Strach przed chargebackiem

Data: 2012-11-28 16:56:56
Autor: Imka
Strach przed chargebackiem
Za wyjazd na wakacje, kartą kredytową już nie zapłacisz
http://serwisy.gazetaprawna.pl/turystyka/artykuly/665095,za_wyjazd_na_wakacje_karta_kredytowa_juz_nie_zaplacisz.html

Z tego co pamiętam, to w sezonie letnim upadło 11 mniejszych i większych
biur podróży i oto skutek. Chyba coraz więcej osób ma świadomość
istnienia czegoś takiego jak charge back.
Ciekawe które biura pójdą na takie restrykcje i zgodzą się nadal
przyjmować od klientów zapłaty kartami.

Swoją drogą, ciekawy tytuł notki. Sugeruje że kartą debetową będzie
można spokojnie nadal płacić :)

--
Imka

Data: 2012-11-28 17:03:37
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-28 16:56, Imka pisze:
[...]

Widocznie jest (był?) to jakiś pomysł na biznes. Zebrać przedpłaty na wakacje i zbankrutować.
Czy ktoś za to siedzi? (A powinien wisieć i to na latarni)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-28 13:56:26
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 28 listopada 2012 17:03:37 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:
> [...]

Czy ktoś za to siedzi? (A powinien wisieć i to na latarni)

Skąd. Z tego, co pamiętam, jedna pani zakładała kolejne biuro "na zakładkę", likwidując poprzednie. Show must go on :)

Data: 2012-11-29 03:51:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Strach przed chargebackiem

"Piotr Hołda" 864f9d5f-0e8f-4e25-88c7-bac44e54ee3a@googlegroups.com

Czy ktoś za to siedzi? (A powinien wisieć i to na latarni)

: Skąd. Z tego, co pamiętam, jedna pani zakładała kolejne biuro
: "na zakładkę", likwidując poprzednie. Show must go on :)

IMO nawet nie miała bladego pojęcia o tym, że jej powinnością
było jakieś zwisanie. ;) Ech, ta edukacja... Gdyby wreszcie
unijne fundusze skierowano na edukację... Taka kobiecina
wiedziałaby o swych powinnościach i poszłaby w ślady Leppera...

Lepper był oczytany, obracał się w kręgach ludzi światłych,
więc swoje powinności znał... A taka właścicielka biura
turystycznego -- czegóż od niej oczekiwać?!

Wisieć powinna kobieta, która dała mi zimna wódę do mycia,
choć wiedziała o zwyrodnieniach mego kręgosłupa. :)

-=-

Ja z niecierpliwością oczekuję tanich hoteli marketowych.
Swego rodzaju ,,jaskółką'' są zapowiedzi Ikei. :) Własny
środek (oby nie zewnętrze) transportu i tanie noclegi
dookoła -- tego imo [poza mądrymi panienkami] mi potrzeba.

Strach przed chargebackiem