Strach w Erze?

Data: 2009-03-20 09:41:00
Autor: perszing
Strach w Erze?

Wczoraj dzwonili z Ery i namawiali na przejscie z TT na TTF. Pan namawiacz nie poddal sie nawet, gdy mu powiedzialem, ze duzo taniej jest w pleju i rezygnuje z ery.

Czy to jakas zorganizowana proba uwiazania niezorientowanych umowami tarminowymi?

p.

Data: 2009-03-20 09:15:54
Autor:
Strach w Erze?
perszing <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał(a):

[...]

Normalna sprawa w każdej sieci. Wiadomo, że każdemu bardziej zależy na
kliencie z umową okresową. Wszyscy dzwonią, więc nie widzę powodu do sensacji
i takiego tytułu tematu :)

Data: 2009-03-20 12:00:46
Autor: perszing
Strach w Erze?
wasa20.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

Normalna sprawa w każdej sieci. Wiadomo, że każdemu bardziej zależy na
kliencie z umową okresową. Wszyscy dzwonią, więc nie widzę powodu do sensacji
i takiego tytułu tematu :)

Mam od lat TT i jakos nigdy nie dzwonili. Tak sie zastanawiam, czy to masowa akcja:)

p.

Data: 2009-03-21 11:12:06
Autor: J.F.
Strach w Erze?
On Fri, 20 Mar 2009 09:15:54 +0000 (UTC),    wrote:
[...]

Ale akurat teraz zalezy jakby bardziej.

Pytanie czy wczesniej tez dzwonili ? J.

Data: 2009-03-20 11:01:44
Autor: wiatrak
Strach w Erze?

Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gpvkqt$70k$1news.onet.pl...

[...]

Koło mnie jest salon ery. Przechodze tamtędy codziennie. Zawsze były kolejki do konsultantów, od paru dni zupełne pustki. Nikt juz nie chce abonamentu w erze? Prepaid jest juz zdecydowanie tańszy. PLAY GÓRĄ!!!

wiatrak

Data: 2009-03-20 12:22:57
Autor: Piter
Strach w Erze?
do mnie co dwa tygodnie dzwonią i próbują przeknać do przejścia na TTFon. A ja właśnie zrezygnowałem z abonamentu w Orange.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-03-20 12:21:03
Autor: MariuszM
Strach w Erze?
Byłem wczoraj w Erze rozwiązać umowę, w salonie głównym we Wrocławiu.
Ostatnio jak tam byłem czekałem ok. 1 godziny w kolejce, wczoraj to Ci z Ery ustawiali się do mnie w kolejce.
Reszta siedziała w grupce i gadali.
Coś chyba jest na rzeczy.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-20 16:22:31
Autor: gasper
Strach w Erze?
zamówiłem dziś w Erze dodatkowy numer w Abo - jednak przeglądając szczegóły zamówienia dostrzegłem, że doliczają oni 35 zł za aktywacje, co aż do momentu złożenia zamówienia ukrywają - na szczęście anulowałem zamówienie i teraz porównuje pre-paidy :)

Data: 2009-03-21 11:14:26
Autor: Paul
Strach w Erze?

Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gq0cbs$p3p$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja miałem podobnie, wziąłem drugi numer w abonamencie (orange) i dopiero jak przyszedł rachunek dowiedziałem się że aktywacja kosztuje 50 pln. konsutlant o tym jakoś nie wspominał... tylko 49 za nowy aparat...

pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-21 14:59:58
Autor: gasper
Strach w Erze?
Użytkownik "Paul" <pawelantczak1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq2emm$d7l$1news.wp.pl...

[...]

mam gdzieś te 35 zł ale powinni mi o tym powiedzieć, za to że nie powiedzieli zrezygnowałem

Data: 2009-03-20 19:40:43
Autor: X
Strach w Erze?
Użytkownik perszing napisał:

[...]

Dobrze dziadom z wielkiej trójcy. Plus,Era i Orange muszą zejść po poziomu Play. Są tak zszokowani że nie wiedza co robić jeszcze...

Data: 2009-03-21 11:15:22
Autor: J.F.
Strach w Erze?
On Fri, 20 Mar 2009 19:40:43 +0100,  X wrote:
Dobrze dziadom z wielkiej trójcy. Plus,Era i Orange muszą zejść po poziomu Play. Są tak zszokowani że nie wiedza co robić jeszcze...

Spoko spoko, to nie jest pierwszy raz - pamietasz Heyah ? Szok potrafi trwac rok.

Wtedy jeszcze publikowali raporty - O ile pamietam to szok przez kilka
miesiecy kosztowal Idee jakies 100 tys klientow.

J.

Data: 2009-03-21 15:53:54
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Sat, 21 Mar 2009 11:15:22 +0100, J.F. napisał(a):

Wtedy jeszcze publikowali raporty - O ile pamietam to szok przez kilka
miesiecy kosztowal Idee jakies 100 tys klientow.

Ja chyba z tego czasu pamiętam zwrot "o milion klientów za późno" ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-22 07:39:05
Autor: J.F.
Strach w Erze?
On Sat, 21 Mar 2009 15:53:54 +0100,  Chris wrote:
[...]

policzyc to trudno, bo ilosc stale rosla. O ile pamietam to w idei
przez jeden kwartal wlasnie nie rosla i chyba nawet spadla.

Obnizka w abonamentach zajela trojcy wiecej czasu - wytrzymali cos do
listopada o ile pamietam.

A w ogole to moze ktos zna ilosc klientow play po pierwszym roku -
mysle ze mozemy przyjac iz tyle wyniosly straty u innych operatorow -
tzn u Ery tradycyjnej tez 1/3 z tego..

J.

Data: 2009-03-24 14:30:32
Autor: Titus Atomicus
Strach w Erze?
In article <gq0nvd$nfe$1@217.76.112.12>, X <robol@o2.pl> wrote:

Dobrze dziadom z wielkiej trójcy. Plus,Era i Orange muszą zejść po poziomu Play. Są tak zszokowani że nie wiedza co robić jeszcze...

No, ale Plus juz zszedl. Ma 29gr do wszytskich.

TA

Data: 2009-03-24 17:22:48
Autor: ALEX Lodzermensch
Strach w Erze?
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

Dobrze dziadom z wielkiej trójcy. Plus,Era i Orange muszą zejść po
poziomu Play. Są tak zszokowani że nie wiedza co robić jeszcze...

No, ale Plus juz zszedl.
Ma 29gr do wszytskich.

Zwłaszcza do Play.

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-24 19:03:59
Autor: Boombastic
Strach w Erze?

Użytkownik "ALEX Lodzermensch" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:gqb1dl$f0q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież do Play sie nie dzwoni, jeszcze tego nie wiesz? To się zaraz dowiesz.

Data: 2009-03-24 20:30:51
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:03:59 +0100, Boombastic napisał(a):

Przecież do Play sie nie dzwoni, jeszcze tego nie wiesz? To się zaraz dowiesz.

Jak się potrzebuje, to się dzwoni!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-24 22:31:28
Autor: Boombastic
Strach w Erze?

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gqbd4b$sa3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:03:59 +0100, Boombastic napisał(a):

Przecież do Play sie nie dzwoni, jeszcze tego nie wiesz? To się zaraz
dowiesz.

Jak się potrzebuje, to się dzwoni!

Nie dzwoni się bo się bojkotuje ludzi z telefonami w Play, bo chcą taniej dzwonić.

Data: 2009-03-24 23:41:38
Autor: Titus Atomicus
Strach w Erze?
In article <49c950e4$0$29476$f69f905@mamut2.aster.pl>,
 "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

> Jak się potrzebuje, to się dzwoni!

Nie dzwoni się bo się bojkotuje ludzi z telefonami w Play, bo chcą taniej dzwonić.

Owszem, zgadza sie. Skoro tacy cwani to niech oddzwaniaja.

TA

Data: 2009-03-25 14:44:06
Autor: osiek
Strach w Erze?
[...]

Titus, jakbyś zadzwonił do mnie jako klient i powiedział że nie będziesz ze mną rozmawiać bo do mnie masz drożej niż do innych i nie jest to 0700 czy jak to się tam teraz zwie to nic bym Ci nie sprzedał bo jaką miałbym pewność że zapłacisz mi za fakturę? Jakbyś zadzwonił do mnie prywatnie i powiedział że kończysz rozmowę bo masz do mnie drożej niż do Zenka to skreśliłbym Cię z listy znajomych. Na szczęście marne szanse są że zadzwonisz do mnie jako klient i zerowe że jako znajomy. Dajesz po prostu świadectwo sobie jaki jesteś skąpy i żałósny i nie myl skąpstwa z oszczędnością. Każdy wybiera ofertę taka która dla niego jest najkorzystniejsza i tyle.

PS Odnosiło się to bardziej do Twojej wcześniejszej wypowiedzi, zresztą do tej też w sumie też

Data: 2009-03-25 16:43:26
Autor: Titus Atomicus
Strach w Erze?
In article <gqdd0b$s3f$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:

Dajesz po prostu świadectwo sobie jaki jesteś skąpy i żałósny i nie myl skąpstwa z oszczędnością. Każdy wybiera ofertę taka która dla niego jest najkorzystniejsza i tyle.

Bredzisz.
Dlaczego ja mam byc skapy i zalosny, a ci ktorzy przechodza na Playa - nie sa?

OK, nastepny blazen do KF.

TA

Data: 2009-03-25 16:54:34
Autor: osiek
Strach w Erze?
 osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:

[...]

napisałem Ci nie myl skąpstwa czyli nie będę rozmawial bo jest drożej z oszczędnością czyli chęcią płacenia jak najmniej i nieuzależnianie rozmów od stawki

a błaznów to sobie szukaj w rodzinie. Od jakiegoś czasu widzuje wysyp Twoich postów na różnych grupach i mam wrażenie że trolujesz.

Data: 2009-03-25 00:04:09
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Tue, 24 Mar 2009 22:31:28 +0100, Boombastic napisał(a):

Nie dzwoni się bo się bojkotuje ludzi z telefonami w Play, bo chcą taniej dzwonić.

To coś słabo ten bojkot wychodzi, bo do mnie jakoś dzwonią.
I dzwonić będą coraz więcej, zwłaszcza jak ludzie poprzenoszą numery z
W3 do Playa.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-25 13:36:18
Autor: Boombastic
Strach w Erze?

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gqbpkf$fs9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Odpowiedź dostałeś już w powyższym poście Titusa. Wystarczyła mała prowokacja i znowu błazeński post.

Data: 2009-03-25 14:22:33
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Wed, 25 Mar 2009 13:36:18 +0100, Boombastic napisał(a):

To coś słabo ten bojkot wychodzi, bo do mnie jakoś dzwonią.
I dzwonić będą coraz więcej, zwłaszcza jak ludzie poprzenoszą numery z
W3 do Playa.

Odpowiedź dostałeś już w powyższym poście Titusa.

Do mnie ta odpowiedź nie ma zastosowania, bo ja nie oddzwaniam.
Jak ktoś ma do mnie interes, to on dzwoni, nie ja.
A rodzina jak na razie dzwoni do mnie na Orange, jakkolwiek chyba już
nie długo, bo gdy skończą nam się darmowe minuty, to wszyscy razem
przechodzimy z numerami do Playa.

Wystarczyła mała prowokacja i znowu błazeński post.

Czytając grupę można zauważyć, że błazeńskie posty to raczej twoja
specjalność.

--
Krzysztof

Data: 2009-03-25 17:24:14
Autor: ALEX Lodzermensch
Strach w Erze?
Boombastic ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A kiedy dokładnie się dowiem? Bo mam już Playa długo i jakoś do mnie dzwonią.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-25 18:03:23
Autor: Boombastic
Strach w Erze?

Przecież do Play sie nie dzwoni, jeszcze tego nie wiesz? To się zaraz
dowiesz.

A kiedy dokładnie się dowiem? Bo mam już Playa długo i jakoś do mnie dzwonią.

Widzę że dla ciebie to sarkzm musiałby wyjść z lasu i ugryźć cię w tyłek.

Data: 2009-03-26 16:46:40
Autor: ALEX Lodzermensch
Strach w Erze?
[...]

A taką miałem nadzieję, ehhh.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-25 00:19:40
Autor: Titus Atomicus
Strach w Erze?
In article <gqb1dl$f0q$1@inews.gazeta.pl>,
 "ALEX Lodzermensch" <kill@spamers.us> wrote:

Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

> No, ale Plus juz zszedl.
> Ma 29gr do wszytskich.

Zwłaszcza do Play.

To juz sprawa Playa.
Czy lepiej by bylo gdyby Plus podniosl stawki na rozmowy przychodzace?

TA

Data: 2009-03-25 00:37:44
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Wed, 25 Mar 2009 00:19:40 +0100,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Czy lepiej by bylo gdyby Plus podniosl stawki na rozmowy przychodzace?

A co to za różnica, czy płacę drożej do Plusa, czy do Playa?
W Orange mam wewnątrz sieci rozmowy po 20 groszy + dodatkowe 190 zł w
ramach premii za doładowanie + jeden darmowy numer przez miesiąc, ale za
to minuta do Plusa mnie kosztuje 60 gr, a do Playa 75 gr.
Więc co, miałem siąść i płakać tak jak ty, że poza sieć mam drogo?
Kupiłem rok temu starter Playa i teraz Orange może nawet cenić sobie po
100 zł za minutę poza sieć, a mnie to jest całkowicie obojętne, bo od
roku z Orange ani razu nie zadzwoniłem poza sieć.
I Tobie to samo radzę.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-25 12:08:10
Autor: Tomek
Strach w Erze?
Chris pisze:
[...]

i co nosisz dwa telefony?
az

Data: 2009-03-25 14:24:45
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:08:10 +0100, Tomek napisał(a):

i co nosisz dwa telefony?

Tak, chociaż z coraz większym zainteresowaniem przyglądam się telefonom
na dwie karty.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-25 14:59:39
Autor: Bebe
Strach w Erze?

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gqdbg4$ts$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:08:10 +0100, Tomek napisał(a):

i co nosisz dwa telefony?

Tak, chociaż z coraz większym zainteresowaniem przyglądam się telefonom
na dwie karty.

noszenie 2 telefonów ma tez zalety.. jak pada bateria to zwykle w jednym... podobnie jak Ty korzystam z 2 ofert różnych sieci i chwalę sobie tanie rozmowy niskim kosztem

Data: 2009-03-25 17:38:21
Autor: ALEX Lodzermensch
Strach w Erze?
Chris ni au koto ha itsumo tanosii

i co nosisz dwa telefony?

Tak, chociaż z coraz większym zainteresowaniem przyglądam się
telefonom na dwie karty.

W jaką markę celujesz? Ciekawi mnie jak sprawuje się Myphone, większość z nich jest na 2 SIMy.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-25 22:42:48
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Wed, 25 Mar 2009 17:38:21 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

i co nosisz dwa telefony?

Tak, chociaż z coraz większym zainteresowaniem przyglądam się
telefonom na dwie karty.

W jaką markę celujesz?

Na razie w żadną. Zniechęca mnie krótki czas pracy na baterii.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-25 17:36:21
Autor: ALEX Lodzermensch
Strach w Erze?
Tomek ni au koto ha itsumo tanosii

i co nosisz dwa telefony?

Ja swego czasu nosiłem 3, nic wielkiego.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-25 18:39:36
Autor: Titus Atomicus
Strach w Erze?
In article <gqbrj1$h8l$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]

ramach premii za doładowanie + jeden darmowy numer przez miesiąc, ale za
to minuta do Plusa mnie kosztuje 60 gr, a do Playa 75 gr.

Nie, to nie tak.
Orange, Heya, Plus wprowadzaja plaskie taryfy 'do wszystkich'. Podobne to tej playowej. Tylko, ze te plaskie taryfy nie obejmuja Playa. Czyli do Playa placi sie przynajmniej dwa razy drozej niz nie do Playa.
I nie jest to 'wina' czy zmowa tych operatorow.
Co wiecej Play wprowdzil (Ok, nie oni to wymyslili) te usluge ze premiuje uzytkownikow za przyjmowanie rozmow spoza Playa.

Dla mnie te obydwie akcje sa nieetyczne.
Niestety, kazdy uzytkownik mysli tylko o sobie. I wszytsko sie kreci.

Gdyby kazdy myslal bardziej globalnie, i bojkotowal te oferte, to Play musialby zrownac cene polaczen przychodzacych (a na pewno moze skoro polowa i tak dzieli sie teraz z uzytkownikami) i wtedy u wiekszosci opow byla podobna plaska taryfa.

TA

Data: 2009-03-25 22:53:06
Autor: Chris
Strach w Erze?
Dnia Wed, 25 Mar 2009 18:39:36 +0100,
[...]

Ciekawe, że nic o tym nie wiem i z Orange do Plusa oraz Ery płacę tylko
o 20% mniej niż do Playa!

[...]

No widzisz! Ty chcesz bojkotować Playa, a ja bojkotuję W3, bo mnie getta
komórkowe stworzone przez W3 już wkurzyły.
Play stworzył mi możliwość takiego bojkotu i ja z tego korzystam.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-26 08:42:25
Autor: J.F.
Strach w Erze?
[...]

Ale pomysl tez o pozytywach:
-placimy zeby czwarty operator zarobil i zeby konkurencja byla
wieksza. Skutki w zasadzie juz widac.

-to w sumie dobrze ze powstala mozliwosc takiego 0-700.

-no i mozna swiadomie nie placic :-)

Szkoda tylko ze tylko jedna firma jest promowana do takiego modelu ..

J.

Data: 2009-03-25 17:23:21
Autor: ALEX Lodzermensch
Strach w Erze?
[...]

Plusa jeżeli już. I Twoja bo kłamiesz.

Czy lepiej by bylo gdyby Plus podniosl stawki na rozmowy przychodzace?

To chyba oczywiste że nie.