Stoudemire -> Cavs?

Data: 2010-02-14 21:39:49
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 14 Lut, 22:02, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Za Hicksona i Ilgauskasa (z perspektywą buyoutu).

Suns muszą być przerażeni możliwością, że Stoudemire skorzysta w
przyszłym roku z player option. Ale nawet w tym sezonie będą do przodu.
Stoudemire ma kontrakt 16.4, Hickson 1.4, Ilgauskas 11.5. Różnicę 2..5

Jesli juz to roznica 3,5, ale jakbys nie policzyl to zrobilbys to
zle.

Big-Z ma trade kickera wiec nie 11.5 tylko 13.25.

Data: 2010-02-15 00:27:03
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 06:39, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Big-Z ma trade kickera wiec nie 11.5 tylko 13.25.

Z którego zrezygnuje o ile tylko będzie miał zagwarantowany
natychmiastowy 100% buyout oraz możliwość powrotu do Cavs.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 01:33:50
Autor: sooobi
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 09:27, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 15 Lut, 06:39, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Big-Z ma trade kickera wiec nie 11.5 tylko 13.25.

Z którego zrezygnuje o ile tylko będzie miał zagwarantowany
natychmiastowy 100% buyout oraz możliwość powrotu do Cavs.

Nie wiem jak to wyglada, czy gracz może zrezygnować z trade kickera?
Poza tym trade bez jego trade kickera nie przechodzi, wiec cavs
musieliby dolozyc Szczerbiaka za minimum.

Data: 2010-02-15 02:59:34
Autor: Leszczur
Stoudemire -> Cavs?
On 15 Lut, 10:33, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Z którego zrezygnuje o ile tylko będzie miał zagwarantowany
> natychmiastowy 100% buyout oraz możliwość powrotu do Cavs.

Nie wiem jak to wyglada, czy gracz może zrezygnować z trade kickera?

Yup. To opcja.

Poza tym trade bez jego trade kickera nie przechodzi, wiec cavs
musieliby dolozyc Szczerbiaka za minimum.

No i w czym problem?
Szczerbaty chetnie zarobi kilka stow za jeden podpis.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 13:07:55
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire -> Cavs?
Leszczur pisze:
[...]

A nawet jeśli nie, to sprawę załatwia się na etapie buy-outu. Było 11.5,
 jest 13.25, a płacimy i tak 10.5 (dokładniej: gdzieś 1/3 z tego), byle
tylko Ilgauskasowi bilans się zgodził po powrocie do Cavs za minimum.

pzdr

TRad

Stoudemire -> Cavs?