Strajk nauczycieli 8 kwietnia

Data: 2019-03-04 05:29:55
Autor: Bruno Brunowski
Strajk nauczycieli 8 kwietnia
Data: 2019-03-04 09:14:34
Autor: Zenek Kapelinder
Strajk nauczycieli 8 kwietnia
Gorzej dla nauczycieli bedzie jak wasza partia ich podjudzi a nasza stwierdzi ze nie ma obowiazku bycia nauczycielem jesli nie chce sie podwzyzek jakie daje. Pol roku Polska wytrzyma z zamknietymi szkolami, nauczyciele tyle nie wytrzymaja. Poza tym z 5% sie burzy ale jak by mialo dojsc do zwolnien z pracy to 98% stawi sie do pracy. Nauczycieli zbyt malo zeby mieli znaczacy wplyw na wynik wyborow parlamentarnych. To ze rodzice dzieci ich popra mozliwe tak jak murzyn albinos jest mozliwy.

Data: 2019-03-04 09:49:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 18:14:35 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Pol roku Polska wytrzyma z zamknietymi szkolami, nauczyciele tyle nie wytrzymaja.

Tak, dla zwolenników PiS szkoła to zawsze była podejrzana instytucja. Sam jesteś najlepszym dowodem. --
Bruno

Data: 2019-03-04 10:05:45
Autor: Zenek Kapelinder
Strajk nauczycieli 8 kwietnia
Za to czerwona banda i stworzona przez nia i oplacana "demokratyczna opozycja" wykorzysta kazda sytuacje zeby sprobowac dostac sie do koryta. To czy strajk nauczycieli przyniesie zalozony cel nie zalezy od tego czy nauczyciele beda strajkowali a od tego czy reszta ludzi poprze ich strajk. Chwilowo na poparcie sie nie zanosi. Jak by na nauczycieli brali z lapanki to bylbym pierwszy ktory by wyszedl protestowac. Oni sami wybrali ten zawod chociaz wiedzieli ze zarobki sa chujowe. To na co liczyli? Jak nauczyciele uwazaja ze sa tacy madrzy to dlaczego firm nie pozakladali? A moze oni nie sa tacy madrzy jak im sie wydaje?

Data: 2019-03-05 09:28:20
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 18:14:35 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Pol roku Polska wytrzyma z zamknietymi szkolami, nauczyciele tyle nie wytrzymaja. Tak, dla zwolenników PiS szkoła to zawsze była podejrzana instytucja. Sam jesteś najlepszym dowodem.

:DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-05 09:29:01
Autor: Pisiorowy Escobar
Strajk nauczycieli 8 kwietnia
zenek, piewco prawdy która została ci włożona od tyłu - powiedz kto jest
prezydentem łodzi i kto jest i prezes sądu najwyższego ? :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-05 08:35:18
Autor: Pajdak
Strajk nauczycieli 8 kwietnia
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:b5e0d8ab-1f86-402e-9c57-cac581b9c79bgooglegroups.com...
http://wyborcza.pl/7,75398,24515288,znp-zdecydowalo-strajk-nauczycieli-rozpocznie-sie-tuz-przed.html

Słuszną linię ma nasza Partia!

--

W tym przypadku powinieneś napisać "słuszną linie ma wasza partia" bo PiS to partia zenusiów, u2, lordzików i innych niedojdów.

--
Pajdak

Strajk nauczycieli 8 kwietnia