Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

Data: 2020-04-08 16:01:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
....był 08 kwietnia bodajże 2014 roku...
Dokładniej -- koniec aktualizowania WXP...
Straszne... ;) Pot_worne...

-=-

Co jakiś czas WXP mnie informuje, że już
niebawem ;) zakończy się aktualizacja WXP...

-=-

Teraz poważniej -- od wczoraj (4848) do 10:00 dziś
(5000) przybyło stosunkowo mało chorych na CoViD-19.
Jeśli do końca dnia tyle samo by przybyło, to łącznie
dzisiejszy dzień by był najłaskawszy -- tylko nieco
ponad 6% nowych zachorowań oficjalnych...

   5000-4848=152
   152*2=304
   304/4848=0,062706270627063

   https://www.gov.pl/web/koronawirus/wykaz-zarazen-koronawirusem-sars-cov-2
   https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Poland

Pomijam rzecz jasna dwa początkowe dni -- pomiędzy nimi jest przyrost zerowy...

-=-

Wczoraj w radio słyszałem, że na banknotach SARS-CoV-2 może ,,żyć'' aż 4 dni!
W powietrzu -- minutę... Paczki itp. zakupy raczej nie są bezpieczne! Były to
ponoć oficjalne wieści z Włoch!

Czy SARS-CoV-2 to naprawdę jeden wirus? Czy (jak inne) choć nieco mutuje?...

-=-

Czuję się coraz lepiej -- ale czasami ;) tracę przytomność na chwilę...
Jestem do tego przyzwyczajony od lat, ale od czasu ćpania ;) Formoterolu
itp. beta2mimetyków nie miałem tego rodzaju zdarzeń bez wyraźniej
przyczyny... [jaką była przykładowo wizytacja sauny -- raz się żyje...
choć gorąca sauna niemal mnie zabija -- w 2018 r. bywałem w niej kilka
razy po ~3 kwadranse, co później odchorowywałem przez parę dni...]

Przed miesiącem niemal stale spałem, gorączkowałem, pociłem się
i drżałem z zimna naprzemiennie a wejście na 4 piętro było wyczynem,
po którym przez kilka minut nie mogłem mówić -- bo brakowało mi powietrza...

Dziś jest już bardzo dobrze, ale co jakiś czas mam drobne ;) przysiady...
(stany podgorączkowe, zadyszki z byle powodu, bóle mięśni -- głównie ud...)
U mnie to normalka -- latem 2018 r. było znacznie/zdecydowanie gorzej niż
teraz od połowy kwietnia do ~października, gdy zacząłem ćpać Broncho-Vaxom...

Nie snuję się już -- chodzę szybko, normalnie, ale...
na krótkich dystansach... ;) Po których opadam z sił...

Mam już receptę na Desloratadynę -- dla mnie to dość istotne. :)
Formoterolu mi na razie nie zabraknie, Cyklezonidu -- też. :)

-=-

Do RTyczki -- z łaski swej nie pisz mi o blogach, bo mnie one nie
interesują. Możesz wrzucić mnie ('Eneuel' to rzadki ;) nick) do KF...
(od lat każdy post mego autorstwa zawiera w sobie słowo 'Eneuel';
przed wielu laty wysłałem też kilka postów jednego wątku jako
**chyba** 'Eulia'; nadto nazywałem się w kafejkach: 'Eneter',
'iki'... -- ale dodawałem wówczas swe imię i nazwisko)

Jeśli łaska -- poszukaj sobie lepszego towarzystwa, niż moje. ;)

W internecie znalazłem MASY mądrych ludzi -- bez Ciebie raczej nie
będę smutny czy samotny. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-04-08 21:18:38
Autor: Roman Tyczka
On Wed, 8 Apr 2020 16:01:29 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Nie ogarniasz, powinieneś poszukać pomocy gdzieś, gdzie taka pomoc jest
możliwa. I nie są to grupy dyskusyjne!
ale nie ufaj, że to wystarczy! Potrzebujesz głębszego wglądu i odważnych
decyzji, same medykamenty jedynie chwilowo przyyłumią problemy.

Roman Tyczka

Data: 2020-04-11 13:52:32
Autor: Trybun
W dniu 08.04.2020 o 21:18, Roman Tyczka pisze:

[...]

To tobie chyba coś się pokićkało. pcp to grupa DYSKUSYJNA dla ludzi a nie jakieś  specjalistyczne forum poradnicze.

Data: 2020-04-11 14:09:04
Autor: Czarek

W dniu 11.04.2020 o 13:52, Trybun pisze:
[...]

Tak, dla ludzi a nie dla jakiś "Enanunelów"
--
Czarek

Data: 2020-04-11 14:30:11
Autor: Trybun
W dniu 11.04.2020 o 14:09, Czarek pisze:

[...]

A to niby dlaczego? Jest marudą? przecie wystarczy ne podejmować z nim dyskusji, nie ma najmniejszej potrzeby aby zaraz próbować go obrażać.

Data: 2020-04-12 20:04:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e91b851$0$17346$65785112@news.neostrada.pl

A to niby dlaczego? Jest marudą? przecie wystarczy ne podejmować z nim dyskusji, nie ma najmniejszej potrzeby aby zaraz próbować go obrażać.

W odróżnieniu od Czarka mam nick niezbyt pospolity.

Próbować warto -- zawsze warto podejmować wielkie
wyzwania, a obrażenie mnie raczej nie jest łatwe.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-13 15:55:37
Autor: Trybun
[...]

Akurat ja nie widzę sensu w marnowaniu czasu aby na grupie dyskusyjnej dogryźć komuś.

Data: 2020-04-13 19:57:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e946f57$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Próbować warto -- zawsze warto podejmować wielkie
wyzwania, a obrażenie mnie raczej nie jest łatwe.

Akurat ja nie widzę sensu w marnowaniu czasu
aby na grupie dyskusyjnej dogryźć komuś.

Może masz słaby wzrok? ;)

[jedne stworzenia uprawiają zboże, inne polują, inne
hodują zwierzynę na żer... jeśli ktoś nie ma rozumu,
musi inaczej walczyć o żer... czyż możemy mieć jakąś
pretensję do atakującej nas kobry? toż to nie python
tygrysi czy inna gorylica Koko zdolna do rozmawiania
z ludźmi za pomocą ludzkiego języka migowego...]

Wyszedłem na zewnątrz i usłyszałem psa -- szczekającego
z pobliskiego balkonu... Później zobaczyłem kobietę
wołającego tego psa do domu...

Kobieta chyba powiedziała 'przepraszam' -- gdy już
byłem dość daleko...

Czyż psu można mieć za złe szczekanie?..
Jak umie -- tak ,,rozmawia''.

To grecki dylemat -- jeden z wielu greckich dylematów.
Klasyka grecka.

  Grecki mędrzec został obsikany przez durnowatego człowieka,
  lecz nie kwapił się do ukarania dowcipnisia... Na pytanie
  o powód braku reakcji, odparł, że byłby głupcem, gdyby chciał
  kogoś tak durnowatego karać i zauważył, że durnowatym byłby
  ten, kto by sądził się o takie obsikanie z psem, przez którego
  został obsikany...

-=-

Trening wytrwałości to inna grecka mądrość życiowa...

  Grecki mędrzec prosił posąg o jałmużnę. Zapytany o powód
  tak irracjonalnego zachowania odparł, że takim sposobem
  uczy się spokojnego przyjmowania odmowy... ;)

-=-

Ja zaś spokojnie uczę się ,,obcowania'' z istotami niezdolnymi
do rozmawiania...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-12 20:01:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e91af7e$0$557$65785112@news.neostrada.pl

W dniu 08.04.2020 o 21:18, Roman Tyczka pisze:

Roman Tyczka>> Nie ogarniasz, powinieneś poszukać pomocy gdzieś, gdzie taka pomoc jest
Roman Tyczka>> możliwa. I nie są to grupy dyskusyjne!
Roman Tyczka>> Szukaj wśród psychologów i terapeutów, doraźnie pomoże nawet psychiatra,
Roman Tyczka>> ale nie ufaj, że to wystarczy! Potrzebujesz głębszego wglądu i odważnych
Roman Tyczka>> decyzji, same medykamenty jedynie chwilowo przyyłumią problemy.

To tobie chyba coś się pokićkało. pcp to grupa DYSKUSYJNA dla ludzi a nie jakieś specjalistyczne forum poradnicze.

Nie pamiętam żadnej rozsądnej porady osoby o nicku Roman Tyczka.
[ani nawet rozsądnej wypowiedzi RT]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-13 15:56:02
Autor: Trybun
[...]

P. Roman właśnie z tego słynie,. Tzw wujek dobra rada, w sprawach o d*ie maryni.

Data: 2020-04-13 19:59:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e946f6f$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

P. Roman właśnie z tego słynie,. Tzw wujek dobra rada, w sprawach o d*ie maryni.

Doskonali to, w czym jest dobry/mocny -- do
czego czuje życiowe powołanie. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-08 22:15:24
Autor: Emru
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
Ale naprawdę blog to byłby dobry pomysł

Poza tym post niezbyt związany z tematem grupy

Data: 2020-04-09 01:10:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Emru" r6lidq$2v5$2$Emru@news.chmurka.net

Ale naprawdę blog to byłby dobry pomysł

Byłby -- czyli nie jest?

Poza tym post niezbyt związany z tematem grupy

Jeśli post byłby związany -- potrafiłbyś nawiązać?
Weźmy pod uwagę używane dyski niedawno opisane
przeze mnie...

Potrafisz coś sensownego napisać o takich używkach?...

Może o dyskach SSHD w ogóle? Jak są rozwiązane?
SSD jest tylko buforem w trakcie czytania z dysku,
czy także w trakcie pisania na dysku?...

Czy Swapfile i HiberFile nie zabiją flaszek?...

Może wiesz, dlaczego MiniTool ślamazarnie kopiuje partycję?
Każdy MiniTool rak pracuje, czy tylko wybrane wersje?...

AOMEI -- także pochłania czas... Jestem zdumiony! Używasz
tych programów? Może znasz inne dobre partycjonery? Płatne?
Bezpłatne? Skrakowane?... Dlaczego AOMEI nie przerwał
,,kopiowania'' po brutalnym odpięciu docelowego dysku
od laptopa?...

Masz jakieś doświadczenia w zabawach partycjami?...

Widzę wyraźnie, że twórcy partycjonerów coraz więcej
ukrywają w płatnych wersjach... Może masz dostęp do
wersji starych, lecz pozbawionych nadmiaru błędów?...

Albo weźmy pod uwagę RAMdysk z DDR3 lub DDR2
w miejscu napędu optycznego CDVD PATA.

Może coś na temat szkodliwości gotowanej wody kranowej,
w której moczyłem kartridż drukarkowy?... Kartridż
skorodował? Czy gotowana kranówka tak sobie szkodzi?...

Lub o drukarkach w ogóle.... Coś masz do powiedzenia?...

Może wiesz, jak domowymi metodami ożywić akumulator
laptopa wskazujący 111 mWh?...

-=-

Jedni zbierają/kolekcjonują znaczki pocztowe, inni piją piwo...
Moim hobby jest reanimacja starego laptopa Fujitsu-Siemensa,
mocno wyeksploatowanego i mechanicznie sypiącego się z wielu
stron... Masz jakieś doświadczenia?...  Znasz jakieś ciekawostki
o mSATA?... Może znasz miejsce, w którym można qpić tanie stare
części do takiego laptopa?... Dookoła tak dużo o ekologii...
Miast do recyklingu -- może warto coś odesłać do mnie?...

F-S gości na sobie:
 - 32WXP z PAE i RAMdyskiem ze SWAPfilem w części RAMki,
   której 32WXP nie obsługuje bezpośrednio
 - aktualny 32W10 (niezbyt przydatny)
 - aktualny 64W10 (w pełni sprawny)

Znasz może przyczynę sporadycznego zawieszania się W10 podczas
oglądania filmów? Może wiesz, dlaczego pod W10 po odhibernowaniu
czasami karta WiFi nie złapie łączności z APkiem automagicznie?...

Wiesz, jak na stabilność wpływa słabe chłodzenie?
Brak pasty termoprzewodzącej itp.? Jakie temperatury
(i gdzie konkretnie) są uznawane za zbyt wysokie?...

-=-

Popatrz -- ile problemów okołoPeCetowych...
I jak mało treści z palców ludzi takich jak: Ty, RTyczka, Czarek...

Irokez, Olaf, JMaciejewski -- oni mają coś do
powiedzenia, ale niektórzy ;) raczej nudzą się...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-09 12:48:24
Autor: RadoslawF
[...]

Wyrobiłeś sobie renomę usenetowego idioty więc nie dziw
się że ktoś nie chce ci pomóc lub przynajmniej porozmawiać.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-09 22:54:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"RadoslawF" 5e8eff1a$0$17350$65785112@news.neostrada.pl

Wyrobiłeś sobie renomę usenetowego idioty więc nie dziw
się że ktoś nie chce ci pomóc lub przynajmniej porozmawiać.

Nie dziwię się -- nie mają niczego ciekawego do powiedzenia.
Ci, którzy mają coś do powiedzenia, czyli mają stosowną wiedzę,
odpowiadają. Wymieniłem trzy osoby odpowiadające, ale
odpowiadających jest więcej -- choćby niedawny Grzegorz...

Trudno oczekiwać rozsądnych odpowiedzi od RomanTyczki czy Czarka.
Koty także mogą miauczeć -- ale sensownie raczej nie odpowiedzą. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-10 12:17:24
Autor: Roman Tyczka
On Thu, 9 Apr 2020 22:54:56 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Widzisz Enek, tu nie chodzi o to, że koty, tu chodzi o to, że pierdolisz
jak potłuczony i ludziom szanującym swój czas szkoda go na dekodowanie tego
bełkotu, żeby zgadywać co połeta miał na myśli.

Zaczniesz pisać w żołnierskich słowach a liczba uzyskanych odpowiedzi
relatywnie wzrośnie, gwarantuję.

Roman Tyczka

Data: 2020-04-10 15:03:54
Autor: pioruns
On 10/04/2020 11:17, Roman Tyczka wrote:
[...]

Po co wy karmicie tego trolla jeszcze?

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-04-10 14:49:30
Autor: Emru
W dniu Fri, 10 Apr 2020 15:03:54 +0100, użytkownik pioruns napisał:

Po co wy karmicie tego trolla jeszcze?

Problem właśnie w tym, że to nie troll, tylko on wierzy w swoje słowa

Data: 2020-04-10 18:42:04
Autor: pioruns
On 10/04/2020 15:49, Emru wrote:
W dniu Fri, 10 Apr 2020 15:03:54 +0100, użytkownik pioruns napisał:

Po co wy karmicie tego trolla jeszcze?

Problem właśnie w tym, że to nie troll, tylko on wierzy w swoje słowa

Nieważne, jak go nazwiesz, pytam się, po go dyskutujecie z wariatem? ;)

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-04-10 20:44:03
Autor: Roman Tyczka
On Fri, 10 Apr 2020 18:42:04 +0100, pioruns wrote:

On 10/04/2020 15:49, Emru wrote:
[...]

Jak tu się powstrzymać od karmienia, gdy tak ładnie je z rąsi i jeszcze
przy tym tak słodko chrząka ;-)

Roman Tyczka

Data: 2020-04-10 20:02:54
Autor: pioruns

On 10/04/2020 15:49, Emru wrote:
[...]

Jesteś niemożliwy :D hahaha Mnie trzepie jak widzę takich trolli jak
Leszek Emenel Lichowski czy jak mu tam dlatego dawno dałem go do
blacklisty. 10 lat temu jak tu przesiadywałem na grupach to on już to
był i nadal napie**lał, niesamowite.

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-04-10 22:03:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Roman Tyczka" 19wowcpbyoms8$.dlg@tyczka.com

Jak tu się powstrzymać od karmienia, gdy tak ładnie
je z rąsi i jeszcze przy tym tak słodko chrząka ;-)

[ma halucynacje?... albo podsłuchuje?... dookoła mnie
watykańskie nabożeństwo... może pomylił źródła podsłuchu...
Usenet chyba jeszcze nie niesie głosu... kamerę zakleiłem,
ale mikrofonu -- nie... nawet jeśli podsłuchuje, nie mnie
podsłuchuje... u mnie prezentuje się Franciszek via TV...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-10 22:34:42
Autor: Adam
[...]

A mnie ciekawi, jak (albo z czego) zbudowane są pochodnie.
Tradycyjna pochodnia wypala się w przeciągu minut. A oni tam stoją, z pochodni czasem kapie, a zużycia dużego nie widać.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-04-11 00:10:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Adam" r6ql93$66n$2$Adam@news.chmurka.net

A mnie ciekawi, jak (albo z czego) zbudowane są pochodnie.
Tradycyjna pochodnia wypala się w przeciągu minut. A oni tam stoją, z pochodni czasem kapie, a zużycia dużego nie
widać.

Starożytni ;) -- znają się na rzeczy. Egipt czy Rzym -- kiedyś
pochodniami świecili stale w budowlanych głębinach. Mnie to
też fascynuje! Toż elektryfikacji dokonali w Polsce komuniści
z Ludowej Ojczyzny całkiem niedawno. Na ulicach były wcześniej
lampy gazowe -- ale też niezbyt długo.

Świece, wcześniej pochodnie... Ileż dymu, ileż paliwa, ileż
niebezpieczeństw... Ale chyba wirus jakby wpadł w ogień, to
by spłonął. ;)

-=-

Trochę strasznie ;) wygląda -- pustkowie... Jakby wymarłe...
Jakby zwiastun tego, co może nastąpić...
W razie ewentualnej wojny termojądrowej nic by nie zostało
z Ziemi, ale i konwencjonalna byłaby IMO straszniejsza niż
najstraszniejsze wirusy i bakterie razem wzięte... Hiszpanka
być może zachęciła do II wojny światowej, skoro zabiła parę
razy więcej niż I światowa, ale teraz byłoby IMO gorzej...

Nijak nie mogę telewizyjnego obrazka zestawić z tym Rzymem
czy Watykanem, który pamiętam sprzed parudziesięciu lat...

-=-

Być może fajczą się tam jakieś tłuszcze zwierzęce...
A może coś sztucznego -- jak parafina z ON...

ZTCW -- pochodnie mogą płonąć godzinami!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-11 12:19:22
Autor: MF

On 10/04/2020 15:49, Emru wrote:
[...]

Są tacy, co wrzucili go do szamba ^W KF-a, gdzie jego miejsce, a takie podkarmianie powoduje wyciąganie go i robienie większego smrodu...

Kiedyś w dalekim kraju na końcu świata w ramach akcji ,,niepełnosprawni też mają prawo do normalnego życia" czy jakoś tak do jednego sklepu na sprzedawcę przyjęto gościa z problemami ze zdrowiem psychicznym. Problemy objawiały się tym, że gościu w randomowych momentach wybuchał śmiechem perlistym, czasem wręcz rżał. Na przykład:
- Dzień dobry, poproszę kabelek taki a taki.
- Dzień dobry, czy to ma być <he he he he he> taki zwykły no name, bo mamy też <AAAA HA HA HA HA HAAAA!> firmowe, które są <REHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!!> droższe, ale
itd.
Nie mówię, gościu mógłby pewnie pracować gdzieś bez kontaktu z klientami i z ograniczonym kontaktem ze współpracownikami, ale w tej roli zdecydowanie się nie sprawdzał.

Bardzo proszę, by

     _/      _/ _/ _/_/_/_/
    _/_/    _/ _/ _/
   _/  _/  _/ _/ _/_/_/
  _/    _/_/ _/ _/
_/      _/ _/ _/_/_/_/

     _/  _/    _/_/     _/_/_/   _/      _/  _/  _/_/
    _/ _/    _/  _/    _/    _/ _/_/   _/_/ _/ _/   _/
   _/_/    _/_/_/_/   _/_/_/   _/ _/ _/ _/ _/ _/
  _/ _/   _/     _/  _/  _/   _/   _/  _/ _/ _/   _/
_/  _/ _/       _/ _/    _/ _/       _/ _/   _/_/

_/_/_/_/_/ _/_/_/    _/_/   _/     _/     _/  _/
    _/     _/    _/ _/   _/ _/     _/     _/  _/
   _/     _/_/_/   _/   _/ _/     _/     _/  _/
  _/     _/  _/   _/   _/ _/     _/     _/
_/     _/    _/   _/_/  _/_/_/ _/_/_/ _/  _/

--
MF

Data: 2020-04-10 21:59:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Roman Tyczka" po4f6jvy4mdm$.dlg@tyczka.com

Zaczniesz pisać w żołnierskich słowach a liczba uzyskanych
odpowiedzi relatywnie wzrośnie, gwarantuję.

[szantażysta... grozi mi zalewaniem mnie swymi mONdrościami...]

Nie jestem żołnierzem.

[RomanTyczka może szukać innych fspułpracofnikuf]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-11 13:51:02
Autor: Trybun
[...]

E, bez przesady, koniec aktualizacji XP wcale nie oznacza końca świata ani nawet końca samego XPka. 6 lat po tej hiobowej wieści a on żyje i funkcjonuje u mnie dość dobrze.

Data: 2020-04-12 16:29:48
Autor: Animka
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

Nie snuję się już -- chodzę szybko, normalnie, ale...
na krótkich dystansach... ;) Po których opadam z sił...

Pij mleko będziesz kaleką.

Data: 2020-04-12 18:25:43
Autor: collie
Straszne ;) wieści -- niemal koniec ś wiata...
W dniu 12.04.2020 o 16:29, Animka pisze:

Pij mleko będziesz kaleką.

Nie piłaś mleka matki i teraz sraczka po łyku
mleka będzie Ci towarzyszyć do końca życia,
butelkowo-smoczkowa sieroto.

Data: 2020-04-12 19:10:05
Autor: Animka
W dniu 2020-04-12 o 18:25, collie pisze:
W dniu 12.04.2020 o 16:29, Animka pisze:

Pij mleko będziesz kaleką.

Nie piłaś mleka matki i teraz sraczka po łyku
mleka będzie Ci towarzyszyć do końca życia,
butelkowo-smoczkowa sieroto.

Może odwrotnie :-)
Moja matka miała czym karmić swoje dzieci. Ponadto była śliczna. My, jej córki już nie mamy takich walorów, ale moze to i lepiej, bo taki rozmiar to ciężar.

Przeczytaj co on napisał i nie przypisuj tego mnie. Nie czytałeś kto ma sraczkę i chrząka.
Poszukaj w internecie artykułu "Pij mleko będziesz kaleką".

Data: 2020-04-12 19:29:32
Autor: collie
W dniu 12.04.2020 o 19:10, Animka pisze:

Poszukaj w internecie artykułu "Pij mleko będziesz kaleką".

Przebijam. Poszukaj w internecie niejednego artykułu "Zalety
picia mleka". W internetach można znaleźć dowody na wszystko.
Kieruj się zdrowym rozsądkiem i PSM (pamiętaj słowa matki):
"Pij mleko!".

Data: 2020-04-12 20:09:39
Autor: Animka
W dniu 2020-04-12 o 19:29, collie pisze:
[...]

Ostatnio ze 2 razy zrobiłam z litra mleka kakao, bo bardzo lubię. Dopiero po czasie zorientowałam się dlaczego mi nogi strasznie drętwieją. Musiałam w środku nocy wstawać i wziąć magnez. Dobrze, że miałam w domu jeszcze ze 2 tabletki rozpuszczalne.   Przestałam pić mleko i kakao-drętwienie nóg przeszło.
Poza tym wiele ludzi ma alergię na mleko co objawia się chrzkaniem, katarem, kaszlem, sraczką czy nawet uczuleniiem na skórze. Dzisiejsze mleko to oszukane mleko, no i krowy jedzą zatrutą trawę.
Taki chłop, który codziennie pije litrami mleko (chwalił się tym), a nie je pożywnych posiłków to wiadomo, że nie ma sił nawet taczki wieźć, czy coś cięższego podnieść.
Eot.

Data: 2020-04-13 15:56:56
Autor: Trybun
[...]

Coś u Ciebie nie tak z cytowaniem. Odpowiedź jest pod moim postem a tekst Enenuela.

Data: 2020-04-13 18:10:30
Autor: Animka
W dniu 2020-04-13 o 15:56, Trybun pisze:
[...]

Nie zacytowałeś tamtego posta to nie wiem. Nie widzę tego.

Data: 2020-04-13 20:13:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e946fa5$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Animka>> Pij mleko będziesz kaleką.

Coś u Ciebie nie tak z cytowaniem. Odpowiedź jest pod moim postem a tekst Enenuela.

Animka błądzi co do zasady.

-=-

BTW mleka -- w ubr. piłem mało mleka, aby schudnąć.
Schudłem 10% i zatrzymałem chudnięcie.

Teraz mało piję mleka z uwagi na pandemię.
(trudności z qpnem dużej ilości taniego mleka)

-=-

Tempriczer mam zmienny -- od normalnej do prawie gorączki.
Temperatura mego ciała rośnie w wyniku wysiłku -- nawet
drobnego. Przejście 400 m + wejście na 4 piętro podbija
temperaturę mego ciała o cały jeden stopień Celsjusza...

S-2 atakuje (ponad wszelką wątpliwość) płuca. Rzecz jasna
zaatakowanie płuc skutkować może niedotlenieniem organizmu,
którego efekty są różne: osłabienie; senność; bóle i zawroty
głowy; trudności w trawieniu; brak apetytu; przyspieszenie
tętna; bóle mięśni (aby mózg dobrze zaopatrzyć w tlen, trzeba
ogołocić resztę ciała?) brak/osłabienie odporności na inne
wirusy/bakterie...

Węch mam raczej dobry -- szybciej czuję zapachy (choćby kwiatów)
niż widzę źródła tych zapachów... Ale nadal mi daleko do dawnego
powonienia, dzięki któremu czułem, którędy szedł niedawno człowiek,
którego już straciłem z oczu... [z oka?]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-12 19:29:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e91af25$0$557$65785112@news.neostrada.pl

E, bez przesady, koniec aktualizacji XP wcale nie oznacza końca świata ani nawet końca samego XPka. 6 lat po tej hiobowej wieści a on żyje i funkcjonuje u mnie dość dobrze.

U mnie też. Mój post to kpina z M$ -- po co informować
dziś o tym, co ma nadejść za -6 lat? Chyba dziś nie ma
trudności z poznaniem aktualnego czasu.

BTW końca WXP -- choć skończyły się aktualizacje WXP na
PeCety, M$ nadal aktualizował WXP, gdyż WXP ponoć był
wykorzystywany do obsługi urządzeń typu bankmaty...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-13 15:56:41
Autor: Trybun
[...]

Rzeczywistym zabójcą XP nie są jego twórcy a producenci zewnętrznego oprogramowania. Osobiście mam gdzieś poprawki i aktualizacje pana G, ale to że np Opera przestaje być w pełni funkcjonalną przeglądarką to już ma znaczenie duże.

Data: 2020-04-13 20:41:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

"Trybun" 5e946f97$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Rzeczywistym zabójcą XP nie są jego twórcy
a producenci zewnętrznego oprogramowania.

Właśnie przeglądarki nie są aktualizowane pod WXP -- dlatego
przechodzę na W10. Ale jak mają być, skoro sam WXP nie
zezwala na wiele -- choćby na TLS?
   https://pl.wikipedia.org/wiki/Transport_Layer_Security
   http://www.awoch.com/TSL_WindowsXP.htm

Osobiście mam gdzieś poprawki i aktualizacje pana G,
ale to że np Opera przestaje być w pełni funkcjonalną
przeglądarką to już ma znaczenie duże.

Komputery są potrzebne nie tylko do netu.
Masa oprogramowania funkcjonuje poprawnie
pod kontrolą WXP, lecz pod W10 -- niekoniecznie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-11 14:07:24
Autor: Czarek
Straszne ;) wieści -- niemal koniec ś wiata...

Do RTyczki -- z łaski swej nie pisz mi o blogach, bo mnie one nie
interesują.

Nas k...a też nie intersują te twoje wywody

Możesz wrzucić mnie ('Eneuel' to rzadki ;)

widać jaki bo srasz na rzadko tymi swoimi wypocinami.

nick) do KF...
(od lat każdy post mego autorstwa zawiera w sobie słowo 'Eneuel';

Rzeczywiście, masz powód do dumy, że twoja sraczka jest oznakowana w odpowiedni sposób.

Podobnych do ciebie? Współczuję.

--
Czarek

Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...