, Barnes, Amare, Shaq - 113, 107
(4) Nash, Bell, Hill, Amare, Shaq - 113, 105
(7) Nash, Barbosa, Hill, Amare, Shaq - 130, 105

czyli składy z nimi utrzymywały lub podwyższały poziom ataku i zawsze polepszały obronę.

Data: 2010-02-15 03:32:30
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
[...]

A mozesz podac pierwsze 8 piatek?

Data: 2010-02-15 14:19:34
Autor: lorak
Stoudemire -> Cavs?

http://www.82games.com/0809/0809PHO2.HTM

Data: 2010-02-15 13:53:57
Autor: wiLQ
Stoudemire -> Cavs?
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A jak w ogóle wyobrażacie sobie współpracę pod koszem Amare-Shaq? To > byłoby coś!

bo drużyna olewała defensywę. natomiast sam duet Shaq-Amare był bardzo dobry.

Przede wszystkim w Cavs bedzie to mialo mniejsze znaczenie niz w Suns bo
beda razem na parkiecie rzadziej.

Mnie bardziej intryguje jak tendencje defensywne Amare beda wygladaly u
trenera kladacego duzy nacisk na ta strone boiska.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 14:35:23
Autor: lorak
Stoudemire -> Cavs?
wiLQ pisze:
[...]

tak, i skoro w cavs Shaq się poprawił pod tym względem, to na pewno Amare też byłby lepszy - szczególnie że ma warunki ku temu, by być dobrym w D.

Data: 2010-02-15 00:51:19
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
wiLQ pisze:
[...]

Jeżeli Phoenix nie chcą Beasleya, to dałoby się skonstruować
przechodzący trade i bez Richardsona (np. oprócz Stoudemire'a Suns
oddaliby Clarka i Griffina). Ale nie dałoby się takiego, w którym Suns
przyjmują kontrakty na sumę mniejszą od kontraktu Stoudemire'a.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-14 23:23:14
Autor: wiLQ
Stoudemire -> Cavs?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Ze Ilgauskas tanszy niz JON i latwiej go bedzie wykopac?

Bo chyba nie na przewadze Hicksona nad Beasem (mimo wszystko)?

Mimo wszystko... "Miami has pursued Stoudemire hard but has no one on
its roster (besides Dwyane Wade) that interests Phoenix, according to
sources. That includes Michael Beasley."

Choc z tym Cavs to chyba jeszcze nie ostatnie slowo...
"But reports that the five-time All-Star Stoudemire could be headed to
Cleveland have led other clubs to spice up their offers to Phoenix,
according to sources."

--
pzdr
wiLQ