Strajk w GWnie

Data: 2020-07-22 12:23:35
Autor: brat_olin
Strajk w GWnie
Marcin Palade@MarcinPalade:
"@wirtualnemedia: informują, że ukonstytuował się czteroosobowy
zarząd Komisji Zakładowej OZZ Inicjatywa Pracownicza przy Agorze.
Trzy nie zdecydowały się na podanie nazwisk do publicznej wiadomość
z obawy przed konsekwencjami, jakie mógłby wyciągnąć względem nich
pracodawca."

Trzymajmy kciuki! Mam nadzieje, ze TVP bedzie grzala temat.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2020-07-22 16:10:24
Autor: japanizer
Strajk w GWnie
On Thursday, July 23, 2020 at 4:23:36 AM UTC+9, brat_olin wrote:
[...]

To już chyba piąty rok mija, jak p. Klęczkoski ogłosił rychłe bankructwo Gazety Wyborczej?
Kwiii, kwiiii!

Data: 2020-07-23 15:50:37
Autor: Jacek Bialy
Strajk w GWnie
 - To już chyba piąty rok mija, jak p. Klęczkoski ogłosił rychłe bankructwo Gazety Wyborczej?

GWno już dawno poplynęło. Tylko koszmarny staruszek utrzymuje je na powierzchni. Dziadek póki żyje, to ma gest..  Buuu ha-ha!

--
JB

Data: 2020-07-24 06:51:56
Autor: Runt
Strajk w szambie
W dniu 2020-07-24 o 00:50, pawian Jacek Bialy pisze:
  - To już chyba piąty rok mija, jak p. Klęczkoski ogłosił rychłe bankructwo Gazety Wyborczej?

GWno już dawno poplynęło.

czas na ciebie. POwinieneś odpłynąć razem z Trybuną Ludu

Tylko koszmarny staruszek utrzymuje je na powierzchni.

jak tak możesz mówić o prezesie!!!!!

Dziadek póki żyje, to ma gest..

np. chciał wybudować 2 srebne wieże?

Buuu ha-ha!

lex talionis jacusiu. daję ci szansę! ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-24 02:25:11
Autor: Jacek Bialy
Strajk w szambie
  - To już chyba piąty rok mija, jak p. Klęczkoski ogłosił rychłe bankructwo Gazety Wyborczej?

GWno już dawno poplynęło.

 - czas na ciebie. POwinieneś odpłynąć razem z Trybuną Ludu

Panie Boże widzisz a nie grzmisz..      Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-24 20:47:32
Autor: Runt
Strajk w szambie
W dniu 2020-07-24 o 11:25, Jacek Bialy pisze:
[...]

Zawołał nawrócony prawosławny komunista ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-24 16:11:45
Autor: Jacek Bialy
Strajk w szambie
[...]

Miełem się nawrócić na Kościoł Lewosławny i razem z wami odpływać? Buuu ha-ha!

Data: 2020-07-25 07:12:37
Autor: Runt
Strajk w komunie
W dniu 2020-07-25 o 01:11, Jacek Bialy pisze:
Panie Boże widzisz a nie grzmisz..
  - Zawołał nawrócony prawosławny komunista ;-)))
Miełem się nawrócić na Kościoł Lewosławny
mało mnie obchodzi na jaki Kościół czy sektę się nawrócisz.
i razem z wami odpływać? Buuu ha-ha!

To twoi kolesie nie moi! ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=D9_4CliGgsk

A tu rozpoznajesz siebie: https://tinyurl.com/tanytanytany ?

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-07-25 15:24:52
Autor: Jacek Bialy
Strajk w komunie
Panie Boże widzisz a nie grzmisz..
  - Zawołał nawrócony prawosławny komunista ;-)))
Miełem się nawrócić na Kościoł Lewosławny

 - mało mnie obchodzi na jaki Kościół czy sektę się nawrócisz.

Przecież to wasz kościół nie mój!  Media GWnego nurtu z Ojcem Redaktorem w roli kapitana.

i razem z wami odpływać?

Buuuu ha-ha!
--
JB

Data: 2020-07-26 08:09:23
Autor: Runt
Strajk w komunie
W dniu 2020-07-26 o 00:24, Jacek Bialy pisze:
[...]
POważnie? nawrócony komuch nie przyznaje sie do swojej sowieckiej "cerkwi"?
Media GWnego nurtu z Ojcem Redaktorem w roli kapitana.
POwaznie? Mylisz Jacka Kurskiego z jego bratem Jarosławem.
Jacek to ten koleś któremu sukienkowi po 24 latach unieważnili małżeństwo zawarte zgodnie z "co Bóg złączył", a tym samym jego dzieci nie są jego, a zona niczyja ;-)))

A tu masz uzasadnienie:

Data: 2020-07-26 10:39:30
Autor: u2
Strajk w komunie
W dniu 26.07.2020 o 08:09, Runt pisze:
POwaznie? Mylisz Jacka Kurskiego z jego bratem Jarosławem.

Kurwizja znowu będzie ciebie prześladować, ale nażresz się GWna i będzie tobie lepiej:)

Data: 2020-07-28 04:43:55
Autor: Jacek Bialy
Strajk w komunie
Media GWnego nurtu z Ojcem Redaktorem w roli kapitana.

 - POwaznie?

Bardzo poważnie.

JB

Data: 2020-07-24 03:04:15
Autor: Zenek Kapelinder
Strajk w szambie
Jeśli o czas chodzi to pizdziak vel runt dziura w dupie piszesz tutaj po zakończeniu zmiany w niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów czy spierdoliles do Anglii i piszesz przed obchodem śmietników?

Data: 2020-07-24 14:59:49
Autor: Budzik
Strajk w szambie
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Łohhh, merytorycznie jak zwykle... rzyg...

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2020-07-24 20:49:33
Autor: Runt
Strajk w szambie
W dniu 2020-07-24 o 12:04, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Jeśli o czas chodzi
zenusiu, już załapałes z tymi wskazówkami? ;-)))
to pizdziak
zenusiu, jak tam twoja łechtaczka? ;p-)))

>vel runt dziura w dupie
zenusiu skunksie oszczany, skad u ciebie te sklonnosci do kichy stolcowej? czyzby wspomnienia z młodzińczych laty na saksach w raichu?

>piszesz tutaj po zakończeniu zmiany w niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów

zenusiu co ty masz z tymi nazistami? odbyt ci wciaz swedzi po igraszkach w niemieckich burdelach ze starymi hansami?

> czy spierdoliles do Anglii
UK to moj 2-gi dom, twoj to klitka w pożydowskiej kamiennicy.

>i piszesz przed obchodem śmietników?
zenusiu, znow obrobiles kociaki z zarcia? a fe! a fe!

zenuisiu czy to prawda ze jestes prolem sine matre creatam?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-24 16:08:54
Autor: Zenek Kapelinder
Strajk w szambie
Ziewwwww.

Data: 2020-07-25 07:12:26
Autor: Runt
Strajk w kontenerach
W dniu 2020-07-25 o 01:08, tępak Zenek Kapelinder pisze:
Ziewwwww.

zenusiu, masz prawo ziewać o 01:08.  jak udał ci się obchód śmietników? zakosiłeś jakieś kocie żarcie z tacek? okradłeś jakiś kontener PCK?
prześpij się zenusiu, have sweet dreams about.

Data: 2020-07-24 21:08:24
Autor: u2
Strajk w szambie
W dniu 24.07.2020 o 20:49, Runt pisze:

zenuisiu

aby na pewno polski to twój ojczysty język szpunt ?:))))))))))))))

Data: 2020-07-25 07:11:43
Autor: Runt
Strajk w kotłowni
W dniu 2020-07-24 o 21:08, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 24.07.2020 o 20:49, Runt pisze:

zenusiusiu

aby na pewno polski to twój ojczysty język szpunt ?:))))))))))))))

to tobie zenusiuś zaaplikował szpunt z banana czy ty jemu?
jak sie bawicie girles? ;-))))

Data: 2020-07-23 08:28:52
Autor: Runt
Strajk w GWnie
W dniu 2020-07-22 o 21:23, brat_olin pisze:
Marcin Palade@MarcinPalade:
"@wirtualnemedia: informują, że ukonstytuował się czteroosobowy
zarząd Komisji Zakładowej OZZ Inicjatywa Pracownicza przy Agorze.

No to kupa luda! Rząd mogą obalić!

Trzy nie zdecydowały się na podanie nazwisk do publicznej wiadomość
z obawy przed konsekwencjami, jakie mógłby wyciągnąć względem nich
pracodawca."

Strachliwe to jakieś. A ten czwarty to KTO? Tez boi się ujawnić?

Trzymajmy kciuki! Mam nadzieje, ze TVP bedzie grzala temat.

TVPiS ;-)))

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-liczba-pracownikow-na-etacie-na-umowach-cywilno-prawnych-i-samozatrudnieniu-ile-zarabiaja-jakie-zwolnienia

https://oko.press/95-mln-zl-zarobili-ludzie-pis-w-14-spolkach-z-udzialem-panstwa-rekordzista-69-mln-zl-ranking-oko-press/

https://innpoland.pl/151755,tyle-zarabiaja-ludzie-pis-w-spolkach-zwiazanych-ze-skarbem-panstwa