Data: 2009-10-03 09:55:41 | |
Autor: electro spiro contra zanzarra | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play? | |
Marcin <m.maly@onet.eu> napisał(a):
Potrzebuję rady.<ciach> reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer telefonu kontaktowego. i niezaleznie od tego skarga do uke z dokladnym opisem sytuacji (co, kiedy, itd) powodzenia -- |
|
Data: 2009-10-04 00:45:51 | |
Autor: Marcin Mały | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonam entu Play? | |
reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiają przyjęcia jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdząc, że wystarczy ustnie / telefonicznie. Chyba wyślę to pisemnie pocztą, a i do UKE też. Numer jest już nieczynny od tygodnia i sprawa w ogóle się nie posuwa. Play twierdzi, że przekazał nr do Plusa, Plus twierdzi, że nie dysponuje numerem. |
|
Data: 2009-10-04 13:39:06 | |
Autor: electro spiro contra zanzarra | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play? | |
Marcin Mały <marcin.maly@gmail.com> napisał(a):
jesli chodzi o play to mozliwosc skladania reklamacji w punkcie jest okreslona przez rśut. wystarczy znalezc odpowiedni punkt. powinno pomoc. trzeba tez zdecydowac ktory op ma swiadczyc swoje uslugi na numerze. z opisu ktory dales logicznie rzecz biorac wynika ze play. dowiedz sie w playu na jakiej podstawie wylaczyli numer i dlaczego tego konkretnego dnia (daty i jak najwiecej szczegolow). w plusie sprobuj sie dowiedziec skad im sie wzial komunikat "niezgodne dane" i kiedy - daty sa bardzo wazne. przyznam ze sprawa wyglada na mocno skomplikowana. plus wyraznie tu troche namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego). proponuje wyraznie okreslic sobie operatora (plus czy play) ktory ma swiadczyc uslugi na tym numerze i tej wersji trzymac sie w dalszej korespondencji z uke, plusem i playem. -- |
|
Data: 2009-10-04 22:10:04 | |
Autor: Marcin | |
Straciłem numer przechodząc z Fresha do ab onamentu Play? | |
Ja bym tu Plusa nie winił. Pierwsza próba przeniesienia została odrzucona z komunikatem z Playa "brak danych osobowych / karta niezarejestrowana". Wówczas z przeniesienia zrezygnowałem i Plus nic dalej w tym kierunku nie robił. Natomiast Play w dobę po podpisaniu z nim umowy nagle uznał, że przeniesie numer do Plusa.
Dziś, po TYGODNIU nie działania numeru, wcale mi już nie zależy tak bardzo na tym, żeby natychmiast zaczął działać z powrotem (chociaż na początku było to naprawdę dla mnie bardzo ważne), więc będę uparcie stał na stanowisku, że czekam na to, by zgodnie z umową Play mi go włączył i świadczył na nim usługi. Dzięki za podpowiedzi i wskazówki. plus wyraznie tu troche namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego).-- http://www.anglista.edu.pl http://marcin.anglista.edu.pl |
|