Strajk Kobiet. Polskie miasta zablokowane. Jesteśmy na miejscu

Data: 2020-10-26 21:33:02
Autor: boukun
Strajk Kobiet. Polskie miasta zablokowane. Jesteśmy na miejscu
Zgodnie z zapowiedziami, Ogólnopolski Strajk Kobiet zorganizował blokady w największych miastach Polski. Stoi Warszawa, Gdańsk, Łódź i wiele innych. Redaktorzy wp.pl i o2.pl są na miejscu i relacjonują przebieg blokad.

https://www.o2.pl/informacje/strajk-kobiet-polskie-miasta-zablokowane-mamy-zdjecia-6568876044126912g/1
--
boukun

bół
2 godz. temu
Zwykle miesiącami , czeka się na wypowiedz biskupów odnośnie pedofilii w kościele katolickim, o molestowaniu dzieci przez księży, o zastraszaniu i terrorze wobec młodzieży skrzywdzonej przez nich, o terrorze na wsi i piętrzeniu wymagań, o obciążaniu sołtysów potrzebami księży . Teraz, gdy zaczęli zębami dzwonić o skarbonki i w nich widać dno, szybko, po pierwszym dniu strajków kobiet, odezwali się biskupi- I o co proszą? O spokój. Jaki spokój. - "Ten co zgotowaliście kobietom, ten co organizujecie dzieciom na własnych tapczanach w zatęchłych kruchtach." O jaki spokój prosicie? Ksiądz może " z kopytami wejść " w kobiety życie ( zajrzeć w majtki, zajrzeć w krocze) a kobieta wchodząc zdesperowana do kościoła, katedry, bazyliki, nie może (na sztandarach) wykrzyczeć swojego bólu, swojego cierpienia, swojej gorzkiej egzystencji. Kościół, katedra, bazylika nie jest własnością księdza, proboszcza ani biskupa, to , że zarządzasz, nie znaczy że posiadasz. Przybytki te, łącznie z pałacami , plebaniami obecnie budowanymi jak zamki są własnością narodu polskiego, własnością gmin i miast. Siedzicie na naszych włościach i żyjecie z naszych podatków. Podkulcie "ogony", bo ból kobiet, może być Waszym bólem. Nie straszcie diabłem, szatanem, piekłem, my piekło mamy na ziemi z Waszym udziałem.

Strajk Kobiet. Polskie miasta zablokowane. Jesteśmy na miejscu