Strachliwi posłowie PiS dostaj± ochronę BOR

Data: 2010-10-23 12:57:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Strachliwi posłowie PiS dostaj± ochronę BOR
Co niektórzy, strachliwi posłowie PiS dostaj± wła¶nie ochronę BOR. Agent na pewno będzie chodził za posłem Kurskim, który wedle jego autorskiej relacji, był na li¶cie pana Rysia, zakwalifikowany do prewencyjnego odstrzału. Mam w zwi±zku z tym dwa albo trzy krótkie pytania. Po pierwsze co z tymi, którzy znajdowali się na krótkiej li¶cie prezydenta Kaczyńskiego. Pamiętacie to jego słynne: "Uważaj Stokrotka, jeste¶ na mojej krótkiej li¶cie"? Kto zadba o ich bezpieczeństwo, w tym o bezpieczeństwo owej Stokrotki czyli Moniki Olejnik? No, bo kto jak kto, ale prezydent to raczej słów na wiatr nie rzuca. S±dzę więc, że pani Monice grozi nadal ¶miertelne niebezpieczeństwo. Należy jej się ochrona, tym bardziej, że ponoć s± spadkobiercy "dzieła prezydenta".

Do pana Kurskiego mam też pytanie., no bo skoro jeste¶ pan taki "bulterier", taki pies bojowy i taki kozak i takie figo fago, co to kulom się nie kłania, to raczej nie powinien pan teraz ze strachu robić w majty. Pokaż pan, że jeste¶ pan pies z jajami, a nie kundlowaty kastrat. Wymiękasz pan przed jakim¶ staruszkiem, co to ledwo zipie i ręce mu się trzęs±? Pytam się więc gdzie podziała się pana mityczna odwaga?

I tak zaczepnie się jeszcze zapytam. Pan panie po¶le Kurski, to na tej niby-li¶cie tak na poważnie, czy tylko dla jaj jest odnotowany? Bo być może kazał pan jakiemu¶ znajomemu policjantowi chybcikiem się na tę listę dopisać, bo to całkiem dobry pijar dla pana byłby. To by pana nawet nobilitowało: "patrzcie jaki jestem ważny, jaki strategiczny polityk jestem, zabójcy na swych listach mnie maj±". NieĽle to brzmi, przyznaję.

Ale proszę też wzi±ć pod uwagę, że pana prezes i bożyszcze nie jest już tak strachliwy jak pan. Odmówił opieki borowcom. Wiem, to nie kwestia odwagi i jeno stanu zdrowia psychicznego. Jednak dla maluczkich i owego ciemnego narodu, to zbyt wysmakowane detale. W ¶wiat idzie komunikat: Kurski to trzęsidupa i galareta, boi się własnego cienia, a Jarek. No, chłop z jajami, choć jajeczka te ponoć mikre strasznie i jakie¶ takie zredukowane, jakby nie używane.
sobota, 23 paĽdziernika 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/10/1974.html

======================================

Prezes odmówił borowikom nie dlatego, że taki odważny. Prezes posiada lepsz± 6-osobow± ochronę złożon± z byłych gromowców.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-10-23 13:08:14
Autor: rAzor
Strachliwi posłowie PiS dostaj± ochronę BOR
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:
Co niektórzy, strachliwi posłowie PiS dostaj± wła¶nie ochronę BOR.......

I co? Teraz cykasz bo nie możesz podejsć z bagnetem i dziabn±ć którego¶ w grdykę, tchórzu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-23 13:22:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Strachliwi posłowie PiS dostaj± ochronę BOR

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomo¶ci news:i9ufms$9bu$1news.onet.pl...
[...]

Zaatakowałe¶ mnie brutalnie. Niczym PiS które tak atakuje PO. IdĽ się wyspowiadaj, żałuj za grzechy i odpokutuj!

Data: 2010-10-23 14:01:40
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Hostia już przestała działać?

Data: 2010-10-23 13:27:51
Autor: raff
Strachliwi posłowie PiS dostają ochronę BOR
Co niektórzy, strachliwi posłowie PiS dostają właśnie ochronę BOR. Agent
na pewno będzie chodził za posłem Kurskim, który wedle jego autorskiej
relacji, był na liście pana Rysia, zakwalifikowany do prewencyjnego
odstrzału. Mam w związku z tym dwa albo trzy krótkie pytania. Po
pierwsze co z tymi, którzy znajdowali się na krótkiej liście prezydenta
Kaczyńskiego. Pamiętacie to jego słynne: "Uważaj Stokrotka, jesteś na
mojej krótkiej liście"? Kto zadba o ich bezpieczeństwo, w tym o
bezpieczeństwo owej Stokrotki czyli Moniki Olejnik? No, bo kto jak kto,
ale prezydent to raczej słów na wiatr nie rzuca. Sądzę więc, że pani
Monice grozi nadal śmiertelne niebezpieczeństwo. Należy jej się ochrona,
tym bardziej, że ponoć są spadkobiercy "dzieła prezydenta".

Do pana Kurskiego mam teĹĽ pytanie., no bo skoro jesteĹ› pan taki
"bulterier", taki pies bojowy i taki kozak i takie figo fago, co to
kulom się nie kłania, to raczej nie powinien pan teraz ze strachu robić
w majty. PokaĹĽ pan, ĹĽe jesteĹ› pan pies z jajami, a nie kundlowaty
kastrat. Wymiękasz pan przed jakimś staruszkiem, co to ledwo zipie i
ręce mu się trzęsą? Pytam się więc gdzie podziała się pana mityczna odwaga?

I tak zaczepnie się jeszcze zapytam. Pan panie pośle Kurski, to na tej
niby-liście tak na poważnie, czy tylko dla jaj jest odnotowany? Bo być
może kazał pan jakiemuś znajomemu policjantowi chybcikiem się na tę
listę dopisać, bo to całkiem dobry pijar dla pana byłby. To by pana
nawet nobilitowało: "patrzcie jaki jestem ważny, jaki strategiczny
polityk jestem, zabĂłjcy na swych listach mnie majÄ…". NieĹşle to brzmi,
przyznajÄ™.

Ale proszę też wziąć pod uwagę, że pana prezes i bożyszcze nie jest już
tak strachliwy jak pan. Odmówił opieki borowcom. Wiem, to nie kwestia
odwagi i jeno stanu zdrowia psychicznego. Jednak dla maluczkich i owego
ciemnego narodu, to zbyt wysmakowane detale. W świat idzie komunikat:
Kurski to trzęsidupa i galareta, boi się własnego cienia, a Jarek. No,
chłop z jajami, choć jajeczka te ponoć mikre strasznie i jakieś takie
zredukowane, jakby nie uĹĽywane.
sobota, 23 paĹşdziernika 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/10/1974.html

Prezes odmówił borowikom nie dlatego, że taki odważny. Prezes posiada
lepszą 6-osobową ochronę złożoną z byłych gromowców.

O, jaki piekny jezyk milosci.

R.

Strachliwi posłowie PiS dostaj± ochronę BOR