Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.

Data: 2015-04-17 08:11:26
Autor: Wickolo
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery, które rejestrują wjazd
 na skrzyĹĽowanie przy czerwonym Ĺ›wietle.
Nie robią zdjęć, ale nagrywają film.

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17766042,Straz_miejska_ma_nowa_bron_na_kierowcow__kamery_czule.html

Data: 2015-04-17 10:28:03
Autor: T.
W dniu 2015-04-17 o 08:11, Wickolo pisze:
[...]

Kiepskie miejsce sobie wybrali... Jeśli już to powinni w przeciwnym kierunku, bo tam często z lewego zanim się zielone zapali wbijają się na prawy pas...

Data: 2015-04-17 10:29:09
Autor: T.
[...]

Ku przypomnieniu przed wyborami: Tylko ktoś bez prawa jazdy może stawiać radary zamiast budować drogi... :-)
Kto to powiedział? :-)))
T.

Data: 2015-04-17 14:27:53
Autor: Ergie
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
UĹĽytkownik "T."  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:5530c461$0$8384$65785112@news.neostrada.pl...

Ku przypomnieniu przed wyborami: Tylko ktoś bez prawa jazdy może stawiać radary zamiast budować drogi... :-)
Kto to powiedział? :-)))

A drogi zbudował czy nie? Jakby nie było to podczas jego rządach długość A+S gdzieś tak się podwoiła albo i lepiej, więc akurat w tej kwestii ja do niego pretensji nie mam i tych kilka FR mogę mu wybaczyć. Tym bardziej, że to za jego rządów zlikwidowano budki dla ptaków (atrapy) więc jeździ się znacznie przyjemniej.

W sumie to i tak mnie zaskoczyłeś że podałeś pełny cytat bo często tu na grupie pojawia się zmanipulowany w formie tylko pierwszej części.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2015-04-17 15:08:36
Autor: J.F.
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
UĹĽytkownik "Ergie"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

I tak, i nie.  Droge u nas buduje sie dosc dlugo - jeden zaczyna, drugi dokancza.
Pierwszy uzyskuje najwazniejsza rzecz - dotacje z Unii  i decyzje srodowiskowa :-)

Ale dotacja sie nam nalezy niemal z automatu, a kto optowal za wejsciem do EU, a kto przeciw przed referendum, to mozna sobie przypomniec :-)

Dobrych drog przybylo, ale tez przybylo kas na nich :-)

A z planu minimum na rok 2012 zrealizowano ... polowe ?
Mamy juz 2015, plan zrealizowano chyba w 80%, i gdzie sa te drogi, ktore ten rzad zaplanowal na pozniej ? :-)

pretensji nie mam i tych kilka FR mogę mu wybaczyć. Tym bardziej, że to za

Trzy setki. Plus nowsze.

jego rządów zlikwidowano budki dla ptaków (atrapy) więc jeździ się znacznie przyjemniej.

I znow - i tak, i nie.
Nie wiedziec czemu na likwidacje dano ...  4 lata ?
Juz nie pamietam - termin minal przed opuszczeniem stanowiska, czy po ? :-

W sumie to i tak mnie zaskoczyłeś że podałeś pełny cytat bo często tu na grupie pojawia się zmanipulowany w formie tylko pierwszej części.

Zawsze mozna posluchac w oryginale
https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

I co robi sie dalej ? Najpierw drogi, czy najpierw FR ? :-)

Choc prawde mowiac - jak patrze na te FR ... to mi wyglada, jakby ktos to specjalnie sabotowal.
Nie bylo jakiejs unijnej dyrektywy, ktora musielismy spelnic, wiec rzad sie postaral aby spelnic i jednoczesnie kierowcow nie ograniczac ?

J.

Data: 2015-04-19 13:45:16
Autor: T.
W dniu 2015-04-17 o 14:27, Ergie pisze:
UĹĽytkownik "T."  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

Ku przypomnieniu przed wyborami: Tylko ktoĹ› bez prawa jazdy moĹĽe
[...]

bardziej, ĹĽe to za jego rzÄ…dĂłw zlikwidowano budki dla ptakĂłw (atrapy)
[...]

Według ostatniego raportu NIK 70% tych dróg nadaje się do remontu.
T.

Data: 2015-04-17 10:57:37
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.
Dnia 2015-04-17, o godz. 08:11:26
"Wickolo" <3xs4@je3.pl> napisał(a):

Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery, które rejestruj± wjazd
 na skrzyżowanie przy czerwonym ¶wietle.
Nie robi± zdjęć, ale nagrywaj± film.

Cytata:

"Oprogramowanie pozwala zrobić stopklatki i wykadrowuje z zapisu nr
rejestracyjny pojazdu oraz twarz kierowcy. Z tak obrobionymi plikami
strażnik miejski przystępuje do tradycyjnej procedery, czyli
przygotowania dokumentów, które potem wysyła do wła¶ciciela pojazdu."

To jak to jest? Fotek z fotoradaru chyba obrabiać nie wolno. A tu chc±
obrabiać? Chyba że się mylę.

Zdrówko

Data: 2015-04-17 02:40:59
Autor: kogutek444
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
Normalnie jest. Fotoradar robi zdjęcia a to kręci film. Bior± klatkę z filmu żeby numer i ryj debila mieć. jak maj± klatkę to maj± jedno zdjęcie. Obrobienie pliku to wycięcie jednej klatki.

Data: 2015-04-17 11:50:30
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.
Dnia 2015-04-17, o godz. 02:40:59
kogutek444@gmail.com napisał(a):

Normalnie jest. Fotoradar robi zdjęcia a to kręci film. Bior± klatkę
z filmu żeby numer i ryj debila mieć. jak maj± klatkę to maj± jedno
zdjęcie. Obrobienie pliku to wycięcie jednej klatki.

W notce pisz± też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędko¶ć na niej jest Twoja a
nie s±siada z pasa obok...

Zdrówko

Data: 2015-04-17 03:02:04
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 17 kwietnia 2015 11:50:45 UTC+2 użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:
> [...]

W notce pisz± też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędko¶ć na niej jest Twoja a

A tutaj nie sprawdzaj± prędko¶ci i mog± wyci±ć. O to Ci chodzi? Problem jest w innym miejscu. Teraz można mieć rejestrator co nagrywa w dwu minutowej pętli. Znaj±c realia życia w Polsce może się okazać że trzeba będzie mieć pętlę na rok.

Data: 2015-04-17 12:04:58
Autor: elmer radi radisson
On 2015-04-17 11:50, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

W notce pisz± też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędko¶ć na niej jest Twoja a
nie s±siada z pasa obok...

Ten nie ma mierzyc predkosci, tylko rejestrowac przejazd na czerwonym.
Wiec moze bedzie to zrobione tak, zeby przy okazji bylo widac obecnosc
np. na srodku skrzyzowania.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-04-17 12:30:31
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Straż miejska ma nowy spr zęt, kamery.
Dnia 2015-04-17, o godz. 12:04:58
elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):

Ten nie ma mierzyc predkosci, tylko rejestrowac przejazd na czerwonym.
Wiec moze bedzie to zrobione tak, zeby przy okazji bylo widac obecnosc
np. na srodku skrzyzowania.

Ja to rozumiem. Tylko po co do tego wykadrowanie? Zwykłe powiększenie
nie starczy? Zastanawiam się bo jak wiadomo że jak co¶ się zaczyna
obrabiać to nie zawsze wychodzi na końcu to co było na pocz±tku. ;-)

Zdrówko

Data: 2015-04-17 14:52:16
Autor: elmer radi radisson
On 2015-04-17 12:30, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

Ja to rozumiem. Tylko po co do tego wykadrowanie? Zwykłe powiększenie
nie starczy? Zastanawiam się bo jak wiadomo że jak co¶ się zaczyna
obrabiać to nie zawsze wychodzi na końcu to co było na pocz±tku. ;-)

Nie wiem ja kto bedzie wygladac, ale moze po prostu cos w stylu calego kadru + dodane w okienku powiekszenie facjaty i blach, jakby ktos mial
watpliwosci.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-04-17 18:53:06
Autor: Dykus
Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
Witam!

W dniu 2015-04-17 o 14:52, elmer radi radisson pisze:

Nie wiem ja kto bedzie wygladac, ale moze po prostu cos w stylu calego
kadru + dodane w okienku powiekszenie facjaty i blach, jakby ktos mial
watpliwosci.

Żeby nie było - tego typu systemy istniej± i działaj± całkiem sprawnie.
Np. taki Neurocar:
http://neurosoft.pl/produkty/neurocar/neurocar-redlight/

W ramach pokazu, bohater otrzymuje zdjęcie tablicy rejestracyjnej (kadr), zdjęcie pojazdu z przodu, kilkusekundow± sekwencję wideo oraz kilka dodatkowych zdjęć. :)

A tutaj film z kamery "od tyłu":
https://www.youtube.com/watch?t=35&v=tjWpr-y-td4

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2015-04-17 11:36:59
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-04-17 o 10:57, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Można mieć i obrobione i oryginał.

Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.