Stracił głowę dla kościoła...

Data: 2009-06-30 09:36:04
Autor: Tzva Adonai
Stracił głowę dla kościoła...
Zabity przez talibów polski inżynier zostanie świętym?

Czy uprowadzony w ubiegłym roku i zamordowany 7 lutego w Pakistanie
Piotr Stańczak zostanie świętym? Według informacji agencji DPA polski
inżynier stracił życie, bo odmówił przejścia na wiarę islam. Kościół
na razie jest ostrożny w komentowaniu tych doniesień. - Trzeba znać
szczegóły sprawy, nie wiem, czy śmierć Piotra Stańczaka kwalifikuje
się jako śmierć męczeńska. Każdy przypadek trzeba rozpatrywać
indywidualnie - powiedział biskup Tadeusz Pieronek w rozmowie z
portalem fronda.pl.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zabity-przez-talibow-polski-inzynier-zostanie-swietym,wid,11271008,wiadomosc.html?ticaid=184d2&_ticrsn=3

Data: 2009-06-30 19:59:25
Autor: konserwator
Stracił głowę dla kościoła...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:589bd895-44fe-42db-86d6-8c1a51fb6f5en11g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

katolicy to maja jakies procedury za to zydzi obwoluja ";swietym" jakiegos cadyka z psiej wolki i "swietym" zostaje a pozniej wycieczki na grob i bicie klucznika cmentarza...

Data: 2009-07-01 05:23:19
Autor: Panslavista
Stracił głowę dla kościoła...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

[...]

    Musieli mocno testować piffo wcześniej - piwo Leżajsk (Eksportowe)
lepsze było niż Tyskie.
A pobili swojego parcha z odmiennej (letko) sekty parchatej... Gdybym był
komendantem policji zapewnil bym uczestnikom dobre i tęgie pałowanie, skoro
nadarzyła się taka okazja!

    Hm, wcale mnie nie dziwi pomysł Pierdonka.

Stracił głowę dla kościoła...