Straszne zdziwienie

Data: 2010-03-15 22:00:16
Autor: ted21
Straszne zdziwienie
s³uchajcie co sie dzieje-jaki powód jest ze na Forum PS3 widzê dzisiaj 3 konsole X360 Elite z ofert± na zamianê na PS3.I to nowe jaspery.Czy to powolny koniec X360 sie zaczyna?

Data: 2010-03-15 22:28:38
Autor: Street Fighter
Straszne zdziwienie
U¿ytkownik ted21 napisa³:
s³uchajcie co sie dzieje-jaki powód jest ze na Forum PS3 widzê dzisiaj 3 konsole X360 Elite z ofert± na zamianê na PS3.I to nowe jaspery.Czy to powolny koniec X360 sie zaczyna?

Efekt We Want Live i cichy bunt konsument ów ;)

Data: 2010-03-15 23:02:04
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
Straszne zdziwienie
Dnia 2010-03-15 22:28, Street Fighter napisał (a):
Użytkownik ted21 napisał:
słuchajcie co sie dzieje-jaki powód jest ze na Forum PS3 widzę dzisiaj
3 konsole X360 Elite z ofertÄ… na zamianÄ™ na PS3.I to nowe jaspery.Czy
to powolny koniec X360 sie zaczyna?

Efekt We Want Live i cichy bunt konsument ów ;)

Heavy rain, GoW III...

--
kiszony

Data: 2010-03-16 07:33:44
Autor: odk
Straszne zdziwienie
W dniu 2010-03-15 23:02, Daniel "kiszony" Kurman pisze:

Heavy rain, GoW III...

To może być powód. Wczoraj jak byłem w saturnie widziałem grupkę kolesi przy stendzie z HR i jedyne co było słychać to "zaj@#$ zrobione" i "ciekawe kiedy premiera na PC". Obok leciały pokazówki z GoW3 i było podobnie :) Czuje, że w czwartek pójdę mocno niewyspany do pracy.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-03-16 19:36:16
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
Straszne zdziwienie
Dnia 2010-03-16 07:33, odk napisał (a):
[...]

Sam się, między innymi, dzięki temu zdecydowałem na ps3 choć czekam na znormalnienie cen w/w gier jednocześnie nadrabiając zaległości (U1 i 2!) Imho xbox nie ma nic do zaoferowania prócz Gearsów i Forzy (a w moim przypadku tylko gearsów bo ścigałki mi powiewają) dlatego leży i kwiczy.

--
kiszony

Data: 2010-03-17 10:35:47
Autor: KuFeL
Straszne zdziwienie
Użytkownik ted21 napisał:
[...]

w stanach w kilku sieciach zabrakło konsol PS3. I nie jest to plotka...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-03-15 23:06:37
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Straszne zdziwienie
ted21 pisze:
s³uchajcie co sie dzieje-jaki powód jest ze na Forum PS3 widzê dzisiaj 3 konsole X360 Elite z ofert± na zamianê na PS3.I to nowe jaspery.Czy to powolny koniec X360 sie zaczyna?

Hm, no jakby nie patrzec PS3 rozkrecila sie na tyle, ze sam zaczalem sie zastanawiac nad kupnem - trzy stacjonarki w domu to bylaby pelnia szczescia :)

Ale zamieniac? Nieee.. Kobita by mnie zatlukla, bo nie mialaby na czym w Gearsy grac ;)

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com