Strach w Erze?

Data: 2009-03-20 11:01:44
Autor: wiatrak
Strach w Erze?

Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gpvkqt$70k$1news.onet.pl...

Wczoraj dzwonili z Ery i namawiali na przejscie z TT na TTF. Pan namawiacz nie poddal sie nawet, gdy mu powiedzialem, ze duzo taniej jest w pleju i rezygnuje z ery.

Czy to jakas zorganizowana proba uwiazania niezorientowanych umowami tarminowymi?

p.

Koło mnie jest salon ery. Przechodze tamtędy codziennie. Zawsze były kolejki do konsultantów, od paru dni zupełne pustki. Nikt juz nie chce abonamentu w erze? Prepaid jest juz zdecydowanie tańszy. PLAY GÓRĄ!!!

wiatrak

Data: 2009-03-20 12:22:57
Autor: Piter
Strach w Erze?
do mnie co dwa tygodnie dzwonią i próbują przeknać do przejścia na TTFon. A ja właśnie zrezygnowałem z abonamentu w Orange.

Pozdrawiam
Piotr

Strach w Erze?