Stowarzyszenie zwykłe - pismo odrzucenie

Data: 2009-10-19 13:00:09
Autor: GK
Stowarzyszenie zwykłe - pismo odrzucenie
Napisz, jakie to miasto ma tak wspaniałych urzędników. :) I dlaczego stowarzyszenie zwykłe, jeśli służyć ma celom, w którym za jakiś czas pewnie pojawią się sensowne pieniądze.

limken <limka999@xxx.xx> napisał(a):
chciałbym jutro iść do pana - ale chciałbym zasięgnąć opini/porady waszej -
Nic na gębę. W odpowiedzi na pismo wskaż swoje wątpliwości i tyle.

(...) progu przepuszczalności dla danych ustaw...
Kworum, uchwalanie uchwał. :)

do zarzutu związanych z finansami oraz ostatnim punktem - przyznaje racje - choć z jakimś tam IMHO - ale to już inna sprawa....

Data: 2009-10-19 17:20:24
Autor: limken
 GK wrote:
Napisz, jakie to miasto ma tak wspaniałych urzędników. :) I dlaczego
stowarzyszenie zwykłe, jeśli służyć ma celom, w którym za jakiś czas
pewnie pojawią się sensowne pieniądze.

stowarzyszenie ma mieć cele marketingowe
czyli - robić ładne łubudubu tym którzy są członkami
żadnych akcji, żadnych środków unijnych
tylko plakietka...

chciałbym jutro iść do pana - ale chciałbym zasięgnąć opini/porady
waszej -
Nic na gębę. W odpowiedzi na pismo wskaż swoje wątpliwości i tyle.

dziś było na gębę
w odpowiedzi na moje pytanie dlaczego w piśmie urzędowym nie ma odniesień do ustawy, pan stwierdził, że ustawa jest kiepska i trzeba posiłkować się innymi źródłami...
więc się zasugerowałem, iż być może celem ustawodawcy było uproszczenie procedur towrzenia stowarzyszeń by dać wreszcie ludowi możliwość zawierania takowych...
w odpowiedzi dostałem, iż zapewne tak było - ale teraz sytuacja się zmieniła, gdyż stowarzyszenia były wykorzystywane do przekrętów i tworzone były wielkie firmy w "stowarzyszeniowym ubranku"

heh - ogólnie - ok - pewnie Pan ma rację
tylko na jakiej podstawie Pan zaczyna interpretować prawo? ogólnie poczułem urzędniczą władzę - ja jestem Bogiem - tak ma być i basta... pomimo przyjaznej atmosfery - poczułem się zniesmaczony

czy ktoś ma dostęp do wspomnianej w piśmie książki "Stowarzyszenia w prawie polskim" - nie będę kupować jej by poczytać czym podpiera się ten pan - po prostu chciałem się dowiedzieć czy rzeczywiście taka interpretacja ustawy się pojawiła...

ogólnie Pan przyznał mi rację, iż stowarzyszenie zwykłe może posiadać członków honorowych, zwyczajnych, zarząd - niemniej jednak stowarzyszenie zwyczajne ma być uproszczoną formą działania w stosunku do stowarzyszenia rejestrowalnego, dlatego wg niego nie powinno być takich struktur... więc się zapytałem, gdzie coś takiego można znaleźć w ustawie - odpowiedź wymijająca...
więc zapewne gdybym się mocniej uparł oraz wprowadził dodatkowo kilka zmian w regulaminie - otrzymałbym błogosławieństwo.. niemniej jednak mam wrażenie, że natrafiłem na swego rodzaju spowalniacza i teoretyka

aaa... nie wiem czy Pan z którym dziś rozmawiałem był osobą która się pod pismem podpisała - bo Pan się nie przedstawił
była jeszcze Pani - która była ... miła... - proszę, niech się Pan rozbierze, porozmawiajmy ... od tej strony - byłem miło zaskoczony :)

(...)
progu przepuszczalności dla danych ustaw...
Kworum, uchwalanie uchwał. :)

:)
oczywiście - późna pora.... wybacz

--
limken polimken

Stowarzyszenie zwykłe - pismo odrzucenie