Strasznie drogie to nasze paliwo

Data: 2014-06-22 19:42:52
Autor: AZ
Strasznie drogie to nasze paliwo
On 2014-06-22, masti <gone@to.hell> wrote:
Grzebiąc sobie w Googlowych wizualizacjach danych wyszło, że rzeczywiście mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

Jasne. A to ponizej to komentarz do Twojej opinii o tym, ze panstwo cenami
paliwa nie steruje:

-- -
"Teraz to paliwo może być nawet i po 7 złotych" - tak według prezesa PKN Orlen Jacka Krawca miał powiedzieć Donald Tusk w 2011 roku, gdy okazało się, że PO wygrała wybory.
-- -

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-22 19:53:13
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 19:42:52 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

On 2014-06-22, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

no i gdzie w tym cytacie masz coÅ› o sterowaniu?

mst <at> gazeta <.> pl

Strasznie drogie to nasze paliwo