Strajk na kolei

Data: 2011-08-16 16:11:29
Autor: u2
Strajk na kolei
... ponoć nielegalny, tak twierdzi bardzo ważna dyrekcja z nadania
pelomafii :

http://www.fakt.pl/Uwaga-Strajk-na-kolei-Potrwa-az-,artykuly,111980,1.html

Kolejarze szykują nam jutro potężny paraliż! W nocy z wtorku na środę na
tory całej Polski nie wyjedzie żaden pociąg kolei regionalnych. Aż trzy
tysiące składów będą bezczynnie stać na bocznicach kolejowych. To
protest kolejarzy z Przewozów Regionalnych, którzy domagają się wyższych
zarobków. Strajk potrwa 24 godziny.

Na dworcach przez megafony podawane sÄ… informacje o utrudnieniach dla
pasażerów. Nic dziwnego, to jeden z największych strajków generalnych w
polskim kolejnictwie. Problemy z dotarciem do pracy będzie miało blisko
300 tys. Polaków.

Związkowcy przekonują, że nie mają wyjścia, a strajk to ostateczna próba
zwrócenia uwagi marszałków województw na trudną sytuację finansową
pracowników kolei. Spór o pieniądze trwa już trzy lata. Sytuacji nie
rozwiązał nawet niedawny strajk ostrzegawczy.
Na szczęście kolejarze uzgodnili, że podczas strajku bilety Przewozów
Regionalnych będą honorowane przez PKP Intercity. To oznacza, że na
podstawie biletu Regio, InterRegio lub RegioEkspres pasażerowie będą
mogli odbyć podróż drugą klasą pociągów TLK na trasie podanej na
bilecie. Bilet będzie też można zwrócić w kasie i otrzymamy za niego
zwrot pieniędzy, za które możemy np. pojechać pks-em czy prywatnym
transportem.
Najgorsze jest to, że jak zapowiadają kolejarze, jeśli środowy strajk
nie przyniesie spodziewanych rezultatów, kolejny będzie już za tydzień –
24 sierpnia.

Data: 2011-08-16 18:24:03
Autor: Leprechaun
Strajk na kolei

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4a7a9a$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
.. ponoć nielegalny, tak twierdzi bardzo ważna dyrekcja z nadania
pelomafii :

Durniu, strajkują nieroby i lewusy. Tym niedoukom we łbach się poprzewracało. Banda nierobów. Chca tylko pieniędzy, a w wagonach syf na maxa. Kilka miesięcy temu przez pomyłkę jechałem takim pociągiem. Brud, syf, nędza i ubóstwo. W kiblach smród. To już nasi geniusze związkowi zapomnieli jak się obsługuje mopa i wiadro z wodą?

BomBel

Data: 2011-08-16 18:45:55
Autor: nadir
Strajk na kolei
Po tym drugim strajku, za tydzieñ oka¿e siê, ¿e kolej ju¿ jest w naszym kraju niepotrzebna.

Data: 2011-08-16 18:50:34
Autor: u2
Strajk na kolei
W dniu 2011-08-16 18:45, nadir pisze:
Po tym drugim strajku, za tydzieñ oka¿e siê, ¿e kolej ju¿ jest w naszym
kraju niepotrzebna.

Jakim drugim ? Wystarczy jeden.

Data: 2011-08-16 23:16:14
Autor: raff
Strajk na kolei

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e4a9fe2$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-16 18:45, nadir pisze:
Po tym drugim strajku, za tydzieñ oka¿e siê, ¿e kolej ju¿ jest w naszym
kraju niepotrzebna.

Jakim drugim ? Wystarczy jeden.

Przeciez to bez strajku widac ze jest niepotrzebna.

R.

Data: 2011-08-16 23:31:08
Autor: u2
Strajk na kolei
W dniu 2011-08-16 23:16, raff pisze:
Jakim drugim ? Wystarczy jeden.
Przeciez to bez strajku widac ze jest niepotrzebna.

R.

Mi by sie przydala, ale dla wrazej razwietki to tylko ciezar u szyi.

Data: 2011-08-16 23:34:14
Autor: raff
Strajk na kolei

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e4ae1a4$0$3508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ta kolej co jest teraz, to burdel. To jedna z pozostalosci komunizmu. Z tym by trzeba porzadek zrobic.

Ale na Tuska nie licze.

R.

Data: 2011-08-17 11:36:07
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2enpf$olj$1news.onet.pl...

[...]

Liczysz na prezesa PiS? To niedouk ekonomiczny taki jak ty.

Data: 2011-08-16 23:45:39
Autor: raff
Strajk na kolei

[...]

Moze sprywatyzowac w cholere. Zostawic tylko infrastrukture jako zabezpieczenie strategiczne.

To powinno byc OK.

R.

Data: 2011-08-16 23:49:55
Autor: u2
Strajk na kolei
W dniu 2011-08-16 23:45, raff pisze:
Mi by sie przydala, ale dla wrazej razwietki to tylko ciezar u szyi.
Moze sprywatyzowac w cholere. Zostawic tylko infrastrukture jako zabezpieczenie strategiczne.

To powinno byc OK.

Oddac w "dobre niemieckie rece" ? Zauwaz, ze przez ostatnie 20 lat
robiono w PKP firmy - córki, aby utworzyæ etaciki dla bardzo wa¿nych
dyrechtorów, a uciekano od modernizacji polskich kolei. W sumie ten stan
bez³adu trwa dobre 30 lat od czasów sprzedawczyka Jeruzela.

Prywatyzuja tylko spó³ki przynosz±ce zyski, innych nikt nie chce.
Dlatego kolei nikt nie zechce, no chyba, ze ktos im odda za darmoche.

Data: 2011-08-16 23:58:36
Autor: raff
Strajk na kolei

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e4ae60c$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

E, nie. Udostepnic infrastrukture dla wszystkich chetnych. Tak dziala zdrowa gospodarka.

Torow bym sie nie pozbywal.

R.

Data: 2011-08-17 00:58:04
Autor: stevep
Strajk na kolei
Dnia 16-08-2011 o 23:58:36 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

Pewnie i aparatczyków z kolejowej Solidarno¶ci.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-17 11:38:27
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2ep76$som$1news.onet.pl...

[...]

G³upi kutasie, pozbywaj siê to co twoje.

Data: 2011-08-17 11:45:15
Autor: jadrys
Strajk na kolei
W dniu 2011-08-16 23:58, raff pisze:

Prywatyzuja tylko spółki przynoszące zyski, innych nikt nie chce.
[...]

Odpłatnie? Czy to ja mam utrzymywać tą infrastrukturę ze swojej kieszeni , a jakiś pan Prezes będzie sobie dopisywał kolejne zera do stanu konta bankowego?

Data: 2011-08-17 11:47:23
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2g2ir$ega$1news.onet.pl...
[...]

K...wa, jest tu jeszcze jaki¶ geniusz od reformy kolei?

Data: 2011-08-17 16:22:38
Autor: jadrys
Strajk na kolei
W dniu 2011-08-17 11:47, 1-2-3 pisze:

Odpłatnie? Czy to ja mam utrzymywać tą infrastrukturę ze swojej kieszeni , a jakiś pan Prezes będzie sobie dopisywał kolejne zera do stanu konta bankowego?

K...wa, jest tu jeszcze jakiÅ› geniusz od reformy kolei?

Tu nie trzeba eksperta, - nawet dziecko wie że PKP o ile ma nie generować kosztów utrzymania to powinno być jednym przedsiębiorstwem.

Data: 2011-08-17 17:30:21
Autor: (He®Sk)
Strajk na kolei
On Wed, 17 Aug 2011 16:22:38 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> K...wa, jest tu jeszcze jaki¶ geniusz od reformy kolei?

Tu nie trzeba eksperta, - nawet dziecko wie ¿e PKP o ile ma nie generowaæ kosztów utrzymania to powinno byæ jednym przedsiêbiorstwem.

 co jeszcze ma byc jednym przedsiebiorstwem?  kazde przedsiebiorstwo tej samej branzy?
 probloem z koleja polega na tym, ze regionalne  ani mysla placic za korzystanie z torowisk.
 zaleglosci ida w miliardy. dzisiejszy strajk  to kolejne straty. kto za to beknie? zwiazkowcy ?
 czas skonczyc z socjalistycznymi zwiazkami.  to banda pasozytow zyjaca z naszych pieniedzy.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 13:43:32
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Strajk na kolei
On Wed, 17 Aug 2011 17:30:21 +0200, "(He®Sk)"
<full.€.bigbrednie@interia.pl> wrote:

co jeszcze ma byc jednym przedsiebiorstwem? kazde przedsiebiorstwo tej samej branzy?

Gdzie waluta EUR obiecana Polakom do 2009 WY PEJSATE KURWY LUDZKIE z
PO-PSLu, bandziory jebane na uslugach obcych wywiadów niszczaacych
Polakow na ich wlasnym terenie? Tfu!!!

Data: 2011-08-17 17:30:21
Autor: (He®Sk)
Strajk na kolei
On Wed, 17 Aug 2011 11:45:15 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> E, nie. Udostepnic infrastrukture dla wszystkich chetnych. Tak dziala zdrowa gospodarka.

Odp³atnie? Czy to ja mam utrzymywaæ t± infrastrukturê ze swojej kieszeni , a jaki¶ pan Prezes bêdzie sobie dopisywa³ kolejne zera do stanu konta bankowego?

 buuuhahahahahahahahhaaaaa. rafalek chce modernizowac kolej?  zachowuje sie jak ten nygus Polaczek z PiS. tez chcial tyle,
 ze mu nic nie wyszlo oprocz nakazu swiecenia przez 24 godz.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 11:37:54
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e4ae60c$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zaraz, czy za rzadów Kaczyñskich te¿? No to k...wa! z pretensjami do ¿yj±cego bli¼niaka! Jakiego grzyba przywalacie siê do Kaszeba?

Data: 2011-08-17 11:36:53
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2eoes$qkb$1news.onet.pl...

[...]

O k...a! Geniusz z ciebie. Dziw, ¿e nie jeste¶ jeszcze ministrem!

Data: 2011-08-17 00:56:53
Autor: stevep
Strajk na kolei
Dnia 16-08-2011 o 23:31:08 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Znowu bezmózgowie.

Data: 2011-08-17 01:56:29
Autor: raff
Strajk na kolei

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.v0bwo3fuv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Stefek, skoro masz bezmozgowie, to po prostu nie pisz.

R.

Data: 2011-08-17 11:39:49
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2f047$jo0$1news.onet.pl...

[...]

Jak ty kutasie pomarszony masz na imiê? Co za k...wa za imiê "raff"? Ofiara pêkniêtego kondoma jeste¶ czy niedoróbka wakacyjna?

Data: 2011-08-17 11:42:19
Autor: raff
Strajk na kolei

"1-2-3" <jeden@dwa.3> wrote in message news:4e4b8c5b$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Fajnie, a teraz spierdalaj do KF.

R.

Data: 2011-08-17 11:46:48
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2g2en$e3s$1news.onet.pl...

[...]

Pierdol siê sflacza³y obrzêpa³o!

Data: 2011-08-17 11:35:38
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e4ae1a4$0$3508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy wy stare pierniki musicie pos³ugiwaæ siê jakim¶ kacapskim jêzykiem?

Data: 2011-08-17 11:34:33
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2emnn$lfu$1news.onet.pl...

[...]

Pewnie, ¿e nie. Prezes w koñcu zrobi³ prawko i bêdzie teraz podró¿owaæ wypozyczonym od Rydzyka samochodem.

Data: 2011-08-17 12:17:45
Autor: Grzegorz Z.
Strajk na kolei
u2 napisa³:

.. ponoæ nielegalny, tak twierdzi bardzo wa¿na dyrekcja z nadania
pelomafii :

Nie pamiêtam ju¿ czy strajki w Stoczni Stettinskiej Nowa by³y legalne -
wa¿ne jest to ¿e tamtejszych "¼wi±zkowców" nikt dzisiaj nie chce tu
zatrudniæ, a mi ich specjalnie nie ¿al. Niech zdychaj± z g³odu, maj± to na
co zas³u¿yli.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-17 14:03:29
Autor: 1-2-3
Strajk na kolei

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:19g4lrcz18b6m.15ilmwzvywypp.dlg40tude.net...
[...]

Kupa opierdalaczy. Dbaj± o swoje zwi±zkowe sto³ki maj±c w odbytach pozosta³ych pracowników. T± zarazê trzeba wypleniæ!

Strajk na kolei