Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?

Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?

Data: 2009-10-03 09:55:41
Autor: electro spiro contra zanzarra
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Marcin <m.maly@onet.eu> napisał(a):
Potrzebuję rady.
<ciach>

reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
telefonu kontaktowego. i niezaleznie od tego skarga do uke z dokladnym opisem sytuacji (co, kiedy, itd)

powodzenia

--


Data: 2009-10-04 00:45:51
Autor: Marcin Mały
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonam entu Play?

reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
telefonu kontaktowego.


W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiają przyjęcia
jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdząc, że wystarczy ustnie /
telefonicznie.
Chyba wyślę to pisemnie pocztą, a i do UKE też. Numer jest już
nieczynny od tygodnia i sprawa w ogóle się nie posuwa. Play twierdzi,
że przekazał nr do Plusa, Plus twierdzi, że nie dysponuje numerem.

Data: 2009-10-04 13:39:06
Autor: electro spiro contra zanzarra
Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
Marcin Mały <marcin.maly@gmail.com> napisał(a):

> reklamacja PISEMNA do play (najlepiej zlozyc w punkcie). podaj tam numer
> telefonu kontaktowego.
>

W punktach, a nawet w salonie firmowym uparcie odmawiaj=B1 przyj=EAcia
jakiejkolwiek pisemnej reklamacji, twierdz=B1c, =BFe wystarczy ustnie /
telefonicznie.
Chyba wy=B6l=EA to pisemnie poczt=B1, a i do UKE te=BF. Numer jest ju=BF
nieczynny od tygodnia i sprawa w og=F3le si=EA nie posuwa. Play twierdzi,
=BFe przekaza=B3 nr do Plusa, Plus twierdzi, =BFe nie dysponuje numerem.

jesli chodzi o play to mozliwosc skladania reklamacji w punkcie jest okreslona
przez rśut. wystarczy znalezc odpowiedni punkt. powinno pomoc.

trzeba tez zdecydowac ktory op ma swiadczyc swoje uslugi na numerze. z opisu
ktory dales logicznie rzecz biorac wynika ze play. dowiedz sie w playu na
jakiej podstawie wylaczyli numer i dlaczego tego konkretnego dnia (daty i jak
najwiecej szczegolow). w plusie sprobuj sie dowiedziec skad im sie wzial
komunikat "niezgodne dane" i kiedy - daty sa bardzo wazne.

przyznam ze sprawa wyglada na mocno skomplikowana. plus wyraznie tu troche
namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic dlaczego). proponuje wyraznie
okreslic sobie operatora (plus czy play) ktory ma swiadczyc uslugi na tym
numerze i tej wersji trzymac sie w dalszej korespondencji z uke, plusem i playem.

--


Data: 2009-10-04 22:10:04
Autor: Marcin
Straciłem numer przechodząc z Fresha do ab onamentu Play?
Ja bym tu Plusa nie winił. Pierwsza próba przeniesienia została odrzucona  z komunikatem z Playa "brak danych osobowych / karta niezarejestrowana".  Wówczas z przeniesienia zrezygnowałem i Plus nic dalej w tym kierunku nie  robił. Natomiast Play w dobę po podpisaniu z nim umowy nagle uznał, że  przeniesie numer do Plusa.
Dziś, po TYGODNIU nie działania numeru, wcale mi już nie zależy tak bardzo  na tym, żeby natychmiast zaczął działać z powrotem (chociaż na początku  było to naprawdę dla mnie bardzo ważne), więc będę uparcie stał na  stanowisku, że czekam na to, by zgodnie z umową Play mi go włączył i  świadczył na nim usługi.
Dzięki za podpowiedzi i wskazówki.

plus wyraznie tu troche namieszal (odp na reklamacje powinna wyjasnic  dlaczego).
--
http://www.anglista.edu.pl
http://marcin.anglista.edu.pl

Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona