Stra� Miejksa DC - the best

Data: 2012-01-12 09:03:29
Autor: Jacek
Stra� Miejksa DC - the best
W dniu 2011-12-24 14:31, radeCki pisze:
jeden most - jedna stra� 10.000 ty� mandat�w
Kolejny dowód na to, że chodzi tylko o kasę.
Dlaczego nie stają PRZED mostem aby zawracać tych, którzy chcą tam wjechać?
Dlaczego zamknięto most? Naprawdę jest powód? Wali się? Remontują? Chyba nie, skoro komunikacja miejska jeździ.
Jacek

Data: 2012-01-12 09:58:52
Autor: AZ
Stra� Miejksa DC - the best
On 2012-01-12, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> wrote:

[...]

Stali chyba przez pierwsze tygodnie - chyba wystarczajaco? No i czy na
drogach mamy samych idiotow, zeby przejechac 5 znakow o zakazie i byc
zdziwionym ze na moscie zatrzymali?

Zamknieto bo jak sobie wyobrazasz ruch tych wszystkich pojazdow jednym
pasem do Radzyminskiej?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-12 15:11:46
Autor: Jacek
Stra� Miejksa DC - the best
W dniu 2012-01-12 10:58, AZ pisze:
Zamknieto bo jak sobie wyobrazasz ruch tych wszystkich pojazdow jednym
pasem do Radzyminskiej?

Na szczęście mieszkam daleko od DC i nie muszę sobie wyobrażać.
Pytałem tylko, czy zakaz dla osobówek ma uzasadnienie.
Jacek

Data: 2012-01-12 14:15:32
Autor: AZ
Stra� Miejksa DC - the best
On 2012-01-12, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> wrote:
[...]

Jak dla mnie ma ale jakos ludzie tego nie rozumieja. Jeszcze jak byl
most otwarty, popoludniu Al. Solidarnosci korkowala sie juz przed pl.
Bankowym, wiecznie pojeby blokowaly to skrzyzowanie a teraz jak za
mostem jest do dyspozycji tylko jeden pas i dodatkowo 2 swiatla to nie
wiem co by sie dzialo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-12 21:10:03
Autor: jerzu
Stra? Miejksa DC - the best
On Thu, 12 Jan 2012 09:58:52 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Stali chyba przez pierwsze tygodnie - chyba wystarczajaco?

Most zamkniêto w sobotê. W poniedzia³ek ju¿ rypali mandaty.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-13 00:30:36
Autor: AZ
Stra? Miejksa DC - the best
On 2012-01-12, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Stali chyba przez pierwsze tygodnie - chyba wystarczajaco?

Most zamknięto w sobotę. W poniedziałek już rypali mandaty.

Hmmm... Jezdzilem rano od Marek, OIDP przez tydzien stali pod Wilenskim
zawrajac slepych a powinni ich kierowac na badanie wzroku a samochod na
holownik.

--
Artur
ZZR 1200