Strachy pasa偶er贸w samolot贸w

Data: 2012-04-24 11:00:01
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Strachy pasa偶er贸w samolot贸w
U偶ytkownik Marcin N napisa艂:

Mam za sob膮 ze 30 lot贸w samolotami jako pasa偶er. Czasem trafiaj膮 mi si臋
sytuacje, kt贸re budz膮 moje obawy, ale wynikaj膮 one wy艂膮cznie z tego, 偶e
nie mam bladego poj臋cia, co jest "norm膮" a co "na granicy".

Ponosi Ci臋 wyobra藕nia. Sam si臋 straszysz. Nie skupiaj si臋 na wyimaginowanych zagro偶eniach, na ka偶dym niespodziewanym zjawisku, bo i tak nic nie poradzisz, gdyby dzia艂o si臋 co艣 naprawd臋 gro藕nego. Od radzenia sobie z problemami jest za艂oga, a Ty wi臋kszo艣ci zagro偶e艅 nie potrafisz nawet rozpozna膰 (cho膰by z tego powodu, 偶e informacje na ich temat nie trafiaj膮 do kabiny pasa偶erskiej), wi臋c zapomnij o nich i wyluzuj si臋. Je艣li chcesz zapewni膰 sobie bezpiecze艅stwo w zakresie, kt贸ry zale偶y od Ciebie, to wys艂uchaj uwa偶nie "pantomimy" przed startem, zapami臋taj tras臋 do najbli偶szego wyj艣cia awaryjnego i ciesz si臋 lotem.

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl                  www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783             tel: +48-606-198315

Strachy pasa偶er贸w samolot贸w