Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"

Data: 2010-11-23 17:03:52
Autor: u2
Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"
... podoba mi się, teraz nocna zmiana Czyli Donek z Waldkiem mają pełnię
władzy. Mogą nawet konstytucję zmienić, aby utrwalić swoją władzę na
wieki wieków :)

Data: 2010-11-23 17:16:09
Autor: abc
Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"
.. podoba mi się, teraz nocna zmiana Czyli Donek z Waldkiem mają pełnię
władzy.

Bez przesady. Oni tylko tworzą fasadę. W każdym demokratycznym państwie za
fasadą demokratyczych instytucji tak naprawdę rządzi bezpieka.  Fasada
demokratyczna to jedno, a faktyczna władza to drugie. Nie bierzmy fasady za
rzeczywistość, to tylko teatrzyk.

Data: 2010-11-23 17:25:17
Autor: u2
Stowarzyszenie "Polska jest najwaĹźniejsza"
W dniu 2010-11-23 17:16, abc pisze:
.. podoba mi siĂŞ, teraz nocna zmiana Czyli Donek z Waldkiem majÂą peÂłniĂŞ
wÂładzy.

Bez przesady. Oni tylko tworzÂą fasadĂŞ. W kaÂżdym demokratycznym paĂąstwie za
fasadÂą demokratyczych instytucji tak naprawdĂŞ rzÂądzi bezpieka.  Fasada
demokratyczna to jedno, a faktyczna wÂładza to drugie. Nie bierzmy fasady za
rzeczywistoœÌ, to tylko teatrzyk.

Bezpieka rządziła w PRLu. Teraz sprytniejsi się uwłaszczyli na trupie PRLu.

A demokracja była dotychczas na poziomie samorządów. Jednak teraz widzę,
że nawet na poziomie samorządowym dorwali się do władzy partyjniacy, a
nie osoby kompetentne.

Data: 2010-11-23 17:43:30
Autor: abc
[...]

Zawsze i wszędzie ponad 50% wyborców, to ludzie naiwni i łatwowierni, których bardzo łatwo oszukać. I właśnie na tym opiera się demokracja.

Data: 2010-11-23 17:46:09
Autor: u2
Stowarzyszenie "Polska jest najwaĹźniejsza"
W dniu 2010-11-23 17:43, abc pisze:
Zawsze i wszĂŞdzie ponad 50% wyborcĂłw, to ludzie naiwni i Âłatwowierni, ktĂłrych bardzo Âłatwo oszukaĂŚ. I wÂłaÂśnie na tym opiera siĂŞ demokracja.

Mylisz się, ponad połowa wyborców olało wybory.

Data: 2010-11-23 17:52:30
Autor: abc
Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"
Zawsze i wszedzie ponad 50% wyborców, to ludzie naiwni i latwowierni,
których bardzo latwo oszukac. I wlasnie na tym opiera sie demokracja.

Mylisz się, ponad połowa wyborców olało wybory.

Ja tez olalem. Chodzilo mi o ponad polowe tych, ktorzy chodza glosowac.

Data: 2010-11-23 17:54:47
Autor: u2
Stowarzyszenie "Polska jest najwaĹźniejsza"
W dniu 2010-11-23 17:52, abc pisze:
Mylisz siĂŞ, ponad poÂłowa wyborcĂłw olaÂło wybory.
Ja tez olalem. Chodzilo mi o ponad polowe tych, ktorzy chodza glosowac.

Nie masz żadnego prawa ich oceniać. Nie poszedłeś głosować, twój wolny
wybór. W pewnych krajach byś zapłacił grzywnę.

Data: 2010-11-23 17:29:11
Autor: Azor jest pedałem
Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

[...]

Miło czytać, że w okresie gdy jeden Kaczyński był prezydentem, a drugi premierem. w Polsce rządziła bezpieka. To by się nawet zgadzało. Twój idol pozwalał na taki stan rzeczy, no, no.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-23 17:35:54
Autor: abc
[...]

Jaki mój idol???

Bezpieka rządzi przez cały czas. Jeśli ktoś jej bryka, to go eliminują z
życia publicznego.

Data: 2010-11-23 17:39:28
Autor: u2
Stowarzyszenie "Polska jest najwaĹźniejsza"
W dniu 2010-11-23 17:35, abc pisze:
Jaki mĂłj idol???

Bezpieka rzÂądzi przez caÂły czas. JeÂśli ktoÂś jej bryka, to go eliminujÂą z
Âżycia publicznego.

W usiech każdy prezydent miał ścisłe związki z hamerykańską bezpieką
przed prezydenturą.

Z tym Ĺźe tam nie ma takich wyrodkĂłw jak u nas.

Data: 2010-11-23 17:46:03
Autor: abc
Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"
W usiech każdy prezydent miał ścisłe związki z hamerykańską bezpieką
przed prezydenturą.

Z tym że tam nie ma takich wyrodków jak u nas.

W USA był kiedyś taki facet, J.E.Hoover, który był dyrektorem FBI od roku
1924 do maja roku 1972. To on, mając "haki" na wszystkich, faktycznie
rządził USA, choć w tym czasie prezydentów było wielu.

Niespełna miesiąc po jego śmierci nastąpił przeciek do mediów i wybuchła
sławetna afera Watergate, która skończyła sie impeachmentem Nixona. Pewne
środowiska wszędzie węszące faszystów, nazywały Nixona faszystą, albo
cocksuckerem, a na transparentach literę 'x' w jego nazwisku malowały w
formie swastyki.

Ze śmiercią Hoovera Ameryka WASP (White, Anglo Saxon, Protestant) odeszła do
historii.

Data: 2010-11-23 17:48:19
Autor: u2
W dniu 2010-11-23 17:46, abc pisze:
Ze śmiercią Hoovera Ameryka WASP (White, Anglo Saxon, Protestant) odeszła do
historii.

Naiwnyś jak na kaznodzieję przystało.

Data: 2010-11-23 17:44:07
Autor: Azor jest pedałem
Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Bezpieka rządzi przez cały czas. Jeśli ktoś jej bryka, to go eliminują z
życia publicznego.

Czyli Kaczyńscy mając pełnię władzy nie mogli sobie poradzić z bezpieką i tworzyli "fasadę".

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-23 17:47:37
Autor: u2
W dniu 2010-11-23 17:44, Azor jest pedałem pisze:
Czyli Kaczyńscy mając pełnię władzy nie mogli sobie poradzić z bezpieką
i tworzyli "fasadę".

No nie nadepnęli bezpiece na odcisk więc zostali wyeliminowani. Jeden
został zamordowany w zamachu smoleńskim.

Podobnie zamordowano n.p. generała Papałę.

Data: 2010-11-23 17:48:37
Autor: abc
[...]

Tworzyli fasadę i nie mieli pełni władzy.

Data: 2010-11-23 17:37:58
Autor: u2
W dniu 2010-11-23 17:29, Azor jest pedałem pisze:
Miło czytać, że w okresie gdy jeden Kaczyński był prezydentem, a drugi
premierem. w Polsce rządziła bezpieka. To by się nawet zgadzało. Twój
idol pozwalał na taki stan rzeczy, no, no.

A teraz podsłuchów i inwigilacji obywateli jest nieporównywalnie więcej.
Czyżbyś był z bezpieki radomskiej ?

Data: 2010-11-23 18:55:01
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a potem i teraz...?!

U&iquest;ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa&sup3;

W ka&iquest;dym demokratycznym pa&ntilde;stwie za
> fasad&plusmn; demokratyczych instytucji tak naprawd&ecirc; rz&plusmn;dzi bezpieka.  Fasada
> demokratyczna to jedno, a faktyczna w&sup3;adza to drugie. Nie bierzmy fasady > za
> rzeczywisto&para;&aelig;, to tylko teatrzyk.

Mi&sup3;o czyta&aelig;, &iquest;e w okresie gdy jeden Kaczy&ntilde;ski by&sup3; prezydentem, a drugi premierem. w Polsce rz&plusmn;dzi&sup3;a bezpieka. To by si&ecirc; nawet zgadza&sup3;o. Twój idol pozwala&sup3; na taki stan rzeczy, no, no.

Przemys&sup3;aw Warzywny

(cytat)
Tu macie Państwo [...] wypowiedź JE Donalda Tuska w/s &#8222;afery hazardowej"
http://www.youtube.com/watch?v=DM2bG6kPArE&feature=player_embedded Naj­cie­kawszy jest fragment:  "Nie może być tak, by służby specjalne miały ponad­
stan­dar­do­wy wpływ na wybór najwyższych władz państwowych"
To wypowiedź z października 2009. Przypominam - możecie Państwo sprawdzić w archiwum bloga - że tłumaczyłem wtedy, że bezpieka zabroniła p.Tuskowi kandydować na prezydenta - gdyż utracił On jej zaufanie (chciał doprowadzić do dymisji JE Aleksandra Grada - który tylko wykonywał pole­ce­nia bezpieki w/s sprzedaży stoczni).
Na koniec nasuwa się pytanie: A standardowy wpływ jest OK?

--

Stowarzyszenie "Polska jest najważniejsza"