Strasznie drogie to nasze paliwo

Data: 2014-06-22 18:25:48
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Grzebi膮c sobie w Googlowych wizualizacjach danych wysz艂o, 偶e rzeczywi艣cie mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-06-22 19:42:52
Autor: AZ
On 2014-06-22, masti <gone@to.hell> wrote:
Grzebi膮c sobie w Googlowych wizualizacjach danych wysz艂o, 偶e rzeczywi艣cie mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

Jasne. A to ponizej to komentarz do Twojej opinii o tym, ze panstwo cenami
paliwa nie steruje:

-- -
"Teraz to paliwo mo偶e by膰 nawet i po 7 z艂otych" - tak wed艂ug prezesa PKN Orlen Jacka Krawca mia艂 powiedzie膰 Donald Tusk w 2011 roku, gdy okaza艂o si臋, 偶e PO wygra艂a wybory.
-- -

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-22 19:53:13
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Sun, 22 Jun 2014 19:42:52 +0000 osobnik zwany AZ napisa艂:

On 2014-06-22, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

no i gdzie w tym cytacie masz co艣 o sterowaniu?

Data: 2014-06-22 20:42:44
Autor: t-1
W dniu 2014-06-22 20:25, masti pisze:
Grzebi膮c sobie w Googlowych wizualizacjach danych wysz艂o, 偶e rzeczywi艣cie
mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

A m贸g艂by艣 znormalizowa膰 cen臋 paliwa do zarobk贸w.
I nie m贸w, ze cena zale偶y g艂贸wnie od warto艣ci surowca jednakowej dla wszystkich.

Data: 2014-06-22 21:06:19
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Sun, 22 Jun 2014 20:42:44 +0200 osobnik zwany t-1 napisa艂:

[...]

rozumiem, ze produjkuj膮c co艣 w Polsce b臋dziesz sprzedawa艂 to do USA po 1000$ a do somalii po 1cencie? 偶eby by艂o proporcjonalnie.

Data: 2014-06-23 00:31:30
Autor: Pawel O'Pajak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Powitanko,

rozumiem, ze produjkuj眂 co w Polsce b阣ziesz sprzedawa to do USA po
1000$ a do somalii po 1cencie? 縠by by硂 proporcjonalnie.

To zalezy, jesli mam nie sprzedac nic, bo za 1000$ nikt tego nie kupi, to moze lepiej sprzedac 100000 po 1 cent. Tak ogolnie.
Z paliwem sprawa jest bardziej skomplikowana:
1. Cena surowca, przetworzenia, dystrybucji itp, to w naszym nieszczesliwym kraju mniej wiecej polowa ceny na stacji. Cala reszta to podatki.
2. Od cen paliw zalezy rozwoj gospodarczy.
Szczerze mowiac mam w dupie jak sie ksztaltuja ceny paliw gdziekolwiek na swiecie, natomiast bardzo mnie interesuje jak jest w RP v3.0. To, ze mam taniej od Helmuta, a drozej od Ahmeda, ma dla mnie drugorzedne znaczenie. Widocznie Helmut wybral sobie rzad, ktory stwierdzil, ze Helmutowi zyje sie (za)dobrze i mozna go oskubac, a gospodarka nic nie straci. Skoro Helmut zadowolony...
My jestesmy dosyc biednym krajem, gnebienie ludzi/gospodarki wysokimi podatkami jak chocby w cenie paliw, raczej do rozwoju kraju sie nie przyczyni. No ale co jak tam wiem, najwazniejsze to w restauracji pogadac jak udupic Kaczynskiego, a nie jakastam pieprzona gospodarka.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma潮 szkodliwo舵 spo砮czn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro縠k)

Data: 2014-06-22 15:56:39
Autor: kogutek444
Strasznie drogie to nasze paliwo
W dniu poniedzia砮k, 23 czerwca 2014 00:31:30 UTC+2 u縴tkownik Pawel O'Pajak napisa:
Powitanko,

> [...]

My jestesmy dosyc biednym krajem, gnebienie ludzi/gospodarki wysokimi podatkami jak chocby w cenie paliw, raczej do rozwoju kraju sie nie przyczyni. No ale co jak tam wiem, najwazniejsze to w restauracji pogadac jak udupic Kaczynskiego, a nie jakastam pieprzona gospodarka.

-- "-Tato, po czym pozna锟 ma锟斤拷 szkodliwo锟斤拷 spo锟絜czn锟?

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro锟絜k)

A z czego ma si ten biedny kraj w wersji 3.0 utrzyma jak nie z podatk體? Pa駍two ma jakie zobowi眤ania w stosunku do obywateli. Jak by popatrze to w Polsce jest troch przemys硊. Tylko ze ten przemys warto舵 dodan transferuje gdzie w iat. Tutaj zostaj dla pa駍twa podatki od wynagrodze taniej si硑 roboczej. Polska nie mo縠 si utrzyma z podatk體 od mar縴 ze sprzeda縴 chi駍kich towar體. Dlatego mamy jaki niewyobra縜lne dla przeci阾nego cz硂wieka zad硊縠nie. Wszystkie rz眃y jakie tutaj by硑 i s od 1990 roku to chuja warte mafie. Nie mo縩a inaczej ich okre秎i jak rz眃z眂y za w骴 w knajpach p砤c s硊縝owymi kartami p砤tniczymi.

Data: 2014-06-23 08:47:54
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 00:31:30 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
napisa艂:

Powitanko,

[...]

ale nie m贸wimy tu o podej艣ciu biznesowym tylko o zasadzie, kt贸r膮 przedstawi艂 kol. Czes艂aw. Albo wa偶ymy ceny dochodami albo nie.

Z paliwem sprawa
jest bardziej skomplikowana:

oczywi艣cie ale patrz wy偶ej

Data: 2014-06-23 08:42:18
Autor: AZ
On 2014-06-22, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

A co to za propaganda? Zeby na cene paliwa skladala sie tylko cena produkcji
+ cena transportu + zysk to mozna by tak mowic...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-23 08:48:22
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 08:42:18 +0000 osobnik zwany AZ napisa艂:

On 2014-06-22, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

A co to za propaganda?

to pytaj wymy艣laj膮cego j膮

Data: 2014-06-23 12:04:15
Autor: Shrek
On 2014-06-22 23:06, masti wrote:

rozumiem, ze produjkuj膮c co艣 w Polsce b臋dziesz sprzedawa艂 to do USA po
1000$ a do somalii po 1cencie? 偶eby by艂o proporcjonalnie.

A to paliwo dla Somalii i USA jest z jednej rafinerii?

Akurat paliwo produkuje si臋 raczej na miejscu i jego "g艂贸wnym sk艂adnikiem" nie jest wcale ropa a podatki.

Shrek.

Data: 2014-06-23 10:16:28
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 12:04:15 +0200 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-06-22 23:06, masti wrote:

[...]

ale rozumiesz, 偶e odnosz臋 si臋 do metodologii por贸wnywania cen do zarobk贸w a nie do paliwa?

Data: 2014-06-23 14:07:55
Autor: Shrek
On 2014-06-23 12:16, masti wrote:

[...]

Tak. Nikt chyba nie wpad艂 na pomys艂 por贸wnania cen chleba do benzyny;)

Shrek.

Data: 2014-06-23 12:16:39
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 14:07:55 +0200 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-06-23 12:16, masti wrote:

[...]

ale do lokomotyw ju偶 tak

Data: 2014-06-23 14:18:48
Autor: Shrek

On 2014-06-23 12:16, masti wrote:

[...]

Masz co艣 konkretnego do powiedzenia czy b臋dziesz zmienia艂 temat co post?

Shrek.

Data: 2014-06-23 12:24:07
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 14:18:48 +0200 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-06-23 12:16, masti wrote:

[...]

a Ty masz? --

Data: 2014-06-23 15:17:03
Autor: Shrek
On 2014-06-23 14:24, masti wrote:

[...]

a Ty masz?

Tak - 偶e twoje pytanie "
rozumiem, ze produjkuj膮c co艣 w Polsce b臋dziesz sprzedawa艂 to do USA po
1000$ a do somalii po 1cencie? 偶eby by艂o proporcjonalnie." jest w konte艣cie ceny paliwa zupe艂nie od czapy.

Shrek.

Data: 2014-06-23 13:20:03
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 15:17:03 +0200 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-06-23 14:24, masti wrote:

[...]

a tego, z臋 to nie jest w kontek艣cie paliwa tylko stwierdzenia, z臋 ceny powinny by膰 por贸wnywane z zarobkami nie zauwa偶y艂e艣?

Data: 2014-06-23 15:42:04
Autor: Shrek
On 2014-06-23 15:20, masti wrote:

Tak - 偶e twoje pytanie "
[...]

No nie zauwa偶y艂em - temat w膮tku "strasznie drogie to nasze _paliwo_". Odpowiadasz na post (i jeszcze cytujesz) "A m贸g艂by艣 znormalizowa膰 cen臋 _paliwa_ do zarobk贸w." No naprawd臋 nie jestem duchem 艣wi臋tym, 偶eby wpa艣膰 na to, 偶e w w膮tku o cenach _paliwa_, w odpowiedzi na posta o cenach _paliwa_ ty piszesz _nie_ w kontek艣cie _paliwa_, czyli od czapy.

A co do twojej wypowiedzi to w kontek艣cie paliwa wygl膮da ona tak, 偶e skoro w USA przeci臋tny obywatel p艂aci dajmy na to 1000$ podatk贸w, to w Somalii te偶 powinien p艂aci膰 1000$, bo co to za pomys艂, 偶eby podatki by艂y proporcjonalne do dochodu? Tak, cena paliwa to w zasadzie czysty podatek;)

Shrek.

Data: 2014-06-23 14:06:15
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 15:42:04 +0200 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-06-23 15:20, masti wrote:

Tak - 偶e twoje pytanie "
[...]

zaproponuj tym w Somalii, 偶eby tyle p艂acili. CO Ci臋 powstrzymuje?

Data: 2014-06-23 17:02:12
Autor: Shrek
On 2014-06-23 16:06, masti wrote:

[...]

A napiszesz w ko艅cu co艣 na temat?

Shrek.

Data: 2014-06-23 15:06:03
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 17:02:12 +0200 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-06-23 16:06, masti wrote:

[...]

ja ca艂y czas pisz臋 na temat. Jak Ci si臋 nie podoba nie czytaj. Zawsze mo偶esz zrobi膰 swoj膮 ga艂膮藕 w膮tku.

Data: 2014-06-22 22:01:54
Autor: JK
W dniu 2014-06-22 20:42, t-1 pisze:
[...]

W stosunku do Litwy, 艁otwy, Estonii, Czech, etc. ?

JK

Data: 2014-06-22 22:14:19
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
[...]

No wlasnie, jakby to wygladalo ?

Data: 2014-06-22 15:55:46
Autor: Pszemol
"Czes艂aw Wi艣niak" <czewi@nima.pl> wrote in message news:lo7den$pfu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Te akurat pa艅stwa kt贸re wymieni艂 maj膮 cen臋 paliwa
zbli偶on膮 do tej w Niemczech czy Belgii...
My si臋 plasujemy mniej wi臋cej na poziomie Cypru, Rumunii :-)

Data: 2014-06-22 23:03:58
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Te akurat pa艅stwa kt贸re wymieni艂 maj膮 cen臋 paliwa
zbli偶on膮 do tej w Niemczech czy Belgii...

Ta, z pewnoscia :)

Data: 2014-06-22 20:50:03
Autor: misiek
Strasznie drogie to nasze paliwo

U縴tkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomo禼i news:lo773c$utm$7dont-email.me...
Grzebi眂 sobie w Googlowych wizualizacjach danych wysz硂, 縠 rzeczywi禼ie
mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

no tak,  biorac pod uwage ze mozemy go kupic 4 razy mniej za pensje,  niz przecietny chloporobotnik z niemiec, to faktycznie KURWA - mega taniocha...
mega. Tylko czym wytlumaczysz oszalamiajacy sukces lpg w pl ? sami pasjonaci/entuzjasci ?
LOL

Data: 2014-06-22 23:07:40
Autor: megrimsES
Strasznie drogie to nasze paliwo
W dniu 2014-06-22 20:50, misiek pisze:
(ciach)

faktycznie KURWA - mega taniocha...
(ciach)

Ju偶 Cie lubi臋 kurwa... :D

Data: 2014-06-23 09:30:05
Autor: Jaroslaw Postawa
W dniu 2014-06-22 23:07, megrimsES pisze:
W dniu 2014-06-22 20:50, misiek pisze:
(ciach)

faktycznie KURWA - mega taniocha...
(ciach)

Ju偶 Cie lubi臋 kurwa... :D

Przepraszam, ale to nie pl.soc.polityka, wi臋c prosz臋 si臋 tutaj nie pos艂ugiwa膰 j臋zykiem sfer rz膮dz膮cych. Dzi臋kuj臋. :P

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2014-06-24 22:01:53
Autor: Maciek
[...]
To ja tylko dodam, 縠by by w temacie: chuj, dupa i kamieni kupa :->

Maciek

Data: 2014-06-22 23:01:07
Autor: ToMasz
W dniu 22.06.2014 20:25, masti pisze:
Grzebi膮c sobie w Googlowych wizualizacjach danych wysz艂o, 偶e rzeczywi艣cie
mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

i teraz zaczn膮 si臋 p艂acze i 偶ale bo polacy zarabiaj膮 ma艂o. A b臋d膮 to m贸wi艂y osoby kt贸re maj膮 w艂asne firmy, nie maj膮 poj臋cia co to optymalizacja, a w pracy siedz膮 10 godzin z czego pracuj膮 4.
I kto艣 kto chce jeszcze darmow膮 s艂u偶b臋 zdrowia, socjal dla wszystkich...

ToMasz

Data: 2014-06-22 21:04:13
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Sun, 22 Jun 2014 23:01:07 +0200 osobnik zwany ToMasz
napisa艂:

[...]

ju偶 si臋 zacz臋艂y :)

Data: 2014-06-22 23:10:32
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
[...]

Pisz za siebie

Data: 2014-06-22 23:10:50
Autor: Cavallino
Strasznie drogie to nasze paliwo

U偶ytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lo7g6h$s3e$1@dont-email.me...
[...]

Znasz kogo艣 kto prowadzi w艂asn膮 firm臋, pracuje 4 godziny i jeszcze z tego 偶yje i jest zadowolony?
Bo z regu艂y tak pisz膮 wygodnie pracuj膮cy na etatach, nie maj膮cy zielonego poj臋cia czym jest w艂asna firma i co si臋 z tym wi膮偶e, a ju偶 szczeg贸lnie o ryzyku z tym zwi膮zanym i ilo艣ci faktycznie po艣wi臋canego na tak膮 dzia艂alno艣膰 czasu.

Data: 2014-06-22 23:33:51
Autor: megrimsES
W dniu 2014-06-22 23:10, Cavallino pisze:

[...]

Jak masz w艂asn膮 firm臋, to jak nie 艣pisz lub nie czytasz
PMS, to pracujesz. A do tego dzieciak chory na nowotw贸r i jest
zajebi艣cie. Szczeg贸lnie z polsk膮 s艂u偶b膮 zdrowia.

Data: 2014-06-24 18:43:24
Autor: ToMasz
[...]

Temat rzeka i polityka. Niestety bez gospodarki i ekonomii. Jak w normalnym kraju firma przynosi zyski, to p艂aci podatki, i wszyscy ciesz膮 si臋 zarobion膮 fors膮. Ka偶da inwestycja to mocno przemy艣lany wydatek. W polsce, sami wiecie, z podatkami trzeba ucieka膰. najch臋tniej inwestuj膮c w taki biznes kt贸ry po trzech latach przyniesie 50% straty. nie przes艂yszeli艣cie si臋 straty. mowa oczywi艣cie o firmowych samochodach, bez kt贸rych firma dzia艂a艂a by dok艂adnie tak samo!
Pracowa艂em w kilku firmach, w kt贸rych wszyscy pracownicy wiedzieli 偶e jest 藕le, bo trzeba sp艂aca膰 kredyt, ale w艂a艣ciciele je藕dzili autami 100 ty艣 i wyp艂at臋 brali. Wsp贸艂pracuj臋 z kilkunastoma dostawcami towaru. ka偶dy z nich ma jedonoosobow膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮. Pomimo 偶e s膮 dni w ktorych s膮 w pracy po 18 godzin, to w dzie艅 powszedni mo偶na si臋 znimi skontaktowa膰 od godziny 11 bo wcze艣niej 艣pi膮. po 15 mo偶na sie umawia膰 na jutro, oko艂o po艂udnia.
Inna beczka. Wiecie co to kopalnia? Taka dziura w ziemi do kt贸rej wchodz膮 ludzie i wydobywaj膮 (najcz臋艣ciej) w臋giel. Ale 偶eby kopalnia dzia艂a艂a to tych ludzi jest 3 razy tyle na g贸rze ni偶 na dole. mimo to wszyscy s膮 g贸rnikami. Brama kopalni to taki wehiku艂 czasu. jak si臋 j膮 przekracza, trafia si臋 do lat 70si膮tych ubieg艂ego wieku. Ka偶dy kto przeszed艂 przez bram臋, ma wyp艂at臋 czy si臋 stoi czy si臋 le偶y i w wieku (chyba) 45 lat idzie na wczasy do ko艅ca 偶ycia za nasze pieni膮dze.
W moim mie艣cie jest gmach typu pa艂ac (zajmuje powierzchnie boiska albo wi臋ksz膮. od zawsze by艂a tam poczta i telefon. Nasta艂y zmiany i telefon dosta艂 nazw臋 tp, potem orange. okaza艂o si臋 偶e telefonia obs艂uguj膮ca 6 cyfr musia艂a zajmowa膰 po艂ow臋 gmachu, a orange+tp obs艂uguj膮ce 7 cyfr, nie. znaczy orange+tp mie艣ci si臋 w lokalu 50m2+boks w centrum handlowym. Min臋艂o 10 lat i okaza艂o si臋 偶e ca艂a poczta, normalnie setki wirtualnych ludzi mog膮 si臋 zmie艣ci膰 w.... kolejnym boksie w centrum handlowym! Co spowodowa艂o te zmiany? No przeciez nie optymalizacja, racjonalne zarz膮dzanie, tylko zakr臋cenie kurka z rz膮dow膮 kas膮!
To samo mo偶e spotka膰 szpitale, urz臋dy, szko艂y... tylko 偶e my nie chcemy. My polacy jak sko艅czeni debile nabieramy si臋 na has艂o "darmowe" Swoje dzieci uczymy 偶e jak kto艣 im chce da膰 cukierka za darmo to jest to zboczeniec. Ale jak nam si臋 obiecuje emeryture za darmo (w zamian za podatek o zmienionej nazwie) to marudzimy 偶e ma艂o i dopiero po 67 roku 偶ycia. a spytajcie si臋 cz艂onk贸w rodziny kto by chcia艂 zrezygnowa膰 z ememrytury i "darmowej" s艂u偶by zdrowia....

Jak masz w艂asn膮 firm臋, to jak nie 艣pisz lub nie czytasz
PMS, to pracujesz. A do tego dzieciak chory na nowotw贸r i jest
zajebi艣cie. Szczeg贸lnie z polsk膮 s艂u偶b膮 zdrowia.

tak wiem czekam od lutego na chemiorterapie. Przebijam: Lekarz medycyny pracy stwierdza 偶e nie mog臋 pracowa膰, natomiast orzecznik zus 偶e w zasadzie jestem zdolny do pracy, ale nie potrafi wskaza膰 realnego stanowiska na kt贸rym mog膮 pracowa膰. wyplatanie koszy z wikliny nie wchodzi w gr臋...
ToMasz

Data: 2014-06-24 20:05:56
Autor: Cavallino
Strasznie drogie to nasze paliwo

U偶ytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:loc9rd$it8$1@dont-email.me...
[...]

No w艂a艣nie - pracowa艂e艣.
A ile z tych firm prowadzi艂e艣?
呕adnej?
No to wybacz - masz poj臋cie o temacie jak 艣winia o gwiazdach, wi臋c daruj sobie gard艂owanie w tym stylu.
To, 偶e ka偶dy pracownik oczekuje, i偶 w艂a艣ciciel b臋dzie dok艂ada艂 do interesu, aby pracownik m贸g艂 dosta膰 wi臋ksz膮 wyp艂at臋 jest normalne, ale mo偶e lepiej niech ka偶dy robi swoje.

Data: 2014-06-25 12:15:11
Autor: ToMasz
Strasznie drogie to nasze paliwo
A ile z tych firm prowadzi艂e艣?
呕adnej?
dwie, ale 偶adnej z wymienionych. Jedna istnieje nieprzerwanie od 90roku
[...]
nieprawda. Absolutnie niemasz racji. PRzeci臋tny pracownik uwa偶a 偶e to i tamto mu si臋 nale偶y, 偶e jak on przynosi zysk firmie w kwocie czasami wynosz膮cej 50z艂/h, to nale偶y mu si臋 prawie 50z艂X8godzin x ilo艣膰 dni. Gdzie艣 tam s艂ysza艂 ze jaki艣 zus jest.. wi臋c mo偶e st贸wa mniej. Zgadzasz si臋 chocia偶 cz臋艣ciowo?
Teraz wyobra藕 sobie 艣wiat w kt贸rym ka偶dy ma dzia艂alno艣膰, podpisuje umow臋 na miesi膮c i dostaje co prawda du偶o wi臋cej kasy, ale sam sobie p艂aci albo nie zus i inne dziadostwa, odk艂ada na urlop albo nie?
Rozwi膮zania problemu s膮 banalne, ale banalne dla tych kt贸rzy maj膮 m贸zgi i potrafi膮 ich u偶ywa膰.
natomiast niegospodarno艣膰 w艂a艣cicieli, wydawanie kasy na luksusy nie potrzebne do dzia艂alno艣ci gospodarczej to wr臋cz plaga. Tyle 偶e znowu zauwa偶cie, niekoniecznie dotyczy czytelnik贸w tej grupy.
ToMasz

Data: 2014-06-25 13:50:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Strasznie drogie to nasze paliwo
Hello ToMasz,

A ile z tych firm prowadzi砮?
痑dnej?
dwie, ale 縜dnej z wymienionych. Jedna istnieje nieprzerwanie od 90roku
No to wybacz - masz poj阠ie o temacie jak 渨inia o gwiazdach, wi阠 daruj
sobie gard硂wanie w tym stylu.
To, 縠 ka縟y pracownik oczekuje, i w砤渃iciel b阣zie dok砤da do
interesu, aby pracownik m骻 dosta wi阫sz wyp砤t jest normalne, ale
mo縠 lepiej niech ka縟y robi swoje.
nieprawda. Absolutnie niemasz racji. PRzeci阾ny pracownik uwa縜 縠 to i
tamto mu si nale縴, 縠 jak on przynosi zysk firmie w kwocie czasami wynosz筩ej 50z/h, to nale縴 mu si prawie 50z砐8godzin x ilo滄 dni. Gdzie tam s硑sza ze jaki zus jest.. wi阠 mo縠 st體a mniej. Zgadzasz
si chocia cz隃ciowo?

Pracodawcy og砤szaj wszem i wobec sw骿 b髄 dupy, 縠 minimalne
wynagrodzenie wymusza minimaln stawk godzinow 10PLN/h brutto a Ty
piszesz o jaki 50PLN/h? Pensja przeci阾nego pracownika to - Twoim
zdaniem 8000PLN brutto miesi阠znie? 孯EDNIA pensja to po硂wa tego a
mediana jest znacznie ni縮za. 8000 brutto zarabiaj pracownicy
szczebla kierowniczego, kt髍ych nie spos骲 wyceni warto渃i ich
pracy. Rzadko kiedy tak p砤c ma kto, kto bezpo渞ednio co tworzy
przynosz筩ego konkretny zysk.

Teraz wyobra sobie 渨iat w kt髍ym ka縟y ma dzia砤lno滄, podpisuje umow
na miesi筩 i dostaje co prawda du縪 wi阠ej kasy,

Jakie 剋i阠ej? Wypieprzenie pracownik體 na w砤sne DG oznacza
zazwyczaj MNIEJ a nie wi阠ej. Mniejszy ZUS w DG oznacza mniej
pieni阣zy w FUS i pogr箍anie systemu ubezpiecze spo砮cznych w jeszcze
wi阫szym bagnie.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-25 17:34:17
Autor: Cavallino
[...]

A na ile si臋 um贸wi艂?
I ile b臋dzie dop艂aca艂, jak si臋 oka偶e, 偶e jednak przynosi firmie straty?
Czy straty to ju偶 problem szefa, a pracownik postanowi艂 si臋 interesowa膰 wy艂膮cznie zyskiem tego偶 szefa?

Data: 2014-06-24 22:04:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.06.2014 18:43, ToMasz pisze:

tak wiem czekam od lutego na chemiorterapie. Przebijam: Lekarz medycyny
pracy stwierdza 縠 nie mog pracowa, natomiast orzecznik zus 縠 w
zasadzie jestem zdolny do pracy, ale nie potrafi wskaza realnego
stanowiska na kt髍ym mog pracowa. wyplatanie koszy z wikliny nie
wchodzi w gr...

Mo縠 jako urz阣nik w jakim urz阣zie? ;)

--
iadomie psuj眂y kodowanie i formatowanie wierszy
s jak sraj眂y z lenistwa i g硊poty na 秗odku pokoju.

Data: 2014-06-23 07:35:09
Autor: Franek Kalina
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik masti napisa艂:
Grzebi膮c sobie w Googlowych wizualizacjach danych wysz艂o, 偶e rzeczywi艣cie
mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

Pogonili ci臋 z pr臋ga, to na psm b臋dziesz uprawia艂 lizanie Donaldowi rowka?

Data: 2014-06-23 08:49:14
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 07:35:09 +0200 osobnik zwany Franek Kalina
napisa艂:

U偶ytkownik masti napisa艂:
[...]

to id藕 sobie na psp b臋dziesz m贸g艂a si臋 wy偶ywa膰.
Strasznie silny ten Tusek skoro decyduje co Eurostat publikuje :)

Data: 2014-06-23 08:53:04
Autor: AZ
On 2014-06-23, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

To Eurostat ustala cene paliwa? Od kiedy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-23 09:16:30
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 08:53:04 +0000 osobnik zwany AZ napisa艂:

On 2014-06-23, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

a sk膮d doszed艂e艣 do takiego 艣wiat艂ego wniosku?

Data: 2014-06-23 17:04:39
Autor: JK
W dniu 2014-06-23 10:53, AZ pisze:
On 2014-06-23, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

Nie przewia艂o ci g艂贸wki na tej motorynce? Czy z czytaniem, od dziecka masz problemy?

JK

Data: 2014-06-23 08:17:53
Autor: Big Jack
[...]

Bullshit. Cen trzeba odnie舵 do mo縧iwo禼i nabywczych, czyli np. ile litr體 mo縩a kupi za 秗edni pensj, kt髍ej zreszt nawet po硂wy nie ma spora cz甓 pracuj眂ych. Poza tym "Ostatnia aktualizacja: 5 gru 2011"

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i?
-Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-06-23 12:40:45
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "masti"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lo773c$utm$7@dont-email.me...

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

Google k艂amie! PiS i przewodnicz膮cy wiedz膮 lepiej! W Polsce jest 藕le i kropka! A kto my艣li inaczej ten jest wykszta艂ciuchem albo lemingiem.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-23 10:42:24
Autor: AZ
On 2014-06-23, Ergie <ergie@spam.pl> wrote:
[...]

No wlasnie! Przeciez jest zajebiscie co potwierdzaja ostatnie wydarzenia :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-23 13:04:38
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "AZ"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lo90ag$brj$1@node1.news.atman.pl...

No wlasnie! Przeciez jest zajebiscie co potwierdzaja ostatnie wydarzenia :-)

Kt贸re?

Chodzi Ci o to 偶e kto艣 kto ujawnia prywatne rozmowy jeszcze nie siedzi. No c贸偶 za PiSu pewnie ju偶 by siedzia艂, ale nie jestem pewien czy to dobrze.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-23 16:32:09
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Chodzi Ci o to 偶e kto艣 kto ujawnia prywatne rozmowy jeszcze nie siedzi. No c贸偶 za PiSu pewnie ju偶 by siedzia艂, ale nie jestem pewien czy to dobrze.

Nie rznij glupa, a moze ty z mlodziezowki Nowaka jestes ?:)
Placi ci za pisanie tych debilizmow ?

Data: 2014-06-23 16:52:58
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "Czes艂aw Wi艣niak"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lo9dp7$r25$1@node1.news.atman.pl...

Nie rznij glupa, a moze ty z mlodziezowki Nowaka jestes ?:)
Placi ci za pisanie tych debilizmow ?

Kt贸rego z tych punkt贸w nie rozumiesz:
1. Za upublicznianie pods艂uch贸w grozi do 2 lat wi臋zienia.
2. To nie by艂y spotkania robocze tylko prywatne - nie ma zakazu u偶ywania wulgaryzm贸w czy j臋zyka potocznego.

A mo偶e masz w tym interes by robi膰 zas艂on臋 dymn膮 i skupia膰 uwag臋 ludzi na tych rzekomych rewelacjach zamiast na tym 偶e g贸rnictwo i rolnicy s膮 ci膮gle dotowani? To jest prawdziwy problem a nie to 偶e w _prywatnej_ rozmowie kto艣 nazwa艂 swoj膮 kole偶ank臋 tak albo inaczej.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-23 17:04:05
Autor: Lewis
W dniu 2014-06-23 16:52, Ergie pisze:

[...]

A mo偶esz powiedzie膰 jaki to jest problem?

Bo mi si臋 wydaje 偶e problemem jest durnowata polityka zagraniczna skutkuj膮ca coraz to nowymi embargami na nasze towary i sprowadzanie g贸wna z chin. ;)

Lewis

Data: 2014-06-24 08:59:05
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo

U偶ytkownik "Lewis"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lo9fl7$t39$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Koszt g贸rniczych przywilej贸w (wcze艣niejsze emerytury, dop艂aty z bud偶etu, zwolnienia z r贸偶nych op艂at itd.) to 9 mld rocznie, przy ok. 10 mln pracuj膮cych Polak贸w wychodzi 偶e ka偶dy z nas p艂aci co miesi膮c na nich nieca艂膮 st贸w臋. Po doliczeniu rolnik贸w my艣l臋 ze wyjdzie wi臋cej ni偶 st贸wa miesi臋cznie. Gdyby nie te dwie przywilejowane grupy to mogliby艣my p艂aci膰 ni偶sze podatki.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-25 01:53:18
Autor: Lewis
W dniu 2014-06-24 08:59, Ergie pisze:

[...]

Rozumiem 偶e z ch臋ci膮 zajada艂by艣 si臋 plastikowym ry偶em i energi臋 czerpa艂 z ogniska opalanego gazetami? :)

Lewis

Data: 2014-06-26 12:58:35
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "Lewis"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lod31h$kmk$1@node1.news.atman.pl...

Rozumiem 偶e z ch臋ci膮 zajada艂by艣 si臋 plastikowym ry偶em i energi臋 czerpa艂 z ogniska opalanego gazetami? :)

Sk膮d taki wniosek?

1. W臋giel z importu jest _ta艅szy_.
2. 呕ywno艣膰 z importu cz臋sto (nie zawsze) jest _ta艅sza_. Natomiast wiekszosc tzw. "niby rolnik贸w" to mali przedsi臋biorcy omijaj膮cy ZUS i w ten spos贸b wprowadzaj膮cy nieuczciw膮 konkurencj臋 na rynku us艂ug.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-23 17:11:44
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
[...]

Ale co mnie to obchodzi ?!
Nie wnikajac w watek prawny bo mozesz nie miec racji, gdyz jak widac nikogo z redakcji Wprost nie zamknieto.
Boli cie bo wyszlo na jaw, ze ludzie ktorym lizales dupy oddajac na nich glos to zwykle szumowiny, lamusy i kretacze chorzy na wladze ?
To twoj problem, mecz sie z tym i pozdrow Nowaka bo fajnie gadal o wstrzymaniu kontroli skarbowej... oczywiscie prywatnie :)

Data: 2014-06-24 09:11:30
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "Czes艂aw Wi艣niak"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lo9g3d$cml$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Moralno艣膰 Kalego: Jak polityk 艂amie prawo to 藕le a jak dziennikarz to "co mnie to obchodzi" ???

Nie wnikajac w watek prawny bo mozesz nie miec racji, gdyz jak widac nikogo z redakcji Wprost nie zamknieto.

Bo rz膮dzi PO a nie PiS.

Boli cie bo wyszlo na jaw, ze ludzie ktorym lizales dupy oddajac na nich glos

Opami臋taj si臋 prostaku! Masz jakie艣 b艂臋dne przekonanie 偶e na nich g艂osowa艂em.

to zwykle szumowiny, lamusy i kretacze chorzy na wladze ?

Mo偶e tak, ale w 偶aden spos贸b nie wynika to z tych nagra艅.

To twoj problem, mecz sie z tym i pozdrow Nowaka bo fajnie gadal o wstrzymaniu kontroli skarbowej... oczywiscie prywatnie :)

Je艣li o mnie chodzi to Nowak powinien siedzie膰, ale nie dlatego 偶e sobie co艣 tam gada艂 o kontroli kt贸ra i tak by艂a (i jeszcze kolejne te偶), ale za afer臋 "zegarkow膮".

Przy piwku to sobie panowie mog膮 gada膰 co chc膮, ale rzeczywisto艣膰 jest inna. Je艣li kto艣 uwa偶a 偶e wszystko o czym oni rozmawiali by艂o prawd膮, albo p贸藕niej si臋 sta艂o faktem to jest delikatnie m贸wi膮c naiwny jak dziecko.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-24 10:26:22
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Moralno艣膰 Kalego: Jak polityk 艂amie prawo to 藕le a jak dziennikarz to "co mnie to obchodzi" ???

Zaden dziennikarz nie zlamal prawa. Nie wypowiadaj sie w kwestiach o ktorych nie masz zielonego pojecia.

Nie wnikajac w watek prawny bo mozesz nie miec racji, gdyz jak widac nikogo z redakcji Wprost nie zamknieto.

Bo rz膮dzi PO a nie PiS.

ROTFL. Nie przypominam sobie, zeby po obaleniu komuny  abw robilo nalot na redakcje i sila probowalo przejac niewygodne materialy.

Boli cie bo wyszlo na jaw, ze ludzie ktorym lizales dupy oddajac na nich glos

Opami臋taj si臋 prostaku! Masz jakie艣 b艂臋dne przekonanie 偶e na nich g艂osowa艂em.

Nie moglo byc inaczej. Bo tylko zindoktrynowany leming ujada od pierwszego swojego postu na pis,ktory nie rzadzi juz od 7 lat.

Mo偶e tak, ale w 偶aden spos贸b nie wynika to z tych nagra艅.

Nie no skad. Z nagran wynika, ze to uczciwi i kulturalni patrioci :)

[...]

Siedziec to on za nic nigdy nie bedzie bo zawsze mu pomoze jakis sluzalczy sedzia "Milewski"

> Przy piwku to sobie panowie mog膮 gada膰 co chc膮, ale rzeczywisto艣膰 jest inna.

Rzeczywistosc jes taka, ze panowie wstydu sie najedli i teraz sraja po gaciach bo ich kariery polityczne i miedzynarodowe stoja pod znakiem zapytania. Przynajmniej tyle, bo na nic powazniejszego liczyc nie mozna.

Je艣li kto艣 uwa偶a 偶e wszystko o czym oni rozmawiali by艂o prawd膮,

Tak to klamstwo, ze rozmawiali. To wszystko nam sie snilo :)

Data: 2014-06-24 11:07:38
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "Czes艂aw Wi艣niak"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lobcnc$qjr$1@node1.news.atman.pl...

Moralno艣膰 Kalego: Jak polityk 艂amie prawo to 藕le a jak dziennikarz to "co mnie to obchodzi" ???

Zaden dziennikarz nie zlamal prawa. Nie wypowiadaj sie w kwestiach o ktorych nie masz zielonego pojecia.

ROTFL

[...]

ROTFL^2 Niewygodne? Dyskusja czy zam贸wi膰 o艣miorniczki czy mo偶e homara jest niewygodna?

[...]

Po pierwsze w Polsce jest troch臋 wi臋cej partii ni偶 tylko dwie. Po drugie gdzie ja niby "ujadam na PiS"? Nabijam si臋 tylko z ludzi kt贸rzy "wiedz膮 lepiej", a 偶e prezes jest synonimem takiego cz艂owieka to nie moja wina.

Mo偶e tak, ale w 偶aden spos贸b nie wynika to z tych nagra艅.

Nie no skad. Z nagran wynika, ze to uczciwi i kulturalni patrioci :)

Nie, z tych nagra艅 _nic_ nie wynika. Te ta艣my to temat zast臋pczy. Nie wiem, w czyim interesie jest robienie szumu o nic i jakie afery to ma przykry膰.

Rzeczywistosc jes taka, ze panowie wstydu sie najedli i teraz sraja po gaciach bo ich kariery polityczne i miedzynarodowe stoja pod znakiem zapytania.

ROTFL^3

Jaaasne, bo inni politycy z innych kraj贸w nie pij膮, nie kln膮 i nie obgaduj膮 koleg贸w po k膮tach.  Ty naprawd臋 jeste艣 taki naiwny czy udajesz by przykry膰 fakt 偶e paln膮艂e艣 g艂upot臋?
Przypomnij sobie Monik臋 L i pewnego prezydenta - czy to z艂ama艂o jego karier臋???

Je艣li kto艣 uwa偶a 偶e wszystko o czym oni rozmawiali by艂o prawd膮,

Tak to klamstwo, ze rozmawiali. To wszystko nam sie snilo :)

Nie udawaj idioty wi臋kszego ni偶 jeste艣 - nie trzeba. Nie pytam czy to co jest nagrane zosta艂o wypowiedziane bo tego nikt nie kwestionuje tylko czy to 偶e polityk A obiecuje co艣 politykowi B oznacza 偶e to zrobi? Niekoniecznie!

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-24 17:39:39
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Zaden dziennikarz nie zlamal prawa. Nie wypowiadaj sie w kwestiach o ktorych nie masz zielonego pojecia.

ROTFL

Zapoznaj sie z prawem prasowym jesli masz watpliwosci. Twoje rotfl niczego nie wnosi.

ROTFL. Nie przypominam sobie, zeby po obaleniu komuny  abw robilo nalot na redakcje i sila probowalo przejac niewygodne materialy.

ROTFL^2 Niewygodne? Dyskusja czy zam贸wi膰 o艣miorniczki czy mo偶e homara jest niewygodna?

Spytaj sie urzedu bezpieczenstwa (abw)  i prokuratury. Skoro zrobili pierwszy nalot od 25 lat to widocznie "osmiorniczki i homary" stanowily dla podsluchanych lamusow zagrozenie.

[...]

To zacznij sie nabijac z wlasnej glupoty. 90% osob piszacych w tym watku wskazuje ci, ze suche dane
cen z google nie przekladaja sie na mozliwosci nabywcze.

[...]

Spytaj sie premiera czy ma jakies kolejne afery w tle.

[...]

Nie interesuje mnie co sie dzieje w inych krajach tylko wlasne podworko .
Nagran o rozporkach dla twojego spokoju Wprost nie publikuje, choc podobno takie tez mialy miejsce.
Tu czytamy o wstrzymaniu kontroli skarbowej i o polityce miedzynarodowej, czego efektem na razie i mam nadzieje, ze nie tylko jest wyjebanie Nowaka z partii, zawieszenie innego spadochroniarza w pgnig i najwazniejsze - spadek notowan partii rzadzacej. Mnister msw sam przyznal, ze w przyszlosci politycznie jest skonczony a Radzio S. moze zapomniec o unijnych stanowiskach. Dalej zobaczymy.

[...]

Skoro nie zdaja sobie sprawy, ze sa nagrywani to istnieje duze prawdopodobienstwo, ze mowia prawde co ma znaczenie dla opinii publicznej. Oczywiscie z wyjatkiem otumanionych imbecyli takich jak ty - niestety :/

Data: 2014-06-24 22:03:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.06.2014 17:39, Czes砤w Wi秐iak pisze:
[...]

Prawo prasowe uwalnia dziennikarzy od odpowiedzialno禼i za udzia w pods硊chiwaniu lub zlecanie pods硊chiwania?

[ciach]

[...]

Jestem bardzo ciekaw, jaka by砤by reakcja twoja i twojego otoczenia jakby wszelkie twoje prywatne rozmowy ujawni ;->

Data: 2014-06-24 23:20:08
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Prawo prasowe uwalnia dziennikarzy od odpowiedzialno禼i za udzia w pods硊chiwaniu lub zlecanie pods硊chiwania?

Nic mi o tym niewiadomo, zeby jakis dziennikarz w tej aferze bral udzial w podsluchiwaniu lub je zlecal.
W dodatku prawo to jest na tyle elastyczne, ze dziennikarz moze uniknac takiej odpowiedzialnosci.

[...]

Zostaja ujawniane rozmowy dotyczace funkcjonowania panstwa oraz stosunkow sluzbowych. Rowniez jesli w kontekscie wystepuja  osobiste wycieczki osob pozostajacych w tych stosunkach to ujawnianie jest dozwolone i tak jest w cywilizowanym swiecie. To sa osoby publiczne i powinny sobie zdawac sprawe z konsekwencji.

http://wiadomosci.onet.pl/niemiecki-ekspert-rewizja-w-redakcji-wprost-to-ostra-ingerencja-w-wolnosc-prasy/g0gvy

Tylko, ze w cywilizowanym swiecie rzadko kto jest az tak przyspawany do stolka. To jak wiadmo jest typowe dla 3 swiata.
PS. Reakcja na ujawnienie moich prywatnych rozmow bylaby zadna, znudziloby ci sie sluchanie po minucie bo nie jestem ministrem i z moich ust inaczej brzmi twierdzenie ze "panstwo to istnieje teoretycznie" niz z ust jego :)

Data: 2014-06-25 08:22:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.06.2014 23:20, Czes砤w Wi秐iak pisze:
Prawo prasowe uwalnia dziennikarzy od odpowiedzialno禼i za udzia w
pods硊chiwaniu lub zlecanie pods硊chiwania?

Nic mi o tym niewiadomo, zeby jakis dziennikarz w tej aferze bral udzial
w podsluchiwaniu lub je zlecal.

Je秎i masz trefny towar to zawsze istnieje uzasadnione podejrzenie, 縠 macza砮 palce w jego zdobyciu.

W dodatku prawo to jest na tyle elastyczne, ze dziennikarz moze uniknac
takiej odpowiedzialnosci.

Dlaczego dziennikarze maj by 秝i阾ymi krowami?

[...]

Brednie. W 縜dnym cywilizowanym kraju nie jest legalne pods硊chiwanie i ujawnianie takich rozm體.

To sa osoby publiczne i powinny sobie zdawac sprawe z konsekwencji.

Konsekwencji bycia pod nielegalnym pods硊chem?

[...]

Och, zawsze mo縩a by ujawni komu z rodziny jak si przy kim niepochlebnie o nim wyrazi砮. To samo w pracy. Jestem pewien, 縠 mo縩a by narobi ci czym takim niez砮go dymu w 縴ciu.

Jeste bezpieczny tylko dlatego, 縠 nie jeste wart fatygi na tyle, 縠by kto za to zap砤ci.

Ale jakby kto to zrobi, bo ja wiem, hobbystycznie ;) to mia砨y w swojej ma砮j skali dok砤dnie taki sam efekt.

Data: 2014-06-25 09:15:45
Autor: Czes砤w Wi秐iak
[...]

"Poderzejenie" -dobre :) To jeszcze musisz udowodnic.

W dodatku prawo to jest na tyle elastyczne, ze dziennikarz moze uniknac
takiej odpowiedzialnosci.

Dlaczego dziennikarze maj by 秝i阾ymi krowami?

NIe sa swietymi krowami. Swiete krowy to  politycy, ktorzy postradali rozum.

[...]

Brednie powiadasz :) To jakos przeczy ostatnim wydarzeniom, zwlaszcza jesli chodzi o ujawnianie.
Jak jest w cywilizowanym swiecie podalem ci w linku:
[...]

Tak jest, dokladnie. Mysle, ze maja wiecej do stracenia niz jakis kelner ktoremu grozi 2 lata pewnie w zawiasach i to po procesie trwajacym wieki :)

Och, zawsze mo縩a by ujawni komu z rodziny jak si przy kim niepochlebnie o nim wyrazi砮. To samo w pracy. Jestem pewien, 縠 mo縩a by narobi ci czym takim niez砮go dymu w 縴ciu.

Mylisz sie.

Jeste bezpieczny tylko dlatego, 縠 nie jeste wart fatygi na tyle, 縠by kto za to zap砤ci.

Miedzy innymi dlatego. Nie moja wina, ze osoby publiczne zwlaszcza z kregu wladz to kompletni idioci.

Ale jakby kto to zrobi, bo ja wiem, hobbystycznie ;) to mia砨y w swojej ma砮j skali dok砤dnie taki sam efekt.

Dyskusja od czapy
EOT

Data: 2014-06-25 09:57:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.06.2014 09:15, Czes砤w Wi秐iak pisze:
[...]

Owszem. W tym celu prowadzi si 秎edztwo. To czasem oznacza rewizje i przes硊chania.

[...]

Niestety... Za swoje bru縟縠nie, oszczerstwa itepe szale馽y pokroju JKM, p蟪 bli糿iaka i Macierewicza powinni siedzie, ale c罂 - chronieni.

[...]

Och, czyli jak nagram twoje prywatne rozmowy i porobi ci zdj阠ia w np. kiblu a potem tw骿 wizerunek (g硂s te jest elementem wizerunku) wykorzystam to w twojej ocenie 縜dnego przest阷stwa nie pope硁i, hmm?

[ciach]

Och, zawsze mo縩a by ujawni komu z rodziny jak si przy kim
niepochlebnie o nim wyrazi砮. To samo w pracy. Jestem pewien, 縠
mo縩a by narobi ci czym takim niez砮go dymu w 縴ciu.

Mylisz sie.

Hehehe.

Jeste bezpieczny tylko dlatego, 縠 nie jeste wart fatygi na tyle,
縠by kto za to zap砤ci.

Miedzy innymi dlatego. Nie moja wina, ze osoby publiczne zwlaszcza z
kregu wladz to kompletni idioci.

Kompletni idioci to gimbaza i mohery g硂suj眂e (odpowiednio) na PiS i JKM. Du縜 cz甓 elektoratu PO to g硂suj眂y nie na PO tylko przeciwko PiS oraz JKM.

Ale jakby kto to zrobi, bo ja wiem, hobbystycznie ;) to mia砨y w
swojej ma砮j skali dok砤dnie taki sam efekt.

Dyskusja od czapy

Aaaa, boisz si ;->

Data: 2014-06-25 10:08:25
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dyskusja od czapy

Aaaa, boisz si ;->

Niczego sie nie boje :P
Piszesz podobne dyrdymaly jak Ergie i chyba niczego nie zrozumiales.
Temat dyskusji sie zwyczajnie wyczerpal, nie ma sensu pisac tego samego w kolejnych postach.

Data: 2014-06-26 13:10:08
Autor: Ergie
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "Czes艂aw Wi艣niak"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:loc63s$lu9$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Ty si臋 zapoznaj. Bo chyba nie uwa偶asz 偶e ujawnienie co kto jad艂 na obiad jest "s艂usznym interesem spo艂ecznym"?

[...]

ROTFL. Zrobili "nalot" by ustali膰 _藕r贸d艂o_ a nie po to by zablokowa膰 publikacj臋 (bo materia艂u ju偶 by艂y opublikowane).

[...]

No i? Czy ja pisa艂em cos o warto艣ciach nabywczych? Przypominam jeste艣my w UE gdzie s膮 ustalone minimalne warto艣ci akcyzy od paliwa _kwotowo_ nie wedle warto艣ci nabywczej. Jak wida膰 na wykresie nasze rz膮dy (bo nie tylko ten obecny) utrzymuj膮 podatki od paliwa na niskim poziomie st膮d niska (nominalnie) cena paliwa.

[...]

No i to jest w艂a艣ciwe pytanie a nie podniecanie si臋 偶e wyciek艂y prywatne rozmowy z kt贸rych nic nie wynika poza tym 偶e kilku osobom opad艂u klapki z oczu i dowiedzieli si臋 偶e politycy te偶 przeklinaj膮  i si臋 obgaduj膮.

[...]

O czym ty bredzisz? Trzeba by膰 zdrowo nienormalnym by powtarza膰 takie insynuacje. Normalnego cz艂owieka nie obchodzi co kto艣 inny robi w sypialni i z kim.

Tu czytamy o wstrzymaniu kontroli skarbowej i o polityce miedzynarodowej,

ROTFL. Ty ci膮gle nie rozumiesz. Nie czytamy o wstrzymaniu kontroli (bo ona si臋 odby艂a i kolejne te偶!) czytamy o tym jak jeden samiec po pijaku si臋 przechwala 偶e mo偶e wstrzyma膰 kontrol臋. Tylko tyle.

[...]

Jaaasne. Kilku samc贸w po pijaku przechwala si臋 co kto mo偶e i obgaduj膮 si臋 nawzajem a Ty w to wierzysz? W takim razie nic dziwnego 偶e w polsce najbardziej poczytnym pismem jest "Fakt".

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-23 21:44:47
Autor: Tomasz Finke
Strasznie drogie to nasze paliwo
W dniu 2014-06-23 16:52, Ergie pisze:

2. To nie by硑 spotkania robocze tylko prywatne - nie ma zakazu u縴wania
wulgaryzm體 czy j陑yka potocznego.

Ale prezes NBP za to "prywatne" spotkanie przy o秏iornicach i kawiorze
zap砤ci ponad 1400 z s硊縝ow kart kredytow.  Skoro tak, to
my podatnicy mo縠my potraktowa ten pods硊ch jako nieoficjaln
notatk s硊縝ow :-)

A mo縠 masz w tym interes by robi zas硂n dymn i skupia uwag ludzi
na tych rzekomych rewelacjach zamiast na tym 縠 g髍nictwo i rolnicy s
ci眊le dotowani? To jest prawdziwy problem a nie to 縠 w _prywatnej_
rozmowie kto nazwa swoj kole縜nk tak albo inaczej.

Nie chodzi o to, jak kto kogo nazwa, tylko o polityczny dil, jaki obaj
panowie z sukcesem ubili.  Co ciekawe, z o秝iadczenia maj眛kowego ministra spraw wewn阾rznych Sienkiewicza wynika, 縠 naby on 25 uncji z硂ta, kt髍e s obecnie warte 95.000 z.  Skoro tak dobrze poinformowana
osoba twierdzi, 縠 pa駍two polskie praktycznie nie istnieje i zaczyna
zamienia papierowe pieni眃ze na kruszec, to czas albo na ucieczk
z tego kraju albo na rewolucj.

T.

Data: 2014-06-23 22:13:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Strasznie drogie to nasze paliwo
Hello Tomasz,

Monday, June 23, 2014, 9:44:47 PM, you wrote:

2. To nie by硑 spotkania robocze tylko prywatne - nie ma zakazu u縴wania
wulgaryzm體 czy j陑yka potocznego.
Ale prezes NBP za to "prywatne" spotkanie przy o秏iornicach i kawiorze
zap砤ci ponad 1400 z s硊縝ow kart kredytow.

Jakie wsparcie dla tego twierdzenia?

Swoj drog - co to ma wsp髄nego z t grup?

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-23 22:23:10
Autor: Tomasz Finke
Strasznie drogie to nasze paliwo

Ale prezes NBP za to "prywatne" spotkanie przy o秏iornicach i kawiorze
zap砤ci ponad 1400 z s硊縝ow kart kredytow.

Jakie wsparcie dla tego twierdzenia?

http://natemat.pl/107277,ministrowie-jadaja-na-koszt-podatnikow-ze-sluzbowych-kart-kredytowych-wydaja-miliony

Swoj drog - co to ma wsp髄nego z t grup?

Niby nic, poza podejrzeniem granicz眂ym z pewno禼i, 縠 ci眊砮
narzekania na ceny paliwa w stosunku do zarobk體 i marne autostrady,
kt髍e trzeba remontowa po 2 latach od wybudowania to efekt
utrzymywania przez nas zdegenerowanej i skorumpowanej klasy
politycznej, kt髍 trzeba w ca硂禼i wymieni i przy okazji zmieni
spos骲 jej wy砤niania.

T.

Data: 2014-06-23 22:30:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Strasznie drogie to nasze paliwo
Hello Tomasz,

Monday, June 23, 2014, 10:23:10 PM, you wrote:

Ale prezes NBP za to "prywatne" spotkanie przy o渕iornicach i kawiorze
zap砤ci ponad 1400 z s硊縝ow kart kredytow.
Jakie wsparcie dla tego twierdzenia?
http://natemat.pl/107277,ministrowie-jadaja-na-koszt-podatnikow-ze-sluzbowych-kart-kredytowych-wydaja-miliony

OK.

Swoj drog - co to ma wsp髄nego z t grup?
Niby nic, poza podejrzeniem granicz筩ym z pewno渃i, 縠 ci筭砮
narzekania na ceny paliwa w stosunku do zarobk體 i marne autostrady,

Ile tej autostrady wybudujesz za 1435PLN?

kt髍e trzeba remontowa po 2 latach od wybudowania to efekt
utrzymywania przez nas zdegenerowanej i skorumpowanej klasy
politycznej, kt髍 trzeba w ca硂渃i wymieni i przy okazji zmieni
spos骲 jej wy砤niania.

Jasne, zapewne ustawi do縴wotniego (na szcz隃cie to ju kr髏ko) krula
JKM?  Znasz poj阠ie 刢i筭硂滄 w砤dzy?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-23 22:38:18
Autor: Tomasz Finke
Strasznie drogie to nasze paliwo

Niby nic, poza podejrzeniem granicz膮cym z pewno艣ci膮, 偶e ci膮g艂e
narzekania na ceny paliwa w stosunku do zarobk贸w i marne autostrady,

Ile tej autostrady wybudujesz za 1435PLN?

No tak, niekt贸rzy uwa偶aj膮, 偶e lepiej trzyma膰 przy korycie stare
t艂uste 艣winie, kt贸re ze偶r膮 mniej od nowych chudych.  Ale jak
wida膰 to podej艣cie si臋 nie sprawdza, bo stare 艣winie wymagaj膮
coraz dro偶szej paszy z o艣miornic i kawioru.

kt贸re trzeba remontowa膰 po 2 latach od wybudowania to efekt
utrzymywania przez nas zdegenerowanej i skorumpowanej klasy
politycznej, kt贸r膮 trzeba w ca艂o艣ci wymieni膰 i przy okazji zmieni膰
spos贸b jej wy艂aniania.

Jasne, zapewne ustawi膰 do偶ywotniego (na szcz臋艣cie to ju偶 kr贸tko) krula
JKM?  Znasz poj臋cie 鈥瀋i膮g艂o艣膰 w艂adzy鈥?

Znam je doskonale, od 25 lat widz臋 w okienku telewizora ci膮gle te same
艣winie, tylko coraz starsze.  Jestem got贸w zaryzykowa膰 odebranie im koryta.

T.

Data: 2014-06-23 20:43:29
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 22:38:18 +0200 osobnik zwany Tomasz Finke
napisa艂:

[...]

Tw贸j Krul te偶 by艂 ju偶 u koryta. Powiniene艣 go pami臋tac z okienka w ostatnich 25 latach :)

Data: 2014-06-23 23:43:36
Autor: Tomasz Finke
Strasznie drogie to nasze paliwo
W dniu 2014-06-23 22:43, masti pisze:

Tw骿 Krul te by ju u koryta. Powiniene go pami阾ac z okienka w
ostatnich 25 latach :)

Pami阾am, 縠 strasznie namiesza zg硂szeniem ustawy lustracyjnej
i w efekcie straci koryto na 23 lata.  Ma硂 kogo by硂by sta na
takie po秝i阠enie :-)

T.

Data: 2014-06-23 23:15:56
Autor: J.F.
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "Tomasz Finke"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Ech, gdyby to sie na osmiornicach (dobre to w ogole ?) i kawiorze konczylo na wysokich szczeblach, to by zle nie bylo.
Nawet jak 1000 wysokich oficjeli wyda codziennie po 1400 zl na kawior, to i tak bedzie kropla w morzu wydatkow.

To tak jak z pijanymi kierowcami - zlikwidujesz nietrzezwych, a 3000 zmarlych co roku zostanie.

Choc jak sie tak czyta ... kolacyjka za 1400, krzeslo za 10 tys, samochod za 150 ... da sie zaoszczedzic polowe wydatkow wlasnych ministerstw ?

[...]

Z przyjemnoscia. Nie zebym myslal ze od razu bedzie lepiej, ale moze zaczna myslec co by tu zrobic dobrego nie tylko dla siebie ...

Ale z drugiej strony
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/zarabiam-trzy-razy-mniej-niz-wczesniej_165849.html

nie wszystko sie robi dla pieniedzy ?

J.

Data: 2014-06-23 23:39:50
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2014-06-23 23:15, J.F. pisze:

Choc jak sie tak czyta ... kolacyjka za 1400, krzeslo za 10 tys,
samochod za 150 ... da sie zaoszczedzic polowe wydatkow wlasnych
ministerstw ?

No w砤秐ie, a ministerstwa to tylko niewielka cz甓 600-tysi阠znej
armii urz阣nik體 w Polsce.

Ale z drugiej strony
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/zarabiam-trzy-razy-mniej-niz-wczesniej_165849.html

nie wszystko sie robi dla pieniedzy ?

Nie wszystko, sporo robi si te dla w砤dzy i dla ciekawej pracy.
Pewnie lepiej by najwa縩iejszym bankierem nawet w p蟪peryferyjnym
kraju ni jednym z 24 dyrektor體 w MFW.

T.

Data: 2014-06-23 22:50:41
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.06.2014 22:23, Tomasz Finke pisze:

[...]

Mhm. Wymieni na co?

Sekt smole駍k? Faszyst體? A mo縠 oszo硂ma tkwi眂ego umys砮m w XIX-wieku, tanimi hase砶ami wabi眂ego gimbaz, kt髍y tak naprawd stara si wy潮cznie o ma硑 kawa砮k tego samego koryta?

i przy okazji zmieni  spos骲 jej wy砤niania.

Co proponujesz? Losowanie? ;)

Data: 2014-06-23 23:21:54
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2014-06-23 22:50, Andrzej Lawa pisze:

i przy okazji zmieni  spos骲 jej wy砤niania.

Co proponujesz? Losowanie? ;)

O, to jest niez硑 pomys, poziom g硊poty przeci阾nego wybra馽a
Narodu by砨y pewnie zbli縪ny do obecnego, ale szansa na znalezienie
uczciwego cz硂wieka znacznie wy縮za ;-)

T.

Data: 2014-06-24 09:25:43
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.06.2014 23:21, Tomasz Finke pisze:
[...]

Uczciwego to by zjedli...

Polityk niestety musi by nieuczciwy. Byle tylko by w miar kompetentny i widzia, 縠 im lepiej dla obywateli tym wi阠ej mo縠 wzi辨 tak縠 dla siebie.

Data: 2014-06-23 23:07:04
Autor: Czes砤w Wi秐iak
[...]

Troche ma :), np:
" Krawiec: - Ale s硊chajcie, nie chcia砮m przy nim gada. Jak by砤 ta kampania 2011 r. I oni tam z cenami jechali ca硑 czas, 縠 paliwo po 6 z PiS napier... No i jest ta impreza w Focusie, ju wiadomo, 縠 wygrali秏y. Z Donaldem si spotykam i on: Teraz, ku..., to paliwo mo縠 by nawet i po 7 z. "

Data: 2014-06-23 21:38:02
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 23:07:04 +0200 osobnik zwany Czes艂aw
Wi艣niak napisa艂:

2. To nie by艂y spotkania robocze tylko prywatne - nie ma zakazu
u偶ywania wulgaryzm贸w czy j臋zyka potocznego.
Ale prezes NBP za to "prywatne" spotkanie przy o艣miornicach i kawiorze
zap艂aci艂 ponad 1400 z艂 s艂u偶bow膮 kart膮 kredytow膮.

Jakie艣 wsparcie dla tego twierdzenia?

Swoj膮 drog膮 - co to ma wsp贸lnego z t膮 grup膮?

Troche ma :), np:
" Krawiec: - Ale s艂uchajcie, nie chcia艂em przy nim gada膰. Jak by艂a ta
kampania 2011 r. I oni tam z cenami jechali ca艂y czas, 偶e paliwo po 6 z艂
PiS napier... No i jest ta impreza w Focusie, ju偶 wiadomo, 偶e
wygrali艣my. Z Donaldem si臋 spotykam i on: Teraz, ku..., to paliwo mo偶e
by膰 nawet i po 7 z艂. "

i by艂o?

Data: 2014-06-23 23:46:51
Autor: J.F.
Strasznie drogie to nasze paliwo
U偶ytkownik "masti"  napisa艂 w wiadomo艣ci
Dnia 23 Jun 2014 23:07:04 osobnik zwany Czes艂aw Wi艣niak napisa艂:
[...]

Ano nie, ale slyszysz co by rad zrobil, gdyby ceny rosly a nie spadaly :-(

J.

Data: 2014-06-23 22:00:00
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun 2014 23:46:51 +0200 osobnik zwany J.F. napisa艂:

U偶ytkownik "masti"  napisa艂 w wiadomo艣ci Dnia 23 Jun 2014 23:07:04
[...]

:-(

no w艂a艣nie nie s艂ysz臋

Data: 2014-06-24 01:02:09
Autor: J.F.
[...]
Ano nie, ale slyszysz co by rzad zrobil, gdyby ceny rosly a nie spadaly
:-(
no w艂a艣nie nie s艂ysz臋

No bo nic by nie zrobil. W d* cie ma juz na drugi dzien po wyborach :-)

Ale badzmy szczerzy - PIS tez nic by nie zrobil.
Zdarzyl sie pretekst aby dopiec PO, to skorzystal :-)
Jedni i drudzy tacy sami
http://www.youtube.com/watch?v=QpyatBFA_HU

J.

Data: 2014-06-24 13:24:02
Autor: masti
Strasznie drogie to nasze paliwo
Dnia pi臋knego Tue, 24 Jun 2014 01:02:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisa艂:

U偶ytkownik "masti"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup Dnia pi臋knego Mon, 23 Jun
[...]

nie zrobi艂by, bo w przeciwie艅stwie do PiS nie krzyczy, 偶e ma tak膮 mo偶liwo艣膰

Data: 2014-06-23 23:00:53
Autor: Budzik
Strasznie drogie to nasze paliwo
U縴tkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

i by硂?

Ano nie, ale slyszysz co by rad zrobil, gdyby ceny rosly a nie spadaly :-(

Kazdy s硑szy to co chce.
Ja s硑sze smutna konstatacj swiadomo禼i wyborc體 ktorzy sa skorzy zag硂sowac na partie A lub B pod wp硑wem cen paliwa.

Data: 2014-06-24 01:07:07
Autor: MichaelData庐
Strasznie drogie to nasze paliwo
"Budzik" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID
U偶ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
i by艂o?
Ano nie, ale slyszysz co by rad zrobil, gdyby ceny rosly a nie spadaly
:-(
Kazdy s艂yszy to co chce.
Ja s艂ysze smutna konstatacj臋 swiadomo艣ci wyborc贸w ktorzy sa skorzy
zag艂osowac na partie A lub B pod wp艂ywem cen paliwa.

Mnie DOBIJA interpretacja..."po 7z艂" ca艂kowicie ignoruj膮ca rzeczywisto艣膰. Ale jak kto艣 lubi sobie wpycha膰 ko艂ek w dup臋 to nie b臋d臋 go zatrzymywa艂, skoro sprawia mu to rado艣膰 :)

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-23 22:47:29
Autor: J.F.
Strasznie drogie to nasze paliwo
U縴tkownik "Tomasz Finke"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:53a883be$0$2142$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale czy nie w Amber Gold to zloto kupione ? :-)

Oswiadczenia Belki cos nie moge znalezc ... on chyba w zloto nie inwestuje ... bo zloto  spadlo   :-)

J.

Data: 2014-06-23 14:09:32
Autor: kogutek444
Strasznie drogie to nasze paliwo
W dniu poniedzia砮k, 23 czerwca 2014 22:47:29 UTC+2 u縴tkownik J.F. napisa:
U锟統tkownik "Tomasz Finke"  napisa锟 w wiadomo锟絚i grup dyskusyjnych:53a883be$0$2142$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

>panowie z sukcesem ubili.  Co ciekawe, z o锟絯iadczenia maj锟絫kowego >ministra spraw wewn锟絫rznych Sienkiewicza wynika, 锟絜 naby锟 on 25 uncji >z锟給ta, kt锟絩e s锟 obecnie warte 95.000 z锟.  Skoro tak dobrze >poinformowana

>osoba twierdzi, 锟絜 pa锟絪two polskie praktycznie nie istnieje i zaczyna

>zamienia锟 papierowe pieni锟絛ze na kruszec, to czas albo na ucieczk锟

>z tego kraju albo na rewolucj锟.

Ale czy nie w Amber Gold to zloto kupione ? :-)

Oswiadczenia Belki cos nie moge znalezc ... on chyba w zloto nie inwestuje ... bo zloto  spadlo   :-)

Dlatego nie lokuje pa駍twowej czyli naszej kasy w z硂to bo spad硂. Oni zawsze najwi阠ej z硂ta, ropy, gazu itp kupuj jak s najdro縮ze.. Wtedy jest najlepszy interes bo dzia砶i najwy縮ze. Cementownie sprzedali jak by硂 na 128% pewne ze potrzeba b阣zie od chuja cementu do budowy dr骻.

Data: 2014-06-23 23:41:47
Autor: J.F.
Strasznie drogie to nasze paliwo
U縴tkownik  napisa w wiadomo禼i
[...]

Akurat od paru lat mamy ciagle ten sam stan zlota.

W obliczu swiatowego kryzysu to wcale nie musi byc dobra decyzja, ale w obliczu ostatnich kursow ... nalezy pochwalic prezesa za trafne decyzje ?

Cementownie sprzedali jak by硂 na 128% pewne ze potrzeba b阣zie od chuja cementu do budowy dr骻.

Ale jak wiadomo ze bedzie zbyt na cement, to i cena cementowni rosnie ....

J.

Data: 2014-06-23 19:25:20
Autor: Pawel O'Pajak
Strasznie drogie to nasze paliwo
Powitanko,

Chodzi Ci o to 縠 kto kto ujawnia prywatne rozmowy jeszcze nie siedzi.

Hmm, gdyby zdradzala mnie Zona, to moim najmniejszym problemem byloby, kto nielegalnie sfilmowal J w prywatnej sytuacji. Raczej co innego byloby moim zmartwieniem. Jak rozumiem sa ludzie majacy inne priorytety i jak widac tak dzialaja. Well...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-23 21:24:25
Autor: MichaelData庐
Strasznie drogie to nasze paliwo [OT]
Pawel O'Pajak wyduma艂(a) w news:lo9nu2$9h7$1wieslauf.sub.de :

Chodzi Ci o to 偶e kto艣 kto ujawnia prywatne rozmowy jeszcze nie siedzi.

Hmm, gdyby zdradzala mnie Zona, to moim najmniejszym problemem byloby, kto nielegalnie sfilmowal J膮 w prywatnej sytuacji.

Ciekawe jakie intencje mia艂by ten co filmuje. Na pewno b臋dzie za budowaniem "dobrego ma艂偶e艅stwa" i b臋dzie mia艂 na my艣li tylko Twoje dobro jako wspania艂ego m臋偶a i kurewsko艣膰 偶ony:>

Hmm, a gdybys Ty zdradza艂 to ju偶 chyba nagrywaj膮cy nie bedzie najmniejszym problemem?

Raczej co innego byloby moim zmartwieniem. Jak rozumiem sa ludzie majacy inne priorytety i jak widac tak dzialaja. Well...

Kazdy ma prawo do prywtno艣ci i powinna ona pozostac prywatna. To te偶 jest chronione przez prawo i powinno byc respektowane, chyba 偶e lubisz jak Tesciowa pos艂ucha sobie co o niej m贸wisz lub tw贸j "pojebany szef" :)
Z upublicznienia tych rozm贸w, jak narazie notowania leca w d贸艂 nie mam na mysli rozmawiajacych lecz arene m.narodow膮 i z艂ot贸wk臋. Ale 'prawdziwi polacy' bed膮 nadal polewali benzyn膮 w艂asny kraj.
--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-24 03:45:16
Autor: Pawel O'Pajak
Strasznie drogie to nasze paliwo [OT]
Powitanko,

Ale 'prawdziwi polacy' bed nadal polewali benzyn w砤sny kraj.

Jakie tam dalej, za tydzien, gora 2, zapanuje cisza w mediach na ten temat. Tym razem Donald T popelnil blad zadzierajac z dziennikarzami, ale oni juz powoli rozumieja jak sie zachowac i jak mowie, za 2 tygodnie bedzie po sprawie.
Czy to pierwsza afera PO? Czy najwieksza? Nie, sensacja byloby NIE zrobienie jakiegos przekretu. Nawet SLD tym przebili. Ale mniejsza z tym, nie warto sobie zawracac glowy kolejna afera, ktora nic nie zmienia.
No i nie utozsamiajmy klopotow z wiarygodnoscia paru VIPow ze statusem kraju. Straszenie wzrostem cen benzyny, strasznym Kaczynskim, durna propaganda kierujaca uwage na to, kto podsluchiwal, zamiast co i kogo podsluchiwal, to wszystko juz sie dzieje, albo wkrotce sie stanie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-23 21:53:56
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Strasznie drogie to nasze paliwo
W dniu .06.2014 o 19:25 Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl> pisze:

Powitanko,

Chodzi Ci o to 偶e kto艣 kto ujawnia prywatne rozmowy jeszcze nie siedzi.

Hmm, gdyby zdradzala mnie Zona, to moim najmniejszym problemem byloby,  kto nielegalnie sfilmowal J膮 w prywatnej sytuacji. Raczej co innego  byloby moim zmartwieniem. Jak rozumiem sa ludzie majacy inne priorytety  i jak widac tak dzialaja. Well...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Ale tutaj nie mamy nagrania zdrady 呕ony, kto艣 nagra艂, 偶e 呕ona szlaja si臋  po knajpach z innymi kole偶ankami (zamiast siedzie膰 w domu i dba膰 o m臋偶a i  dzieci) i po pijaku opowiada jakiego to jej m膮偶 "ma ma艂ego". Nagrywaj膮cy  puszcza te nagrania na najwi臋kszym telebimie na "dzielni", w "telewizji  przemys艂owej" w zak艂adzie m臋偶a, co gorsza wysy艂a je do ciotki m臋偶a, kt贸ra  jest w Ameryce   zamiast  po prostu pokaza膰 m臋偶owi, te艣ciowej itp, kt贸rzy  by zrobili porz膮dek z 呕on膮.

TG

Strasznie drogie to nasze paliwo