Straszne ;) wieści -- niemal koniec ś wiata...

Data: 2020-04-11 13:51:02
Autor: Trybun
Straszne ;) wieści -- niemal koniec ś wiata...
...był 08 kwietnia bodajże 2014 roku...
Dokładniej -- koniec aktualizowania WXP...
Straszne... ;) Pot_worne...

-=-

Co jakiś czas WXP mnie informuje, że już
niebawem ;) zakończy się aktualizacja WXP...

-=-

Teraz poważniej -- od wczoraj (4848) do 10:00 dziś
(5000) przybyło stosunkowo mało chorych na CoViD-19.
Jeśli do końca dnia tyle samo by przybyło, to łącznie
dzisiejszy dzień by był najłaskawszy -- tylko nieco
ponad 6% nowych zachorowań oficjalnych...

  5000-4848=152
  152*2=304
  304/4848=0,062706270627063

https://www.gov.pl/web/koronawirus/wykaz-zarazen-koronawirusem-sars-cov-2
https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Poland

Pomijam rzecz jasna dwa początkowe dni -- pomiędzy nimi jest przyrost zerowy...

-=-

Wczoraj w radio słyszałem, że na banknotach SARS-CoV-2 może ,,żyć'' aż 4 dni!
W powietrzu -- minutę... Paczki itp. zakupy raczej nie są bezpieczne! Były to
ponoć oficjalne wieści z Włoch!

Czy SARS-CoV-2 to naprawdę jeden wirus? Czy (jak inne) choć nieco mutuje?...

-=-

Czuję się coraz lepiej -- ale czasami ;) tracę przytomność na chwilę...
Jestem do tego przyzwyczajony od lat, ale od czasu ćpania ;) Formoterolu
itp. beta2mimetyków nie miałem tego rodzaju zdarzeń bez wyraźniej
przyczyny... [jaką była przykładowo wizytacja sauny -- raz się żyje...
choć gorąca sauna niemal mnie zabija -- w 2018 r. bywałem w niej kilka
razy po ~3 kwadranse, co później odchorowywałem przez parę dni...]

Przed miesiącem niemal stale spałem, gorączkowałem, pociłem się
i drżałem z zimna naprzemiennie a wejście na 4 piętro było wyczynem,
po którym przez kilka minut nie mogłem mówić -- bo brakowało mi powietrza...

Dziś jest już bardzo dobrze, ale co jakiś czas mam drobne ;) przysiady...
(stany podgorączkowe, zadyszki z byle powodu, bóle mięśni -- głównie ud...)
U mnie to normalka -- latem 2018 r. było znacznie/zdecydowanie gorzej niż
teraz od połowy kwietnia do ~października, gdy zacząłem ćpać Broncho-Vaxom...

Nie snuję się już -- chodzę szybko, normalnie, ale...
na krótkich dystansach... ;) Po których opadam z sił...

Mam już receptę na Desloratadynę -- dla mnie to dość istotne. :)
Formoterolu mi na razie nie zabraknie, Cyklezonidu -- też. :)

-=-

Do RTyczki -- z łaski swej nie pisz mi o blogach, bo mnie one nie
interesują. Możesz wrzucić mnie ('Eneuel' to rzadki ;) nick) do KF...
(od lat każdy post mego autorstwa zawiera w sobie słowo 'Eneuel';
przed wielu laty wysłałem też kilka postów jednego wątku jako
**chyba** 'Eulia'; nadto nazywałem się w kafejkach: 'Eneter',
'iki'... -- ale dodawałem wówczas swe imię i nazwisko)

Jeśli łaska -- poszukaj sobie lepszego towarzystwa, niż moje. ;)

W internecie znalazłem MASY mądrych ludzi -- bez Ciebie raczej nie
będę smutny czy samotny. ;)

E, bez przesady, koniec aktualizacji XP wcale nie oznacza końca świata ani nawet końca samego XPka. 6 lat po tej hiobowej wieści a on żyje i funkcjonuje u mnie dość dobrze.

Data: 2020-04-12 16:29:48
Autor: Animka
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

Nie snuję się już -- chodzę szybko, normalnie, ale...
na krótkich dystansach... ;) Po których opadam z sił...

Pij mleko będziesz kaleką.

Data: 2020-04-12 18:25:43
Autor: collie
Straszne ;) wieści -- niemal koniec ś wiata...
W dniu 12.04.2020 o 16:29, Animka pisze:

Pij mleko będziesz kaleką.

Nie piłaś mleka matki i teraz sraczka po łyku
mleka będzie Ci towarzyszyć do końca życia,
butelkowo-smoczkowa sieroto.

Data: 2020-04-12 19:10:05
Autor: Animka
W dniu 2020-04-12 o 18:25, collie pisze:
W dniu 12.04.2020 o 16:29, Animka pisze:

Pij mleko będziesz kaleką.

Nie piłaś mleka matki i teraz sraczka po łyku
mleka będzie Ci towarzyszyć do końca życia,
butelkowo-smoczkowa sieroto.

Może odwrotnie :-)
Moja matka miała czym karmić swoje dzieci. Ponadto była śliczna. My, jej córki już nie mamy takich walorów, ale moze to i lepiej, bo taki rozmiar to ciężar.

Przeczytaj co on napisał i nie przypisuj tego mnie. Nie czytałeś kto ma sraczkę i chrząka.
Poszukaj w internecie artykułu "Pij mleko będziesz kaleką".

Data: 2020-04-12 19:29:32
Autor: collie
W dniu 12.04.2020 o 19:10, Animka pisze:

Poszukaj w internecie artykułu "Pij mleko będziesz kaleką".

Przebijam. Poszukaj w internecie niejednego artykułu "Zalety
picia mleka". W internetach można znaleźć dowody na wszystko.
Kieruj się zdrowym rozsądkiem i PSM (pamiętaj słowa matki):
"Pij mleko!".

Data: 2020-04-12 20:09:39
Autor: Animka
W dniu 2020-04-12 o 19:29, collie pisze:
[...]

Ostatnio ze 2 razy zrobiłam z litra mleka kakao, bo bardzo lubię. Dopiero po czasie zorientowałam się dlaczego mi nogi strasznie drętwieją. Musiałam w środku nocy wstawać i wziąć magnez. Dobrze, że miałam w domu jeszcze ze 2 tabletki rozpuszczalne.   Przestałam pić mleko i kakao-drętwienie nóg przeszło.
Poza tym wiele ludzi ma alergię na mleko co objawia się chrzkaniem, katarem, kaszlem, sraczką czy nawet uczuleniiem na skórze. Dzisiejsze mleko to oszukane mleko, no i krowy jedzą zatrutą trawę.
Taki chłop, który codziennie pije litrami mleko (chwalił się tym), a nie je pożywnych posiłków to wiadomo, że nie ma sił nawet taczki wieźć, czy coś cięższego podnieść.
Eot.

Data: 2020-04-13 15:56:56
Autor: Trybun
[...]

Coś u Ciebie nie tak z cytowaniem. Odpowiedź jest pod moim postem a tekst Enenuela.

Data: 2020-04-13 18:10:30
Autor: Animka
W dniu 2020-04-13 o 15:56, Trybun pisze:
[...]

Nie zacytowałeś tamtego posta to nie wiem. Nie widzę tego.

Data: 2020-04-13 20:13:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e946fa5$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Animka>> Pij mleko będziesz kaleką.

Coś u Ciebie nie tak z cytowaniem. Odpowiedź jest pod moim postem a tekst Enenuela.

Animka błądzi co do zasady.

-=-

BTW mleka -- w ubr. piłem mało mleka, aby schudnąć.
Schudłem 10% i zatrzymałem chudnięcie.

Teraz mało piję mleka z uwagi na pandemię.
(trudności z qpnem dużej ilości taniego mleka)

-=-

Tempriczer mam zmienny -- od normalnej do prawie gorączki.
Temperatura mego ciała rośnie w wyniku wysiłku -- nawet
drobnego. Przejście 400 m + wejście na 4 piętro podbija
temperaturę mego ciała o cały jeden stopień Celsjusza...

S-2 atakuje (ponad wszelką wątpliwość) płuca. Rzecz jasna
zaatakowanie płuc skutkować może niedotlenieniem organizmu,
którego efekty są różne: osłabienie; senność; bóle i zawroty
głowy; trudności w trawieniu; brak apetytu; przyspieszenie
tętna; bóle mięśni (aby mózg dobrze zaopatrzyć w tlen, trzeba
ogołocić resztę ciała?) brak/osłabienie odporności na inne
wirusy/bakterie...

Węch mam raczej dobry -- szybciej czuję zapachy (choćby kwiatów)
niż widzę źródła tych zapachów... Ale nadal mi daleko do dawnego
powonienia, dzięki któremu czułem, którędy szedł niedawno człowiek,
którego już straciłem z oczu... [z oka?]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-04-12 19:29:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e91af25$0$557$65785112@news.neostrada.pl

E, bez przesady, koniec aktualizacji XP wcale nie oznacza końca świata ani nawet końca samego XPka. 6 lat po tej hiobowej wieści a on żyje i funkcjonuje u mnie dość dobrze.

U mnie też. Mój post to kpina z M$ -- po co informować
dziś o tym, co ma nadejść za -6 lat? Chyba dziś nie ma
trudności z poznaniem aktualnego czasu.

BTW końca WXP -- choć skończyły się aktualizacje WXP na
PeCety, M$ nadal aktualizował WXP, gdyż WXP ponoć był
wykorzystywany do obsługi urządzeń typu bankmaty...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-13 15:56:41
Autor: Trybun
[...]

Rzeczywistym zabójcą XP nie są jego twórcy a producenci zewnętrznego oprogramowania. Osobiście mam gdzieś poprawki i aktualizacje pana G, ale to że np Opera przestaje być w pełni funkcjonalną przeglądarką to już ma znaczenie duże.

Data: 2020-04-13 20:41:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e946f97$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Rzeczywistym zabójcą XP nie są jego twórcy
a producenci zewnętrznego oprogramowania.

Właśnie przeglądarki nie są aktualizowane pod WXP -- dlatego
przechodzę na W10. Ale jak mają być, skoro sam WXP nie
zezwala na wiele -- choćby na TLS?
   https://pl.wikipedia.org/wiki/Transport_Layer_Security
   http://www.awoch.com/TSL_WindowsXP.htm

Osobiście mam gdzieś poprawki i aktualizacje pana G,
ale to że np Opera przestaje być w pełni funkcjonalną
przeglądarką to już ma znaczenie duże.

Komputery są potrzebne nie tylko do netu.
Masa oprogramowania funkcjonuje poprawnie
pod kontrolą WXP, lecz pod W10 -- niekoniecznie.

--