Straszenie PiSem

Data: 2011-04-16 09:35:06
Autor: u2
Straszenie PiSem
... to stara wypróbowana metoda pełobandy i LSD. Znowu "autorytety" takie
jak Bolki Kwassy poprą jedynie słuszną pełobandę :

http://wpolityce.pl/view/10406/Kampania__polowanie_i_nagonka__Zwolennicy_PO_ujawniaja_cel___Uzyskanie_nadwyzki_glosow__ktore_sa_strachem_przed_PiS_.html

"Tak to właśnie będzie grane - zły Kaczyński popiera złego
Saakaszwilego. Kto jest w tym zestawie dobry? Wychodzi, że demokratyczna
Rosja i szanujący demokrację Putin. Rosyjskie czołgi pędzące na Tbilisi,
zatrzymane dzięki akcji prezydenta Kaczyńskiego, nikną z horyzontu.

To tylko garść przykładów, o innych, jak skrajnie stronnicze, budowane w
proporcji 5 zwolenników PO na jednego chwiejnego oponenta, programy
Tomasza Lisa, pisaliśmy wcześniej. Wszystkich przykładów nie jesteśmy
nawet w stanie opisać, bo poziom natężenia tej kampanii jest już
nieprawdopodobny.

A - przypomnijmy - to dopiero początek. Pełne wykorzystanie  "nadwyżki
strachu"wymaga pracy. Naprawdę strach pomyśleć, co będzie dalej. Łódzki
mord z nienawiści, dokonany na działaczu PiS, ciężkie ranienie drugiego,
ewidentnie wskutek nagonki medialnej, nikogo i niczego niestety nie
nauczyły.

Naszym obowiązkiem jest bić na alarm, że skala tego ataku, przekracza
dopuszczalne granice. Musimy to powiedzieć dzisiaj, musimy ostrzec, że
ta gra może mieć tragiczny, krwawy finał."

Data: 2011-04-16 19:32:54
Autor: Pinocchio
Straszenie PiSem

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da946ae$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
.. to stara wypróbowana metoda pełobandy i LSD. Znowu "autorytety" takie
jak Bolki Kwassy poprą jedynie słuszną pełobandę :

 PiS-em nie trzeba straszyc! Wystarczy, że JarKacz albo Hofman cos powiedzą i już mamy ubaw z politowaniem.

PhD

Data: 2011-04-17 10:58:48
Autor: heÂŽsk
Straszenie PiSem
On Sat, 16 Apr 2011 19:32:54 +0200, "Pinocchio"
<pinocchio@lorenzini.it> wrote:

> [...]

 PiS-em nie trzeba straszyc! Wystarczy, że JarKacz albo Hofman cos powiedzą i już mamy ubaw z politowaniem.

 hofman budzi moje politiowanie. zachowuje sie jak pajac.

Straszenie PiSem