Straceńcza misja Tuska

Data: 2012-02-21 14:06:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Straceńcza misja Tuska

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ji01d2$3op$1node2.news.atman.pl...
Argumenty premier ma mocne: coraz dłużej żyjemy i jeśli będziemy pracować tak, jak dotąd, nasze emerytury będą głodowe. W Polsce rodzi się coraz mniej dzieci, za kilkanaście lat nie będzie komu utrzymywać rosnącej armii emerytów. Trzeba będzie albo podnosić podatki, albo zachęcać imigrantów z biedniejszych państw, by pracowali w Polsce.

http://wyborcza.pl/1,75968,11194331,Stracencza_misja_Tuska.html
Ja jestem tylko ciekawy. Jakiego rodzaju i na czym polegającą pracę będzie się w głownej części wykonywać w  Polsce w 2040 roku?

Jeśli dożyjesz, zaspokoisz swoją ciekawość.

Data: 2012-02-21 14:26:31
Autor: Marek Czaplicki
Straceńcza misja Tuska
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Masz rację. Jeśli dożyję. Wiesz, ja swoją pracę nie traktuję jak dopust Boży, ale dzięki niej czuję się porzebny społeczeństwu i swojej rodzinie. :-) Poza tym lubię ją.

Straceńcza misja Tuska