Stoudemire w Knicks

Data: 2010-07-06 01:05:38
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
$100M/5 - czyli znalazło się i piwo.

Data: 2010-07-06 01:26:49
Autor: sooobi
Stoudemire w Knicks
On 6 Lip, 01:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
$100M/5 - czyli znalazło się i piwo.

I tym samym dlugo zapowiadany rebuilding Knicks legl w gruzach.
D'Antoni nadal bedzie kaszanil a Knicksi nadal nic nie osiagna.

Data: 2010-07-06 01:44:31
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 10:26 am, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
On 6 Lip, 01:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> $100M/5 - czyli znalazło się i piwo.

I tym samym dlugo zapowiadany rebuilding Knicks legl w gruzach.
D'Antoni nadal bedzie kaszanil a Knicksi nadal nic nie osiagna.

No patrz, a oni mysla, ze Amare pomoze im w sciagnieciu LeBrona :-)
I tak sie zastanawiam - kto ma byc PG w Knicks ktory dogra mu pilke
pod sam kosz. Moze niech kupia Nasha za Lee w s'n't....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 10:56:13
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:
[...]

Chłe, chłe, a tak był chwalony Walsh za czyszczenie payrollu.

No patrz, a oni mysla, ze Amare pomoze im w sciagnieciu LeBrona :-)
I tak sie zastanawiam - kto ma byc PG w Knicks ktory dogra mu pilke
pod sam kosz. Moze niech kupia Nasha za Lee w s'n't....

Czy to się w ogóle oznacza, że Lee już może szukać innego klubu? Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić Lee i Amare razem, ale moziem siem mylić.

pozdr

Data: 2010-07-06 02:13:01
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 10:56 am, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

Chłe, chłe, a tak był chwalony Walsh za czyszczenie payrollu.

A bo czyscil bardzo dobrze :-)

> [...]

Czy to się w ogóle oznacza, że Lee już może szukać innego klubu? Jakoś
ciężko mi sobie wyobrazić Lee i Amare razem, ale moziem siem mylić.

IMO jest to jednoznaczne z odpuszczeniem Lee. Ciekawe za ile chcial od
Knicks - jesli podobne pieniadze co Stoudemire to IMO uzycie go
najwyzej w s'n't jest slusznym ruchem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 11:29:17
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:
[...]

Czyścił może i dobrze, problem w tym że już wtedy okrzyknięto go świetnym GMem. IMO nie powinno się chwalić GMa zanim nie zacznie czegoś budować. To tak jakby chwalić polityków za obietnice przedwyborcze.

[...]

Nawet jeżeli chciał tyle samo co AS [nie sadzę, pewnie nawet jeszcze nie zaczęli z nim rozmów], to i tak byłoby to lepsze dla Knicks niż kolana ze szkła Stoudemire'a. Teraz może Spurs się skuszą za Parkera.

pozdr

Data: 2010-07-06 02:38:09
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 11:29 am, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
> A bo czyscil bardzo dobrze :-)

Czy ci mo e i dobrze, problem w tym e ju wtedy okrzykni to go wietnym
GMem. IMO nie powinno si chwali GMa zanim nie zacznie czego budowa .

Sluszna uwaga. Ale Walsh nie jest GM'em od dwoch lat, wiec mozna go
chwalic chociazby za to jak zbudowal Pacers.

> IMO jest to jednoznaczne z odpuszczeniem Lee. Ciekawe za ile chcial od
> Knicks - jesli podobne pieniadze co Stoudemire to IMO uzycie go
> najwyzej w s'n't jest slusznym ruchem.

Nawet je eli chcia tyle samo co AS [nie sadz , pewnie nawet jeszcze nie
zacz li z nim rozm w], to i tak by oby to lepsze dla Knicks ni kolana ze
szk a Stoudemire'a.

Fakt - kolana Stouda swoje przeszly, ale chlopak biega jak gazela i
generalnie jest duzo wiekszym talentem niz Lee, ktory tez nie jest
warty kontraktu maksymalnego.

Teraz mo e Spurs si skusz za Parkera.

Lee i Duncan razem ale za to bez rozgrywajacego? Nope.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 12:15:09
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:

[...]

Zalezy od punktu odniesienia. Jezeli porównywac do kontraktów Goodena, Milicica, Amira to IMo jest warty. A jesli do LBJ, Wade'a to nie bardzo.

Teraz mo e Spurs si skusz za Parkera.

Lee i Duncan razem ale za to bez rozgrywajacego? Nope.

A G. Hill? Calkiem dobrze sobie radzil w zeszlym sezonie.

pozdr

Data: 2010-07-06 03:32:43
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 12:15 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Zalezy od punktu odniesienia. Jezeli porównywac do kontraktów Goodena,
Milicica, Amira to IMo jest warty. A jesli do LBJ, Wade'a to nie bardzo.

A porownujac do kontraktu Juwana Howarda z okresu gry w Bullets -
nawet ja bede tyle warty ;-)
Ot - ostrozniej dobierajmy punkt odniesienia przy porownaniach.

> Lee i Duncan razem ale za to bez rozgrywajacego? Nope.

A G. Hill? Calkiem dobrze sobie radzil w zeszlym sezonie.

Darren Collison tez, a Hornets jakos nie chca jeszcze odpuszczac
Paula.
Stuckey mial sobie radzic po niezlym pierwszym sezonie i Pistons lekka
reka oddali Billupsa. A tu taka skucha!
Po prostu dobrzy PG's nie rosna na drzewach wiec nie ma co ich
sprzedawac za byle kogo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 12:48:51
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:
[...]

Jak bedziemy ostroznie dobierac te punkty to wyjdzie ze nikt nie jest wart nawet polowy maxa ;-)

[...]

Collison i Stuckey nie byli lepsi od od Paula i Billupsa.
Hill w zeszlym sezonie _byl_lepszy_ od Parkera.
Jeden sezon to malo oczywiscie, ale postep Hilla jest widoczny.

Po prostu dobrzy PG's nie rosna na drzewach wiec nie ma co ich
sprzedawac za byle kogo.

Po pierwsze Lee to nie byle kto ;-)
Po drugie, jezeli chca powalczyc, to powinni cos podzialac na rynku, a po odejsciu RJ zostaje im tylko kontrakt Parkera.

pozdr

Data: 2010-07-06 04:05:31
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 12:48 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> Ot - ostrozniej dobierajmy punkt odniesienia przy porownaniach.

Jak bedziemy ostroznie dobierac te punkty to wyjdzie ze nikt nie jest wart

Maksowych zawodnikow jest moze 3-4 a moze najwyzej 5 w lidze. I tyle.
Natomiast panuje powszechne przekonanie, ze najlepszy zawodnik nawet
najslabszej druzyny jest zawodnikiem maksowym. To szelenstwo.

> [...]
> reka oddali Billupsa. A tu taka skucha!

Collison i Stuckey nie byli lepsi od od Paula i Billupsa.
Hill w zeszlym sezonie _byl_lepszy_ od Parkera.

Zauwaz tez ze Parker mial w zeszlym roku nietypowo slaby sezon, a to
co ugral Hill byloby normalnie przecietnym sezonem TP.

Jeden sezon to malo oczywiscie, ale postep Hilla jest widoczny.

I swietnie. Kto mu broni byc dobrym zmiennikiem przez nastepny sezon
czy dwa? Moze dajmy mu jeszcze troche czasu na nauke zanim dla niego
rozmontujemy swietny sklad.

> Po prostu dobrzy PG's nie rosna na drzewach wiec nie ma co ich
> sprzedawac za byle kogo.

Po pierwsze Lee to nie byle kto ;-)

To Leeszcz. Pracowity, ale leszcz.

Po drugie, jezeli chca powalczyc, to powinni cos podzialac na rynku, a po
odejsciu RJ zostaje im tylko kontrakt Parkera.

I to od razu musi oznaczac, ze moga sie go pozbyc i ze jezeli juz to
zrobia to zawodnikiem idacym w druga strone powinien byc Lee? Buford
jest zbyt ostrozny zeby to robic. Punkty i zbiorki kupi od jakiegos
weterana za minimum. Jezeli nawet Parker mialby zostac sprzedany to
predzej za swingmana z rzutem z dystansu. Moze Granger bylby
dostepny? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 13:23:19
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:

[...]

Byc moze, ale predzej dalbym maxa Lee niz J.Johnsonowi.

[...]

That's all I'm talking about. Parker zaczyna byc zbedny, a niestety Spurs musza zdecydowac niedlugo nad jego extension. Biorac pod uwage, ze za 2 lata beda prawdopodobnie musieli przejsc rebuilding, dawanie mu dluzszego kontraktu mija sie z celem.

[...]

Jaki swietny? Spurs w tym skladzie w najlepszym razie znowu skoncza na 2 rundzie.

Po prostu dobrzy PG's nie rosna na drzewach wiec nie ma co ich
sprzedawac za byle kogo.

Po pierwsze Lee to nie byle kto ;-)

To Leeszcz. Pracowity, ale leszcz.

Bez przesady!
C'mon, wiem, ze gral slabych Knicks, w systemie D'Antoniego ale produktywnosci móglby mu pozazdroscic niejeden czolowy PF ligi. Pytanie tylko na ile pasowal by do Spurs.

Jasne, moze od razu s'n't za LBJ? :-)

pozdr

Data: 2010-07-06 04:57:09
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 1:23 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]
> najslabszej druzyny jest zawodnikiem maksowym. To szelenstwo.

Byc moze, ale predzej dalbym maxa Lee niz J.Johnsonowi.

Bo sie nie znasz. JJ to franczajz plejer. Czy cos.

> [...]

That's all I'm talking about. Parker zaczyna byc zbedny, a niestety Spurs musza zdecydowac niedlugo

Zauwaz, ze poczyniles tym jednym zdaniem dwa dosc grube zalozenia:
1. Hill jest w stanie przynajmniej utrzymac, albo nawet poprawic swoja
gre z zeszlego sezonu.
2. Ostatni sezon Parkera nie jest wypadkiem przy pracy tylko nowym
szczytem jego mozliwosci.
Nie jestem przekonany o prawdziwosci zadnego z tych zalozen.

Biorac pod uwage, ze za 2 lata
beda prawdopodobnie musieli przejsc rebuilding, dawanie mu dluzszego
kontraktu mija sie z celem.

Czemu? Na Parkerze da sie jeszcze oprzec konstruowanie ataku. Powinien
moc grac na niezlym poziomie przez 4-5 lat i najblizszy sezon niech
bedzie testem tych mozliwosci. Jesli zda egazmin - mozna porozmawiac o
extension, jezeli zaliczy nastepna wpadke - to ewentualnie s'n't.

> I swietnie. Kto mu broni byc dobrym zmiennikiem przez nastepny sezon
> czy dwa? Moze dajmy mu jeszcze troche czasu na nauke zanim dla niego
> rozmontujemy swietny sklad.

Jaki swietny?

Wbrew pozorom trojka Parker-Manu-Duncan to wysmienita podstawa
druzyny. Wiele klubow moze tylko o takiej co najwyzej marzyc.

Spurs w tym skladzie w najlepszym razie znowu skoncza na 2 rundzie.

I uwazasz, ze zeby awansowac dalej potrzebuja takiego zawodnika jak
Lee?

> To Leeszcz. Pracowity, ale leszcz.

Bez przesady!
C'mon, wiem, ze gral slabych Knicks, w systemie D'Antoniego ale
produktywnosci móglby mu pozazdroscic niejeden czolowy PF ligi.

Mozliwe. Ofensywnie jest dosc wydajnym zawodnikiem - zwlaszcza od
kiedy zaczal grozic rzutem z poldystansu.

Pytanie tylko na ile pasowal by do Spurs.

I o to rozbija sie cala koncepcja. Lee nie jest nawet przecietnym
obronca, a Spurs nie zalezy na nadmiernym nadwyrezaniu Duncana w
naprawianiu bledow innych.

> [...]
> weterana za minimum. Jezeli nawet Parker mialby zostac sprzedany to
> predzej za swingmana z rzutem z dystansu. Moze Granger bylby

Jasne, moze od razu s'n't za LBJ? :-)

Chodzily sluchy, ze Granger jest na bloku. Pacers od lat maja problemy
z nienormalnymi PG's. 1+1....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 14:46:20
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:

[...]

Hill gra dopiero 2 sezon wiec wszystko moze sie zdarzyc, ale wieksze sa szanse ze bedzie sie jeszcze rozwijal niz, ze zacznie grac kiche. Parker juz od teraz bedzie naciskal na 3 letnie extension, zeby zdazyc przed nowym CBA, a biorac pod uwage, ze nigdy nie byl jakims przesadnie rewelacyjnym pg, ja bym zaryzykowal i go olal [tzn. sprzedal].
Poza tym oba zalozenia nie musza wystapic razem [zakladam, ze TP wróci do formy], bo Hill w zeszlym sezonie gral praktycznie na poziomie Parkera z calej kariery. Jezeli obaj graliby dalej tak jak w zeszlym sezonie to w ogóle nie ma o czym mówic. No brainer dla Spurs.

[...]

Moze grac na niezlym poziomie [o ile zdrowie pozwoli], ale nie na poziomie max extension jakiego bedzie zadal.

Spurs w tym skladzie w najlepszym razie znowu skoncza na 2 rundzie.

I uwazasz, ze zeby awansowac dalej potrzebuja takiego zawodnika jak
Lee?

Byc moze da sie znalezc lepszego, nie wiem jak inne zespoly widza Parkera. Lee byl tylko propozycja.

Pytanie tylko na ile pasowal by do Spurs.

I o to rozbija sie cala koncepcja. Lee nie jest nawet przecietnym
obronca, a Spurs nie zalezy na nadmiernym nadwyrezaniu Duncana w
naprawianiu bledow innych.

Lee jest duzo lepszym obronca jako PF niz jako center.
http://arturogalletti.wordpress.com/
Problem w tym ze wiekszosc czasu w Knicks gral jako C. Oczywiscie w Spurs tez nie byloby idealnie, bo z Duncanem gralby jako center, ale majac wieksza rotacje wysokich daloby sie go czesciej ustawiac na PFie przeciwników.

pozdr

Data: 2010-07-06 07:01:22
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 2:46 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]

Hill gra dopiero 2 sezon wiec wszystko moze sie zdarzyc, ale wieksze sa
szanse ze bedzie sie jeszcze rozwijal niz, ze zacznie grac kiche.

To czemu Parker nie moze wrocic do swojego normalnego, wysokiego
poziomu gry?
O nim przynajmniej wiemy, ze tak umie grac. Odnosnie Hilla to na razie
pobozne zyczenia.
A cala organizacja jest nastawiona na wykorzystanie ostatnich dwoch
sezonow kariery Duncana.
Slowem "no way Jose".

Parker juz od teraz bedzie naciskal na 3 letnie extension, zeby zdazyc przed nowym CBA,

Czyli mowisz, ze bedzie mial motywacje? No to nie widze przeszkod w
graniu na wysokim poziomie.
Extension moga podpisac nawet pod koniec sezonu (o ile sie nie myle).

a biorac pod uwage, ze nigdy nie byl jakims przesadnie rewelacyjnym pg, ja
bym zaryzykowal i go olal [tzn. sprzedal].

Parker byl bardzo solidnym rozgrywajacym. Zwlaszcza w okresie gdy
Spurs zdobywali tytuly. Nie mial nigdy 10 as/g, ale i nie musial.

Poza tym oba zalozenia nie musza wystapic razem [zakladam, ze TP wr ci do
formy], bo Hill w zeszlym sezonie gral praktycznie na poziomie Parkera z
calej kariery.

Nie. Hill gral lepiej niz Parker rok temu, ale daleko mu bylo do
Parkera w szczytowej formie.

> [...]
> extension, jezeli zaliczy nastepna wpadke - to ewentualnie s'n't.

Moze grac na niezlym poziomie [o ile zdrowie pozwoli], ale nie na poziomie

Spurs sa logiczna organizacja. Maxa warty byl Duncan i go dostal. Manu
(drugi najlepszy zawodnik druzyny) juz musial mocno stonowac swoje
oczekiwania. Parker dostanie najwyzej tyle co Ginobili.

> I uwazasz, ze zeby awansowac dalej potrzebuja takiego zawodnika jak
> Lee?

Byc moze da sie znalezc lepszego, nie wiem jak inne zespoly widza Parkera..
Lee byl tylko propozycja.

To dobry PG - raczej nie byloby problemu ze sprzedaza.

> I o to rozbija sie cala koncepcja. Lee nie jest nawet przecietnym
> obronca, a Spurs nie zalezy na nadmiernym nadwyrezaniu Duncana w
> [...]

Kurcze - jaka szkoda, ze musi grac srodkowego. Poza tym - z tego co
zrozumialem - Arturo wyciaga wnioski o obronie na podstawie niecalych
120 minut jakie Lee spedzil na PF w zeszlym sezonie.
Czy musze mowic jak wielkie znaczenie moga miec match-upy w takim
wypadku? Powiedzmy, ze dane mu bylo kryc w owym czasie Briana
Scalabrine i jemu podobnych. Co w takim wypadku?

Problem w tym ze wiekszosc czasu w Knicks gral jako C. Oczywiscie w Spurs
tez nie byloby idealnie, bo z Duncanem gralby jako center,

Jestes w tak zwanym "mylnym bledzie". Duncan jest centrem - na pelny
etat. Pomimo tego, ze w ballotach do ASG jest z uporem maniaka
umieszczany na skrzydle.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 16:23:52
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:

[...]

Kontuzja.

[...]

Wiec maja do wyboru: zostawic obecny sklad i grac swoje 2 rundy w po, albo zaryzykowac, sciagnac jeszcze kogos i powalczyc, jednoczesnie wchodzac gladko w rebuilding. Jesli nie wyjdzie to co traca? Jedna runde playoff?

[...]

NFW. Podobna sytuacja jak z Rondo rok temu. To bylaby obraza dla Parkera gdyby nie dostal extension juz tej jesieni. Wtedy dopiero bedzie mial motywacje...

[...]

Solidnym byl, ale jest szansa, ze takim tez bedzie Hill. Za duzo mniejsze pieniadze.

[...]

A jaka masz szanse ze Parker wróci do _szczytowej_ formy? Niewielka, biorac pod uwage, ze produkcja spada wraz z wiekiem. Ja pisalem o sredniej, bo takiej mozna jeszcze oczekiwac, wtedy Hill jak najbardziej sie lapie.

Byc moze da sie znalezc lepszego, nie wiem jak inne zespoly widza
Parkera.
Lee byl tylko propozycja.

To dobry PG - raczej nie byloby problemu ze sprzedaza.

To czemu nie zrobic tego teraz? Wierzysz w jakies odrodzenie dawnych Spurs?

[...]

Siur. Innych danych nie ma. Ale jest jakas podstawa by sadzic ze na PFie moze byc lepiej.

[...]

Whatever. Tym bardziej Lee by tam pasowal.

pozdr

Data: 2010-07-06 11:12:09
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 4:23 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> To czemu Parker nie moze wrocic do swojego normalnego, wysokiego
> poziomu gry?

Kontuzja.

Zerwal sobie cos ostatnio? Wiezadlo krzyzowe? Achillesa? Ma problemy z
kregoslupem? Kazdy zawodnik musi borykac sie kontuzjami, ale tylko
kilka z nich jest na tyle powazna zeby miec wplyw dlugoterminowy na
kariere.
Wade mial kontuzje o niebo powazniejsza niz jakakolwiek Parkera a
jakos daje rade. Wiec nie ma co wpadac w poploch tylko dlatego, ze
ktos sie nie mogl przez jeden sezon pozbierac.

> [...]

zaryzykowac, sciagnac jeszcze kogos i powalczyc, jednoczesnie wchodzac
gladko w rebuilding. Jesli nie wyjdzie to co traca? Jedna runde playoff?

Na rebuilding jeszcze bedzie czas. Nie ma sensu marnowac ostatnich
chwil kariery Duncana na poszukiwania. Orac tym co jest i dokladac
drobne elementy za MLE oraz weteranow za minimum.

> [...]

NFW. Podobna sytuacja jak z Rondo rok temu. To bylaby obraza dla Parkera
gdyby nie dostal extension juz tej jesieni. Wtedy dopiero bedzie mial

Obraza? To pieniadze i akurat swiadomosc finansowa w Spurs jest na
cholernie wysokim poziomie. Buford, Popovich a jak trzeba to i Duncan
potrafia przekonac zawodnikow do swojej koncepcji. Problemow
emocjonalnych ze strony Parkera boje sie najmniej. W razie czego
bedzie jednym z topowych FA za rok.

> [...]
> Spurs zdobywali tytuly. Nie mial nigdy 10 as/g, ale i nie musial.

Solidnym byl, ale jest szansa, ze takim tez bedzie Hill. Za duzo mniejsze

No i czad. Niech pokaze na co go stac. Najwyzej Parkera sie sprzeda
przed deadlinem (chociaz to tez nie jest styl Spurs). Na razie to zbyt
duze ryzyko.

> Nie. Hill gral lepiej niz Parker rok temu, ale daleko mu bylo do
> Parkera w szczytowej formie.

A jaka masz szanse ze Parker wróci do _szczytowej_ formy?

90%? 87.5%? W kazdym razie wieksza niz ta, ze z Hilla bedzie material
na MVP Finalow.

Niewielka, biorac pod uwage, ze produkcja spada wraz z wiekiem.

Przypomnij mi - ile lat ma Parker?

Ja pisalem o sredniej, bo takiej mozna jeszcze oczekiwac, wtedy Hill jak najbardziej sie lapie.

Ostatni sezon Parkera to wypadek przy pracy. Na razie jest w wieku w
ktorym zawodnicy osiagaja szczyt wydajnosci i produktywnosci.

> To dobry PG - raczej nie byloby problemu ze sprzedaza.

To czemu nie zrobic tego teraz? Wierzysz w jakies odrodzenie dawnych Spurs?

Wierze, ze sprzedajac Parkera nie maja szans na odrodzenie. Z Parkerem
i dobranymi role players - maja.

> [...]
> Scalabrine i jemu podobnych. Co w takim wypadku?

Siur. Innych danych nie ma. Ale jest jakas podstawa by sadzic ze na PFie

Tak - ale tylko dlatego, ze na C jest az tak beznadziejnie ze moze byc
tylko lepiej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-07 12:30:50
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:

Na rebuilding jeszcze bedzie czas.

Pamietamy, pamietamy. Isiah T. mial taki napis na drzwiach biura w MSG ;-)

A jaka masz szanse ze Parker wróci do _szczytowej_ formy?

90%? 87.5%?

Bez szans. Masz jakies dane, które pokazuja, ze ok. 90% point guardów wraca do szczytowej formy po 28 urodzinach?

W kazdym razie wieksza niz ta, ze z Hilla bedzie material
na MVP Finalow.

Once again - Hill nie musi byc gwiazda by zastapic TP. Zeszly sezon mial bardzo dobry, wystarczy, ze bedzie robil niewielkie postepy.

Niewielka, biorac pod uwage, ze produkcja spada wraz z wiekiem.

Przypomnij mi - ile lat ma Parker?

28. Jest starszy od Amare.
Poczytaj jak prognozuja produktywnosc Stoudemire'a na nastepne lata:
http://tinyurl.com/3855xym

Wierze, ze sprzedajac Parkera nie maja szans na odrodzenie. Z Parkerem
i dobranymi role players - maja.

Zatem za bardzo sie rozjezdzamy w prognozach, czyli czas konczyc ten watek. Pozyjemy, zobaczymy jak to wyjdzie z Parkerem.

pozdr

Data: 2010-07-07 06:53:44
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 7, 12:30 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> Na rebuilding jeszcze bedzie czas.

Pamietamy, pamietamy. Isiah T. mial taki napis na drzwiach biura w MSG ;-)

Izajasz to drugi koniec skali w stosunku do Buforda i Popa. A napis
dalej tam jest ;-)

> 90%? 87.5%?

Bez szans. Masz jakies dane, które pokazuja, ze ok. 90% point guardów wraca
do szczytowej formy po 28 urodzinach?

A masz jakies dane, ktore temu przeczą?

> [...]

Once again - Hill nie musi byc gwiazda by zastapic TP. Zeszly sezon mial
bardzo dobry, wystarczy, ze bedzie robil niewielkie postepy.

Zeszly sezon mial bardzo dobry, ale Spurs przegrali duzo wczesniej niz
gdy Parker gral pierwsze skrzypce. Hmmmm....

> Przypomnij mi - ile lat ma Parker?

28. Jest starszy od Amare.

Czyli ma przed soba jeszcze ze 4 dobre lata. Pozbywanie sie PG przed
30 rokiem zycia tylko dlatego, ze mial kontuzje i stracil sezon - jest
wedlug mnie jakims nieporozumieniem.

Poczytaj jak prognozuja produktywnosc Stoudemire'a na nastepne lata:http://tinyurl.com/3855xym

Po co mam czytac? Sam robie takie prognozy :-)

OK. Jestem spokojny.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-07 22:47:05
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Masz jakies dane, które pokazuja, ze ok. 90% point guardów wraca
> do szczytowej formy po 28 urodzinach?

A masz jakies dane, ktore temu przeczą?

ROTFL. Po czym poznac, ze zadnej ze stron nie chce sie tego sprawdzic? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-07 15:04:23
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On 7 Lip, 22:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A masz jakies dane, ktore temu przeczą?

ROTFL.
Po czym poznac, ze zadnej ze stron nie chce sie tego sprawdzic? ;-)

A bo moglbym podac kilka przykladow, jak Kidd, Nash, ale to bylyby
przyklady a nie efekt rzetelnej analizy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 15:39:04
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-06 14:46, Gerard pisze:
Leszczur wrote:

[...]

Nie był przesadnie rewelacyjnym PG? A ilu masz w NBA lepszych? Paul,
Nash, Kidd, Rondo - ktoś jeszcze? Bo już Williams to ta sama klasa, co
Parker.

Oczywiście jeżeli Spurs oceniają, że Hill da im tyle samo, ile dostaliby
od Parkera, to nawet powinni Parkera sprzedać, żeby się wzmocnić. Ale to
zawodnik z górnej ćwiartki na swojej pozycji.

Data: 2010-07-06 15:52:29
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:

[...]

Williams? Deron Williams? Wg jakiej miary? Wg wp czy ws od 2-3 sezonów Williams gra o klasę lepiej.

pozdr

Data: 2010-07-06 19:32:23
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks
> [...]

> nawet polowy maxa ;-)

Maksowych zawodnikow jest moze 3-4 a moze najwyzej 5 w lidze. I tyle.

Tzn z listy LeBron, Wade, Paul, Durant, Dwight, Roy, Duncan, Gasol,
Bosh, Rondo i Deron kto nie jest go warty?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-06 11:13:38
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 7:32 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Maksowych zawodnikow jest moze 3-4 a moze najwyzej 5 w lidze. I tyle.

Tzn z listy LeBron, Wade, Paul, Durant, Dwight, Roy, Duncan, Gasol,
Bosh, Rondo i Deron kto nie jest go warty?

Bosh, Rondo, Roy, Gasol, Dwight i Deron.

Data: 2010-07-06 22:50:03
Autor: sooobi
Stoudemire w Knicks
Leszczur pisze:
[...]

Prosze oszczedzcie nam tylko telenoweli o tym kto nie jest wart maxa i dlaczego:)

Data: 2010-07-06 21:37:53
Autor: s
Stoudemire w Knicks
Maksowych zawodnikow jest moze 3-4 a moze najwyzej 5 w lidze. I tyle.

Tzn z listy LeBron, Wade, Paul, Durant, Dwight, Roy, Duncan, Gasol,
Bosh, Rondo i Deron kto nie jest go warty?

Bryant :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-06 23:55:44
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bosh, Rondo i Deron kto nie jest go warty?

Bryant :-)

Celowo go pominalem bo jego max jest duzo bardziej maxowy od innych ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-06 23:26:12
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-06 19:32, wiLQ pisze:
[...]

Bosh i Williams. I Rondo (mimo wszystko, brakuje mu rzutu, Lakers
pokazali, jak go wyłączyć). W tej chwili Duncan ( jeżeli mówiąc max mamy
na myśli kontrakt co najmniej pięcioletni).

James, Wade, Durant, Howard, Roy, Paul, Gasol - nawet przy maxie
zarabiają za mało.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-07 00:08:59
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

pokazali, jak go wyłączyć). W tej chwili Duncan ( jeżeli mówiąc max mamy
na myśli kontrakt co najmniej pięcioletni).

Ja akurat mialem na mysli max na nastepny sezon lub ujmujac to inaczej
dlugi kontrakt, ktory u starszych graczy jest na swym koncu.

James, Wade, Durant, Howard, Roy, Paul, Gasol - nawet przy maxie
zarabiają za mało.

... a to wiecej niz 5 w lidze co mialo byc moja puenta.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-07 00:14:56
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-07 00:08, wiLQ pisze:
[...]

Przecież zaraz przeczytamy, że Leszczur pisząc pięć, tak naprawde miał
na myśli piętnaście, i że powinniśmy się tego domyślić.

Data: 2010-07-06 02:39:06
Autor: sooobi
Stoudemire w Knicks
On 6 Lip, 11:29, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> A bo czyscil bardzo dobrze :-)

Czyścił może i dobrze, problem w tym że już wtedy okrzyknięto go świetnym
GMem.

Kto go tak okrzyknal?

> [...]

zaczęli z nim rozmów], to i tak byłoby to lepsze dla Knicks niż kolana ze

Mnie zastanawia ile chcial Lee, bo ja majac do wyboru dac 100 dla
Amare i 60-70 dla Lee (odrzucil rok temu 10baniek to dajmy mu 12-14)
to w oka mgnieniu podpisuje Lee...

Data: 2010-07-06 03:12:39
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 11:39 am, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Czyścił może i dobrze, problem w tym że już wtedy okrzyknięto go świetnym
> GMem.

Kto go tak okrzyknal?

Prawie cale Indianapolis okolo 15 lat temu.

> [...]

Mnie zastanawia ile chcial Lee, bo ja majac do wyboru dac 100 dla
Amare i 60-70 dla Lee (odrzucil rok temu 10baniek to dajmy mu 12-14)

Dlaczego? Roznica wieku jest prawie zadna, roznica umiejetnosci na
korzysc Stoudemire, Stoud jest tez atrakcyjniejszy marketingowo. Jest
bardziej dynamiczny, eksplozywny, gra bardziej widowiskowo. A poza tym
white man can't jump. Jezeli juz mam kogos mocno przeplacac, to tylko
Amare.
BTW wydaje mi sie, ze Lee oczekuje oferty w okolicy 80M$.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 03:20:19
Autor: sooobi
Stoudemire w Knicks
BTW wydaje mi sie, ze Lee oczekuje oferty w okolicy 80M$.

Czyli co majac do wyboru Amare i 100MLN i Lee za ~75 bralbys Amare?
Ja bym sie mocno zastanawial nad podpisaniem Lee...

Data: 2010-07-06 03:44:33
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 12:20 pm, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> BTW wydaje mi sie, ze Lee oczekuje oferty w okolicy 80M$.

Czyli co majac do wyboru Amare i 100MLN i Lee za ~75 bralbys Amare?
Ja bym sie mocno zastanawial nad podpisaniem Lee...

Bez dwoch zdan bralbym Amare za 100M$. Lubie Lee i podoba mi sie jego
zaangazowanie, ale wydaje mi sie, ze to overachiever. Stoudemire ma
znacznie wyzszy pulap mozliwosci - nawet jesli zlewa gre.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 19:32:43
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks

> [...]

zaangazowanie, ale wydaje mi sie, ze to overachiever. Stoudemire ma
znacznie wyzszy pulap mozliwosci - nawet jesli zlewa gre.

... i nigdy tego pulapu nie osiagnie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-06 11:14:54
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks

> [...]
> zaangazowanie, ale wydaje mi sie, ze to overachiever. Stoudemire ma
> znacznie wyzszy pulap mozliwosci - nawet jesli zlewa gre.

Ale bedzie blizej niz Lee.

Data: 2010-07-06 22:51:04
Autor: sooobi
Stoudemire w Knicks
Leszczur pisze:
[...]

Ale bedzie na tyle zblizony do Lee ze jego 100M$ przy 75$M bedzie odbijalo sie Knicksom przez kolejne 5 lat.

Data: 2010-07-06 13:11:41
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-06 12:12, Leszczur pisze:

[...]

Dlaczego różnica umiejętności na korzyśc Stoudemire'a? Rzuca nieco
efektywniej, ale wynika to prawie wyłącznie z większej liczby FTA.
Zdecydowanie gorzej zbiera. Przy tym samym TOV% (koło 12%) Lee ma Ast%
17,5%, Stoudamire 5%. Lee kompletnie nie blokuje, a Stoudemire
troszeczkę, ale nie wyciągałbym z tego wniosków, że dobrze broni.
Zresztą DRtg jest u obu wysoki - Lee 108, Stoudemire 109.

No i trzeba na to nałożyć fakt, że Stoudemire grał z Nashem, a Lee z
Duhonem.

http://www.basketball-reference.com/play-index/pcm_finder.cgi?request=1&sum=0&p1=stoudam01&y1=2010&p2=leeda02&y2=2010

Całkiem poważnie uważam, że Knicks z Lee byliby trudniejszym
przeciwnikiem, niż Knicks ze Stoudemire'm.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-06 06:06:58
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 1:11 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]
> bardziej dynamiczny, eksplozywny, gra bardziej widowiskowo.

Dlaczego różnica umiejętności na korzyśc Stoudemire'a?

Dlatego, ze ma je wieksze. Gdyby mieli pisac poradniki dla koszykarzy
Amare napisałby "1001 sposobow na miniecie przeciwnika i wjazd na
kosz". Lee analogicznie napisalby "620 sposobow..."
Stoud mial juz 3 sezony z WS48 powyzej 0.200.
Lee poki co tylko raz mial okolice 0.190

Rzuca nieco efektywniej, ale wynika to prawie wyłącznie z większej liczby FTA.
Zdecydowanie gorzej zbiera. Przy tym samym TOV% (koło 12%) Lee ma Ast%
17,5%, Stoudamire 5%.

Amare to czarna dziura - od niego podania nie ma co sie spodziewac.
Ale glownie dlatego, ze efektywnie ogrywa przeciwnikow w grze 1 na 1.

Lee kompletnie nie blokuje, a Stoudemire
troszeczkę, ale nie wyciągałbym z tego wniosków, że dobrze broni.

Obaj bronia slabo, ale Lee broni wrecz wyjatkowo slabo.

No i trzeba na to nałożyć fakt, że Stoudemire grał z Nashem, a Lee z
Duhonem.

I co z tego? Lee zdobywał 5,4 kosza (36% FGM) na mecz po asystach.
Amare analogicznie 5,2 (32%) - za hoopdata.com

http://www.basketball-reference.com/play-index/pcm_finder.cgi?request...

Całkiem poważnie uważam, że Knicks z Lee byliby trudniejszym
przeciwnikiem, niż Knicks ze Stoudemire'm.

Ale Suns z Lee byliby gorsza druzyna niz Suns z Amare.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 12:18:30
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
sooobi wrote:
[...]

Nie bede pokazywał palcami :-p

[...]

Patrząc po rynku Lee może dostać naprawde dużo, jezeli spokojnie poczeka na swoją okazję.

pozdr

Data: 2010-07-06 03:45:39
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 12:18 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> to w oka mgnieniu podpisuje Lee...

Patrząc po rynku Lee może dostać naprawde dużo, jezeli spokojnie poczeka na

Yup. Sprewell tez postanowil czekac. I chyba nawet czeka do tej
pory ;-)

Data: 2010-07-06 12:53:29
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Leszczur wrote:
[...]

I to jest własciwe podejście! Przyczajony tygrys, ukryty smok.  Zobaczycie, że wreszcie się doczeka.

pozdr

Data: 2010-07-06 21:21:25
Autor: s
Stoudemire w Knicks
I to jest własciwe podejście! Przyczajony tygrys, ukryty smok.  Zobaczycie, że wreszcie się doczeka.

.... wyroku.

A wracajac do tematu - ja tam nie zdziwie sie, jezeli podpisza zarowno Lee jak i Amare.

Noo, chyba, ze ten wist z Arenasem ma jakiekolwiek slady prawdopodobienstwa.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-06 12:57:14
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-06 10:44, Leszczur pisze:
[...]

Zabawane, że ponoć Minnesota chce wziąć Lee w s'n't. Za Jeffersona.
Zamiana jednego PF zmuszonego do gry na C na drugiego PF zmuszonego do
gry na C - to je ono!

Data: 2010-07-06 04:58:45
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 12:57 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

Zabawane, że ponoć Minnesota chce wziąć Lee w s'n't. Za Jeffersona.
Zamiana jednego PF zmuszonego do gry na C na drugiego PF zmuszonego do

Ale niech to zrobia! Jesli tylko jest okazja pozbycia sie Jeffersona
za Lee to ja jestem za! I co z tego, ze nie rozwiaze to glownego
problemu? Grunt, ze sprzedadza Ala.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 14:15:22
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-06 13:58, Leszczur pisze:

[...]

I w przyszłym sezonie zaczną się zastanawiać, jak się pozbyć Lee.

Data: 2010-07-06 06:08:01
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 2:15 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> problemu? Grunt, ze sprzedadza Ala.

I w przyszłym sezonie zaczną się zastanawiać, jak się pozbyć Lee.

Albo Love. Ewentualnie Darko :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 15:40:43
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-06 15:08, Leszczur pisze:
[...]

A powinni pozbyć się Kahna.

Data: 2010-07-06 07:04:19
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 3:40 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Albo Love. Ewentualnie Darko :-)

A powinni pozbyć się Kahna.

A tam. To swietny GM, tylko malo kto go rozumie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-06 19:33:30
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks

> A powinni pozbyć się Kahna.

A tam. To swietny GM, tylko malo kto go rozumie ;-)

Malo? Tzn ktos go rozumie? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-06 12:31:48
Autor: Leszczur
Stoudemire w Knicks
On Jul 6, 7:33 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A tam. To swietny GM, tylko malo kto go rozumie ;-)

Malo? Tzn ktos go rozumie? ;-)

Ja go rozumiem. Taka robota to spelnienie dzieciecych marzen. Tez bym
sie bawil na calego i poki mozna :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-07 00:03:06
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks

> Malo? Tzn ktos go rozumie? ;-)

Ja go rozumiem. Taka robota to spelnienie dzieciecych marzen. Tez bym
sie bawil na calego i poki mozna :-)

Eeee, co to za zabawa? Idiotyczne decyzje bez ladu i skladu?
Nie jestem fanem. To juz moglby pojsc na calosc...
"Z numerem 4 Wolves wybieraja... Marian Kowalski, bodyGUARD, Poznan!".
Ergo zaczac zatrudniac kolegow z podworka czy spelniac marzenia fanow by
byc 12 graczem w rotacji ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-07 00:17:13
Autor: Tomasz Radko
Stoudemire w Knicks
W dniu 2010-07-07 00:03, wiLQ pisze:
[...]

Proponuję zawrzeć umowę. Jeżeli kiedykolwiek zostanę GMem w NBA, to
natychmiast dam gwarantowany 5-letni kontrakt (niestety, zaczynający się
od minimum) wszystkim osobom, które będą wspólnikami, a jednej
wylosowanej dam taki sam kontrakt zaczynający się od MLE. Niestety, na
drugi dzień zaproponuję buy out, ale źle na tym nie wyjdziecie.

Data: 2010-07-06 19:33:01
Autor: wiLQ
Stoudemire w Knicks

A powinni pozbyć się Kahna.

No wlasnie, w ktorym momencie wlasciciel sie skapuje, ze cos tu nie gra?
Gdy Rubio sie calkiem wypnie? Po kolejnym mizernym sezonie Wolves?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-06 13:14:09
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
Tomasz Radko wrote:
[...]

Inna zabawna plotka to, że Hawks planują trejd J.Smitha.
Facet gra najlepszy sezon w zyciu i co robi management? Trzeba się go pozbyć...

pozdr

Data: 2010-07-06 21:22:30
Autor: s
Stoudemire w Knicks
Inna zabawna plotka to, że Hawks planują trejd J.Smitha.
Facet gra najlepszy sezon w zyciu i co robi management? Trzeba się go pozbyć...

A co.. nie grales w FB?
Sell-high sie cos takiego nazywa :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-07 12:32:37
Autor: Gerard
Stoudemire w Knicks
s wrote:
[...]

Ba, wytrawni gracze. Rozumiem, że JJ był buy-low ;-)

pozdr

Data: 2010-07-07 04:17:53
Autor: sooobi
Stoudemire w Knicks
On 7 Lip, 12:32, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
s wrote:

> A co.. nie grales w FB?
> Sell-high sie cos takiego nazywa :-)

Ba, wytrawni gracze. Rozumiem, że JJ był buy-low ;-)

haha,rotfl

Stoudemire w Knicks