Straszenie PiSem

Data: 2011-04-16 19:32:54
Autor: Pinocchio
Straszenie PiSem

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da946ae$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
.. to stara wypróbowana metoda pełobandy i LSD. Znowu "autorytety" takie
jak Bolki Kwassy poprą jedynie słuszną pełobandę :

 PiS-em nie trzeba straszyc! Wystarczy, że JarKacz albo Hofman cos powiedzą i już mamy ubaw z politowaniem.

PhD

Data: 2011-04-17 10:58:48
Autor: heÂŽsk
Straszenie PiSem
On Sat, 16 Apr 2011 19:32:54 +0200, "Pinocchio"
<pinocchio@lorenzini.it> wrote:

> [...]

 PiS-em nie trzeba straszyc! Wystarczy, że JarKacz albo Hofman cos powiedzą i już mamy ubaw z politowaniem.

 hofman budzi moje politiowanie. zachowuje sie jak pajac.

Straszenie PiSem