Straszna historia

Data: 2011-10-23 11:35:18
Autor: Mat S
Straszna historia
Jade dzisiaj rano do roboty, powolutku, zaraz za domem slysze straszny

lomot, jakby panewka, dech mi zaparlo, w lusterkach patrze za olejem i

panewkami na ulicy ale nic. A to po prostu byla koparka z mlotem

pneumatycznym demontujaca fundamenty starego mostku. Kamien spadl mi z

serca.

Ta, jak kiedyś koło mnie wywrotka przestała się rozładowywać i tylne wrota przywaliły w skrzynię z głośnym metalicznym "JEB!", najpierw pomyślałem, że z tyłu była niezła kolizja, a za chwilę wydarłem z zajmowanego miejsca jak świr. Oczywiście gdyby coś miało mnie skosić nadlatując z tyłu, nie zdążyłbym uciec, ale był to w pewnym sensie odruch.

MS

--

Straszna historia