Strach w Erze?

Data: 2009-03-20 16:22:31
Autor: gasper
Strach w Erze?
zam贸wi艂em dzi艣 w Erze dodatkowy numer w Abo - jednak przegl膮daj膮c szczeg贸艂y zam贸wienia dostrzeg艂em, 偶e doliczaj膮 oni 35 z艂 za aktywacje, co a偶 do momentu z艂o偶enia zam贸wienia ukrywaj膮 - na szcz臋艣cie anulowa艂em zam贸wienie i teraz por贸wnuje pre-paidy :)

Data: 2009-03-21 11:14:26
Autor: Paul
Strach w Erze?

U偶ytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gq0cbs$p3p$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja mia艂em podobnie, wzi膮艂em drugi numer w abonamencie (orange) i dopiero jak przyszed艂 rachunek dowiedzia艂em si臋 偶e aktywacja kosztuje 50 pln. konsutlant o tym jako艣 nie wspomina艂... tylko 49 za nowy aparat...

pozdrawiam
Pawe艂

Data: 2009-03-21 14:59:58
Autor: gasper
Strach w Erze?
U偶ytkownik "Paul" <pawelantczak1@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gq2emm$d7l$1news.wp.pl...

[...]

mam gdzie艣 te 35 z艂 ale powinni mi o tym powiedzie膰, za to 偶e nie powiedzieli zrezygnowa艂em

Strach w Erze?