Data: 2009-10-02 21:38:01 | |
Autor: Marcin | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do ab onamentu Play? | |
Potrzebuję rady.
Od jakiegoś czasu używałem numeru w Play Fresh, ale denerwowało mnie, że nie mogę korzystać z sensownej oferty internetowej na tym numerze, postanowiłem więc przejść do abonamentu. W minioną niedzielę poszedłem więc do Plusa, gdzie mam konto abonenckie, i złożyłem wniosek o przeniesienie numeru. Pomyślałem, że potem uruchomię sobie na tym numerze abonament i uruchomię darmowe 500MB, które mi przysługuje, jako abonentowi iPlusa w ramach promocji "Razem taniej" czy jakoś tam. Ale wniosek o przeniesienie numeru został odrzucony przez Play z komunikatem systemowym: brak zgodności danych osobowych. W tej sytuacji zrezygnowałem z przeniesienia, poszedłem do Play, a tam podpisałem umowę z Play na dwa lata. Pomyślałem, że niech tam, uruchomię pakiet za 25 zł w Play abonament i też będę miał internet w telefonie w cenie w miarę rozsądnej. Wszystko fajnie, tylko że chociaż telefon zaczął od razu działać w abonamencie (było to widać w Play24), po około dobie został ... wyłączony. Po kilku rozmowach z konsultantami i dwóch wizytach w sklepie Play, w którym podpisałem umowę, a także w salonie firmowym w Krakowie, wiem już, że Play w dobę po podpisaniu przeze mnie umowy... przeniósł numer do Plusa. A przynajmniej tak twierdza konsultanci. Od tego czasu, to jest od czterech dni, osoby dzwoniące do mnie dostają komunikat, ze numer nie istnieje. Ja interweniowałem wielokrotnie i wyjaśniałem, że chcę mieć aktywny numer i to jak najszybciej, w Plusie sprawdziłem trzykrotnie i nie ma tam mojego przekazanego im rzekomo przez Play numeru. Teraz jest po prostu zabawnie, albo i żałośnie (w Playu straszą mnie nawet karą 1500zł, mimo że to oni wyłączyli mi telefon wbrew mojej woli i wbrew umowie, jaką z nimi w niedzielę podpisałem). Plus, choćbym chciał wbrew rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha. Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją kartę SIM i ani myśli ją włączyć. Po bodajże dziewięciu rozmowach z konsultantami Play i trzech z konsultantami Plusa, po dwóch wizytach u przedstawiciela Play, jednej w salonie firmowym Play i jednej w salonie firmowym Plusa, co ja jeszcze mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić??? |
|
Data: 2009-10-03 09:55:41 | |
Autor: electro spiro contra zanzarra | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play? | |
Marcin <m.maly@onet.eu> napisał(a):
Potrzebuję rady.<ciach> reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer telefonu kontaktowego. i niezaleznie od tego skarga do uke z dokladnym opisem sytuacji (co, kiedy, itd) powodzenia -- |
|
Data: 2009-10-04 00:45:51 | |
Autor: Marcin Mały | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonam entu Play? | |
reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiają przyjęcia jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdząc, że wystarczy ustnie / telefonicznie. Chyba wyślę to pisemnie pocztą, a i do UKE też. Numer jest już nieczynny od tygodnia i sprawa w ogóle się nie posuwa. Play twierdzi, że przekazał nr do Plusa, Plus twierdzi, że nie dysponuje numerem. |
|
Data: 2009-10-04 13:39:06 | |
Autor: electro spiro contra zanzarra | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play? | |
Marcin Mały <marcin.maly@gmail.com> napisał(a):
jesli chodzi o play to mozliwosc skladania reklamacji w punkcie jest okreslona przez rśut. wystarczy znalezc odpowiedni punkt. powinno pomoc. trzeba tez zdecydowac ktory op ma swiadczyc swoje uslugi na numerze. z opisu ktory dales logicznie rzecz biorac wynika ze play. dowiedz sie w playu na jakiej podstawie wylaczyli numer i dlaczego tego konkretnego dnia (daty i jak najwiecej szczegolow). w plusie sprobuj sie dowiedziec skad im sie wzial komunikat "niezgodne dane" i kiedy - daty sa bardzo wazne. przyznam ze sprawa wyglada na mocno skomplikowana. plus wyraznie tu troche namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego). proponuje wyraznie okreslic sobie operatora (plus czy play) ktory ma swiadczyc uslugi na tym numerze i tej wersji trzymac sie w dalszej korespondencji z uke, plusem i playem. -- |
|
Data: 2009-10-04 22:10:04 | |
Autor: Marcin | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do ab onamentu Play? | |
Ja bym tu Plusa nie winił. Pierwsza próba przeniesienia została odrzucona z komunikatem z Playa "brak danych osobowych / karta niezarejestrowana". Wówczas z przeniesienia zrezygnowałem i Plus nic dalej w tym kierunku nie robił. Natomiast Play w dobę po podpisaniu z nim umowy nagle uznał, że przeniesie numer do Plusa.
Dziś, po TYGODNIU nie działania numeru, wcale mi już nie zależy tak bardzo na tym, żeby natychmiast zaczął działać z powrotem (chociaż na początku było to naprawdę dla mnie bardzo ważne), więc będę uparcie stał na stanowisku, że czekam na to, by zgodnie z umową Play mi go włączył i świadczył na nim usługi. Dzięki za podpowiedzi i wskazówki. plus wyraznie tu troche namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego).-- http://www.anglista.edu.pl http://marcin.anglista.edu.pl |
|
Data: 2009-10-04 10:07:31 | |
Autor: Kri$P | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play? | |
Użytkownik "Marcin" <m.maly@onet.eu> napisał w wiadomości news:op.u06t5nq0a0kfk2marcin-nc10.domain_not_set.invalid...
Potrzebuję rady........ Plus, choćbym chciał wbrew rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha. Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją kartę SIM i ani myśli ją włączyć. Moja nauczka z erą jest taka, NIGDY W ŻYCIU nie zwiążę się jakąkolwiek umową z jakimkolwiek operatorem. Mam w d... ich subsydiowane super telefony za 1zł. Era też zrobiła mnie w ciula bez mydełka, łżąc w żywe oczy, zaprzeczając oczywistym dowodom. UKE też miało to w d... bo to pojedynczy przypadek i takowym się nie chcieli zająć. Na sprawę w sądzie mnie nie stać. Konsultant w dziale reklamacji na wspomnienie i UKE powiedział śmiejąc mi się w twarz, że nie tacy próbowali i że droga wolna. Widać jak podchodzą do takich maluczkich. Wolę odkładać sobie co miesiąc 20 zł i za 2 lata kupić na wolnym rynku telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to najwyższa półka). Natomiast jeśli któraś oferta okaże się lepsza kupuję starter uruchamiam stosowne pakiety i mam to samo co w abonamencie. Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł na doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to wystarcza. Do kontaktu ze mną mam drugą kartę Orange POP/Tak Tak i wszyscy są szczęśliwi. Jak kupię sobie telefon dual sim to ja też będę 100% szczęśliwy. bo na razie największa upierdliwość to noszenie dwóch słuchawek. Pozdro Kri$P |
|
Data: 2009-10-04 10:12:59 | |
Autor: Kri$P | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play? | |
Użytkownik "Kri$P" <pologk@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha9l42$4us$1achot.icm.edu.pl...
Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł na doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to wystarcza. Dla uściślenia, bo wyraziłem się nieprecyzyjnie, 15 zł miesięcznie kosztują mnie doładowania odkąd działa Play Fresh (czyli od niedawna). Wcześniej byo to w granicach 20 - 25 zł. Pozdro Kri$P |
|
Data: 2009-10-04 12:46:38 | |
Autor: cpt. Nemo | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play? | |
Użytkownik "Kri$P" <pologk@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha9l42$4us$1achot.icm.edu.pl... najwyższa półka). Czyli dokladajac jakies dwa tysiace ? Pozdrawiam, Leszek |
|
Data: 2009-10-04 17:37:34 | |
Autor: X | |
Straciłem numer przechodząc z Fre sha do abonamentu Play? | |
Użytkownik Kri$P napisał:
Użytkownik "Marcin" <m.maly@onet.eu> napisał w wiadomości news:op.u06t5nq0a0kfk2marcin-nc10.domain_not_set.invalid... Racja, popieram. Ja od 10 lat mam ten sam numer simplusa, a teraz telefon N73 od ponad 2 lat (jeszcze z rok mi pociągnie:) Służy mi za modem do laptopa i sam jest komputerem działającym na super pakietach internetowych Simplusa. Wreszcie internet bez umowy, bez problemów. Lepiej kupić telefon na allegro co 3-4 lata i nie martwić się abonamentami. |