Strachy posła PiS-u.

Data: 2014-04-02 17:31:17
Autor: stevep
Strachy posła PiS-u.
# "Superstacja". Niefortunnie bowiem plakat wyborczy z Ryszardem Kaliszem,  który kandyduje do PE, oraz Januszem Palikotem i Aleksandrem Kwaśniewskim  pojawił się tuż za oknem posła PiS.

Czy Ryszard Kalisz zapewnia: Nie można się mnie bać... /Stefan Maszewski  /Reporter

"Jak wstaję rano i otwieram okno, to muszę spojrzeć na ten billboard. On  straszy" - skarży się "Superstacji" Kownacki.

"Nie dość, że to paskudna partia, to jeszcze równie paskudny billboard.  Naprawdę, cały dzień od razu mam dużo gorszy" - zapewnia.

  "Gdyby nie to, że Twój Ruch dostaje dotacje ze skarbu państwa, to  podejrzewałbym, że to chałupnicza robota. Ten billboard straszy, bo cały  Twój Ruch straszy. Ten billboard pasuje do tej partii" - dodaje.

A co na to Ryszard Kalisz?

"Ja jestem z natury człowiekiem uśmiechniętym i dobrotliwym" - odpowiada.  "Nie można się mnie bać. Pan poseł Kownacki powinien pójść do psychologa"  - radzi. #
Ze strony:
[...]

http://skroc.pl/b4002
Niech się ta ciota prześpi z uśmiechniętym Rysiem.

--
stevep
-- -- -

Strachy posła PiS-u.