Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania

Data: 2014-06-08 14:40:17
Autor: cameo53
Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania
Ja nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam, jakobym był agentem GRU w Polsce.
Ani ja, ani Rafał Pawłowski, ani nikt ze Stowarzyszenia. To samo się tyczy szkoleń na Łubiance. I stosowania ich metod zarządzania w praktyce. I metod "ochrony" monopolu na nurkowanie w Polsce.

http://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82%C3%B3wny_Zarz%C4%85d_Wywiadowczy

Nic nie wiem też o zakładaniu personalnych teczek osobowych wszystkim nurkom KDP/CMAS/PTTK przez Wojskowe Służby Informacyjne. A nawet jak wiem, to zapomniałem.

Potwierdzam, że organizacja CMAS, jak powszechnie wiadomo działa w systemie argentyńskim. O czym powszechnie na świecie wiadomo, tylko w Polsce tą informację utajniono na szczeblu Informacji Wojskowej. I dlatego nie wolno o tym mówić.

A dziedzictwem narodowym to my się zajmujemy, bo nam się opłaca. I znamy się na transferze pieniędzy i metodzie "jednego grosza".

Prawdą jest, że nasz numer faksu:
tel. / fax: 22 826 83 89

obsługuje IV Stowarzyszenia;
1. Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania 2. Stowarzyszenie Lekarzy Klubowych PTTK
3. Komisję Działalności Podwodnej, bez wpisu do KRS
4. Ośrodek Centralny Szkolenia Płetwonurków, bez wpisu do KRS

To, że jeden numer faksu obsługuje IV Stowarzyszenia jest jak najbardziej zgodne z Kodeksem Wykroczeń.

Mamy jeszcze w Warszawie

Fundację Miłośników Raf Koralowych
http://krs.wyborcza.biz/firma/szczegoly/fundacja-milosnikow-raf-koralowych-280471

Oceanarium Warszawskie, bo w Warszawie oceanarium jest niezbędne. Same oceany.
http://www.oceanarium.org.pl/

To tak jakby ktoś nie wiedział, na czym w nurkowaniu w Polsce można przepierdolić kasę.
Wszystko oczywiście finansowane z budżetu, bo komerchą się brzydzimy i komerchy nigdy nie rozumieliśmy. Legalnie pieniędzy to my nie potrafimy zarobić, ale jak finansowane z budżetu, to dajemy radę.

Mamy też w Warszawie skocznię narciarską, bo za komuny była niezbędna.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Skocznia_narciarska_w_Warszawie

Zbigniewa Klepackiego z firmy GEO-GRAF, nie znam. Ale przyznam, że to dziwne, że na Mokotowie nie ma gabinetów dentystycznych. Za to jest porodówka, na Madalińskiego.

ZYGMUNT FĄFARA

Data: 2014-11-05 07:12:27
Autor: cameo53
Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania
Ch iałem dodać, że PZPn, to kolejme stowarzyszenie w polskim nurkowaniu, które sfałłszowało swoją nazwę i nazwało się Polskim Związkiem.

Zygmunt Fąfara, szef systemu argentyńskiego WSI/KDP
kolega Jacka Dębskiego.

Data: 2014-12-05 05:26:12
Autor: rzecznik122
Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania
Zygmunt Fąfara, szef systemu argentyńskiego WSI/KDP
kolega Jacka Dębskiego.

Jakby ktoś nie rozumiał to stowarzyszenie uprawia jawną działalność kryminalną. Przy czym w przypadku Rafała Pawłowskiego to nic nowego. OD 20 lat, jako oficer WSI nic innego nie robi. Uwaga Pawłowski ma szerokie kontakty w świecie przestępczym i grupach przestępczych o charakterze zbrojnym. Bardzo niebezpieczny koleś. Ale i głupi.

Rzecznik prasowy KDP

Data: 2014-12-06 08:49:37
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS-KDP-PTTK
Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania
i grupach przestępczych o charakterze zbrojnym. i grupach przestępczych o charakterze zbrojnym. i grupach przestępczych o charakterze zbrojnym.

Bardzo dobrze zna się z byłym SLDowskim ministrem zdrowia, Krzysztofem Kuszewskim, byłym członkiem KDP.

Zygmuś

Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania