Straciłem gokartowe dziewictwo ...

Data: 2010-07-14 08:11:29
Autor: Katanka
Straciłem gokartowe dziewictwo ...
Katanka wrote:

Kurde, ale zabawa!

Wczoraj z żoną wybrałem się na ten sam tor. Na szczęście był pusty (w weekend kolejka na kilkanaście osób) i tylko we dwoje jeździliśmy. Żonka kręciła sobie kółka na poziomie 34s, mi udało się pobić czas o całą sekundę. Tym razem nie hamowałem przed jednym zakrętem, tylko puszczałem gaz. Do najlepszego czasu toru brakuje mi jeszcze około sekundy. Za tydzień znowu będę próbował.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Straciłem gokartowe dziewictwo ...