Strajk analityków???

Data: 2010-02-10 09:37:12
Autor: komunista0
Strajk analityków???
Witam,
dlaczegóż to dzisiaj analitycy DMWZWBK nie wydali komentarzy??? Strajk czy niechęć wyjścia na idiotów???

Data: 2010-02-10 00:47:49
Autor: Charlie delta
Strajk analityków???
On 10 Lut, 09:37, komunis...@op.pl wrote:
Witam,
dlaczeg to dzisiaj analitycy DMWZWBK nie wydali komentarzy??? Strajk czy niech
wyj cia na idiot w???

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

zadam pyatnie inaczej

gdzie są guru z tej listy

jasnowidzący i trójkąciarze

odpowiedź

na zasiłkach

buahahahahaha

Data: 2010-02-10 09:54:31
Autor: komunista0
Strajk analityków???
> [...]
> Witam,
> dlaczeg to dzisiaj analitycy DMWZWBK nie wydali komentarzy??? Strajk czy

Ty się nie śmiej, bo to mi śmierdzi przekrętem, a oni siedzą cicho bo co by nie napisali to w takiej sytuacji będzie źle.

Data: 2010-02-10 02:05:03
Autor: Robert(felo)
Strajk analityków???
[...]

To chyba ich odpalić nie możesz, ja tam widzę komentarze.
Analiza fut -p. Danielewicza i komentarz poranny tez widze że był o
czasie.
Wieć kolego sprawdź czy nie masz problemu z internetem, zamiast
grzmieć na grupie.

Data: 2010-02-10 10:35:07
Autor: Dominik Skladanowski
Strajk analitykĂłw???
Dnia 10.02.2010 Robert(felo) <robert.koska@gmail.com> napisał/a:
[...]

U mnie tez jest ten sam problem. Nie widze dzisiejszych komentarzy po zalogowaniu sie do DMBZWBK, a internet dziala.

Pozdrawiam.
--
ch3mik

Data: 2010-02-10 11:12:20
Autor: komunista0
Strajk analityków???
> [...]

czasie.
Wieć kolego sprawdź czy nie masz problemu z internetem, zamiast
To jaki to może być problem???. Do konta dostęp jest, do zleceń jest, notowania są a tylko nie ma aktualnych komentów, stare są.

Data: 2010-02-10 02:18:11
Autor: Charlie delta
Strajk analityków???
On 10 Lut, 11:12, komunis...@op.pl wrote:

> [...]

To jaki to może być problem???. Do konta dostęp jest, do zleceń jest, notowania są
a tylko nie ma aktualnych komentów, stare są.

mój guru od AT (nauczyłem się od niego wiele) Robert F. twierdził
słusznie (co dzisiaj przyznaję) żeby nie czytać i nie opierać się o
opinie wydawane przez matołów czyli anali wszelkiej maści

Data: 2010-02-10 11:30:41
Autor: stu
Strajk analityków???
mój guru od AT (nauczyłem się od niego wiele) Robert F. twierdził
słusznie (co dzisiaj przyznaję) żeby nie czytać i nie opierać się o
opinie wydawane przez matołów czyli anali wszelkiej maści

Czemu akurat nie, komentarze opinie i wszelkie  są idealne do prognozowania
zwrotów na rynku, ostatnio sprawdzają się idealnie :).Przykład kiedy spocony
anal na CNBC przy KGH na 110 PLN mówił o 130 PLN jako targecie, podobnie jest w
przypadku walut...
Chłopaki czasem mi pomysły na rynek podają na tacy, albo utwierdzaja w danym
przekonaniu.

Data: 2010-02-10 08:16:06
Autor: Charlie delta
Strajk analityków???
On 10 Lut, 11:30, "stu" <jaroslaw_galazkaWYTNI...@wp.pl> wrote:
> [...]

przypadku walut...
Chłopaki czasem mi pomysły na rynek podają na tacy, albo utwierdzaja w danym

Czasem jak brak mi pomysłu na zabawę podczas  nudnej sesji

wyłączam fonię w ... i widzę ruszające się głowy analnych

wytrzeszcz oczu

otyłe czaszki

same tłuściochy

dlaczego oni nie dbają o kondycję fizyczną

sadło nie sprzyja inteligencji

buhahahahahaha

Data: 2010-02-10 11:37:20
Autor: komunista0
Strajk analityków???
> [...]

przypadku walut...
Chłopaki czasem mi pomysły na rynek podają na tacy, albo utwierdzaja w danym

W tym biurze akurat (zwłaszcza jeden) są bardzo dobrzy. Co prawda nieraz wydaje się, że posiłkuje się inną wiedzą niż rekomenduje ale prognozy i strategie ma rewelacyjną. Co nie zmienia faktu, że dzisiaj to biuro dało ciała. Prawdopodobnie nie na wszystkich serwerach umieszczają te komenty.

Data: 2010-02-10 12:40:24
Autor: stu
Strajk analityków???
Nie znam komentarzy BZW, w inwestycjach kieruje się raczej swoja wizją rynku,
wtedy jeżeli coś spier... to wiem przynajmniej do kogo mieć pretensje :)

Data: 2010-02-10 11:34:24
Autor: Justin Starlight
Strajk analityków???
Charlie delta pisze:
[...]

zgadzam się z powyższym,
ANALe często wiedzą mniej niż Ty sam, ale coś tam muszą wyskrobać, żeby nie pójść na zasiłek

Data: 2010-02-10 16:53:34
Autor: Endriu
Strajk analityków???

mój guru od AT (nauczyłem się od niego wiele) Robert F.

A co go do pierdla zamknęli, że nie podajesz pełnego nazwiska ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Strajk analityków???