Straciłem gokartowe dziewictwo ...

Data: 2010-07-05 11:47:13
Autor: kamil
Straciłem gokartowe dziewictwo ...

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i0rvlu$6bo$1inews.gazeta.pl...
... spodobało mi się, tylko wkurzali mnie na torze młodzi ludzie, gokartowi wyjadacze, któzy za wszelką cenę chcieli we mnie przyrąbać i pokazać jak oni fajnie, ślizgami jeżdżą. No to ich przepuściłem i mogłem sobie spokojnie poczuć jak gokart zachowuje się w zakrętach i jaką linię obrać dla uzyskania najlepszego czasu. Nie szło mi najlepiej, bo najszybsze okrążenie miałem na poziomie 26:4, a jeden z kolesi (było nas na trasie siedmiu) miał najlepszy czas 24:5. W sumie uplasowałem sie na 4 miejscu. No ale to był pierwszy raz, a tamci goscie wymiatali. Już się nie mogę doczekac kolejnego wyścigu ...

PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a gokartami jeździł wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy. Wyprzedziłem go o 0,1 sek.

Slizgami nie jezdzi sie gokartem, bo to spowalnia jedynie. Poza tym wez pod uwage, ze takie gowniarze waza polowe tego, co dorosly chlop i czesto faktycznie dorosli przeszkadzaja im na torze. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Straciłem gokartowe dziewictwo ...