Strachliwi pos艂owie PiS dostaj膮 ochron臋 BOR

Data: 2010-10-23 13:27:51
Autor: raff
Strachliwi pos艂owie PiS dostaj膮 ochron臋 BOR
Co niekt贸rzy, strachliwi pos艂owie PiS dostaj膮 w艂a艣nie ochron臋 BOR. Agent
na pewno b臋dzie chodzi艂 za pos艂em Kurskim, kt贸ry wedle jego autorskiej
relacji, by艂 na li艣cie pana Rysia, zakwalifikowany do prewencyjnego
odstrza艂u. Mam w zwi膮zku z tym dwa albo trzy kr贸tkie pytania. Po
pierwsze co z tymi, kt贸rzy znajdowali si臋 na kr贸tkiej li艣cie prezydenta
Kaczy艅skiego. Pami臋tacie to jego s艂ynne: "Uwa偶aj Stokrotka, jeste艣 na
mojej kr贸tkiej li艣cie"? Kto zadba o ich bezpiecze艅stwo, w tym o
bezpiecze艅stwo owej Stokrotki czyli Moniki Olejnik? No, bo kto jak kto,
ale prezydent to raczej s艂贸w na wiatr nie rzuca. S膮dz臋 wi臋c, 偶e pani
Monice grozi nadal 艣miertelne niebezpiecze艅stwo. Nale偶y jej si臋 ochrona,
tym bardziej, 偶e pono膰 s膮 spadkobiercy "dzie艂a prezydenta".

Do pana Kurskiego mam te偶 pytanie., no bo skoro jeste艣 pan taki
"bulterier", taki pies bojowy i taki kozak i takie figo fago, co to
kulom si臋 nie k艂ania, to raczej nie powinien pan teraz ze strachu robi膰
w majty. Poka偶 pan, 偶e jeste艣 pan pies z jajami, a nie kundlowaty
kastrat. Wymi臋kasz pan przed jakim艣 staruszkiem, co to ledwo zipie i
r臋ce mu si臋 trz臋s膮? Pytam si臋 wi臋c gdzie podzia艂a si臋 pana mityczna odwaga?

I tak zaczepnie si臋 jeszcze zapytam. Pan panie po艣le Kurski, to na tej
niby-li艣cie tak na powa偶nie, czy tylko dla jaj jest odnotowany? Bo by膰
mo偶e kaza艂 pan jakiemu艣 znajomemu policjantowi chybcikiem si臋 na t臋
list臋 dopisa膰, bo to ca艂kiem dobry pijar dla pana by艂by. To by pana
nawet nobilitowa艂o: "patrzcie jaki jestem wa偶ny, jaki strategiczny
polityk jestem, zab贸jcy na swych listach mnie maj膮". Nie藕le to brzmi,
przyznaj臋.

Ale prosz臋 te偶 wzi膮膰 pod uwag臋, 偶e pana prezes i bo偶yszcze nie jest ju偶
tak strachliwy jak pan. Odm贸wi艂 opieki borowcom. Wiem, to nie kwestia
odwagi i jeno stanu zdrowia psychicznego. Jednak dla maluczkich i owego
ciemnego narodu, to zbyt wysmakowane detale. W 艣wiat idzie komunikat:
Kurski to trz臋sidupa i galareta, boi si臋 w艂asnego cienia, a Jarek. No,
ch艂op z jajami, cho膰 jajeczka te pono膰 mikre strasznie i jakie艣 takie
zredukowane, jakby nie u偶ywane.
sobota, 23 pa藕dziernika 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/10/1974.html

Prezes odm贸wi艂 borowikom nie dlatego, 偶e taki odwa偶ny. Prezes posiada
lepsz膮 6-osobow膮 ochron臋 z艂o偶on膮 z by艂ych gromowc贸w.

O, jaki piekny jezyk milosci.

R.

Strachliwi pos艂owie PiS dostaj膮 ochron臋 BOR