Strajk i po strajku

Data: 2019-04-23 17:01:52
Autor: Zenek Kapelinder
Strajk i po strajku
Egzaminy w podstawowkach sie odbyly. Matury beda. Jedyne co wywalczyli to strach czy po wakacjach beda mieli prace wszyscy co strajkowali.

Data: 2019-04-24 04:43:19
Autor: Lepudruk
Strajk i po strajku
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Egzaminy w podstawowkach sie odbyly. Matury beda. Jedyne co wywalczyli to
strach czy po wakacjach beda mieli prace wszyscy co strajkowali.

Media informują, że strajkuje/strajkowało ok 40-50% belfrów. Wszystkich
wyrzucą? Jakie będa zasady "eliminacji"? Co drugi na bruk czy metodą
losowania? Z tego co wiem od wrzesnia ruszyć ma nowy system edukacji tyle,
że obecna minister wraz z innymi tuzami PiS ucieka do Parlamentu
Europejskiego. Wyobrażasz sobie ten burdel we wrześniu? Nawet wierni
Kościołowi nauczyciele mogą się wkurzyć i będzie draka. Oberwie premier
(inni odlatują, on zostaje!), a prezes PiS schroni się w Srebrnych Wieżach
z piasku wybudowanych za państwowe czyli nasze pieniądze. Przy tym
przekręcie strajk zBrodniarza to pikuś. Zajmij się tym tematem! ;-)

- Lepudruk -

Data: 2019-04-24 07:26:18
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Strajk i po strajku
użytkownik Lepudruk napisał:
> [...]
> strach czy po wakacjach beda mieli prace wszyscy co strajkowali.

Media informują, że strajkuje/strajkowało ok 40-50% belfrów.

3 tygodnie twoi fumfle się brandzlowali, u żydoubeków w ZETce prawie
lali po gaciach z przejęcia. Wyszło jak zwykle.

Przypominam 11 maja tuptanie w wawce przeciwko 447, mam nadzieję że będziesz:)

I OT. Widziałeś Pajdaczku że Marzanna też była "ż"?

https://www.timesofisrael.com/warsaw-residents-burn-effigy-of-jewish-woman/

Zagranico o tym pisali.

Strajk i po strajku