Straszne: przewróciła się na rowerze!

Data: 2013-09-12 10:59:44
Autor: Raffaello
Straszne: przewróciła się na rowerze!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/0,126943.html
"
Straciła równowagę na rowerze. W najruchliwszym miejscu Warszawy. "To nie jest śmieszne, mogło się skończyć tragicznie"
"

Okrrrrrrr[...]rrrrropne! Sttrrrrrr[...]rrrrrrraszne!!!
Wypadek mógł by być! O mało jej nie rozjechali!!!
Jak ona mogła?! Pijana była!!! Nietrzeźwa!!! Pod wpływem!!!

A tak serio. No to co z tego? Gdybym miał ponarzekać na kierowców nie umiejących jeździć w Warszawie w tym miejscu to pewnie codziennie by było kilka filmików. Tylko po co i na co?
Po drugie - panowie bzdurzą coś o tym, że coś mogło ją rozjechać! Okropne! Straszne! Przy prędkości 20 km/h? Bo z taką prędkością jechały tam samochody? I nadjeżdżający samochód mógł ją... No właśnie nadjeżdżający samochód zatrzymał się grzecznie przy pani, co widać na ujęciu po cieniu.
Summa summarum - nic nikomu się nie stało, ale z igły zrobić widły to dla urzendasków z GITD i Policji rzecz absolutnie normalna, Po co zająć się prawdziwą pracą związaną ze współpracą z rowerzystami, jak można sobie bezpiecznie ponarzekać na nich stojąc z boku?

Co jeszcze lepsze - tej pani stojącej w tym miejscu - paradoksalnie nic nie groziło. Była w korku, między nią a innymi samochodami było duzo miejsca.

A skoro już się czepiamy ;>>> To ja mam pytanie do pana z GITD: ile fotoradarów musicie jeszcze poustawiać, aby zwrócił się koszt całego projektu CANARD? ;>>>

Data: 2013-09-12 09:22:10
Autor: piecia aka dracorp
Straszne: przewróci³a siê na rowerze!
Dnia Thu, 12 Sep 2013 10:59:44 +0200, Raffaello napisał(a):
A skoro już się czepiamy ;>>> To ja mam pytanie do pana z GITD: ile
fotoradarów musicie jeszcze poustawiać, aby zwrócił się koszt całego
projektu CANARD? ;>>>
A on czyta tą grupę?

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-09-12 11:55:57
Autor: Raffaello
piecia aka dracorp wrote:

[...]
A on czyta tÄ… grupÄ™?

A nie, wiem, ale ktoś mu może przekazać moje pytania jak chce :)

Straszne: przewróciła się na rowerze!